ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένταξη Προοπτικού σε Φωτογραφία Ε.Μ.Π. Γεωμετρικές Απεικονίσεις και Πληροφορική Κουρνιάτης Ν.
Advertisements

Ασκήσεις Συνδυαστικής
Νέα μονάδα γραφείων βιομηχανίας Αλουμινίου Στατική ανάλυση
Βαθμός Στατικής Αοριστίας
Εργασίες ατομικές ή ανά δύο Προθεσμία 8/1/2013
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙΣ »
Αντισεισμική Προστασία Γεφυρών (ΑΣΠροΓε) Διονύσιος Μπισκίνης Παν/μιο Πάτρας Διονύσιος Μπισκίνης Παν/μιο Πάτρας Ποσοτική έκφραση των παραμέτρων αντοχής.
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙΣ »
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
3 Σ υ σ τ ή μ α τ α α ν α φ ο ρ ά ς κ α ι χ ρ ό ν ο υ
ΓΕΦΥΡΕΣ ΜΟΡΦΗΣ ΕΣΧΑΡΑΣ ΠΛΑΚΟΔΟΚΩΝ
2.6. ΥΔΡΟΣΤΑΤΙΚΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΕ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ
Ασκήσεις - Εφαρμογές Διάλεξη 5 η Οικονομική Αξιολόγηση Έργων και Πολιτικών.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΒΙΚΤΩΡ ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΒΙΚΤΩΡ ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΗΣ
Επανάληψη Προηγούμενου Μαθήματος
Ενότητα: Διαμήκης Αντοχή Πλοίου- Διατμητικές τάσεις
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Λυγισμός πρισματικών φορέων
Ενότητα: Διαμήκης Αντοχή Πλοίου- Ορθές τάσεις λόγω κάμψης
ΔΙΑΤΜΗΣΗ Εγκάρσια φορτία : Τ(x) στην διατομή (Γενική κάμψη)
Κατασκευές Οπλισμένου Σκυροδέματος Ι
Ενότητα 6η: ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ
Ενότητα 8η: Η ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ
Ενότητα 8η: Η ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ
Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. Ημερίδα Ευρωκωδίκων EC6 Ε. Βιντζηλαίου, Σχολή Π.Μ./ΕΜΠ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός M.Sc. ‘’Διασφάλιση Ποιότητας’’,
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ ΠΛΟΙΟΥ. E1E1 E2E2 E3E3 E4E4 E5E5.
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 5 η : Η ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΩΝ ΕΡΓΩΝ Διάλεξη: Εφαρμογή της Α.Δ.Ε. – προσδιορισμός γραμμών επιρροής – η κινηματική μέθοδος. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης.
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 1 η : Ο ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΙ Η ΔΟΚΟΣ Διάλεξη: Εισαγωγή στις γραμμές επιρροής. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Π.Θ. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 1 η : Ο ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΙ Η ΔΟΚΟΣ Διάλεξη: Διαγράμματα δοκού με τη μέθοδο της ομόλογης αμφιέρειστης. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
Απλή αρμονική ταλάντωση Περιοδική κίνηση όπου η δύναμη επαναφοράς είναι ανάλογη της απομάκρυνσης (απομάκρυνση είτε ως γραμμική ή ως γωνιακή μετατόπιση)
