Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_1015365 Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_1015467.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
The riverside school DESING FOR CHANGE Greece 2011 ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ Μια απλή διαδικασία που αποτελείται.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΙΜΩΡΕΙ ΤΗΝ 5 ΧΡΟΝΗ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ! ΗΤΑΝ ΦΤΩΧΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Πώς τα απλά μαθηματικά μπορούν να εξηγήσουν «μαγικά κόλπα»;
Φαινόμενο Doppler- Fizeau
Δραστηριότητα ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ : KIDSPIRATION ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Test διάθλαση, φακοί.
Claim-Support- Question Iσχυρίζομαι- Υποστηρίζω – Ρωτώ.
Νικολάου Κατερίνα Παπαμιχαήλ Μαρία Χριστοδουλίδου Ελένη Χρίστου Χλόη.
3/4/2015Μαθηματικές έννοιες και Φυσικές Επιστήμες 1 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Συνάντηση 5η.
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
 Πήραμε μια λεκάνη με νερό και βάλαμε μέσα έναν πορτοκαλί κόκκο που ονομάζεται Διχρωμικό Κάλλιο.  Παρατηρήσαμε ότι ο κόκκος άρχισε να διαλύεται και.
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
6° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Φως - Κάτοπτρα.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Πρακτικής Άσκησης Λογοτεχνία και Τέχνη 14 Νοεμβρίου 2012 Κωνσταντοπούλου Άννα.
«Ο σχηματισμός των σκιών».  Τα παιδιά στη νηπιακή ηλικία έχουν εμπειρίες, αλλά είναι αδιαφοροποίητες  Ο σχηματισμός των σκιών αποτελεί ένα περίπλοκο.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΛΆΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΏΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΆ ΜΑΡΊΑ ΓΕΩΡΓΊΑ ΑΜ:5385 Η γη ως ουράνιο σώμα- Η εναλλαγή μέρας νύχτας.
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Συνέντευξη με νήπια.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Σήκω ψυχή μου, δώσε ρεύμα… Διονύσης Σαββόπουλος
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Δραστηριότητες για την τήξη και την πήξη
Καλά αλλά γρήγορα γιατί έχω κανονίσει να βγω με τους φίλους μου.
Βασικες Εννοιες Φυσικης
Δραστηριότητες από τον κόσμο της Φυσικής
ΕΝΟΤΗΤΑ Δ΄: επίλυση προβλημάτων
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Γαβρά Παρασκευή (5602) Ζιώγα Στέλλα (5742) Κόλια Ηλιάνα (5650)
Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου
Χωρίς τη μπαταρία δεν θα γινόταν τίποτα
Κατανοώντας τους φίλους Carol Grey The sixth sense II
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Αυτές οι μηχανές λειτουργούν πάντα;
Πώς διηγούμαστε ιστορίες από την Αγία Γραφή για να προκαλέσουν εντύπωση στα παιδιά; Πρώτα απ’ όλα πρέπει να τις διηγηθούμε σε μια γλώσσα τόσο απλή και.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_

 ως αφορμή ένα περιστατικό που συνέβη σε μια οικογένεια. Το περιστατικό είναι το εξής: «Μια μέρα σε ένα σπίτι έγινε διακοπή ρεύματος με αποτέλεσμα να επικρατεί σκοτάδι μέσα σε αυτό. Η οικογένεια που ζούσε εκεί δεν ήξερε τι να κάνει για να μπορεί να δει στο σκοτάδι και απλά περίμενε να ξαναέρθει το ρεύμα». Θα αναφέρουμε στα παιδιά πως η οικογένεια αυτή ζητάει να της βρούμε τρόπο για να μπορεί να δει στο σκοτάδι αν ξαναγίνει διακοπή. Δείχνουμε στα παιδιά διάφορα αντικείμενα και όχι μόνο φωτεινές πηγές. Πιο συγκεκριμένα τους δείχνουμε διάφορες φωτεινές πηγές όπως φακό, κερί κ.α και διάφορα άλλα αντικείμενα που δεν σχετίζονται με το φως, όπως πλαστικά μπουκάλια, μαρκαδόρους κ.α. Ζητάμε από τα παιδιά να τα παρατηρήσουν, να τα επεξεργαστούν και να μας πουν ποια αντικείμενα θα χρησιμοποιούσαν για να δουν στο σκοτάδι και γιατί. Η πιθανή απάντηση που περιμένουμε από τα παιδιά, μιας και έχουν μια σχετική ιδέα για το ποιες είναι οι φωτεινές πηγές, είναι: «Θα χρησιμοποιήσουμε το φακό ή το κερί γιατί βγάζουν φως και μπορούμε να δούμε». Σε περίπτωση που επιλέξουν τα υπόλοιπα αντικείμενα θα τα ρωτήσουμε γιατί πιστεύουν πως με αυτά μπορούν να δουν στο σκοτάδι. Αφού συζητήσουμε για τις επιλογές τους, θα κάνουμε μια συζήτηση γύρω από το φως για να κατανοήσουν τα παιδιά καλύτερα τι συμβαίνει με αυτό. Πιο συγκεκριμένα, θα προσπαθήσουμε να συσκοτίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο την αίθουσα και θα θέσουμε σε λειτουργία τις φωτεινές πηγές που δείξαμε στα παιδιά και θα τα ρωτήσουμε που υπάρχει φως στην αίθουσα. Τέλος όταν θα έχουμε πάρει τις απαντήσεις όλων των παιδιών, θα τους εξηγήσουμε πως μια πηγή φωτός, όπως ο φακός, δίνει φως και μπορούμε να βλέπουμε στο σκοτάδι.  ΣΤΟΧΟΙ : μνα κατανοήσουν τα παιδιά πως το φως είναι μια ανεξάρτητη οντότητα από τις φωτεινές πηγές που το παράγουν και πως διαχέεται στο χώρο και μας κάνει να βλέπουμε

