Θεματικό Εργαστήριο για τον Τουρισμό Περιφέρεια Ιονίων Νήσων Ιούνιος 2016 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Επιστημονικός Διευθυντής Ινστιτούτο ΣΕΤΕ Νέες Τάσεις στον.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Advertisements

1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
Εταιρική Ταυτότητα Τα τελευταία 52 χρόνια, η ΕΨΙΛΟΝ ΕΨΙΛΟΝ Α.Ε. παράγει κυρίως πλάκες επίστρωσης και κυβόλιθους, υψηλής ποιότητας, με μεγάλη αντοχή στο.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 6 η Προσωπικό Μάρκετινγκ και το Μάρκετινγκ Σχέσεων.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Μανώλης Χαιρετάκης, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, Πανεπιστήμιο Αθηνών ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
Slide 2.1 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 2η Τουριστική Διαφήμιση.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 3η Διαφήμιση και Προώθηση Τουριστικής Καμπάνιας Παρακαλώ μελετήστε τις πρακτικές ερωτήσεις 3, στο e-class.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
2-1 Αγορές και Στρατηγικές Ταίριασμα αναγκών και ωφελειών από το προϊόν Καθορισμός και ανάλυση προϊόντων - αγορών Περιγραφή και Ανάλυση των τελικών χρηστών.
Διαδικτυακές συναλλαγές στον Τουρισμό (e-tourism) (Θ) Ενότητα 10: e-marketing και τουρισμός Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
Αρχές Μάρκετινγκ Διάλεξη 3.
Δημόσιες Σχέσεις και Ολοκληρωμένη Επικοινωνία
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΡΟΝΙΚΟυ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟυ ΕΡΓΩΝ
Νέες Τάσεις στον Τουρισμό
Καρασαββίδου Δέσποινα Καθηγήτρια Παθολογίας
να ζήσει μέχρι και 60 μέρες χωρίς τροφή, αλλά όχι πάνω
Το Marketing Β΄.
Κεφάλαιο 6 ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΥ ΒΙΟΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
Διαδικτυακές συναλλαγές στον Τουρισμό (e-tourism) (Θ)
Η έννοια του τουρισμού Ο τουρισμός είναι αποτέλεσμα μεμονωμένης ή ομαδικής μετακίνησης ανθρώπων σε διάφορους τουριστικούς προορισμούς και η διαμονή τους.
Η βιβλιοθήκη του ΤΕΙ Σερρών συναντά την πολιτιστική δράση της Unesco
ΘΕΩΡΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
ΟΜΑΔΑ ΝΕΦΡΟΟΥΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΔΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΤΟΜΙΚΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΛΙΠΙΔΙΑ-ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΜΒΡΑΝΕΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
Συνέδριο της ΕΛΕΣΥΠ: Η επιχειρηματικότητα ως Επαγγελματική Επιλογή & η Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Κυριακή 08 Δεκεμβρίου 2014 Παραστατίδης Κων/νος, Εκπαιδευτικός.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων -Θ
Φυσική Β΄ Λυκείου Άσκηση 2 (άσκηση 8, εργ. οδ. Α΄ Λυκείου)
Project: Εθισμός στο Internet
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
Από το ΔΟΣ σε Πίνακες Δρ. Νίκος Καρούσος
« Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση : Εξατομικευμένη και αυτορυθμιζόμενη μάθηση - Η Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας Ανοικτού Κώδικα Moodle» Κερασοβίτης.
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
« به نام خدا» 1-جايگاه ايران در توزيع جهاني درآمد
«Ψηφιακές Επικοινωνίες και ΜΜΕ»
Η Ψηφιοποίηση του CMR Aπόστολος Κενανίδης Πρόεδρος ΔΣ
Παρουσίαση κατευθύνσεων Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Nέο Πρόγραμμα Αθήνα, Ιούνιος 2014.
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
Ερώτηση της Δευτέρας 03 – 05 Δεκεμβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
ΥΓΕΙΑ … Η κατάσταση της απόλυτης φυσικής, ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας και όχι αποκλειστικά η απουσία νόσου ή αναπηρίας . (WHO, 2001, p.1) Σύμφωνα.
ΤΜΗΜΑ Α3 ΟΜΑΔΑ 2 ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΝΤΑΝΙΕΛΑ ΚΟΥΤΟΥΛΟΓΕΝΗ ΣΙΣΣΥ ΜΕΜΟΥΣΗ ΑΡΤΕΜΙΣ
Γιορτής ανάδειξης – προώθησης τοπικών προϊόντων
РАДИОАКТИВТІК.
Диффуз токсик букок 710-ГУРУХ ТАЛАБАСИ КАРИМОВА МУНИСА.
Κλιματική αλλαγή και ασθένειες οπωροφώρων δέντρων
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
Ερώτηση της Δευτέρας 15 – 17 Οκτωβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
Κολοστούμπης Γιώργος , BSc, MSc, PhD Μακρυγιαννάκη Κλεάνθη , RN, MSc
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
2-босқич магистранти МАЖИДОВ Н.
ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θεματικό Εργαστήριο για τον Τουρισμό Περιφέρεια Ιονίων Νήσων Ιούνιος 2016 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Επιστημονικός Διευθυντής Ινστιτούτο ΣΕΤΕ Νέες Τάσεις στον Τουρισμό & Εμπλουτισμός Τουριστικού Προϊόντος

