Ο καταναλωτής και το μαύρο κουτί του Συμπεριφορά Καταναλωτή Μαρκετινγκ ΙΙ Άννα Ζαρκάδα 1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Advertisements

Μουσείο - Σχολείο Τι ακριβώς είναι μάθηση; Μάθηση είναι:
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΗΘΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ I Φαίδων Θεοφανίδης
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ:
ΞΑΝΘΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ Α. Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΓΝΩΣΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΤΙΤΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΙΧΙΕΒΙΟΡΙΣΜΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΥΠΟΥ Ε-Α.
MANAGEMENT Εναρμόνιση Πόρων Προς Επίτευξη Στόχων.
Αντίληψη Καταναλωτή και Στρατηγική Μάρκετινγκ
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
Μάθηση.
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
ΠΡΟΒΟΛΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (3-5 χρ.).
Προώθηση / Επικοινωνία
Προβολή - Επικοινωνία Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ Άννα Ζαρκάδα.
Ενότητα # 3: Εσωτερικές Επιδράσεις Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Συμπεριφορά Καταναλωτή.
Ενότητα # 2: Διαδικασία Λήψης Αποφάσεων Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Συμπεριφορά Καταναλωτή.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Συμπεριφορά Καταναλωτή & Στρατηγική ΜΚΤ (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος, 2011)
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
Αντίληψη, Απόδοση Αιτιών Συμπεριφοράς, Μάθηση (Perception, Attribution, Learning) ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4.
Γλώσσα και Σκέψη Εργασία Ψυχολογίας Τμήμα Επιστήμης Διαιτολογίας-Διατροφής Ιωάννου Γεωργία Φίλιππα Δήμητρα Χατωνίδη Γεωργία.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ (Ιούνιος 2011) Περιεχόμενο και καινοτόμα στοιχεία του νέου Προγράμματος Σπουδών Λογοτεχνίας στην υποχρεωτική Εκπαίδευση.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΜΑ 10. Επιθετικότητα Συνηθισμένο φαινόμενο Μπορεί να αποτελεί από τη μαζική βία ενός πολέμου ως τα καθημερινά περιστατικά λεκτικής.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Πού θέλω να φτάσω; Πρέπει να γνωρίζουμε τον προορισμό, για ν’ ακολουθήσουμε το σωστό δρόμο.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 16 : ΠΡΟΒΟΛΗ I Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Αντίληψη Καταναλωτή και Στρατηγική ΜΚΤ Διάλεξη 2.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
Εισαγωγικές έννοιες: Μάρκετινγκ και ο ρόλος του καταναλωτή 1.
Η επίδραση της κουλτούρας των συνομηλίκων στα πλαίσια του σχολείου.
Ορθολογισμός και Παράγοντες Περιορισμού του. Ορθολογισμός και Υποκειμενικότητα Σύγχρονες μελέτες (1995), υποδεικνύουν την διαφορά μεταξύ Ορθολογιστικής.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ-ΠΑΚΕ ΒΟΛΟΥ Κωνσταντίνα Ματσούκα, φιλόλογος.
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Εισαγωγή στην Ανάλυση της Αγοραστικής.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
Διαδικασία λήψης αποφάσεων καταναλωτή
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Μάθηση Εμπειρία η οποία έχει ως αποτέλεσμα μια σχετικά μόνιμη αλλαγή της κατάστασης του μαθητή Απόκτηση γνώσης Σχηματισμός μνήμης Διαφορετικοί τρόποι Εξοικείωση.
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
Ανάλυση δεδομένων κοινωνικής έρευνας
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Ενότητα # 4: Το Θεωρητικό Μοντέλο της Ποιότητας των Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Οι Αριθμοί … 5.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
5/2017 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ 8 Φιλίππα Χατζησταύρου Συμπεριφορισμός.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Α) Κριτική Θεωρία.
Ταξινόμηση του SCHIRO Ακαδημαϊκή θεωρία ΑΠ
3η Συνάντηση Ομάδας Γονέων
Γενικά χαρακτηριστικά
Η έννοια της επιχείρησης
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο καταναλωτής και το μαύρο κουτί του Συμπεριφορά Καταναλωτή Μαρκετινγκ ΙΙ Άννα Ζαρκάδα 1

Γενικό (γνωστικό) υπόδειγμα συμπεριφοράς καταναλωτή 

Ο άνθρωπος, το προϊόν και οι συνθήκες αγοράς Ποιος Τι Πώς Πού Πότε

Γιατί ; consuming as… Experience: Βλέπω, μυρίζω, αγγίζω τα ζώα Integration: Παρέχω εμπειρίες στα παιδιά μου Classification: Κάνω ότι κάνουν όλοι οι καλοί γονείς As play: Επικοινωνώ με τα παιδιά μου, παίζω και γελάω μαζί τους

