T ECHNICIANS I N V IDEO G AMES “F I GHTER XP” ΤΡΥΦΩΝΑΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΒΑΣΣΟΥ ΣΟΦΙΑ ΓΚΟΡΙΤΣΑ ΝΙΚΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΑΤΟΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ανταλλαγή Μηνυμάτων και Προσδιορισμός Ρόλων μέσω Στρατηγικών
Advertisements

Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
ΑΜΑΔΕΣ Φέτος στο περιβαλλοντικό γελάσαμε, διασκεδάσαμε, παίξαμε . Ένα συναρπαστικό παιχνίδι ήταν οι αμάδες που άρεσαν πολύ σε όλους μας.
Περιβαλλοντικό πρόγραμμα 2012 Κεφαλονίτικα παιχνίδια-Τα μήλα Έλλη Κουνάδη.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Στο κεφάλαιο αυτό θα μάθουμε: να αρχίζουμε το πρόγραμμα. να αναγνωρίζουμε τα μέρη της οθόνης του. να ξεχωρίζουμε τα πλήκτρα στο ποντίκι μας.
Εισαγωγή στους Η.Υ. Πανίκος Βρυωνίδης.
Έγινε επίδειξη και πρακτική εφαρμογή δύο δημοφιλών προγραμμάτων επεξεργασίας κειμένου (Microsoft Office, OpenOffice Writer). Μάθαμε πώς αλλάζουμε τη γλώσσα.
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
«Για σκέψου...» Πατήστε το κουμπί του ποντικιού ή Page Down...
Παραδοσιακά παιχνίδια
Η ιστορία αφορά σε έναν έφηβο Βίκινγκ, τον Ψάρη, που μένει στο νησί του Μπερκ, όπου η καθημερινή μάχη με τους δράκους είναι τρόπος ζωής. Ο χαρακτήρας,
Μαρία Κουρή Πάολα Αλυσανδράτου Ελένη Μαρτσέλου
Play station game god of war
Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Σύνδεση online Επίπεδο γνώσεων:
ΕΠ ΚτΠ – Μέτρο 1.2 «Εισαγωγή και Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση» Πράξη «Δράσεις Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Πληροφορικής» Ανάδοχος: Ερευνητικό.
Γνωριμία με το Λογισμικό του Η/Υ
Το απίστευτο ταξίδι μιας σταγόνας νερού!
Γνωριμία με το Scratch.
Δείτε τις 4 διαφάνειες και στη συνέχεια απαντήστε στην άσκηση
ΠΑΤΑ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟ f5 ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ
Τι θα κάνουμε Στο υπάρχον σενάριο θα προστεθούν 3 λειτουργίες : Όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται εκτός πίστας η μέγιστη δυνατή μονάδα μετατόπισής του θα μειώνεται.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ SCRATCH ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Το Διαδίκτυο, γνωστό συνήθως και με την αγγλική άκλιτη ονομασία Internet, είναι ένα μέσο μαζικής επικοινωνίας.
Παρουσίαση Περιβάλλοντος του Scratch. Σκηνή Η σκηνή είναι ο χώρος, που εκτυλίσσονται οι ιστορίες, τα παιχνίδια σου και τα animations. Τα αντικείμενα.
Οι συσκευές του υπολογιστή
H ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΧΑΡΗΣ ΚΟΣΚΙΝΑΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ.
KoduLand Computer Game σε Kodu Game Lab Νότου Βασίλης Νότου Παναγιώτης.
Εργασία πληροφορικής 1ο μάθημα Ελένη Μούτου Ιωάννα Πέτρου
ΟΜΑΔΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ Περιεχόμενα Γενικά Ποδόσφαιρο Καλαθοσφαίριση
ΞΙΦΑΣΚΙΑ.
Γρήγορη αναφορά για την εφαρμογή © 2013 Microsoft Corporation. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Η αρχική οθόνη του Lync Η αρχική οθόνη του Lync διαθέτει.
Οι μικροί κύριοι και οι μικρές κυρίες αγγίζουν τις παιδικές ψυχές Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Εισαγωγη στο scratch.
Παραγωγή και διάδοση του ήχου
1. 1. Εισαγωγή Φωτογραφίας Τοποθετούμε με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο το σημείο που θέλουμε να εισάγουμε την εικόνα Στην καρτέλα Insert πατούμε το κουμπί.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Tablet: Οθόνες αφής tablet Επίπεδο γνώσεων:
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΠΥΡΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΠΟΥΛΟΣ Δ1.
Ποια είναι η πρωτεύουσα του Μπουργκίνα Φάσο Α. Αντίς Αμπέμπα Β. Κάιρο Γ. Αθήνα Δ. Ουγκαντούγκου.
Το baseball είναι ένα παιχνίδι που παίζεται κυρίως στην Αμερική.
5 ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ ΤΑΞΗ: Β2 ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΘΕΜΑ: Το παιδικό παιχνίδι από την αρχαιότητα ως τις μέρες μας.
109 ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Μαθητές ΣΤ 2 Τάξης: Ιωάννης Αποστολίδης Μαθητές ΣΤ 1 Τάξης: Έλενα Ιωάννα Ηλιάδη, Κωνσταντίνα Στάμου, Διονύσιος Αλιτζανίδης,
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 5 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
Παραδοσιακά παιχνίδια ονομάζονται τα παιχνίδια που έπαιζαν οι παλαιότεροι και μεταφέρονται από γενιά σε γενιά με προφορική περιγραφή ή επίδειξη των μεγαλύτερων.
Παραδοσιακά Παιχνίδια
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
“Escape” ΟΜΑΔΑ MATRIX ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΓΡΑΒΑΝΗΣ
Αναζήτηση με Αντιπαλότητα
Καλά αλλά γρήγορα γιατί έχω κανονίσει να βγω με τους φίλους μου.
ΙΕΚ ΣΠΑΡΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ & ΑΥΤΟΑΜΥΝΑ ΘΕΜΑ:ΠΥΓΜΑΧΙΑ
Έμυ Χ. Τμήμα: ΣΤ2 25o Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου
ΣΟΦΙΑ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΣΟΜΟΓΛΟΥ.
Ένα Επιτραπέζιο παιχνίδι γνώσεων και……ευαισθητοποίησης
Κίνηση στο Scratch.
Aliens Οδηγίες Play.
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
109ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
ΑΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΟ SCRATCH
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
Λεωνίδας Η. Ευαγγελία Κ. Σάκης Κ. Κατερίνα Η. ΣΤ1
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περίοδοι) Ενότητα Α7.2.Μ1-Μ2 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περιόδοι) Ενότητα Α7.2.M5-M6 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
1). 2) 3) V IDEO :
Χρόνια Πολλά Κατερίνα! Χρόνια Πολλά Κατερίνα! Ελάτε να γιορτάσουμε τη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

