«ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ (ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ)» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015-2016.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ EUROMEDICA ΑΡΩΓΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Advertisements

Ευρωπαϊκοί Πολιτισμοί και Λογοτεχνίες Υ.Π. 1461/Β 7/ /ΦΕΚ 298/ /τ. Β Ευρωπαϊκοί Πολιτισμοί και Λογοτεχνίες Υ.Π. 1461/Β 7/ /ΦΕΚ 298/ /τ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ – ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ Έφη Γρηγοριάδου Αθανάσιος Ιωσηφίδης Θεματική εκδήλωση «Ημερίδα Ενημέρωσης και Διάδοσης των αποτελεσμάτων του προγράμματος ERASMUS»
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης «Τεχνική Ημερίδα Διαχείρισης Εγκεκριμένων Σχεδίων ΚΑ2» Αθήνα, 23/10/2015 Μαρία Αδαμοπούλου,
Δια Βίου Μάθηση και το ρόλος της στην επαγγελματική αποκατάσταση Καλησπέρα σας, Ευχαριστώ τον ΔΗΜΟ ΝΙΚΑΙΑΣ - ΑΓ. Ι. ΡΕΝΤΗ και τους οργανωτές αυτής της.
Μάθημα: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΤΙΡΙΩΝ, ΟΙΚΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΕΩΝ Γ’ ΕΞΑΜΗΝΟ Διδάσκουσα: Ρόϊδω Μητούλα, Αν.Καθηγήτρια Χαροκοπείου Πανεπιστημίου.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΨΑΛΗΣ & ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΙΟΥ.
ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης «Χρηματοοικονομικοί κανόνες διαχείρισης – Διενέργεια.
ΤΡΙΤΗ, 29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2011 ΑΘΗΝΑ, ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ‘ATHENS PARK’ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ τομεακό πρόγραμμα Erasmus ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ/
Τι είναι η Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ); 28 κράτη μέλη Περισσότεροι από 500 εκατομμύρια πολίτες Σημερινές υποψήφιες για ένταξη στην ΕΕ χώρες: Αλβανία, Μαυροβούνιο,
ERASMUS INTENSIVE PROGRAM SYNAPS Σύνθεση και ρετροσύνθεση στη χημεία των φυσικών προϊόντων ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ Τμήμα χημείας, σχολή θετικών επιστημών University.
Ουρανία Νόττα1 ΔΙΗΜΕΡΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΝ Δρ ΟΥΡΑΝΙΑ ΝΟΤΤΑ ΕΠΙΚ. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ Θεσσαλονίκη 13/2/2006.
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS + Κύπρος, 13-20/2/2016 ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία δυναμική Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για.
Υποδοχή Πρωτοετών Φοιτητών 2015 Τμήμα Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Ημερίδα Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γυμνάσιο19 Νοεμβρίου ο Πειραματικό ‘Σύγχρονες προσεγγίσεις μαθημάτων Νομικών και Πολιτικών Επιστημών’
E RASMUS E RASMUS + Το Erasmus+ είναι το Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που καλύπτει τους τομείς της Εκπαίδευσης, της Κατάρτισης, της.
2 ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ/ΩΝ.
ΠΡΑΚΤΙΚH AΣΚΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Ενημερωτική συνάντηση στο ΤΕΙ Κρήτης, 15 Δεκεμβρίου 2015 ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
Teacher School Education Gateway
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Εκπαίδευση Ενηλίκων.
Πανεπιστήμιο Πειραιώς Πιστοποίηση με ISO ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΤΑ ISO 9001:2008 ΔΙΕΘΝΗΣ  ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ  ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ  ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ 
Ενημέρωση για φοιτητές/τριες
“Καλές πρακτικές και αξιοποίηση του υλικού του προγράμματος T4E” Χουλιάρα Ξανθή.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ & ΘΕΣΜΟΙ
Κανελλοπούλου Γεωργία Γεωεπιστήμονας, Msc Περιβάλλον,
Τμήμα Διεθνών & Δημοσίων Σχέσεων Πανεπιστημίου Πειραιώς
ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS
ΕΕ-Ένωση Πολιτών: Δικαιώματα Κινητικότητας
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ
Key Action 2: Καταληκτική ημερομηνία: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2014
Σχετικά με το School Education Gateway
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ 2017
Η Συμμετοχή της Κύπρου στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας.
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα  ERASMUS +  Κύπρος, 13-20/2/2016            ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική.
Η ΓΑΛΛΙΑ ERASMUS + ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
YEREVAN COMMUNIQUÉ 18η Διημερίδα Διεθνών και Δημοσίων Σχέσεων
Πρόγραμμα «Στέγαση και Επανένταξη»
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
ΚΥΠΡΟΣ ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ, ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ ΣΗΜΕΙΑΚΩΝ ΜΕΤΑΛΛΑΞΕΩΝ β-ΘΑΛΑΣΣΑΙΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΗΣ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. Παπαχατζοπούλου.
Β. Ευρωπαϊκά Προγράμματα
Τίτλος εργασίας: «Εργαλείο Εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017 Συγχρηματοδοτούμενο από το Πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η γλώσσα, οι διάλεκτοι και η σύζευξή τους
Workshop 1: Αναγνώριση τομεακό πρόγραμμα Erasmus
Erasmus+ KA Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Animal integration in the Educational programme) «ZORO» 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο.
Erasmus+ - TRAINING METHODS OF PROGRAMMING – INFORMATICS WITH THE USE OF GAMES - TRAINING FOR TRAINERS Η ΠΕΚΑΠ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής)
WELCOME TO ESN! ΟΠΑ.
Διεθνής Κινητικότητα ΚΑ107
Dissemination & Exploitation Activities
στην Επετειακή Εκδήλωση συμπλήρωσης 30 χρόνων Erasmus,
BIG ISSUES IN SMALL HANDS
Οι σπουδές στο Τμήμα Φαρμακευτικής του Α. Π. Θ. Δ
To Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης ( )
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Συνοπτική Παρουσίαση
Learning-Teaching- Training activities
ΔΙΠΛΗ ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
Erasmus Το Πρόγραμμα για την Εκπαίδευση, Κατάρτιση, Νεολαία και Αθλητισμό Ανδρούλα Παπαναστασίου Διευθύντρια ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
Κινητικοτητα Προσωπικού
Οργανόγραμμα Σχολής ΟΠΕ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΟΠΕ
Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ
Erasmus+Czech Republic
ERASMUS+2018 ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΡΑΜΟΥΤΤΗΣ
Erasmus+ Περιφερειακή Γεωργική, Τεχνική και Επαγγελματική Σχολή Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Αμμοχώστου/Αυγόρου
Διαδικτυακός Εκφοβισμός
ECVET Permit Tι είναι το έργο « Ecvet Permit» Tαυτότητα του έργου
Παρουσίαση Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Ψυχολογίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ (ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ)» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ

