Άννα Κ. Ζαρκάδα Διοίκηση Διαφήμισης ΜΠΣ στη Διοίκηση Υπηρεσιών Λειτουργία, Στόχοι και Πλαίσια λειτουργίας της Διαφήμισης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Remember the five simple rules to be happy:
Advertisements

ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ; I’m somebody you live with every day.. Είμαι κάποια με την ποία ζεις μαζί… κάθε μέρα..
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ I Φαίδων Θεοφανίδης
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
ΠΡΟΒΟΛΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
Dear marker118642, Your Conference, Α ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ 3ΗΣ ΠΕ Ν.ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ, has been successfully created for May :01 AM Buenos Aires Duration:
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Προώθηση / Επικοινωνία
Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
COURSE CODE: DES-102 COURSE TITLE: DECORATION DRAWING TUTOR: DOMENICA RENKO SEMESTER: FALL 2010 PROJECT: 2 | hand-out: week 10 – hand-in: week 11 | duration:
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Προβολή - Επικοινωνία Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ Άννα Ζαρκάδα.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Ο καταναλωτής και το μαύρο κουτί του Συμπεριφορά Καταναλωτή Μαρκετινγκ ΙΙ Άννα Ζαρκάδα 1.
ERASMUS+ - ΒΔ 1 Σχολική Εκ π αίδευση – Εκ π αίδευση Ενηλίκων Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για τη Διαχείριση και Υλοποίηση των Εγκεκριμένων Σχεδίων (Πρόσκληση.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ Άννα Ζαρκάδα.
ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ 4 ο ΕΤΟΣ (Δ΄ΤΑΞΗ - S4)
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Αυτο-εντύπωση & Τρόπος Ζωής (Self-Concept & Lifestyle)
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ;.
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Φάσμα παιδαγωγικής ανάπτυξης
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
Αντίληψη Αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος (sensory perception). Η αντίληψη αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου.
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Μετασυλλεκτικοί Χειρισμοί Γεωργικών Προϊόντων
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
Ψηφιακeς ιδEες και αξIες
Υποστηρίζω την άποψη μου επιχειρηματολογώντας
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Παιδιά μου, ας μην Α΄Ιωάννου 3:18 και ωραίες φράσεις αγαπάμε με λόγια
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Το ιερό δισκοπότηρο της ΙΕ γλωσσολογίας
Αντίληψη αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου και άρα τα χαρακτηριστικά.
Κωνσταντίνος Ροδίτης1,2, Ευαγγελία Σαμαρά2,3, Κωνσταντίνος Λούης2,4
Επιχειρησιακή Επικοινωνία
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
Ανάλυση Γεωργικού Οικογενειακού Εισήματος (ΓΟΕ)
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Τα ΜΜΕ από την Οπτική της Οικονομικής Θεωρίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Άννα Κ. Ζαρκάδα Διοίκηση Διαφήμισης ΜΠΣ στη Διοίκηση Υπηρεσιών Λειτουργία, Στόχοι και Πλαίσια λειτουργίας της Διαφήμισης

Ο ρόλος της Διαφήμισης 2 Λειτουργία Ενημέρωση Υπενθύμιση Πειθώ Στόχοι ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Πωλήσεις Μερίδιο αγοράς (market share) Κ έρδος Εξαναγκάζει Δημιουργεί ανάγκες

Θεωρία Επικοινωνίας & Συμπεριφορά Καταναλωτή

Στρατηγική της επικοινωνίας Ορισμός : Αλλαγή των συμπεριφορών διαθέσεων, απόψεων και συμπεριφορών μέσω της ανταλλαγής πληροφοριών, ιδεών και συναισθημάτων Προσοχή ΑΤΤΕΝΤΙΟΝ Προσοχή ΑΤΤΕΝΤΙΟΝ Ενδιαφέρον INTEREST Ενδιαφέρον INTEREST Επιθυμία DESIRE Επιθυμία DESIRE Δράση ACTION Δράση ACTION

Στρατηγική και αντίληψη ερέθισμα αίσθηση αντίληψη Προσοχή ΑΤΤΕΝΤΙΟΝ Προσοχή ΑΤΤΕΝΤΙΟΝ Ενδιαφέρον INTEREST Ενδιαφέρον INTEREST Επιθυμία DESIRE Επιθυμία DESIRE Δράση ACTION Δράση ACTION Κατανόηση Μνήμη π ροσδοκίες