Ένα ταξίδι … 2 Πηγή: PwC

3 Ένα ταξίδι … 1000 ερωτήματα … Πηγή: Phocus Wright

4 Απαντήσεις με διάφορους τρόπους Πηγή: Phocus Wright

Νέες Τάσεις στον Τουρισμό & Εμπλουτισμός Τουριστικού Προϊόντος Τεχνολογικές Εξελίξεις και Αλλαγές Καταναλωτικών Προτύπων

Digital Economy

Τι αντικαθιστά ένα smartphone 7

Η συνολική αγορά τουρισμού και η online αγορά τουρισμού 8 Πηγή: Phocus Wright

9 Προμηθευτές & Ενδιάμεσοι

Πού αγοράζουν ταξιδιωτικές υπηρεσίες οι τουρίστες; 10 Πηγή: Phocus Wright

Κινητά: μικρό μέγεθος, ταχεία ανάπτυξη 11

12 Marketing, Κοινωνικά δίκτυα κλπ.

1 λεπτό online

14 Πελάτες airbnb το καλοκαίρι

P2P platforms: Αλλαγή όρων παιχνιδιού 15

Αεροπορική βιομηχανία

Απόδοση καυσίμων 17

Νέες δυνατότητες σύνδεσης με αεροπλάνα με έναν διάδρομο 18 Πηγή: Norwegian

Αεροπορικά ταξίδια παγκοσμίως – μεταβολή μεταξύ 2014 και

Πρόβλεψη αεροπορικής κίνησης Ευρώπης (δισ. RPK*) Επιπλέον έως το 2034 CAGR Εντός Ευρώπης % Ευρώπη – Ασία % Β. Ατλαντικός % Ευρώπη – Ν. Αμερική % * Revenue Passenger Kilometer = Χιλιόμετρα Επιβατών επί Πληρωμή

LCCs 21

Ανάπτυξη LCCs στην Ευρώπη – Μερίδια αγοράς εντός Ευρ και προς Β. Αμερική 22

Νέες Τάσεις στον Τουρισμό & Εμπλουτισμός Τουριστικού Προϊόντος Κοινωνικοοικονομικές Αλλαγές

Εκατομμύρια νοικοκυριά με ετήσιο εισόδημα > Δολάρια 24

Σήμερα και στο μέλλον: οι 10 μεγαλύτερες αγορές ταξιδιωτών 25

Γήρανση παγκόσμιου πληθυσμού 26

3 η ηλικία σήμερα: χρήμα και χρόνο 27

ΑΜΕΑ

Άτομα με λίγες ανάγκες πρόσβασης Άτομα με περισσότερες ή λιγότερες ανάγκες πρόσβασης Εθελοντικές ή μη οργανώσεις για ανάπηρους, Εξειδικευμένα Γραφεία DMOs, Ιντερνετ, Ταξιδιωτικά Γραφεία Άτομα με πολύ μεγάλες ανάγκες πρόσβασης Πηγή : OSSATE Εξυπηρέτηση ΑΜΕΑ

Παχυσαρκία

31 Παχυσαρκία Πηγή: templateof.com

Αντίδοτο: Μεσογειακή Δίαιτα

Θέρμανση του πλανήτη 33

Νέες Τάσεις στον Τουρισμό & Εμπλουτισμός Τουριστικού Προϊόντος Σκεφθείτε Διαφορετικά!

35 ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑΕΜΠΕΙΡΙΕΣ 100,000 χρόνια ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΓΑΘΑ «ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ» ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ 20 χρόνια ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ 150 χρόνια Αλλαγές Κοινωνικών Προτύπων Εξέλιξη Κοινωνίας Οικονομικές Αξίες Πηγή: Dream Resorts Factory

~ μετά το 2000~ ~ Υβριδικές Καταναλωτικές Ανάγκες - Προσωπικό Προφίλ Ομογενής ομάδα με ενιαίες απαιτήσεις Υβριδική πελατεία με ατομικές ανάγκες και συμπεριφορές Διάφορες Ομάδες με ομογενείς ανάγκες η κάθε ομάδα Πελάτης Source: TUI

Προϊόν Κόστος Τιμή Αξία Πελάτες Από Τιμή βάσει Κόστους Προϊόντος … Πηγή: Marketing for Hospitality and Tourism, 4th edition, Kotler, Bowen, and Makens

Πελάτης Αξία Τιμή Κόστος Προϊόν … σε Τιμή και Προϊόν βάσει Πελάτη Πηγή: Marketing for Hospitality and Tourism, 4th edition, Kotler, Bowen, and Makens

Ποσότητα Τιμή ΧαμηλήΥψηλή Η κατάρρευση του ‘μέσου’ – Ανάπτυξη: Όγκος + Εξειδίκευση Σχηματική Απεικόνιση Κατάρρευση: ‘Χωρίς Χαρακτήρα’ Ανάπτυξη: Χαμηλές τιμές “ΟΓΚΟΣ” Ανάπτυξη: Χαμηλές τιμές “ΟΓΚΟΣ” Ανάπτυξη: Ειδικές αγορές “ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ” Ανάπτυξη: Ειδικές αγορές “ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ” Πηγή: TUI