T ECHNICIANS I N V IDEO G AMES “F I GHTER XP” ΤΡΥΦΩΝΑΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΒΑΣΣΟΥ ΣΟΦΙΑ ΓΚΟΡΙΤΣΑ ΝΙΚΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΑΤΟΣ

F IGHTER XP Aυτό το παιχνίδι είναι για δύο παίκτες. Ο ένας είναι ένας μαχητής και ο άλλος ξιφομάχος. Το εμπνευστήκαμε από το Little Fighter 2. Eίναι ένα δημοφιλές παιχνίδι μάχης για τα Windows και είναι η συνέχεια του παιχνιδιού Little Fighter. Δημιουργήθηκε από τους Marti Wong και Starsky Wong, το Το παιχνίδι υποστηρίζει μέχρι 4 παίκτες του ανθρώπου σε έναν υπολογιστή και συνολικά 8 χαρακτήρες χρησιμοποιώντας το online παιχνίδι ή ελέγχονται από τον υπολογιστή. Οι χαρακτήρες που ελέγχονται χρησιμοποιώντας το πληκτρολόγιο ή ένα gamepad. Εισαγωγή

Η Δ ΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ Γ ΡΑΦΙΚΩΝ Πρώτα φτιάξαμε το υπόβαθρο του παιχνιδιού και το υπόβαθρο με τα controls και τις οδηγίες για τον παίκτη. Όταν πατηθεί το ποντίκι, το παιχνίδι ξεκινάει με έναν χαρακτηριστικό ήχο gong. Θέσαμε τις αρχικές θέσεις των δύο μαχητών και τα controls για τον κάθε μαχητή. Όταν ο ένας χτυπήσει τον άλλον, αυτός πέφτει και ξανασηκώνεται. Επίσης θέσαμε μεταβλητές για την ζωή του καθενός και όταν η ζωή του ενός μηδενιζόταν έπεφτε κάτω και ο άλλος έλεγε «I am the winner!». Όταν ένας από τους δύο περπάταγε ακουγόταν ο ήχος του περπατήματος ή όταν έκανε επίθεση ακουγόταν ο ήχος της γροθιάς του στον αέρα ή ο ήχος του σπαθιού για τον άλλον.

Π ΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ Β ΕΛΤΙΩΣΗ  Θα μπορούσαν οι μαχητές να είχαν ειδικές ικανότητες με συγκεκριμένο συνδυασμό κουμπιών.  Θα μπορούσε ο παίχτης να επέλεγε ανάμεσα σε πολλούς άλλους πολεμιστές.  Θα μπορούσε να αμυνόταν ο ένας παίκτης έναντι του άλλου για ένα μικρό χρονικό διάστημα.

Ε ΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ Π ΑΙΧΝΙΔΙ Ήταν το πιο ωραίο παιχνίδι που έχουμε κατασκευάσει ποτέ. Επίσης ήταν ένα από τα πιο δύσκολα παιχνίδια μέχρι στιγμής γιατί προσπαθούσαμε να το τροποποιήσουμε έτσι ώστε να μοιάζει με το πρωτότυπο.

ΤΕΛΟΣ Scratch