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 1 – Διαδικασία επικοινωνίας Μοντέλο Shannon & Weaver 1949 commons.wikimdia.org

παράγοντες ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 2 – Διαδικασία, παράγοντες & χαρακτηριστικά της Επικοινωνίας πομπός δέκτης κωδικοποίηση μήνυμα Θόρυβος μήΝυμΑ αποκωδικοποίηση Κυκλικότητα Μη αναστρεψιμότητα Επιλεκτική αντίληψη

Παράγοντες που επηρεάζουν την επικοινωνία ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 3 – Παράγοντες που επηρεάζουν την επικοινωνία Θόρυβος Εξωτερικός Εσωτερικός Ασυμβατότητες ψυχολογικές στόχων και σκοπών αντίληψης εκφραστικών μέσων Επιλεκτική αντίληψη (selective perception) = έλεγχος + αδράνεια = αυτοπροστασία

Μορφές επιλεκτικής αντίληψης έκθεση έκθεση – διαλέγω σε τι ερεθίσματα εκτίθεμαι προσοχή προσοχή – από τα ερεθίσματα που δέχομαι διαλέγω τι θα προσέξω ερμηνεία / διαστρέβλωση ερμηνεία / διαστρέβλωση – φέρνω το ερέθισμα στα μέτρα μου, δικαιολογώ, ξαναγράφω την ιστορία διατήρηση διατήρηση – θυμάμαι μόνο τα καλά δράση δράση – αγνοώ το ερέθισμα και συνεχίζω να κάνω ότι έκανα πάντα

επιλεκτική αντίληψη Παράγοντες που επηρεάζουν την επιλεκτική αντίληψη Στάσεις Θετική Αρνητική Φιλική Αμυντική Στερεότυπα Εθνότητα Φύλο Ηλικία Σεξουαλικός προσανατολισμός Κοινωνικός περίγυρος Hawthorn effect Ομάδες αναφοράς Τρόπος σκέψης

περιεχόμενο της επικοινωνίας - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 4 – περιεχόμενο της επικοινωνίας - Watzlawick's Five Axioms of communication 1.One cannot not communicate. 2.Every communication has a content and relationship aspect such that the latter classifies the former and is therefore a meta-communication. Watzlawick, Bavelas, Jackson “Ανθρώπινη Επικοινωνία» Four-sides model Friedemann Schulz von Thun.

4 πλευρές της επικοινωνίας : Παράδειγμα There is something green. You do not know what the green item is, and that makes you feel uncomfortable. You think my cooking is questionable. I should only cook what you know in the future! There is something green in the soup If you don't like the taste, you can cook it yourself Matter layer: There is something green. Self-revealing layer: I don't know what it is. Relationship layer: You should know what it is. Appeal layer: Tell me what it is!

Basic emotions Basic emotions – Paul Ekman Fore tribesmen of Papua New Guinea. Συναισθήματα - εκφράσεις του προσώπου Anger Disgust Fear Happiness Sadness Surprise Εκτεταμένη λίστα 1990’s Amusement Contempt Contentment Embarrassment Excitement Guilt Pride in achievement Relief Satisfaction Sensory pleasure Shame

Βασικές παραδοχές Νόρμες & Αξίες Συμπεριφορές Επίπεδα διάδρασης διαφημιζόμενου - κοινού Λόγια

Επίπεδα διάδρασης μηνύματος - κοινού

Πλαίσια λειτουργίας της διαφήμισης

Πολιτισμικό Πολιτικό Οικονομικό Νομικό Επιχειρηματικό

επιχειρηματικό πλαίσιο ΕΝ ΕΛΛ.CR.FARM ΠΑΡΙΖΑΚΙ ΜΕΛΙ € ,17DOT ADV. AE ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ/CRETA FARM ΠΑΡΙΖΑΚΙ € ,50DOT ADV. AE ΥΦΑΝΤΗΣ ΠΑΡΙΖΑΚΙ€ ,45JNL

«… η διαφημιστική δαπάνη συνέχισε την θεαματική πτωτική της πορεία και τον Ιανουάριο του 2013 (-28%) Τρά π εζες Κανάλια Τηλεο π τικοί π αραγωγοί Διαφημιζόμενοι Διαφημιστές

νομικό πλαίσιο Ι What is misleading advertising? Any advertising which, in any way, either in its wording or presentation: deceives or is likely to deceive the persons to whom it is addressed or whom it reaches. by reason of its deceptive nature, is likely to affect their economic behaviour. or for those reasons, injures are likely to injure a competitor. What is comparative advertising? Any advertising, that explicitly or by implication, identifies a competitor or goods or services offered by a competitor.

