 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Στρατηγική Προώθησης.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ II Φαίδων Θεοφανίδης
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Προώθηση / Επικοινωνία
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Προώθηση / Επικοινωνία
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 17 : ΠΡΟΒΟΛΗ II Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
1 Διάλεξη 10 η (2015 – 16) Τεχνικές μαζικής επικοινωνίας.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Κανόνες για τις συμφωνίες οριζόντιας συνεργασίας Δημήτρης Λουκάς Αντιπρόεδρος Επιτροπής Ανταγωνισμού Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εθνικών Δικαστών – Ε. Ε. Αθήνα,
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Εισαγωγή στις δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
Στρατηγική Προώθησης.
Τεχνικές μαζικής επικοινωνίας
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
#7 - #8 irini rigopoulou Product - Brand #7 - #8 irini rigopoulou
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Η επιχείρηση ΜΗΤΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την.
Πολιτικές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ένας διάλογος Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα Βερώνη Παπατζήμου, Γενική Διευθύντρια Μάιος 2018.
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία

 Προσέλκυση νέων πελατών – Επέκταση του Μεριδίου Αγοράς  Διατήρηση, εξασφάλιση και αύξηση πωλήσεων  Αντιμετώπιση του ανταγωνισμού

 Συλλογή και διάδοση πληροφοριών  Υποκίνηση καταναλωτών να αγοράσουν προϊόντα  Αύξηση αναγνώρισης  Αύξηση αναγνωρισιμότητας  Δημιουργία και βελτίωση εικόνας για επιχείρηση  Δημιουργία ενός ευνοϊκού εργασιακού κλίματος  Ανάπτυξη σχέσης εμπιστοσύνης ανάμεσα στην επιχείρηση και τον πελάτη.

 Είναι προέκταση της λειτουργίας των δημοσίων σχέσεων και δεν προβάλλει μεμονωμένα προϊόντα και υπηρεσίες.  Κοινό – Στόχος: εσωτερικά και εξωτερικά κοινά  Προβάλλεται επιχείρηση και ιδέες

Πότε κάνει μια επιχείρηση εταιρική διαφήμιση: (1) Όταν θέλει να δημιουργήσει θετική εικόνα για την εταιρεία (2) Όταν θέλει να προβάλλει την άποψης της επιχείρησης για θέματα σχετικά με την κοινωνία και το περιβάλλον. Ειδικότερα όμως, με την εταιρική διαφήμιση η επιχείρηση στοχεύει σε:  Ενίσχυση ηθικού των εργαζομένων και βελτίωση εργασιακών σχέσεων  Μείωση της αβεβαιότητας των καταναλωτών  Απαντήσεις σε ερωτήματα των επενδυτών  Για διαφοροποιημένες επιχειρήσεις στη δημιουργία μιας εικόνας για την «μητρική» εταιρεία και όχι για κάθε προϊόν ξεχωριστά.

ΤΥΠΟΙ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ  Διαφήμιση Δημοσίων Σχέσεων (Public Relations Advertising)  Διαφήμιση του Οργανισμού (Institutional Advertising)  Διαφήμιση Εταιρικής Ταυτότητας (Corporate Identity Advertising)  Υπερασπιστική Διαφήμιση (Advocacy Advertising)  Διαφήμιση για προσέλκυση εργαζομένων (Recruitment Advertising)

 Όταν οι επιχειρήσεις γίνονται χορηγοί καλλιτεχνικών εκδηλώσεων, προγραμμάτων στην τηλεόραση, φιλανθρωπικών εκδηλώσεων, τότε κάνουν εταιρική διαφήμιση για ενισχύσουν την φήμη τους.

 Αύξηση αναγνωρισιμότητας - Ενίσχυση εικόνας  Προσέλκυση επενδυτών  Βελτίωση μιας κατεστραμμένης εικόνας  Ολοκλήρωση ενός πλήρως διαφοροποιημένου χαρτοφυλακίου  Θέτει τις βάσεις για μελλοντικές πωλήσεις – όταν όλα τα προϊόντα παρουσιάζονται κάτω από την ομπρέλα της εταιρείας – market prep corporate advertising  Μέσω αυτής της διαφήμισης:  Αναφέρονται τα επιτεύγματα της εταιρείας  Αναφέρεται η θέση της επιχείρησης στην αγορά  Αναφέρονται αυξήσεις σε μετοχές  Προβάλλεται μια αλλαγή στην επιχειρησιακή προσωπικότητα  Να βελτιώσει το ηθικό των εργαζομένων

 Χρησιμοποιείται από επιχειρήσεις όταν θέλουν να εκφράσουν την άποψή τους γύρω από διάφορα θέματα που την επηρεάζουν (να προστατεύσουν τη θέση τους στην αγορά, να προβάλλουν τη φιλοσοφία τους, να κάνουν μια πολιτική και κοινωνική δήλωση)  Πολλές φορές αναφέρονται και ως advertorials καθώς είναι πληρωμένα άρθρα στον Τύπο (paid editorials).

