Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ancient Greek for Everyone: A New Digital Resource for Beginning Greek Unit 4: Conjunctions 2013 edition Wilfred E. Major
Advertisements

Remember the five simple rules to be happy:
The Difference between Rich and Poor People Η διαφορά μεταξύ Πλουσίων και Φτωχών Ανθρώπων.
Click here to start Important !: You have to enable macros for this game (Tools ->Macros -> Security -> «medium»).
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ; I’m somebody you live with every day.. Είμαι κάποια με την ποία ζεις μαζί… κάθε μέρα..
Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας.. After a moment you will enter the world of magic...
Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ THE KING Διαλέγουμε ένα παιδί το οποίο γίνεται ο βασιλιάς. A child becomes the king.
Γειά σας.
Lesson 3a: Basic expressions JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
MARIE CURIE  Project about Project  Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Μακεδονίας  Team 3 Ξενίδης Γιώργος Βαρελτζίδου Μαρίνα Γαβριηλίδου Ελένη.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
GREEK TRADITIONAL DANCES INTERVIEW FROM K. AGKOPIAN, TEACHER OF PHYSICAL EDUCATION AND DIRECTOR OF “ARION” DANCE CLUB.
Lying, thinking Last night How to find my soul a home Where water is not thirsty And bread loaf is not stone I came up with one thing And I don’t believe.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Business English Ενότητα # 9: Financial Planning Ευαγγελία Κουτσογιάννη Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
Lesson 6c: Around the City I JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
I watch Do I watch? I don’t watch You watch Do you watch?
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ;.
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Φάσμα παιδαγωγικής ανάπτυξης
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
Διάλεξε τη σωστή απάντηση
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Εγω,εσυ,αυτοσ, εμεις,εσεισ, αυτοι… ειμαστε ολοι και ολες διαφορετικοι
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Intensive Elementary Modern Greek
GO.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας
Adjectives Introduction to Greek By Stephen Curto For Intro to Greek
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
Εντολές Δικτύων Command Line.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος(DSM V)
Με συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε. Κ. Τ.)
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
Children with visual disability in the digital environment
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
aka Mathematical Models and Applications
Study in Holland: open to international minds
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Study in Holland: open to international minds
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Λέξεις που αλλάζουν νόημα αν είναι μετρήσιμα ή μη μετρήσιμα
3Ω 17 V A3 V3.
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
SPEND A LITTLE TIME It’s a busy day and there’s so much to do.
Ο Γαλιλαίος και οι παρατηρήσεις του
Kanaka Creek School Teams Session January 30, 2018
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας

Παιχνίδι και μάθηση Μαθαίνω καθώς παίζω ένα παιχνίδι Εξάπλωση τεχνολογίας – νέες διαστάσεις στη μελέτη του παιχνιδιού για τη μάθηση Serious games – Πρέπει να κρατούν το ενδιαφέρον των μαθητών – Να έχουν στοιχεία σχετικά με τη μάθηση – Να έχουν στοιχεία σχετικά με το παιχνίδι «when they are serious, they are not fun. When they are fun, they are not serious”

Ασφάλεια στο διαδίκτυο: role playing game

Χώροι και ενέργειες του παιχνιδιού

Εφαρμογές

Παιχνίδια

Social media

Κατανομή του χρόνου

Παράμετροι του παιχνιδιού Ενέργεια: αφορά στην φυσική κατάσταση (ύπνος, ξεκούραση, φυσική δραστηριότητα π.χ. παίζω ποδόσφαιρο με τους φίλους μου) Δημοφιλία: Αφορά στην ψηφιακή παρουσία του παίκτη (ενέργειες κυρίως στο Lazybook οι οποίες μπορούν να προκαλέσουν πολλά like) Διασκέδαση: Αφορά κυρίως την ψηφιακή διασκέδαση (ηλεκτρονικά παιχνίδια). Σχέση με γονείς: Αφορά σε ενέργειες που μπορεί να επηρεάσουν τη σχέση του παίκτη με τους γονείς του (π.χ. επειδή έκανε κάτι παραβατικό όπως για παράδειγμα δημοσίευση φωτογραφιών του καθηγητή), επειδή έπεσε η σχολική επίδος, επειδή δεν κοιμάται αρκετά, κλπ Σχολική επίδοση: Αφορά όχι μόνο στη βαθμολογία αλλά και ζητήματα συμπεριφοράς (π.χ. επηρεάζεται από λίγο ύπνο την προηγούμενη μέρα, ή από τη λήψη φωτογραφίας στο σχολείο με το κινητό κλπ) Κοινωνική ζωή: Σχέσεις του παίκτη οι οποίες λαμβάνουν χώρα στο φυσικό κόσμο (π.χ. είμαι στο πάρκο και θέλω να μιλήσω με τους φίλους μου) Ψηφιακή Ασφάλεια: Αναφέρεται σε ενέργειες που υπονομεύουν την ασφάλεια του παίκτη και του περίγυρού του (π.χ. δήλωση της τοποθεσίας του σπιτιού του στο Lazybook)