Οι μαθητές της Γ΄τάξης του Γυμνασίου Ξυλαγανής κατά το σχολικό έτος υλοποίησαν Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας με θέμα: «Η γνωριμία με το ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης» Η εργασία συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των μαθητών, καθώς θέματα σχετικά με την επαγγελματική αποκατάσταση άπτονται των ενδιαφερόντων τους.

Ειδικά αυτό τον καιρό που η χώρα μας διανύει μια δύσκολη οικονομική περίοδο και η μόρφωση των παιδιών επιβαρύνει αρκετά τον οικογενειακό προϋπολογισμό, οι μαθητές του σχολείου εκδήλωσαν έντονη επιθυμία να έχουν όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για το ΤΕΙ Καβάλας. Έτσι θα διευκολυνθούν σε μία όσο γίνεται πιο ορθολογική επιλογή επαγγελματικής σταδιοδρομίας, χωρίς να χρειάζεται να απομακρυνθούν ιδιαίτερα από την περιοχή τους, με την προϋπόθεση βέβαια ότι η επιλογή τους θα ικανοποιεί τις πραγματικές επιθυμίες τους.

 Να μάθουν οι μαθητές να συνεργάζονται σε επίπεδο ομάδας.  Να αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας και αναζήτησης πληροφόρησης.  Να διερευνήσουν θέματα που σχετίζονται με τη σταδιοδρομία τους.  Να πάρουν αποφάσεις υπεύθυνες που θα σχετίζονται με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες τους και θα εναρμονίζονται με το συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο της εργασίας.  Να γνωρίσουν τις σχολές του ΤΕΙ Καβάλας.

 Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών  Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας  Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής  Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας

Η σχολή έχει έδρα την Καβάλα και περιλαμβάνει (3) τμήματα:  Τμήμα Μηχανικών Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου και Μηχανολόγων Μηχανικών  Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών  Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής

Η σχολή έχει έδρα την Καβάλα και περιλαμβάνει (2) τμήματα:  Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων  Τμήμα Λογιστικής & Xρηματοοικονομικής

Η σχολή έχει έδρα τη Δράμα και περιλαμβάνει (3) τμήματα:  Δασοπονίας και Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος  Οινολογίας και Τεχνολογίας ποτών  Αρχιτεκτονικής Τοπίου, το οποίο θα λειτουργεί μέχρι και τις 31/10/2018

Η Σχολή έχει έδρα το Διδυμότειχο και περιλαμβάνει (1) τμήμα:  Τμήμα Νοσηλευτικής με έδρα το Διδυμότειχο

 Η Βιβλιοθήκη αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της εκπαίδευσης, μάθησης, υποστήριξης & προώθησης του εκπαιδευτικού και ερευνητικού έργου του ΤΕΙ της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Αποστολή της είναι:  η παροχή, διαχείριση και διάθεση πληροφοριών,  η υποστήριξη των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών,  η ενίσχυση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών και ερευνητικών δραστηριοτήτων του Ιδρύματος.

