Ας φανταστούμε … Τι είναι καλύτερο για μας…; Τι είναι καλύτερο για τους άλλους ; Τι είναι καλύτερο για μας και τους άλλους ; Τι μπορούμε να κάνουμε;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

Antonopoulos.com.gr Google Adwords Campaign. Η μηχανή αναζήτησης Google είναι η No1 σε επισκέψεις ιστοσελίδα παγκοσμίως και το πλέον δημοφιλές εργαλείο.
ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Η αποστολή μηνύματος από ένα πομπό σε ένα δέκτη
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
Προσωπικές Πωλήσεις.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
«Για σκέψου...» Πατήστε το κουμπί του ποντικιού ή Page Down...
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Η «έξυπνη» χρηματοδότηση της νεανικής επιχειρηματικότητας Χρηματοδοτώντας εκπαίδευση, κίνητρα και εργαλεία Η «έξυπνη» χρηματοδότηση της νεανικής επιχειρηματικότητας.
Τα παράδοξα των καιρών μας
Πόση ενέργεια ξοδεύει η γειτονιά μου, Πόσο συμμετέχω εγώ σε αυτό? ΣΥΝOΠΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΙΑΣ ΕΕ.
Επιμέλεια Εργασίας: Χαράλαμπος Ζέππος, Βασίλης Αλλοίμονος.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
«Έχετε σκεφτεί ότι...»
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Δημιουργία Εισοδήματος & Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Θεματικό Εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Μιχάλης Μιχαλόπουλος Οικονομολόγος
Ματίνα Αλεξίου Ανθή Χαλού Βασίλης Ζαχόπουλος Θοδωρής Μορέλλας
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Διάλεξη 9 η ( ) Καινοτομία στον τουρισμό: Από την θεωρία στην πράξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Σχεδιασμός.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Kiosk & Retail.
Τα παράδοξα των καιρών μας
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Σκεπτόμενοι σαν οικονομολόγοι
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΩΝ «Ας Ανταποκριθούμε Αποτελεσματικά στις Προκλήσεις των Καιρών» ΜΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος,
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ της ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗς
Η έννοια της επιχείρησης
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Εισαγωγή στο coaching Eπιχειρησιακό coaching για επαγγελματίες και στελέχη Αναπτυξιακή εκπαίδευση Συμβουλευτική και mentoring για τεχνικές επιχειρήσεις.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ας φανταστούμε … Τι είναι καλύτερο για μας…; Τι είναι καλύτερο για τους άλλους ; Τι είναι καλύτερο για μας και τους άλλους ; Τι μπορούμε να κάνουμε; Τι μπορούμε να κερδίσουμε; ! Έχουμε τη γνώση, τη δύναμη και το Κουράγιο; Μπορούν ; ! Είμαστε ομάδα ; Και ποιοί… Πολλά ! Τα πάντα !

Ποιοι είμαστε, Πως Λειτουργούμε! Synergy Marketing Αγοράζω Τοπικά WORKSHOPS Αγοράζω τοπικά Parnters Sy.Ma Ιδιώτης Επίδειξη κάρτας Ενημέρωση Πάροχος Κατάταξη σε B2B Κατάταξη σε B2C Ενέργεια Έκδοση κάρτας ID Έκδοση κάρτας member

Εμπειρία, Γνώση, Πράξη, Επιχειρώ ! καινοτομίαΓνώσηΕμπειρίαΠράξηΕπιχειρώ Πόσες Ιδέες γίνονται πράξη, κάθε 3000 καινοτόμες ιδέες έχουμε στην αγορά 1-3 από αυτές ! Γιατί πέραν της ιδέας πρέπει να την κρίνει η γνώση Γιατί πέραν της ιδέας πρέπει να την κρίνει η εμπειρία Πρέπει να προσπαθήσει στην αγορά δυναμικά και να πάρει τη θέση της.. Τότε επιχειρούμε με περισσότερες ευκαιρίες επιτυχίας παρά αποτυχίας

Αποτελέσματα ταμείου/ Διείσδυση στην αγορά του Α.Τ.

ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ Ιδιώτης ID Χρήστης της κάρτας και δικαιούχος δωρεάν κάρτας και Info. Ιδιώτης MB Χρήστης της κάρτας και δικαιούχος με αντίτιμο κάρτας και Info. Πάροχος Προωθεί και αναπτύσσει το δίκτυο σύμφωνα με την δομή Τ. Partner Συναποφασίζει μετά την ανάπτυξη του σχεδιασμού κατά ποσοστό συμμετοχής και κατά 60% της απόφασης. Είναι ενεργός Πάροχος και προτείνει τους νέους Partners που προέρχονται από την δομή του. ΙΔΙΩΤΗΣ ΠΑΡΟΧΟΣ PARTNER

Αγοράζω τοπικά Αρχίζω να δημιουργώ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ! Έχουμε την κατάταξη των επιλογών βάση : Ποιότητα, Τιμή, Προέλευση, Προσφορές, Μάρκα, Συσκευασία.. Σε άλλη μελέτη ΌΜΩΣ, μπορούμε να δούμε μια βασική διαφορά στα παραπάνω χαρακτηριστικά. Είναι η επιλογή των ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ που ΕΔΏ εμφανίζεται ως 55% και 4 ο στην κατάταξη. Τα κριτήρια διαμορφώνεται όμως ανάλογα με το είδος του Σούπερ Μάρκετ, και τα χαρακτηριστικά της περιοχής που βρίσκεται το Σούπερ Μάρκετ. Έτσι ανάλογα με το πρίσμα που θέλουμε να δούμε τα στοιχεία εξάγουμε τις πληροφορίες. Τα στοιχεία της Δαπάνης σε σχέση με το μισθό αλλά και της Δαπάνης σε σχέση με την επίσκεψη είναι αληθή. Θα πρέπει από τα στοιχεία αυτά να δημιουργήσουμε Συγκριτικό Πλεονέκτημα και Συνείδηση του πλεονεκτήματος στον Πάροχο- Επαγγελματία του Αγοράζω Τοπικά. σκέψη Σε ποια κατηγορία έχει δύναμη η δράση αγοράζω τοπικά ; To Αγοράζω τοπικά αυξάνει την δαπάνη άμεσα ; ερώτηση Ποια είναι τα «master target group» Πως γίνεται η προσέγγιση στα group αυτά ; απάντηση Η κοινωνική επιχειρηματικότητα, και η συλλογική δράση ως άξονα της επιτυχίας μας ! Δημιουργούμε Μύθο προς μίμηση και ευκολία αποδοχής με την εκπαίδευση και τις παροχές.

Μήπως γιατί ποιοτικό είναι το διαφημιζόμενο στο υποσυνείδητο ; Μήπως γιατί η τιμή Είναι σε συνεχή διαπραγ μάτευση στην χονδρική ; Ρατσισμός όταν δεν έχουμε άλλο στοιχείο Επιλογής ; Το μεγάλο Παιχνίδι των Σ/Μ Προ - Τελευταίο γιατί έχουμε και τα Νο name ! Τελευταιο γιατί έχουμε υπερκέρδη από τα χύμα!

Η αλήθεια όμως είναι … Αγοράζω τοπικά … Η Νο1 Επιλογή του Καταναλωτή είναι διαφορετική τελικά. Γιατί μας δίνουν Διαφορετικές Πληροφορίες. Ενημερώνουμε τους Partners και διαχειρίζονται Το κατάστημα τους Καλύτερα. Σε κάθε επιχείρηση Που μας προτιμάει Του επιστρέφουμε Το 20πλάσιο σε Ανάπτυξη. Η Νο1 Επιλογή του Καταναλωτή είναι διαφορετική τελικά. Γιατί μας δίνουν Διαφορετικές Πληροφορίες. Ενημερώνουμε τους Partners και διαχειρίζονται Το κατάστημα τους Καλύτερα. Σε κάθε επιχείρηση Που μας προτιμάει Του επιστρέφουμε Το 20πλάσιο σε Ανάπτυξη.

Εμπόριο ή Επιχείρηση

Όλοι έχουμε αποτυχίες και κακοτυχίες. Όλοι λέμε κάποια στιγμή γιατί θέε μου.. Όλοι θέλουμε να τα παρατήσουμε αλλά κρατάμε λίγο ακόμα… Μπορούμε να πούμε όλοι ότι θα τα καταφέρουμε ότι κιαν συμβεί.. Μπορούμε να πούμε όλοι ότι θα τα καταφέρουμε ότι κιαν συμβεί.. Όλοι μπορούμε να κάνουμε το όνειρο πραγματικότητα αρκεί να προσπαθήσουμε το ποιο μικρό βήμα. Το επόμενο

Μπορείτε να ζήσετε το όνειρο σας… Τι καλύτερο από την κοινωνική προσφορά, την κοινωνική ευθύνη, και την κοινωνική ανταποδοτικότητα. Κάντε αυτό που αγαπάτε καθημερινότητα και δώστε δύναμη στο καινοτόμο εγώ να ζήσετε στο όνειρο σας…

Ας φανταστούμε ότι δεν αγαπάμε αυτό που κάνουμε! Πόσο καλοί κτηνίατροι θα ήμασταν, ή πόσο καλοί κληρικοί, η πόσο καλοί γιατροί, η πόσο καλοί νοσηλευτές, πόσο καλοί μάγειροι, η πόσο καλοί ταχυδρόμοι, ακόμα πόσο καλοί δάσκαλοι …. Πρέπει πρώτα να αγαπάμε αυτό που θέλουμε να κάνουμε και μετά να το δοκιμάζουμε χωρίς φόβο για την αποτυχία γιατί πάντα μα πάντα εμείς σηκωνόμαστε μετά την πτώση μας… Ρωτήστε ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΑΣ !

