ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 7 η : ΟΙ ΜΟΝΑΧΙΚΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ Διάλεξη: Ασκήσεις πάνω στην Α.Δ.Ε. και τους καταναγκασμούς – εισαγωγή στην ελαστική γραμμή. Καθηγητής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
2 Ο ΠΡΟΤΥ 1 ο Μαθητικό Συνέδριο Η Θεολογία διαλέγεται με το σύγχρονο κόσμο 2 ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης Τίτλος Εργασίας : Ομάδα εργασίας.
Advertisements

Αν έριχνα τα πράγματά του στη θάλασσα για να του τη σπάσω, λες να πάψει να ισχύει η αρχή του Αρχιμήδη και να βουλιάξουμε; Άσε καλύτερα… Να την πετάξω.
ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΦΡΥΔΙΩΝ ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΤΟ F.D.T. ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ Η’ ΤΟΥ ΠΑΧΟΥΣ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ.
ΑΝAΠΝΕΥΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Λίμνη Πλαστήρα Εναλλακτικές Μορφές Ενέργειας ΤΟ Φ Ρ Α Γ Μ Α.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Εργαστηριακή Άσκηση 4 Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης.
Είναι ο κλάδος της Χημείας που ασχολείται με δύο κύρια ερωτήματα που αφορούν τις χημικές αντιδράσεις. Το πρώτο είναι το πως γίνεται μια αντίδραση, δηλαδή.
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος. Διδακτική των Μαθηματικών. Υπεύθυνος Καθηγητής: Χ. Λεμονίδης Φοιτήτρια: Ε. Δαϊκοπούλου 1.
Αισθητήρια Όργανα και Αισθήσεις 1.  Σύστημα αισθητηρίων οργάνων: αντίληψη μεταβολών εξωτερικού & εσωτερικού περιβάλλοντος  Ειδικά κύτταρα – υποδοχείς.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ. Τι είναι η μάζα ενός σώματος; Μάζα είναι το ποσό της ύλης που περιέχει ένα σώμα.
Θα μετρήσουμε έμμεσα το συντελεστή θερμικής γραμμικής διαστολής α του υλικού ενός σώματος, που έχει τη μορφή ράβδου (σωλήνα), θερμαίνοντας το. Η μέτρηση.
ΔΕΛΤΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ Καθ Αθηνά Μαυρίδου Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων ΤΕΙ Αθήνας.
ΚΑΡ.Π.Α.. AΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΔΡΑΣΗΣ  Εξασφάλιση ασφαλών συνθηκών για διασώστη/θύμα  Αν το θύμα αντιδρά: έλεγχος για κακώσεις, κλήση για βοήθεια αν απαιτείται,
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος Φυσικοί και Περιβαλλοντικοί Κίνδυνοι Ενότητα 12: Το πρόβλημα της Ερημοποίησης στην Ελλάδα Θεοχάρης Μενέλαος.
3 ο Γυμνάσιο Νεάπολης Σιωππίδης Παναγιώτης ΠΕ12 Παραδείγματα ερευνών.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Περιβολάρης Ανδρέας –Φυσικός. Απαντήστε με ΣΩΣΤΟ – ΛΑΘΟΣ στις παρακάτω ερωτήσεις. Α. Οι όροι αντιστάτης και αντίσταση είναι διαφορετικοί. Αντιστάτης είναι.
ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΝΑΚΟΠΗΣ
Άσκηση 2 (2α Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ II εισαγωγή στον βιοκλιματικό.
Αισθητήρια όργανα – αισθήσεις
…στη Χώρα των Αισθήσεων…
Συστήματα θέρμανσης - Κατανομή της θερμότητας
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗΣ.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
Ενότητα 1η: Ο ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΙ Η ΔΟΚΟΣ