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ:ΑΞΟΝΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ Επιβλέπων: Γ. Αγγελόπουλος, καθηγητής Επιμέλεια: Πήττας Κωνσταντίνος, διπλ. Μηχ. Μηχ. Τμήμα Χημικών Μηχανικών.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ ΙΙ Έδρανα ολίσθησης Χ. Παπαδόπουλος ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΑΕΡΟΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 1.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΨΗΛΩΝ ΤΑΣΕΩΝ. ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΤΙΚΕΡΑΥΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΈΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΤΙΚΕΡΑΥΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ: ΤΟ ΣΥΛΛΕΚΤΗΡΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΤΟΥΣ ΑΓΩΓΟΥΣ.
Ο ΚΥΚΛΟΣ. Θυμάμαι ότι: Κύκλος είναι μια κλειστή καμπύλη γραμμή της οποίας όλα τα σημεία απέχουν εξίσου από το κέντρο Ο. Ο Ακτίνα (α) είναι ένα ευθύγραμμο.
ΚΕΚΛΙΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΧΡΗΣΕΩΝ, Ρ / Μ 1253 Ένα όργανο για πολλά πειράματα Μηχανικής.
Μηχανικές Ιδιότητες των Υλικών
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 2 η : Ο ΔΙΚΤΥΩΤΟΣ ΔΙΣΚΟΣ Διάλεξη: Η μέθοδος τομών Ritter – γενικοί τύποι και ειδικές περιπτώσεις δικτυωμάτων. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 2 η : Ο ΔΙΚΤΥΩΤΟΣ ΔΙΣΚΟΣ Διάλεξη: Γραμμές επιρροής δικτυωμάτων – παραδείγματα. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Π.Θ.
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 6 η : ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ Διάλεξη: Ασκήσεις πάνω στην Α.Δ.Ε. για παραμορφώσιμους και δικτυωτούς φορείς. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
Συμπληρωματική Πυκνότητα Ελαστικής Ενέργειας Συμπληρωματικό Εξωτερικό Έργο W: Κανονικό έργο Τελικές δυνάμεις Ρ, τελικές ροπές Μ, ολικές μετατοπίσεις δ.
Μηχανική των υλικών Θερμικές τάσεις και παραμορφώσεις
Ερωτήσεις Ένα αυτοκίνητο κινείται προς το Βορρά, σε οριζόντιο δρόμο. Ποια είναι η κατεύθυνση της στροφορμής των τροχών του; Η στροφορμή ενός συστήματος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Μηχανική των υλικών Μεταβολή όγκου λόγω παραμόρφωσης
Χρήση του κοχλία Ο κοχλίας χρησιμοποιείται :
Ελαστική Γραμμή Παραμόρφωση λόγω κάμψης. Η μέγιστη υποχώρηση ή αλλιώς το μέγιστο βέλος κάμψης εμφανίζεται στο ελεύθερο (δεξιό) άκρο.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ ΠΛΟΙΟΥ
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ: ΔΙΚΤΥΩΜΑΤΑ
Μηχανική των υλικών Ενέργεια παραμόρφωσης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Σχεδιασμός Γραμμικών Στοιχείων Ο.Σ. – ακ. έτος
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗΣ – ΡΟΠΗ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ.
ΧΑΡΑΞΗ ΔΙΚΤΥΟΥ: Στοχεύει στη συντομότερη διοχετευση του νερού από τη θέση των υδατ.πόρων στις υδροληψίες Συνήθης παροχή υδροληψίας qν = 6, 9, 12 lt/sec.
ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ - ΑΓΩΓΙΜΟΤΗΤΑ
Κοχλιωτεσ συνδεσεισ ΤΟΜΕΑΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
Τα μέρη ενός ήλου Ήλοι Ηλοσυνδέσεις
ΤΥΠΟΙ ΔΙΑΤΟΜΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΟΣ
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Λυγισμός ορθογωνικών ελασμάτων
Μάθημα : Αντοχή Υλικών Εισαγωγική ενότητα : Είδη Καταπονήσεων – Νόμος του Hooke Τομέας Δομικών Έργων & Μηχανολογίας.
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Έλεγχος λυγισμού βάσει του ΙΑCS UR S11
Κατηγορίες - Τύποι Ήλων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc, ΥΔ Π.Θ. Τηλ : ,