TI EINAI TO CRM Είναι η μεθοδολογία που χρησιμοποιεί την τεχνολογία για να αναπτύξει τις ζητούμενες δράσεις.

Μέρος του δικού μας CRM ΚΟΥΠΟΝΙΑ ΕορτέςΓεγονοντα ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Ημέρας Είδους FREE OF CHARGE Με κάθε αγορά Με χρονικό όριο Με την χρήση Επιβράβευση Συμμετοχή σε Παροχές Με την χρήση σε συγκεκριμένο επαγγελματία Επιβράβευση Συμμετοχή σε παροχές FREE OF CHARGE Στόχος Όριο Ανάδειξη Ποιότητα ζωής προς χρήση Εκπαίδευση στην κοινωνική επιχειρηματικότητα Προετοιμασία για Πάροχο. WORKSHOP ΧΡΗΣΤΩΝ Εκπαίδευση σε βασικά οικονομικά και υποστήριξη για εκμάθηση τρόπου sy.ma Ανάλυση Αγοράζω Τοπικά όχι ως επάγγελμα αλλά ως επιχειρείν WORKSHOP Παρόχων Προτεινόμενοι PARTNERS που μπορεί να συμμετέχουν και στη δράση Synergy Marketing PARNTER και συμμέτοχος στις δράσεις του SY.MA. WORKSHOP PARTNERS SY.MA.

Γιατί το «χρήμα» δεν αποτελεί αυτοσκοπό. Δεν είναι το μέσο της επιτυχίας. Ναι είναι απαραίτητο για να προχωρήσεις αλλά πάντα ποιο δυνατό στοιχείο είναι να ξέρεις τι θές, πως το θες, και να το κάνεις ομαδικά. Γιατί το «χρήμα» δεν αποτελεί αυτοσκοπό. Δεν είναι το μέσο της επιτυχίας. Ναι είναι απαραίτητο για να προχωρήσεις αλλά πάντα ποιο δυνατό στοιχείο είναι να ξέρεις τι θές, πως το θες, και να το κάνεις ομαδικά.

STEVE JOBS MAC-APPLE-PIXAR

1.Μη βάζετε άσκοπα όρια στη ζωή σας. 2.Να έχετε πάθος με αυτό που κάνετε. 3.Σχεδιάζεται για σας και όχι χωρίς εσάς. 4.Μην πουλάτε άχρηστα (υπηρεσίες, προϊόντα, ιδέες, κτλ). 5.Δημιουργήστε μια τρομερή ομάδα. 6.Μην στοχεύετε σε υπερκέρδη. 7.Να είστε υπερήφανοι για αυτό που κάνετε. 8.Δημιουργήστε αυτό που θέλει ο πελάτης. 9.Το Marketing αφορά αξίες. 10.Συνεχίστε να είστε πεινασμένοι για γνώση και επιτυχία, συνεχίστε να σκέπτεστε με αγνότητα 1.Μη βάζετε άσκοπα όρια στη ζωή σας. 2.Να έχετε πάθος με αυτό που κάνετε. 3.Σχεδιάζεται για σας και όχι χωρίς εσάς. 4.Μην πουλάτε άχρηστα (υπηρεσίες, προϊόντα, ιδέες, κτλ). 5.Δημιουργήστε μια τρομερή ομάδα. 6.Μην στοχεύετε σε υπερκέρδη. 7.Να είστε υπερήφανοι για αυτό που κάνετε. 8.Δημιουργήστε αυτό που θέλει ο πελάτης. 9.Το Marketing αφορά αξίες. 10.Συνεχίστε να είστε πεινασμένοι για γνώση και επιτυχία, συνεχίστε να σκέπτεστε με αγνότητα Αγοράζω τοπικά, όχι άλλη μία προσπάθεια, αλλά η δική μας προσπάθεια O Steve Jobs mας δείχνει το δρόμο ας τον ακολουθήσουμε στην δική μας προσπάθεια: Παρακαλώ μετά από αυτή την μικρή παρουσίαση θα θέλαμε να μας γνωστοποιήσετε γραπτός τη φράση που θα χαρακτηρίζει την εικόνα του Αγοράζω τοπικά. Η γνωστοποίηση θα πρέπει να γίνει στα επόμενα 5 λεπτά στη γραμματεία ή σε μήνυμα στο ή στο