Το πάθος του θυμού και τρόπος ελέγχου του Ο Πλούταρχος αναφέρει ότι ο Σενέκας ήταν εκείνος ο παιδαγωγός που κατάφερνε να μετριάζει την οργή του Νέρωνα,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Advertisements

ΟΜΑΔΑ: ΚΡΙΝΟΣ ΧΡΩΜΑ: ΛΕΥΚΟ
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
«O αλυσοδεμένος ελέφαντας.» Του Χόρχε Μπουκάι.
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
ΛΕΜΕ «ΟΧΙ» ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Ο ΓΑΤΟΣ ΣΙΑΜ & ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
H ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ
Τον βλάκα μπορείς να τον γνωρίζεις από τις δύο
Δρόμος αρετής και δύναμης
Το να γίνεις ευτυχισμένος είναι μία απόφαση… Έχει ήχο.
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Έχεις δύο επιλογές! από το
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
 ΜΑΡΙΑ XATΖΗΚΑΛΛΙΑ  ΤΑΞΗ Β2  ΕΤΟΣ  ΜΑΘΗΜΑ ΙΛΙΑΔΑ –ΣΕΛΙΔΑ45, ΑΣΚΗΣΗ 2δ 1 ZAΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ.
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Κωστής Κουρσάρης Μιχάλης Κοντοπίδης
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
Κελεσίδης Βαγγέλης.
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Ευθείες και πλάγιες ερωτήσεις
ΕΦΗΒΕΙΑ.
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Ο ΕΦΗΒΟΣ ΚΑΙ Ο «ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΑΛΛΟΣ»
Η γαλοπούλα.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Bullying. Ένας στους 6 μαθητές πέφτει θύμα σχολικής βίας.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
Αγαπημένο μου παιδί....
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
Ο αλυσοδεμένος ελέφαντας
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Αγαπημένο μου παιδί....
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος.
που με δίδαξε η μαμά μου:
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΓΩΣΟΥΝ!!!!
Η συνΑντηση του ΧριστιανισμοΥ με τον ΕλληνισμΟ
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Εξάντας Ελλήνων Γονέων.
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το πάθος του θυμού και τρόπος ελέγχου του Ο Πλούταρχος αναφέρει ότι ο Σενέκας ήταν εκείνος ο παιδαγωγός που κατάφερνε να μετριάζει την οργή του Νέρωνα, μέχρις ότου ο μαθητής εκτέλεσε το δάσκαλό του (65 μ.Χ.).

Το πάθος του θυμού και τρόπος ελέγχου του Μπορείς μεν να σώζεις κάποιον, για πολύ καιρό, από τις άσχημες καταστάσεις στις οποίες εμπλέκεται, αλλά δεν είναι δυνατόν να τον σώσεις από τον άσχημο χαρακτήρα του, αν ο ίδιος δεν επιθυμεί και δεν προσπαθεί γι’ αυτό.

Το πάθος του θυμού και τρόπος ελέγχου του Ο Πλούταρχος, λέει, στο έργο του «Αρετή της αοργησίας» ότι «εκείνοι που περιμένουν επίθεση φροντίζουν να εφοδιάζουν την πόλη τους με τα απαραίτητα για την επικείμενη πολιορκία. Πως να βρίσκει κανείς και πως να διατηρεί την ψυχική του γαλήνη

Το πάθος του θυμού και τρόπος ελέγχου του Έτσι και οι σώφρονες φροντίζουν να ενισχύουν την ψυχή τους με τα απαραίτητα εφόδια που τους προσφέρει η φιλοσοφία, προτού τους επιτεθεί ο θυμός.

Το πάθος του θυμού και τρόπος ελέγχου του Όταν έρθει η ώρα του θυμού, είναι δύσκολο να ακούσουμε και να καταλάβουμε τις συμβουλές των φιλοσόφων.

Οι επτά συμβουλές του Σενέκα: (για το πάθος του θυμού) 1.Μπορείς να μειώσεις την οργή σου, αν στραφείς σε κάποια άλλη δραστηριότητα ή σε κάποια άλλα συναισθήματα.

Οι επτά συμβουλές του Σενέκα: (για το πάθος του θυμού 2. Σ’ αυτόν που σε προκάλεσε απάντησε με ήρεμο τρόπο ή μείνε σιωπηλός.

Οι επτά συμβουλές του Σενέκα: (για το πάθος του θυμού 3. Απόφευγε τις καταστάσεις που σε ταράζουν.

Οι επτά συμβουλές του Σενέκα: (για το πάθος του θυμού 4. Αν θυμώσεις, σκέψου: «Γιατί θα πρέπει να τους δώσω την απόλαυση να με δούνε ταραγμένο;» ή «Δεν αξίζει να φαίνομαι σαν τρελός».

Οι επτά συμβουλές του Σενέκα: (για το πάθος του θυμού 5. Προσπάθησε να δεις τα πράγματα με τα μάτια του άλλου.

Οι επτά συμβουλές του Σενέκα: (για το πάθος του θυμού 6. Να καλλιεργείς το πνεύμα της κατανόησης και της ανοχής. Προτού κατηγορήσεις τους άλλους, αναρωτήσου για τις δικές σου αδυναμίες.