Άσκηση κοχλιώσεων – ελέγχου θλιβόμενης ράβδου

Οριζόντιος βραχίονας γερανού: 2 όμοια παράλληλα δικτυώματα χάλυβας S235 Ύψος 1.50 m Ύψος 1.50 m Μήκος m (6 φατνώματα x 2.00 m) Μήκος m (6 φατνώματα x 2.00 m) Ίδιο βάρος 160 kg/m Ίδιο βάρος 160 kg/m Καταπόνηση από κινητό φορτίο P=150 kN Καταπόνηση από κινητό φορτίο P=150 kN Στο σημείο σύνδεσης με τον κατακόρυφο βραχίωνα του γερανού, το άνω πέλμα κάθε δικτυώματος έχει κοίλη τετραγωνική διατομή 120 x 8 θερμής ελάσεως. Η διαγώνιος αποτελείται από 2 U60.

Ζητούμενα: Να ελεγχθεί η επάρκεια της διατομής του άνω πέλματος και να ελεγχθεί αν η ίδια διατομή του άνω πέλματος επαρκεί και για το κάτω πέλμα θεωρώντας ότι οι συνδέσεις του διαμορφώνονται χωρίς οπές και να προταθεί εναλλακτική ασφαλής και οικονομική διατομή από την ίδια σειρά σε περίπτωση που κριθεί σκόπιμο. Να ελεγχθεί η επάρκεια της διατομής του άνω πέλματος και να ελεγχθεί αν η ίδια διατομή του άνω πέλματος επαρκεί και για το κάτω πέλμα θεωρώντας ότι οι συνδέσεις του διαμορφώνονται χωρίς οπές και να προταθεί εναλλακτική ασφαλής και οικονομική διατομή από την ίδια σειρά σε περίπτωση που κριθεί σκόπιμο. Να επιλεγεί το πάχος κομβοελάσματος Να επιλεγεί το πάχος κομβοελάσματος και η διάμετρος των τριών κοχλιών ποιότητας 8.8 ώστε να ικανοποιούνται όλοι οι απαιτούμενοι έλεγχοι επάρκειας της κοχλιωτής σύνδεσης μεταξύ της αριστερότερης διαγωνίου και του άνω πέλματος του δικτυώματος του οριζόντιου βραχίωνα (Σημείο Λ1).

Λεπτομέρεια σύνδεσης σημείου Λ1

Λύση Α. Έλεγχος διατομής άνω πέλματος Ο υπολογισμός των αξονικών δυνάμεων του άνω και κάτω πέλματος και της διαγωνίου του δικτυώματος μπορεί να υπολογιστεί αν γίνει μια τομή Ritter που να διατρέχει το αριστερότερο φάτνωμα του προβόλου δεξιά ακριβώς της λεπτομέρειας Λ1.

Λύση Α. Έλεγχος διατομής άνω πέλματος Για καθένα από τα δύο δικτυώματα έχουμε φορτία σχεδιασμού:

Η ισορροπία δυνάμεων κατά τον κατακόρυφο άξονα δίνει: Η ισορροπία ροπών γύρω από το σημείο τομής των, : Λύση Α. Έλεγχος διατομής άνω πέλματος Η ισορροπία δυνάμεων κατά τον οριζόντιο άξονα δίνει:

Λύση Α. Έλεγχος διατομής άνω πέλματος Για την επάρκεια της διατομής του άνω πέλματος σε εφελκυσμό έχουμε: Άρα η διατομή επαρκεί

Λύση Β. Έλεγχος διατομής κάτω πέλματος Έλεγχος σε θλίψη του κάτω πέλματος με διατομή 120 x 8 Δεδομένου ότι έχουμε θλιπτική δύναμη και πλαστική αντοχή είναι σαφές ότι η διατομή δεν επαρκεί. Θεωρώντας μειωτικό συντελεστή της τάξης του 0.85 θα αναζητήσουμε την οικονομικότερη διατομή με βάση την αντοχή σε λυγισμό: Άρα επιλέγουμε αρχικά διατομή 160 x 8 με εμβαδό Α=48

Λύση Β. Έλεγχος διατομής κάτω πέλματος Έλεγχος σε θλίψη του κάτω πέλματος με διατομή 160 x 8 Το μήκος του λυγισμού του κάτω πέλματος θεωρώντας πλήρη πλευρική εξασφάλιση στους κόμβους αλλά και πλήρη ελευθερία στροφών εκεί, είναι και για τους 2 κύριους άξονες ίσο με: Για κοίλες τετραγωνικές διατομές οι ακτίνες αδράνειας γύρω από τους άξονες y, z είναι ίσες. Δεδομένου ότι και τα μήκη λυγισμού γύρω από τους άξονες y, z είναι ίσα, αρκεί να γίνει έλεγχος λυγισμού μόνο για τον έναν άξονα. Η ανηγμένη λυγηρότητα της ράβδου είναι:

Λύση Β. Έλεγχος διατομής κάτω πέλματος Έλεγχος σε θλίψη του κάτω πέλματος με διατομή 160 x 8 Για κοίλες τετραγωνικές διατομές θερμής έλασης και χάλυβα ποιότητας 235 η καμπύλη λυγισμού είναι η α. Από την καμπύλη λυγισμού α και για ανηγμένη λυγηρότητα 0.35 προκύπτει γραφικά χ=0.97. Εναλλακτικά:

