ETISMAR
PARTNERS ΕΟΜΜΕΧ : Ε.Σπυροπούλου Τηλ. : , Fax.: Ε-mail: http// ΕΑΝΤ Α.Ε. : Π.Στολάκης Τηλ. : Fax.: Ε-mail: http// Ε.Μ.Π. : Γ. Γρηγοροπουλος Τηλ. : Fax :
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ETISMAR ΣΚΟΠΟΙ –Να παρακινήσει ΜΜΕ (Μικρομεσαίες επιχειρήσεις) της ναυτικής βιομηχανίας προς υιοθέτηση καινοτομικών τεχνολογιών και R&D διαδικασιών –Να υποβάλλει συμμετοχές για το πρόγραμμα CRAFT ή FP5 proposals πριν τον Ιούνιο του 2002 (Υποβολές ή προτάσεις) –Να βοηθήσει τις ΜΜΕ στην υποβολή των προτάσεων τους.
ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Πληροφόρηση των εταιριών για πιθανή χρηματοδότησηΠληροφόρηση των εταιριών για πιθανή χρηματοδότηση Κατανόηση της αγοράς και των αναγκών τηςΚατανόηση της αγοράς και των αναγκών της Ενθάρυνση των ΜΜΕ να μοιρασθούν κομμάτια απο τη γνώση τους προς ανάπτυξη συνεργασιώνΕνθάρυνση των ΜΜΕ να μοιρασθούν κομμάτια απο τη γνώση τους προς ανάπτυξη συνεργασιών Βοήθεια των ΜΜΕ να υποβάλουν προτάσεις και να βρουν συνεργάτεςΒοήθεια των ΜΜΕ να υποβάλουν προτάσεις και να βρουν συνεργάτες
ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΕΞΑΠΛΩΣΗ
ΜΕΛΗ ΤΟΥ ETISMAR 21 Συνεργάτες21 Συνεργάτες (9 Χώρες) –Industrial actors (Ναυπηγοεπισκευαστικές μονάδες και συνεργαζόμενα μέρη) –Σύνδεσμοι προμηθευτών εξοπλισμών –Σύμβουλοι –Εθνικοί οργανισμοί Επιχειρήσεων και Εμπορικά Επιμελητήρια –Ερευνητικά Κέντρα
ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Προμηθευτές ναυπηγείων και υπεργολάβους Κατασκευαστές βιομηχανικού εξοπλισμού Λιμάνια Μικρομεσαία ναυπηγεία Κατασκευαστές σκαφών Offshore βιομηχανίες Λοιπούς (λόγω εξάπλωσης του αντικειμένου)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗ CRAFT 17 ΣΕΠΤ και 28 ΦΕΒΡ. 2002
CRAFT ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΜΕ στο 5ο Π.Π. CRAFT - ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ (CRAFT: Cooperative Research) ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΜΕ στο 5ο Π.Π. CRAFT - ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ (CRAFT: Cooperative Research)
ΣΤΟΧΟΣ ΣΤΟΧΟΣ : να δώσει την δυνατότητα σε ομάδες να αναθέσουν την εκτέλεση Ερευνητικού έργου σε τρίτα μέρη... Οι ΜΜΕ ηγούνται του προγράμματος: uΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ του έργου είναι ΜΜΕ uτο ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ είναι επιλέξιμο για χρηματοδότηση uΟι ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΕΤΑ είναι ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΟΙ των ΜΜΕ uτα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ανήκουν στις ΜΜΕ.
ΚΑΝΟΝΕΣ 3 ΜΜΕ από 2 κράτη (τουλάχιστον) uοι ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ / ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΕΤΑ (εκτελούν εργασίες τουλάχ. 40% του συνολ. κόστους του έργου) uΔΙΑΡΚΕΙΑ 12 έως 24 μήνες uΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ από 0.3 έως 2 εκατ.ΕΥΡΩ uμε προτεραιότητα στις ερευνητικές περιοχές, σύμφωνα με τους στόχους τουλάχιστον ενός Θεματικού Προγράμματος.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Τα projects πρέπει είναι:Τα projects πρέπει είναι: -προσανατολισμένα στις ΜΜΕ -να έχουν Προ-ανταγωνιστικό χαρακτήρα Τα projects πρέπει να παράγουν:Τα projects πρέπει να παράγουν: -Καινοτομικά Προϊόντα -Ανάπτυξη διεργασιών -Επίλυση σε κοινό Πρόβλημα
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Χρηματοδότηση της Έρευνας & Τεχνολογίας Επιμερισμός του ρίσκου Ερευνητικά Κέντρα αναλαμβάνουν την Έρευνα Δημιουργία διευρυμένων δικτύων Συνεργασιών Διείσδυση στη Ευρωπαϊκή Αγορά Τα Δικαιώματα Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας ανήκουν στις ΜΜΕ
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕΣΩ CRAFT ΙσορροπίαΜΜΕ-Συμμετέχοντες: max. 40% από την ίδια εταιρία (συμπεριλαμβάνοντας και τις θυγατρικές εταιρίες) max. 60% από το ίδιο κράτος ΜΜΕ ( μέχρι 60% εκτέλεση ερευνητικών εργασιών του συνολικού κόστους Συντελεστές ΕΤΑ ( τουλάχιστον 40% εκτέλεση ερευνητικών εργασιών )