 Περιγραφή:  Έχοντας υλοποιήσει την πρώτη δραστηριότητα και αφού τα παιδιά έχουν γνωρίσει ποιές είναι οι φωτεινές πηγές, θα προχωρήσουμε στη δεύτερη δραστηριότητα στην οποία τα παιδιά θα πρέπει να ολοκληρώσουν αυτό που έχουν μάθει μέχρι τώρα για το φώς, ότι δηλαδή διαχεέται στο χώρο μέσω των φωτεινών πηγών και έτσι μας βοηθά να βλέπουμε. Έτσι λοιπόν παίρνουμε ένα κλειστό κουτί και ρωτάμε τα παιδιά αν νομίζουν ότι έχει κάτι μέσα. Το κουνάμε για να ακούσουν πως κάτι υπάρχει. Τότε τους ρωτάμε γιατί δεν μπορούμε να το δούμε. Τι μπορούμε να κάνουμε για να δούμε τι έχει μέσα. Ανάλογα με τις απαντήσεις τους ανοίγουμε μία τρύπα στο κουτί και στην πορεία σηκώνεται ένα ένα παιδί για να κοιτάξει μέσα από την τρύπα και να δεί τι υπάρχει μέσα. Αφού κοιτάξουν όλα τα παιδιά, τα ρωτάμε τι είδαν. Η απάντηση είναι αρνητική, καθώς δεν έχουν καταφέρει να δούν τι υπάρχει μέσα στο εσωτερικό του κουτιού. Έτσι, τα ρωτάμε γιατί δεν βλέπουμε τι υπάρχει μέσα στο κουτί. Η απάντηση που περιμένουμε από τα παιδιά είναι επειδή υπάχρει σκοτάδι. Τότε τους ρωτάμε τι χρώμα έχει το σκοτάδι. Αφού μας απαντήσουν ανοίγουμε το κουτί για να δούν τα παιδιά ότι μέσα έχει ένα αρκουδάκι. Τέλος, ρωτάμε τα παιδιά γιατί βλέπουμε τώρα μέσα στο κουτί. Αν δεν μας δώσουν την απάντηση που περιμένουμε, τους εξηγούμε πως το φώς δεν ‘έμπαινε’ στο κουτί για να μπορούν να δούν. Στόχος:  Να αναγνωρίσουν το φώς ως οντότητα η οποία διαδίδεται και υπάρχει στο χώρο και αλληλεπιδρά με τα αντικείμενα που συναντά.

 Περιγραφή:  Για αυτή τη δραστηριότητα θα χρειαστούμε, μόνο, έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή και μέσα από ένα λογισμικό προσομοίωσης θα αξιολογήσουμε αν τα παιδιά έχουν καταλάβει αυτά που τους μάθαμε για το φως. Πιο συγκεκριμένα, το λογισμικό αυτό παρουσιάζει κάποιες φωτογραφίες και ζητάει να βρουν τα παιδιά τις φωτεινές πηγές που βλέπουν. Συγκεντρώνουμε, λοιπόν, τα παιδιά στα τραπεζάκια τους και καλούμε το κάθε ένα ξεχωριστά να καθίσει στον υπολογιστή και να κάνει αυτό που του ζητάει το λογισμικό. Έτσι, θα αξιολογήσουμε τι γνωρίζουν τα παιδιά για το φως.