Άσκηση 3 (4η Άσκηση εργαστηριακού οδηγού)
Μελέτη της Κίνησης μιας Φυσαλίδας σε Γυάλινο Σωλήνα
Εξίσωση αρμονικού κύματος (Κυματοσυνάρτηση)
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Μέτρηση Βάρους – Μάζας - Πυκνότητας
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
Ειδικό Νοσοκομείο Νοσημάτων Θώρακος Δυτικής Ελλάδος
ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ & ΜΥΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ
3.6 Δρομολόγηση 3ο Κεφάλαιο.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΘΕΩΡΗΜΑ
Συμβολή κυμάτων.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΓΡΑΜΜΙΚΗΣ ΔΙΑΣΤΟΛΗΣ ΜΙΑΣ ΡΑΒΔΟΥ
ΕΜΒΑΔΟΝ ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΙΟΥ Α.Μ:Δ201603
Μαθηματικά Β΄ Γυμνασίου
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΑΕΡΙΣΤΗΡΩΝ - ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΗΡΩΝ
Υβριδική αντιμετώπιση ψευδοανευρύσματος εν τω βάθει μηριαίας αρτηρίας ιατρογενούς αιτιολογίας Χρήστος Βερύκοκος, Μικές Δουλαπτσής, Αικατερίνη Κοτζαδημητρίου,
ΕΚΦΕ ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Παρουσίαση: Χρήστος Παπαγεωργίου, Δρ. Φυσικής ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2010.
Τριδιάστατη Αριθμητική Προσομοίωση της Διογκωμένης Πολυστερίνης (EPS) ως υλικό πλήρωσης σε Σύστημα Εσχάρας Πεδιλοδοκών Π. Ν. Ψαρρόπουλος Β.
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Βαθμονόμηση θερμομέτρου
Равномерно убрзано праволинијско кретање
بطاقات التعلمات للسنة الاولى متوسط ميدان المادة وتحولاتها
אורך, היקף, שטח ונפח.
Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε ΓΕ. Τ. Π. ΜΑ/Ε. Π. ΠΑΙ. Κ
У циљу обезбеђења полазног момента статори једнофазних асинхроних мотора увек су снабдевени са двофазним намотајима. Принципијелна шема извођења једнофазних.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΓΙΣΤΟΥ - ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ
Қайнау. Меншікті булану жылуы
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Μετατροπές μονάδων Σε πολλά μεγέθη, πολλές μονάδες τους, φτιάχνονται ξεκινώντας από μία που τη λέω βασική. π.χ. για το μέγεθος μήκος: Βασική μονάδα είναι.
ΔΑΠΕΔΟΘΕΡΜΑΝΣΗ Στη δαπεδοθέρμανση το στοιχείο που αποδίδει τη θερμότητα είναι το δάπεδο του χώρου. Το δάπεδο θερμαίνεται από σωλήνες που έχουν τοποθετηθεί.
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
2. EYΘΥΓΡΑΜΜΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 7 η : ΟΙ ΜΟΝΑΧΙΚΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ Διάλεξη: Ασκήσεις πάνω στην Α.Δ.Ε. και τους καταναγκασμούς – εισαγωγή στην ελαστική γραμμή. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Π.Θ. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Άσκηση 1 η Έστω η ισοστατική δοκός του σχήματος. Δεδομένα άσκησης: EJ=2.1*10 5 kNm 2 Ζητούμενα: δ i,P και Δφ i,P. Στην περίπτωση αυτή αγνοούνται τα έργα από αξονικές και τέμνουσες. Τα ζητούμενα της άσκησης είναι δύο γενικευμένες μετακινήσεις, που πρέπει να αντιστοιχιστούν σε κάποια από τις έξι περιπτώσεις γενικευμένων δυνάμεων. Για την εύρεση του δ i,P πρέπει να ασκηθεί το i μια μοναδιαία δύναμη. Η Α.Δ.Ε. γράφεται: 2