 Από το 1998 η βιβλιοθήκη στην Καβάλα στεγάζεται σε νεόκτιστο διώροφο κτίριο με δανειστικό τμήμα και χώρο αναγνωστηρίου με 200 θέσεις αναγνωστών. Η συλλογή της περιλαμβάνει βιβλία, προσβάσιμους (ηλεκτρονικούς και μη) τίτλους περιοδικών καθώς και μεγάλο αριθμό πτυχιακών εργασιών. Η βιβλιοθήκη είναι συνδρομητής σε ηλεκτρονικές πηγές πληροφόρησης.  Στα Παραρτήματα Δράμας και Διδυμοτείχου λειτουργούν επίσης βιβλιοθήκες με εξειδικευμένους τίτλους.

Η ομάδα του Γυμνασίου Ξυλαγανής στο χώρο της βιβλιοθήκης του ΤΕΙ

 προσεγγίζει την Αγορά Εργασίας καταγράφοντας τις τάσεις και της ανάγκες της  ανιχνεύει το «προφίλ» των νέων επαγγελμάτων και εντοπίζει μελλοντικές προοπτικές απασχόλησης στην Αγορά Εργασίας

 Το Πρόγραμμα Erasmus+ επιχορηγεί την κινητικότητα φοιτητών σε χώρες τις Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι συμμετέχοντες αναπτύσσουν δεξιότητες και προσόντα για την προσωπική και επαγγελματική τους εξέλιξη, όπως:  Βελτίωση ξενόγλωσσων ικανοτήτων,  απόκτηση εμπειρίας εξωτερικού,  φοίτηση και υλοποίηση πρακτικής άσκησης σε ευρωπαϊκά πανεπιστήμια και καινοτόμες εταιρείες και  ανάπτυξη ευρωπαϊκής συνείδησης

Ο υπεύθυνος του προγράμματος ERASMUS του ΤΕΙ, μιλά στην ομάδα του Γυμνασίου Ξυλαγανής

Το ΤΕΙ ΑΜΘ ανήκει στην κατηγορία των Ιδρυμάτων τα οποία έχουν πιστοποιηθεί με τον Πανεπιστημιακό Χάρτη Erasmus+ από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και μπορούν να υποβάλλουν στην Εθνική Μονάδα, αίτηση χρηματοδότησης για δραστηριότητες κινητικότητας στο πλαίσιο της Δράσης αυτής.

H ομάδα του Γυμνασίου Ξυλαγανής Βιωματική προσέγγιση στο εργαστήριο ρομποτικής

Εργαστήριο ηλεκτρολογίας Εργαστήριο υπολογιστών

Ευχαριστούμε το Εκπαιδευτικό και Διοικητικό Προσωπικό του ΤΕΙ ΑΜΘ για τη θερμή υποδοχή και φιλοξενία που επιφύλαξε στην ομάδα.

Οι μαθητές του Γυμνασίου Ξυλαγανής σε εξωτερικούς χώρους του ΤΕΙ

1. ΑΛΗ ΝΑΖΛΗ, Γ΄ τάξη 2. ΑΜΕΤ ΜΟΥΣΤΑΦΑ ΧΑΡΟΥΝ, Γ΄ τάξη 3. ΖΟΥΡΝΑΤΖΗΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ, Γ΄ τάξη 4. ΚΑΨΟΜΑΛΛΗ ΜΑΡΙΑ, Γ΄ τάξη 5. ΚΙΟΒΡΕΚΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ, Γ΄ τάξη 6. ΚΩΣΤΕΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, Γ΄ τάξη 7. ΜΕΡΑΧΤΣΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ-ΜΑΡΙΝΟΣ, Γ΄ τάξη 8. ΜΟΥΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΝΑ-ΣΙΜΕΛΑ, Γ΄ τάξη 9. ΜΠΑΪΡΑΜ ΚΙΑΣΗΦ ΙΜΠΡΑΧΗΜ, Γ΄ τάξη 10. ΝΤΟΥΒΑ ΔΗΜΗΤΡΑ, Γ΄ τάξη 11. ΝΤΟΥΒΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, Γ΄ τάξη 12. ΠΑΝΤΑΖΙΔΗΣ ΜΙΧΑΗΛ, Γ΄ τάξη 13. ΡΟΥΣΤΕΜΟΓΛΟΥ ΟΚΑΝ, Γ΄ τάξη 14. ΣΕΜΕΡΤΖΗ ΜΕΜΕΤ ΣΕΡΧΑΤ, Γ΄ τάξη 15. ΣΥΜΕΩΝΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, Γ΄ τάξη

Υπεύθυνη του προγράμματος Κυριακή Ουρεϊλίδου,ΠΕ06, καθηγήτρια του Γυμνασίου Ξυλαγανής

Αφιερώνουμε αυτή την ερευνητική εργασία στην αγαπητή μας καθηγήτρια και συνάδελφο, Κορνηλία Κρόκου, φιλόλογο του Γυμνασίου μας, η οποία εργάστηκε μαζί μας στην α΄ φάση του προγράμματος αυτού, αλλά δυστυχώς έφυγε τόσο γρήγορα και αναπάντεχα από κοντά μας.