Οι παράγοντες που αλληλεπιδρούν για να συντελεστεί η κατανάλωση Γνώση (cognition) Συναίσθημα (affect) Περιβάλλον

Οι παράγοντες που αλληλεπιδρούν I Γνώση θετικισμός (positivism / modernism) μία αντικειμενική και σταθερή αλήθεια κανόνας του λόγου και της λογικής τάξης εγκυρότητα της έρευνας και της επιστημονικής διαδικασίας η κατανάλωση είναι οικονομικό σύστημα

Τι βλέπεις; Τι νοιώθεις;

Οι παράγοντες που αλληλεπιδρούν II Συναίσθημα μεταμοντερνισμός (postmodernism) η κατανόηση δεν είναι ούτε γενική ούτε μόνιμη η πραγματικότητα είναι κατασκεύασμα του ατόμου ή μιας ομάδας η γνώση εξαρτάται από την κουλτούρα, το χώρο, το χρόνο και τη συνάφεια (context) η κατανάλωση είναι συμβολικό σύστημα

Brand community segments

Οι παράγοντες που αλληλεπιδρούν III Περιβάλλον κοινωνικές ομάδες ομάδες αναφοράς καθοδηγητές γνώμης

Καθοδηγητές γνώμης, wom & viral marketing

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Οι ρίζες μας : βασικές επιστήμες

ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Η πραγματικότητα …

Perception: Η διαδικασία της αντίληψης ερέθισμα αίσθηση αντίληψη Προσοχή ΑΤΤΕΝΤΙΟΝ Προσοχή ΑΤΤΕΝΤΙΟΝ Ενδιαφέρον INTEREST Ενδιαφέρον INTEREST Επιθυμία DESIRE Επιθυμία DESIRE Δράση ACTION Δράση ACTION Κατανόηση Μνήμη προσδοκίες

16 Επικοινωνία και αντίληψη πομπός δέκτης κωδικοποίηση μήνυμα Θόρυβος ΑμήΝυμ αποκωδικοποίηση Επιλεκτική αντίλη ψη

Η λειτουργία της αντίληψης I – αισθητήρες (νευροβιολογία) – ερέθισμα – ένταση » διαφορικό κατώφλι » Subliminal perception – μέγεθος – αντίθεση – επανάληψη – κίνηση/αλλαγή – προσοχή

Subliminal perception

Η λειτουργία της αντίληψης II – Επιλεκτική επαγρύπνηση (perceptual vigilance) Απόρριψη περιττής πληροφορίας – Γνωστική διαφωνία (cognitive dissonance) και αντιληπτική άμυνα (perceptual defense) τι πιστεύω - τι μου παρουσιάζεται αντίσταση στην αλλαγή

Η λειτουργία της αντίληψης ΙΙΙ – επιλεκτική αντίληψη (selective perception) = έλεγχος, αδράνεια = αυτοπροστασία – έκθεση – διαλέγω σε τι ερεθίσματα εκτίθεμαι – προσοχή – από τα ερεθίσματα που δέχομαι διαλέγω τι θα προσέξω – ερμηνεία / διαστρέβλωση – φέρνω το ερέθισμα στα μέτρα μου, δικαιολογώ, ξαναγράφω την ιστορία – διατήρηση – θυμάμαι μόνο τα καλά – δράση – αγνοώ το ερέθισμα και συνεχίζω να κάνω ότι έκανα πάντα

Η λειτουργία της αντίληψης IV – αντιληπτική οργάνωση (perceptual organisation) – κατηγοριοποίηση (categorisation) – ολοκλήρωση (integration)

Μνήμη & Μάθηση Memory – Μνήμη – Βραχυπρόθεσμη αποθήκευση – Βραχυπρόθεσμη μνήμη – Μακροπρόθεσμη μνήμη – Associative network (συνειρμικό δίκτυο) Learning – Μάθηση – Γνωστική σχολή = στόχος & διαδικασία – Συμπεριφορική σχολή = ερέθισμα & αντίδραση = ανταμοιβή ή τιμωρία Συντελεστική σύνδεση (καφές & τσιγάρο) Classical conditioning (Pavlov)

Μνήμη & Μάθηση ΙΙ

Αντιληπτός Κίνδυνος (Perceived Risk) Λειτουργικός κίνδυνος (Functional risk) Φυσικός (Physical) Χρηματοοικονομικός (Financial) Κοινωνικός (Social) Ψυχολογικός (Psychological) Χρονικός (Time) Δόγμα του σοκ Προπαγάνδα Τακτική φόβου/ντροπής στη διαφήμισηΧειρισμός Εγγυήσεις Εκπαίδευση Επιστροφές Δόγμα του σοκ Προπαγάνδα Τακτική φόβου/ντροπής στη διαφήμισηΧειρισμός Εγγυήσεις Εκπαίδευση Επιστροφές

Πρότυπα, Αξίες και Μάρκετινγκ

Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ Integrated Marketing Communications