Επιμέλεια: Γιώργος Ζαφειριάδης. Τι είναι πρόβλημα; Πρόβλημα είναι μία κατάσταση, η οποία: 1. Χρήζει αντιμετώπισης 2. Απαιτεί λύση Η λύση δεν είναι γνωστή,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Advertisements

Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Εκπαιδευτικό υλικό προγράμματος αντιμετώπισης της παιδικής επιθετικότητας για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Κανόνες και όρια κατά τη διάρκεια της εφηβείας
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Αναγνώριση Προτύπων.
Εισαγωγή στην ασφάλεια στο διαδίκτυο
Πληροφορίες στο διαδίκτυο. Δραστηριότητα: Ας βοηθήσουμε τη Γεωργία και τον Παντελή.
ΕΣΤΙΑΣΗ. → Οι άνθρωποι τείνουν να συζητούν για αυτά που λένε οι άλλοι άνθρωποι. → Το μοντέλο που παρέχουμε ως σύμβουλοι, συμβάλλει και προσδιορίζει το.
Όταν οι άλλοι πέφτουν, εμείς μπορούμε να συνεχίσουμε να τρέχουμε ! Σημασία δεν έχει αν πέφτεις, Αλλά αν μπορείς να σηκωθείς και Να συνεχίσεις !
Το αγαπημένο μου μάθημα
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
Διαχείριση της σχολικής τάξης
Κείμενο Σελίδα 31. Ας φροντίσουμε, αδελφοί μου, να φυλάμε τη συνείδησή μας, όσο ακόμα βρισκόμαστε σ’ αυτόν τον κόσμο, χωρίς να την προκαλούμε να μας ελέγξει.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
Τι ΕΙναι η βια;. Τι ΕΙναι η βια; Που ςυμβαινει; Σχολείο Σπίτι Δουλειά Ανάμεσα σε διαφορετικά κράτη Άνθρωποι σε επαφή με διαφορετική δύναμή.
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Αποδόσεις αιτίων.
ΠΟΛΕΜΟΣ.
ΠΟΡΕΙΑ ΖΩΗΣ Ένα φυλλάδιο με ερωτήσεις οι οποίες τονίζουν τα πιο σημαντικά γεγονότα της ζωής μας ως τώρα. Οι απαντήσεις ήταν διαφορετικές από τον καθένα.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Alexander Friedmann ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΑΗ ΑΓΓΕΛΙΔΑΚΗ
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ Εργαλείο για τη ζωή μας.
Ψυχολογικά προβλήματα στη μονάδα τεχνητού νεφρού Αγγελική Κοντόλια, Ασκούμενη κοινωνική λειτουργός.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΩ ΤΟΝ ΘΥΜΟ ΜΟΥ ;
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Γλώσσα & Φύλο Μύθος ή πραγματικότητα ; Επιμέλεια : Νάσος Σπετσιέρης.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ 3 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ.
ΤΥΠΟΙ ΠΕΛΑΤΩΝ 1 Κοινωνικός, απρόσεκτος, βιαστικός, φλύαρος, παραπονούμενος, συνεσταλμένος.
Διδακτική Μαθηματικών Ι
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Εργασία α σελίδα 82 Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β 3. Εργασία α α. Κάθε μέρα εκατομμύρια χριστιανοί όλων των Εκκλησιών σε όλα τα πέρατα της γης απευθύνουν στον.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
1 3/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΟΥΣΑΣ ΑΡΤΑΣ. 2 Nα υιοθετήσετε θετική στάση απέναντι στη διαφορετικότητα (στα παιδιά με ειδικές ανάγκες). Στο τέλος της παρουσίασης.
Επιμέλεια: Γιώργος Ζαφειριάδης. Κοινωνία Το σύνολο των ανθρώπων που συμβιώνουν σε κάποιον τόπο ή σε μία ιστορική περίοδο Εναλλακτικά: η διαρκής στο.
Ειδικό Επαγγελματικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Κατάρτισης Ελευσίνας Οι εκπαιδευτικοί Παναγιώτα Καρτσάκη (ΠΕ30), Χριστίνα Μωραϊτη (ΠΕ 19.50) και Ρουντίν.
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
Τα 5 στάδια του πένθους Το 1969 η ψυχίατρος Kübler-Ross εισήγαγε για πρώτη φορά «τα 5 στάδια του πένθους». Τα στάδια αυτά αποτελούν τις υγιείς ψυχικές.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Παίρνω τον Έλεγχο: Βρίσκω το δρόμο μου αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Θέμα 3ο Γονείς Εξάμηνο Ε΄.
ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΟΝΙΟ ΜΟΥ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Των Αποστόλη Σαρρή & Γιάννη Στεργίου
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ μαθηματοσ ΜΑΡΙΟΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΑΣ-ΛΙΑΓΚΗΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΟΜΕΤΡΙΑ. Λύση ΣΤΟΙΧΕΙΟΜΕΤΡΙΑ Λύση.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμέλεια: Γιώργος Ζαφειριάδης

