ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Λαφαζάνη Τέτα Μακρή Παναγιώτα ΘΕΜΑ: ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ.
Advertisements

Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ AIDS ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» «Η Πρόληψη Τόπος Συνάντησης και Συναπάντησης για τη Συνερασία,
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Φ. Βίγλα
21 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού.
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ «ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ.
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
Προγράμματα Ανάπτυξης, Κοινωνικής Στήριξης & Ιατρικής Συνεργασίας
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΄Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα”
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης Κοινωνικός αποκλεισμός: Σεβασμός – Ευθύνη - Αλληλεγγύη Γεωργία Κούμα ΕΜΕ Φιλολογικών Μαθημάτων.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΑΡΙΣΤΕΑ ΓΙΑΝΝΟΥ ΣΩΣΩ ΚΑΤΣΕΛΗ ΑΣΠΑ ΙΑΚΩΒΟΥ
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πρόλογος Παρά την ανάπτυξη της επιστήμης, παρά τη διάδοση της γνώσης και τη ορθολογική οργάνωση των λαών. Παρά τις διακηρύξεις.
Ο ρατσισμός μέσα από μάτια των παιδιών
ΤΟΠΟΣ : ΓΕΛ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ :20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015 ΔΕΙΓΜΑ :140 ΜΑΘΗΤΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ :ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΚΩΤΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΚΟΛΥΒΑ.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Prague City Branding. Η Πράγα είναι η πρωτεύουσα της Τσέχικης Δημοκρατίας, μία πόλη πολύ καλά διατηρημένη, με καταπληκτική αρχιτεκτονική και με μεγάλο.
Άτομα με ειδικές ανάγκες, άτομα με ψυχικές διαταραχές. Άτομα εξαρτημένα από ουσίες, αλκοολικοί. Άτομα που βιώνουν την φτώχεια, άστεγοι. Μετανάστες,
Τίτλος Προγράμματος: Eκπαίδευση με στόχο την ειρήνη
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΜΑ : ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛ
….για πολλές ώρες…..
Οι συνθήκες ζωής των υποδούλων. Στο προηγούμενο μάθημα αναφέραμε ότι με την άλωση της Πόλης πολλές οικογένειες Βυζαντινών έφυγαν για να μην γίνουν σκλάβοι.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΒΕΛΙΝΑ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗ ΦΕΝΙΑ ΚΑΛΙΑΚΑΤΣΟΥ =] ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Σχολική επίδοση και μειονότητες
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΑΛΥΒΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΧ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Κεφάλαιο 2 Αναδυόμενοι Πληθυσμοί και Υγεία
Ρατσισμός Πολυπολιτισμικότητα και Ελληνικό Σχολείο:
ΠΟΛΕΜΟΣ Ή ΕΙΡΗΝΗ; ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΟΜΑΔΑ: ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
ΟΜΑΔΑ1 - ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΡΤΖΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΜΟ ΕΛΕΝΗ ΦΩΤΙΑΔΗ
της έννοιας ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ μια διαγραμματική παρουσίαση
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ PRAKSIS
ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΑ Project:βία και παραβατικότητα (LA VITA E BELLA)
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
Κίνδυνοι του διαδικτύου
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Η Ζωή στον Δρόμο Μαθητικο Project.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πελτέκης Χρήστος Α’4.
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
Διαθεματική πρόταση διδασκαλίας
Σύγχρονες Μορφές Ρατσισμού
Ρατσισμός ; Ένα συνήθης φαινόμενο βίας
Η οικονομική ζωή
Οριζόντιες και Εστιασμένες Δράσεις για Ευπαθείς Ομάδες
Οι συνθήκες ζωής των υποδούλων. Εν.2 κεφ.2 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΟΡΙΣΜΟΣ Ο ΟΡΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΑΝΑΔΥΘΗΚΕ ΤΟ 1960 ΟΤΑΝ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΕΝΤΟΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΠΤΩΣΗΣ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΦΤΩΧΕΙΑ (Λ. ΜΟΥΣΟΥΡΟΥ). Η ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΣΗ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΑΓΑΘΩΝ, Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΟΔΗΓΕΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ (ΤΣΙΑΚΑΛΟΣ)

ΜΟΡΦΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΟΣΤΡΑΚΙΣΜΟΣ ΜΟΡΦΗ ΕΞΟΡΙΑΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ ΩΣ ΜΟΡΦΗ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΕΚΤΙΚΗ Η ΦΥΣΙΚΗ

ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΠΑΛΙΝΟΣΤΟΥΝΤΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΕΡΓΟΙ ΨΥΧΙΚΑ ΠΑΣΧΟΝΤΕΣ ΑΜΕΑ ΑΣΤΕΓΟΙ ΡΟΜΑ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟΡΟΙ ΜΟΝΟΓΟΝΕΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΑΤΟΜΑ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΠΡΩΗΝ ΚΑΙ ΝΥΝ ΧΡΗΣΤΕΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΙΣ AIDS ΘΥΜΑΤΑ TRAFFICKING KAKOΠOIHMENOI ΣΥΖΥΓΟΙ

Οι παράγοντες που θα μπορούσαν να συμβάλουν στον κοινωνικό αποκλεισμό είναι τα προβλήματα που αφορούν: Την ηλικία Τη θρησκεία Το φύλο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ Τη φτώχεια Την εργασία

Φτωχοί –Άνεργοι-Άστεγοι

Παράνομοι Μετανάστες

Άτομα με ειδικές ικανότητες

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΕΛΛΕΙΨΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΚΑΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΙΓΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΟΙΚΙΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ ΕΛΛΕΙΠΗΣ ΕΩΣ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ (ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,)

ΑΙΤΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΟΥΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΤΙΓΜΑΤΙΣΜΟΣ, ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ,ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΛΛΕΙΨΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΦΤΩΧΕΙΑ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ

ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ??? ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ???

ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΘΥΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

................................................... «Από την πρώτη ως την τρίτη δημοτικού όλοι με αντιμετώπιζαν σαν ένα σκουπίδι. Ένιωθα χάλια. Όλοι είχαν φίλους, εκτός από μένα. Το χειρότερο ήταν  ότι κάποιο παιδί με απειλούσε. Η μητέρα μου με πήγαινε ως την πόρτα του σχολείου και μετά εγώ τριγυρνούσα μόνη στους δρόμους…Ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω. Όλοι έχουμε ίσα δικαιώματα. Τι μαύρος, τι άσπρος, τι χριστιανός, τι μουσουλμάνος, τι Έλληνας, τι Αλβανός!!! Όλοι είμαστε άνθρωποι!!!» Βασιλική, Αλβανία

............................................... «Όταν πρωτοπήγα στο γυμνάσιο, όλοι νόμιζαν ότι είμαι από την Τουρκία. Όσοι με έβλεπαν, καθηγητές και μαθητές, δεν έλεγαν ο Σουκρής ή ο μαθητής, έλεγαν «ο Τούρκος» Σουκρή, μουσουλμάνος

.................................................. «Όπως πολλοί άνθρωποι, έτσι κι εγώ ήρθα αντιμέτωπη με ρατσιστικές συμπεριφορές. Όταν πήγαινα στην πρώτη Δημοτικού και γνώριζα πρώτη φορά τα παιδιά και αυτά εμένα, στα διαλείμματα με κορόιδευαν για τη θρησκεία αλλά και για τη σκουρόχρωμη επιδερμίδα που είχα. Μου ήταν πολύ δύσκολο να το αντιμετωπίσω. Ήθελα να γίνω φίλη μαζί τους αλλά αυτοί δε με έπαιρναν στις παρέες τους…Δυστυχώς ο ρατσισμός είναι στη ζωή μας, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα εκτός από το να είμαστε δυνατοί…» Τουτού Φατμέ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΟΡΙΣΜΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΟΡΙΣΜΟΣ Είναι η επιστήμη που αναζητεί και υλοποιεί τα μέτρα, τα οποία θα συντελέσουν στην απάμβλυνση των κοινωνικών αντιθέσεων και στην άρση των κοινωνικών συγκρούσεων, για τη διατήρηση και την αποκατάσταση της κοινωνικής ειρήνης. -

ΣΤΑΘΜΟΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ Κ.Π. ΣΤΑΘΜΟΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ Κ.Π. Η Βιομηχανική επανάσταση Η δημιουργία του Συνδέσμου Κ.Π. το 1872 Η ίδρυση της ΔΟΕ το 1919 και Η τεράστια οικονομική ανάπτυξη και τεχνική πρόοδος, μετά τον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο και η από τότε δημιουργία των βάσεων της Κοινωνίας της Συμμετοχής.

ΓΕΝΝΗΣΗ, ΕΞΕΛΙΞΗ, ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ Κ.Π. ΓΕΝΝΗΣΗ, ΕΞΕΛΙΞΗ, ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ Κ.Π. ΕΠΑΙΞΑΝ ΡΟΛΟ : Η βιομηχανική επανάσταση & η οικονομική ανάπτυξη, Οι ιδέες των φιλοσόφων και των προοδευτικών οικονομολόγων, Οι εξεγέρσεις των μαζών κατά της εκμετάλλευσης και Η δημιουργία διεθνούς συζήτησης για την αναγκαιότητά της