Οι επτά συμβουλές του Σενέκα: (για το πάθος του θυμού 7. Μην κάνεις στους άλλους αυτό που ΔΕΝ θα ήθελες να κάνουν και εκείνοι σε εσένα.

Τρόπος ελέγχου του θυμού μας Είναι πιο εύκολο να αντιμετωπίσουμε την οργή μας, όταν τη συνειδητοποιήσουμε στο ξεκίνημά της. Τότε μπορούμε να κάνουμε, ό,τι με το σβήσιμο της φωτιάς, που σαν σταματήσουμε να τις φυσάμε σβήνουν από μόνες τους.

Τρόπος ελέγχου του θυμού μας Ο θυμωμένος άνθρωπος ρυπαίνει και ντροπιάζει τον εαυτό του από τα άπρεπα και χυδαία λόγια που εκφέρει

Τρόπος ελέγχου του θυμού μας Ο ρωμαίος ρήτορας Γάϊος Γράκχος είχε την τάση να μιλά σκληρά και παθιασμένα, γι’ αυτό, λοιπόν, όρισε έναν υπηρέτη να κάθεται πίσω του και να φυσά μαλακά μια χαμηλή νότα σε έναν αυλό

Τρόπος ελέγχου του θυμού μας Με αυτό τον τρόπο, προσάρμοζε ανάλογα τη φωνή και το ύφος του στην γλυκύτητα του αυλού.

Τρόπος ελέγχου του θυμού μας Σήμερα, αν την ώρα που μιλούσαμε, κουβαλούσαμε νοερά την εικόνα του Γάιου Γράκχου ή την εικόνα ενός άλλου γαλήνιου συμβούλου.

Τρόπος ελέγχου του θυμού μας Θα ήταν διαφορετική η ζωή μας

Ο ρόλος του συμβούλου Είναι να δείξει εμπράκτως πως σκεφτόμαστε και πως απαντάμε δημιουργικά στη δεδομένη κατάσταση, πως δηλαδή δεν εμπλεκόμαστε σε καταστροφικά παιγνίδια δύναμης.

Δείγμα βιωματικής άσκησης συμβούλου- συμβουλευόμενου Α. χθες είπες πάλι τις βλακείες σου. β. Ίσως έχεις δίκαιο, θα μπορούσα να τα πω καλύτερα.

Δείγμα βιωματικής άσκησης συμβούλου- συμβουλευόμενου Α. για να τα πεις καλύτερα, θα έπρεπε και να τα ξέρεις καλύτερα. Β. Ναι, υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν ξέρω.

Δείγμα βιωματικής άσκησης συμβούλου- συμβουλευόμενου Α. Απορώ πως ανοίγεις το στόμα σου και δεν ντρέπεσαι γι’ αυτά που λες. Β. Έχεις δίκαιο, όταν μιλάω, δεν ντρέπομαι γι’ αυτά που λέω.

Δείγμα βιωματικής άσκησης συμβούλου- συμβουλευόμενου Α. Σε τελική ανάλυση, νομίζω ότι είσαι μεγάλος βλάκας. Β. Καταλαβαίνω γιατί το λες αυτό. Πράγματι, σε πολλές περιπτώσεις φέρομαι σαν βλάκας, Άλλοτε πάλι είμαι έξυπνος. Όμως, γενικά, δεν παύω να κάνω βλακείες.

Δείγμα βιωματικής άσκησης συμβούλου- συμβουλευόμενου Α. Αν συνεχίσεις έτσι τη ζωή σου, δεν σε βλέπω καλά. Β. Ναι, έχεις δίκαιο. θα πρέπει να αλλάξω σε αρκετά πράγματα, αν θέλω να πάω καλύτερα. Αυτό θα το κάνω μόλις νιώσω ότι είμαι έτοιμος.

Συμπεράσματα Α: παίζει το ρόλο του επιτιθέμενου, που προσπαθεί να εκνευρίσει τον συνομιλητή του Β: το ρόλο του ανθρώπου που απαντά στις επιθέσεις του Α

Συμπεράσματα Ο Β δεν παρασύρεται σε αντιπαραθέσεις. Δεν αφήνει τον Α να τον πληγώσει. Δεν προσβάλλει τον Α.

Συμπεράσματα Ο Σύμβουλος θα έδειχνε στον Α το σωστό τόνο της φωνής, τις κινήσεις του σώματος Τις στάσεις του σώματος, των ματιών, Του προσώπου, κ.λπ.

Συμπεράσματα Μεγάλη μόρφωση είναι εκείνη που θα σου δώσει τη δύναμη να υποφέρεις την αγένεια. (Πυθαγόρας) Το γνώρισμα του σοφού ανθρώπου είναι ότι δεν οργίζεται. (Πλούταρχος) Στους αγροίκους να αντιπαραθέτεις την ηρεμία σου, για να σε ντρέπονται, παρά να σε φοβούνται (Χίλων ο Λακεδαιμόνιος) Μεγαλοψυχία είναι να υποφέρει κανείς με πραότητα τα σφάλματα των άλλων (Δημόκριτος)

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν. ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ Κατσίρας Λεωνίδας ΣΥΝΘΗΜΑ ΜΑΣ: ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