Τι είναι πρόβλημα; Πρόβλημα είναι μία κατάσταση, η οποία: 1. Χρήζει αντιμετώπισης 2. Απαιτεί λύση Η λύση δεν είναι γνωστή, ούτε προφανής

Ένας Μύθος (για ν’ αρχίσουμε)

Προβλήματα & Συναισθήματα Τα συναισθήματα ΔΕΝ είναι γεγονότα Τα αρνητικά συναισθήματα είναι σημάδι ότι κάτι χρειάζεται να αλλάξει

Ανάλυση προβλήματος Αναγνώριση Είδος – Πλαίσιο Σχέσης Ποιοι εμπλέκονται; (Οικογένεια, Φίλοι, Γνωστοί, Συνεργάτες) Ποια σχέση έχουν; (Οικογενειακή, Κοινωνική, Επαγγελματική) Είδος Προβλήματος Αποδοχή Δεν «αποφεύγω» Δεν «αντέχω» Δεν «ανταγωνίζομαι» Μεταμόρφωση Μαθαίνω από αυτό και μεγαλώνω! ?

Αναγνώριση Αναγνωρίζω τα συναισθήματα που μου προκαλεί. «Παίρνω το Μήνυμα» Νιώθω: Πλήγωμα Προσδοκία που δεν καλύφθηκε ΘυμόςΠαραβίαση κάποιου “προτύπου” σε μένα ή στον άλλο ΦόβοςΠροετοιμασία να αντιμετωπίσω κάτι ΑναστάτωσηΗ συγκεκριμένη προσέγγιση είναι ανεπαρκής ΑπογοήτευσηΑνεδαφική προσδοκία ΕνοχήΕγώ παραβίασα κάποιο “πρότυπο” σε μένα ή σε άλλον

3 Τρόποι να διαλυθεί μία Σχέση 1. Συμβιβασμός

2. Ανταγωνισμός

3. Παράπονα

«Κάθε σχέση που δεν ευνοεί την επέκταση του ΕΓΩ – το οποίο εμποδίζει την ανάπτυξη – ακόμα κι αν είναι σταθερή και/ή ικανοποιητική, εμπεριέχει το σπόρο της καταστροφής της»

Ο … Αντίλογος 1. Διαπραγμάτευση

Ο … Αντίλογος (2) 2. Συνεργασία

Ο … Αντίλογος (3) 3. Τι λειτουργεί και τι όχι «Από την αρχή, όχι από το μηδέν»

3 Σημαντικές Ερωτήσεις 1. Σε τι εστιάζω;

3 Σημαντικές Ερωτήσεις 2. Τι σημαίνει αυτό για μένα;

3 Σημαντικές Ερωτήσεις 2. Τι θα κάνω γι’ αυτό;

Άσκηση Γράψτε τρία (3) πράγματα που σας ενοχλούν σε μια οικογενειακή, κοινωνική ή επαγγελματική σας σχέση Γράψτε τι σημαίνει το καθένα για εσάς προσωπικά Γράψτε ένα Νέο Νόημα για κάθε ένα από αυτά (διαφορετική εστίαση + διαφορετικό νόημα)

Μεταμόρφωση