 Όταν αλλάζει η επιχείρηση όνομα και λογότυπο.  Όταν εξαγοράζεται και συγχωνεύεται με άλλη εταιρεία.  Όταν η επιχείρηση θέλει να προσελκύσει νέους εργαζομένους  Στα ειδικά τμήματα των εφημερίδων – περιοδικών όπου γίνεται η προσφορά των θέσεων εργασίας.

 Η προώθηση πωλήσεων παρέχει στους καταναλωτές ένα βραχυπρόθεσμο κίνητρο να αγοράσουν ένα προϊόν.  Στοχεύουν στην αγοραστική συμπεριφορά και τη διαδικασία της αγοράς.  Επιδρούν στη λογική κυρίως του καταναλωτή και όχι στο συναίσθημα όπως η διαφήμιση.  Στοχεύουν στις πωλήσεις και όχι στην αλλαγή στάσης απέναντι στο προϊόν τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα.  Τακτική και όχι Στρατηγική Προσέγγιση.

Αποτελεσματικό εργαλείο εταιρικής επικοινωνίαςΒραχυπρόθεσμη επίδρασηΤα αποτελέσματά τους είναι άμεσα και μετρήσιμαΑύξηση πωλήσεων σε δεδομένη χρονική στιγμή.Αναφέρονται κυρίως σε προϊόντα/υπηρεσίεςΥπάρχει ένας συγκεκριμένος τόπος Γίνεται όταν το προϊόν πρωτοκυκλοφορεί στην αγορά αλλά και όταν διατίθεται ήδη. Επηρεάζεται η αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή ενώ περιορίζονται σημαντικά κάποιες άλλες ψυχολογικές διαδικασίες.

(α) Επιχειρήσεις ή Μεμονωμένα Πρόσωπα: Πωλητές/Αντιπρόσωποι/Πράκτορες Προμηθευτές/Διανομείς (Χονδρέμποροι-Λιανέμποροι) (β) Καταναλωτές  Από τους παραγωγούς απευθείας στους καταναλωτές  Από τους παραγωγούς στους λιανέμπορους  Από τους λιανέμπορους στους καταναλωτές

 Αύξηση Κατανάλωσης Προϊόντος  Αύξηση των Περιστάσεων Κατανάλωσης Προϊόντος  Υψηλότερος Ρυθμός Κατανάλωσης Προϊόντος  Λιγότερο Απόθεμα  Αύξηση κατανάλωσης συμπληρωματικών προϊόντων (Manchanda et al., 1999)  Αύξηση κατανάλωσης προϊοντικής κατηγορίας  Αλλαγή σε μάρκα (brand switching)  Αλλαγή σε κατάστημα (store switching)  Αλλαγή σε κατηγορία προϊόντος (category switching)

Εταιρική Επικοινωνία

 Διαγωνισμοί  Κληρώσεις  Λαχειοφόρες Αγορές  Παιχνίδια  Χορήγηση Δωρεάν Δειγμάτων  Κουπόνια

 Δώρα (ημερολόγια, στυλό, μπρελόκ, είδη γραφείου) και Ειδικές Προσφορές (άλλα προϊόντα και άλλα οφέλη)  Merchandizing (Point-of-Purchase Materials): ενέργειες που γίνονται στο σημείο της αγοράς (συνήθως γίνονται από εξειδικευμένες εταιρείες) για παράδειγμα stands σε σούπερ μάρκετ, δοκιμές και δείγματα που μοιράζονται στον τόπο πώλησης.  Κουπόνια  Ειδικά κίνητρα συνεργατών: Ανταμοιβές με χρηματικά ποσά, Ταξίδια, Κάλυψη Εξόδων για Συμμετοχή σε εκπαιδευτικά και επιμορφωτικά προγράμματα κ.λπ.

 Η σύνδεση ενός προϊόντος με μια φιλανθρωπική εκδήλωση ή μια περιβαλλοντική οργάνωση.  Υψηλό κόστος