Λογική του σχεδιασμού του παιχνιδιού Το παιχνίδι δεν είναι προσομοίωση -> βασίζεται σε κάποιες παραδοχές – Παραδοχή 1: Αν είμαι δημοφιλής διακινδυνεύω την ασφάλειά μου – Παραδοχή 2: Αν διαβάσω μία μέρα λιγότερο από 4 ώρες μειώνεται η σχολική μου επίδοση Αυτές οι παραδοχές ισχύουν σε όλα τα παιχνίδια- μπορούν να είναι χρήσιμες αν γίνουν αντικείμενο συζήτησης

Έννοιες ψηφιακής ασφάλειας Ο παίκτης μπαίνει στο ρόλο του ήρωα του παιχνιδιού που μπορεί να έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και συνήθειες Έρχεται αντιμέτωπος/η με καταστάσεις όπου μπορεί να γνωρίζει ποιο είναι το σωστό αλλά να το παραβιάζει για λόγους που συνδέονται με θέματα αποδοχής, εθισμού κλπ

Χρήση του παιχνιδιού για τη μάθηση Το παιχνίδι αποτελεί αφετηρία και παρέχει ερεθίσματα για να συζητηθούν θέματα σχετικά με την ψηφιακή ασφάλεια (e-learning υλικό) Αξιοποιείται γι’ αυτό κυρίως το «ιστορικό χρήστη», και η χρήση των εφαρμογών (π.χ. Lazybook).

Μάθηση μέσα από το σχεδιασμό παιχνιδιών Constructionism – Παιχνίδια: κατασκευές με προσωπικό νόημα για τους μαθητές (Kafai 1995) – Κατασκευάζω από την αρχή ή τροποποιώ ένα παιχνίδι που έχει σχεδιαστεί για τροποποίηση (μισοψημένο);

Τι μαθαίνω σχεδιάζοντας ένα παιχνίδι; Γνώσεις σχετικές με μία επιστημονική περιοχή: Προγραμματισμός, μαθηματικά, Ιστορία αλλά και γλώσσα Design thinking – System based thinking – Αυτορύθμιση – Κοινωνικές, τεχνικές, τεχνολογικές, καλλιτεχνικές και γλωσσικές ικανότητες

Design thinking: Ένα παράδειγμα S3: Let’s make all these streets [around treasure 3] dangerous areas S4: Yes! Oh, we left one out. Mark that one too. S3: Now the treasure is protected by the bad guys, ha – ha! S4: Ok, let’s say what will happen if they [they mean the player] enter the street. S3: Loose everything they have. Ok. Define. 100% possibility… Aha, I’ve got an idea! Let’s do it around all the treasures [they mark the streets around treasure 1, and start marking streets in treasure 2] … S4: You know what… this way they can’t win S3: Yes! That’s the point. S4: Yeah, but it is not a game if you play and you can’t win Extract 2: Reference to game mechanics

Η ιδέα του game modding Στα ψηφιακά παιχνίδια η ιδέα της τροποποίησης ενός παιχνιδιού είναι πολύ δημοφιλής – Έχει κοινωνική διάσταση (γίνεται στο πλαίσιο μίας κοινότητας) – Είναι ένας εναλλακτικός – δημιουργικός τρόπος εμπλοκής με το παιχνίδι – Είναι τρόπος έκφρασης: «Hacking art» – «Διαφημίζει το παιχνίδι» Μεγάλες εταιρίες παιχνιδιών δίνουν πλέον μαζί με το παιχνίδι και εργαλεία τροποποίησής του