Legislation The Directives on Misleading and Comparative Advertising aim to protect not only consumers but also competitors and the interest of the public in general against misleading advertising and its unfair consequences. The Unfair Commercial Practices Directive (UCP) was adopted on 11 May This directive regulates commercial practices business to consumers(B2C). The rules on misleading advertising in this directive will replace the B2C rules in the Misleading Advertising Directive. The UCP shall be implemented in Member States by 12 June 2007 and applicable by 12 December 2007.Unfair Commercial Practices Directive νομικό πλαίσιο ΙΙ

How to control misleading advertising and comparative advertising? National rules may allow persons or organisations with a legitimate interest in prohibiting misleading advertising, or controlling comparative advertising, to take legal action and/or go before an administrative authority. Consumers should check which system (judicial or administrative) their national authorities have chosen. Advertisers should always be able to justify the validity of any claims they make. Therefore advertisers (not consumers) should provide evidence of the accuracy of their claims. νομικό πλαίσιο ΙΙΙ

Adaptation to the environment – brand repositioning

Οικονομικό πλαίσιο ΙΙ

πολιτικό πλαίσιο

Ένα σύνολο Κανόνων ή Σταθερών κοινό για τα μέλη μιας κοινωνίας, τα οποία, όταν αποτελούν τη βάση της δράσης των μελών της κοινωνίας αυτής, παράγουν Συμπεριφορά η οποία κυμαίνεται μέσα σε ένα σταθερό εύρος συμπεριφορών που τα μέλη θεωρούν Σωστές και αποδεκτές Πολιτισμικό πλαίσιο Ι Ορισμός της κουλτούρας

Πολιτισμικό πλαίσιο ΙΙ Μεταφορές

Υλικός πολιτισμός Artefacts – καλλιτεχνήματα και χρηστικά αντικείμενα Materialism - υλισμός Technology - τεχνολογία Economics - οικονομία παραγωγή, διανομή & κατανάλωση παραγωγή, συσσώρευση και κατανομή του πλούτου μετανάστευση, αποικιοκρατία και ιμπεριαλισμός Γλώσσα και επικοινωνία λεκτική μετάφραση & ερμηνεία μη λεκτική (‘silent’ languages) χώρος & χρόνος σώμα Πολιτισμικό πλαίσιο ΙΙΙ – διαστάσεις της κουλτούρας Κοινωνικές δομές Διαστρωμάτωση Κινητικότητα Οργάνωση Σχέσεις Συγγένεια Θρησκεία Πίστεις Πρακτικές Ηθική Aesthetics - Αισθητική Ωραίο Καλό γούστο Μορφή, σχήμα, χρώμα Τέχνη – υψηλή / λαϊκή Χιούμορ Ταμπού

Λειτουργία & Στόχοι διαφημίσεων και πολιτισμικό πλαίσιο

Λειτουργία & Στόχοι διαφημίσεων

Λειτουργία & Στόχοι διαφημίσεων - fear tactics

Προσεχώς …. Διαφήμιση Παραγωγή της διαφήμισης Διαφημίζοντας τη διαφήμιση

Προετοιμασία για την επόμενη συνάντηση Basic emotions Παρουσιάστε μια διαφήμιση που κάνει ιδιαίτερα καλή χρήση των βασικών συναισθημάτων (Basic emotions – Paul Ekman) περιεχόμενο της επικοινωνίας ) Εντοπίστε σε μια διαφήμιση τις τέσσερεις πλευρές της επικοινωνίας κατά Friedemann Schulz von Thun ( περιεχόμενο της επικοινωνίας ) Διαφήμιση και στερεότυπα Διαφήμιση - διαπλοκή - δημοκρατία 1’=0-3pts=10%