Λύση Β. Έλεγχος διατομής κάτω πέλματος Έλεγχος σε θλίψη του κάτω πέλματος με διατομή 160 x 8 Η αντοχή της θλιβόμενης ράβδου είναι: Η διατομή επαρκεί αλλά δεν είναι οικονομική λόγω του ότι επιλέξαμε μικρό αρχικό μειωτικό συντελεστή 0.85 ενώ βρισκόμαστε στο 0.95 στην πραγματικότητα. Επομένως απαιτείται αλλαγή διατομής.

Λύση Β. Έλεγχος διατομής κάτω πέλματος Έλεγχος σε θλίψη του κάτω πέλματος με διατομή 160 x 8 Επομένως επιλέγεται ως ελαφρύτερη και οικονομικότερη η διατομή 180 x 6.3 με Α=43.3 και μεγαλύτερη ακτίνα αδράνειας από την 160 x 8 (7.07 cm έναντι 6.18 cm). Αναμένουμε να έχει μεγαλύτερο συντελεστή χ και να επαρκεί χωρίς πρόβλημα.

Λύση Β. Έλεγχος διατομής κάτω πέλματος Έλεγχος σε θλίψη του κάτω πέλματος με διατομή 180 x 6.3 Η ανηγμένη λυγηρότητα της ράβδου είναι: Από την καμπύλη λυγισμού α και για ανηγμένη λυγηρότητα 0.35 προκύπτει γραφικά χ=0.97. Εναλλακτικά:

Λύση Β. Έλεγχος διατομής κάτω πέλματος Έλεγχος σε θλίψη του κάτω πέλματος με διατομή 180 x 6.3 Η αντοχή της θλιβόμενης ράβδου είναι: Η διατομή επαρκεί. Αν δοκιμάζουμε τη διατομή 120 x 10 το αποτέλεσμα είναι kΝ η οποία δεν είναι αρκετή. Άρα η 180 x 6.3 είναι η οικονομικότερη.

Λύση Γ. Έλεγχος κοχλιωτής σύνδεσης διαγωνίου Δεδομένου ότι τα 2 U60 έχουν αθροιστικά πάχος κορμού ίσο με 2 x 6=12mm επιλέγουμε κομβοέλασμα πάχους 12 mm ώστε να μην υποβιβαστεί η αντοχή της σύνδεσης. Επιλογή πάχους κομβοελάσματος

Λύση Γ. Έλεγχος κοχλιωτής σύνδεσης διαγωνίου Έλεγχος κοχλιών σε διάτμηση Η σύνδεση αποτελείται από 3 δίτμητους κοχλίες και υποθέτουμε ότι το σπείρωμα είναι εκτός της επιφάνειας διάτμησης. Επομένως η αντοχή των κοχλιών σε διάτμηση είναι: Άρα επιλέγουμε κοχλίες Μ12, τους μικρότερους διαθέσιμους. Επιπλέον, ελέγχουμε ότι το μήκος κοχλίωσης είναι μικρό, άρα δε χρειάζεται συντελεστής απομείωσης στον παραπάνω τύπο: 2 x 40=80 mm<15 x 12=180 mm

Λύση Γ. Έλεγχος κοχλιωτής σύνδεσης διαγωνίου Έλεγχος ελασμάτων σε σύνθλιψη άντυγας Λαμβάνοντας =2.5 και ως πάχος το ελάχιστο από το πάχος του κομβοελάσματος (12mm) ή το άθροισμα του πάχους των κορμών (2 x6=12 mm) Που επαρκεί.

Λύση Γ. Έλεγχος κοχλιωτής σύνδεσης διαγωνίου Έλεγχος διαγωνίου σε θραύση απομειωμένης διατομής σε εφελκυσμό Η απομειωμένη διατομή είναι το διπλάσιο από το εμβαδόν διατομής για ένα U60 μείον μια οπή κοχλία Μ12 στον κορμό: Που επαρκεί.

Λύση Γ. Έλεγχος κοχλιωτής σύνδεσης διαγωνίου Έλεγχος διαγωνίου σε διαρροή πλήρους διατομής σε εφελκυσμό Άρα η κοχλίωση επαρκεί.