Modding to learn Γιατί; because the game engine eliminates the overhead of building a convincing product Συνήθως χρησιμοποιείται για διδασκαλία προγραμματισμού και μαθηματικά Έχουν γίνει λίγες προσπάθειες και για άλλα αντικείμενα π.χ. γλώσσα, διατροφή- επιφανειακή προσέγγιση

Μισοψημένα παιχνίδια Ποια ιδέα είναι κατάλληλη για παιχνίδι και τις έννοιες προς διδασκαλία Πώς τροποποιεί κανείς ένα παιχνίδι για να το κάνει μισοψημένο – έτσι ώστε η ενασχόληση με το σχεδιασμό του να σημαίνει και βαθιά ενασχόληση με το αντικείμενο Με ποιόν τρόπο θα επεμβαίνει ο μαθητής στο μισοψημένο παιχνίδι (ποια στοιχεία θα πειράζει και ποια όχι).

BaDi: Balanced Diet Βασικές ιδιότητες: Διατροφική αξία, κιλά, Ευχαρίστηση, Υγεία, Γεύμα Συνθήκες ελέγχου: Αν Ευχαρίστηση < 100 τότε μήνυμα « Δε μου αρέσουν τα φαγητά που τρώω, πώς νομίζεις ότι μπορώ να συνεχίσω έτσι;» Συνθήκες ελέγχου Αν κιλά > 100 και Γεύμα =15 Τότε μήνυμα «Η δίαιτά μου δεν έχει προχωρήσει πολύ καλά» Συνθήκες τερματισμού: Αν κιλά >120 τότε Game Over ή Αν > Υγεία < 80 τότε Game Over Σχεδιασμός παιχνιδιού: Αναστασία Κατσαμάνγκα

Orient Express Ιδιότητες: Θρησκεία, Χρώμα δέρματος, Εμφάνιση, Επάγγελμα - εισόδημα Επιλογή ενός επιβάτη σε κάθε σταθμό ανάλογα με τα παραπάνω χαρακτριστικά Το τρένο είναι ρατσιστικό και βγάζει μηνύματα όταν το εισόδημα του συνόλου των επιβατών, η θρησκεία ή το χρώμα του δέρματός τους διαφοροποιούν την ομοιογένειά τους Σχεδιασμός: Αγγελική Απέργη

Γιατί να τροποποιήσω ένα παιχνίδι; Placing a train station next to the casino means that I have a profitable casino and my tourists won’t spend their money in restaurants and local shops (Source: eL2C4TW4Q&feature=youtu.be) eL2C4TW4Q&feature=youtu.be Class mobility is somewhat idealized and segregated, once a Sim enters the game his wealth level can increase but never drop

Γιατί να τροποποιήσω ένα παιχνίδι While playing SimCity with my eleven-year-old daughter, I railed against what I thought was a built-in bias of the program against mixed- use development. "It's just the way the game works," she said a bit impatiently

Γιατί να τροποποιήσω ένα παιχνίδι; Γιατί τα παιχνίδια έχουν ενδιαφέρουσες παραδοχές ή μοντέλα της πραγματικότητας τα οποία έχει νόημα να αναγνωρίσουμε και να τα αλλάξουμε

Γιατί να τροποποιήσω ένα παιχνίδι; Παράδειγμα 1. R1:So who is the winner? 2. S8: We all are, we all finished the game 3. S1- We won, because we have the largest amount of money: S8: Who said that money was the most important for this game? All you do is go from work to home and vice versa 5. S5: I think we won, cause we have the highest energy levels and the highest social status 6. S11: Wait, wait. The winner is the one who has the highest values in all these: money, energy, fun, social status, health, hygiene. 7. R1: What kind of life you have to live in order to achieve that? 8. S16: You have to do a lot of everything: have a lot of fun, have a lot of money, do not neglect your social life… This is all too much 9. S3:You have to be a freak to live like this, you won’t have a moment of peace.