ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΛΑΡΙΣΑΣ -ΛΑΜΙΑΣ Ενθάρρυνση Επιχειρηματικών Δράσεων, Καινοτομικών Εφαρμογών και Μαθημάτων Επιλογής Φοιτητών ΤΕΙ Λάρισας—Λαμίας “PLEASE ENTER” ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ 2 η ΕΝΟΤΗΤΑ : ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
2Βελισσαρίου Ευστάθιος ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Έρευνα αγοράς Έρευνα Μάρκετινγκ ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ Χαρακτηριστικά ποσοτικής έρευνας Χαρακτηριστικά ποιοτικής έρευνας
3Βελισσαρίου Ευστάθιος 3. ΤΥΠΟΙ ΣΧΕΔΙΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ 4. ΕΙΔΗ ΕΡΕΥΝΑΣ 4.1 Δευτερογενής έρευνα Εσωτερικά αρχεία Εξωτερικά αρχεία Βιβλιογραφική ανασκόπηση 4.2. Πρωτογενής έρευνα Χρήση ερωτηματολογίων Συνεντεύξεις σε βάθος Μέθοδοι παρατήρησης Πειραματισμός
4Βελισσαρίου Ευστάθιος 5. ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ 5.1. Ορισμοί 5.2. Πλεονεκτήματα – Μειονεκτήματα 5.3. Πληθυσμός 5.4. Είδη δειγματοληψίας Τυχαία Αναλογική Ευκολίας 5.5. Σχεδιασμός και μέγεθος δείγματος
5Βελισσαρίου Ευστάθιος ΛΟΙΠΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