Άσκηση 1 η – υπολογισμός δ i,P Ο φορέας αρχικά επιλύεται για την εξωτερική φόρτιση, υπολογίζονται οι αντιδράσεις και το διάγραμμα των ροπών. Ακολούθως, υπολογίζεται και το διάγραμμα ροπών για το μοναδιαίο φορτίο. Υπολογίζεται το ολοκλήρωμα του γινομένου των διαγραμμάτων των ροπών για το τμήμα Α-i και υπολογίζεται: ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Το δ i,P προέκυψε θετικό, επομένως θα έχει τη φορά του μοναδιαίου φορτίου. 3

Άσκηση 1 η – υπολογισμός Δφ i,P Για την εύρεση του Δφ i,P πρέπει να εφαρμοστεί στο i διπλή ροπή ίση με τη μονάδα. Ο φορέας επιλύεται μία φορά ακόμη για τη διπλή ροπή, υπολογίζονται οι αντιδράσεις και το νέο διάγραμμα ροπών. Εφαρμόζεται η Α.Δ.Ε. και υπολογίζεται το ολοκλήρωμα του γινομένου των διαγραμμάτων των ροπών για τα τμήματα Α-i και i-Β: 4

Άσκηση 1 η – σκαρίφημα ελαστικής γραμμής Ελαστική γραμμή: η γραμμή του παραμορφωμένου άξονα του φορέα. Το σκαρίφημα της ελαστικής γραμμής του φορέα της άσκησης μπορεί να γίνει ως εξής: Η μετακίνηση δ i,P υπολογίστηκε περίπου 10cm προς τα κάτω. Το διάγραμμα των ροπών Μ, Ρ αντιστοιχεί στην καμπυλότητα του κάθε τμήματος. Ο κανόνας φαίνεται στο σχήμα: Δηλαδή, θετικό διάγραμμα ροπών σημαίνει θετική καμπυλότητα στο συγκεκριμένο τμήμα του φορέα, ενώ αρνητικό διάγραμμα ροπών σημαίνει αντίστοιχα, αρνητική καμπυλότητα (πάντα λαμβάνεται υπόψη η θέση της ίνας αναφοράς). 5

Άσκηση 1 η – σκαρίφημα ελαστικής γραμμής (συνέχεια) Με βάση τα παραπάνω, το τμήμα Α-i της δοκού εμφανίζει αρνητική καμπυλότητα, ενώ το τμήμα i-B εμφανίζει θετική καμπυλότητα. Αφού έχει σχεδιαστεί η μετακίνηση δ i,P, σχεδιάζονται και οι αντίστοιχες καμπυλότητες στο ίδιο σχήμα. Στο σκαρίφημα της ελαστικής γραμμής η Δφ προσδιορίζεται από τις εφαπτομένες των δύο επιμέρους καμπυλών, όπως φαίνεται και στο σχήμα. 6

Άσκηση 2 η Έστω η ισοστατική δοκός της προηγούμενης άσκησης, η οποία αυτή τη φορά υπόκειται σε ανομοιόμορφη μεταβολή θερμοκρασίας Δt. Δεδομένα άσκησης: EJ=2.1*10 5 kNm 2, α=1.2*10 -5 grad -1, h=0.4m. Ζητούμενα: δ i,Δt και Δφ i,Δt. Για το συγκεκριμένο καταναγκασμό αρχικά υπολογίζεται το κ, Δt : 7

Άσκηση 2 η – υπολογισμός δ i,Δt Για τον υπολογισμό του δ i,Δt πρέπει να ασκηθεί το i μια μοναδιαία δύναμη, όπως ακριβώς και στην 1 η Άσκηση. Άρα το διάγραμμα των ροπών λόγω μοναδιαίου είναι το ίδιο με προηγουμένως: Η Α.Δ.Ε. γράφεται: 8

Άσκηση 2 η – υπολογισμός Δφ i,Δt Για τον υπολογισμό του Δφ i,Δt πρέπει να εφαρμοστεί στο i ένα ζεύγος δυνάμεων ίσο με τη μονάδα, όπως ακριβώς και στην 1 η Άσκηση. Άρα το διάγραμμα των ροπών λόγω μοναδιαίου είναι το ίδιο με προηγουμένως: Η Α.Δ.Ε. γράφεται: ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: στον τύπο της Α.Δ.Ε. υπολογίζεται μόνο το εμβαδό του διαγράμματος των ροπών λόγω μοναδιαίου, που αφορά το τμήμα Α-i του φορέα, καθώς σε αυτό το τμήμα μόνο εμφανίζεται το Δt. 9

Άσκηση 2 η – σκαρίφημα ελαστικής γραμμής Αρχικά, σχεδιάζεται η μετακίνηση δ i,Δt, η οποία έχει υπολογιστεί αρνητική, οπότε σχεδιάζεται προς τα επάνω (αντίθετα, δηλαδή από τη φορά του μοναδιαίου φορτίου). Ο καταναγκασμός Δt προκαλεί καμπύλωση στο τμήμα Α-i. Ο τρόπος με τον οποίο εφαρμόζεται (αύξηση θερμοκρασίας στην κάτω ίνα και μείωση της θερμοκρασίας στην άνω ίνα) υποδηλώνει ότι η κάτω ίνα αυξάνει το μήκος της ενώ στην άνω ίνα το μήκος μικραίνει, με αποτέλεσμα την ανάπτυξη θετικής καμπυλότητας. Στο τμήμα i-Β του φορέα δεν υπάρχει κάποιο επιβεβλημένο αίτιο, οπότε το τμήμα αυτό θα παραμείνει ευθύγραμμο. 10

Άσκηση 2 η – σημείωση ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα παρακάτω σκαριφήματα είναι ενδεικτικά της ομοιόμορφης και ανομοιόμορφης κατανομής της θερμοκρασίας σε μια δοκό. Περίπτωση ανομοιόμορφης κατανομής θερμοκρασίας: Περίπτωση ομοιόμορφης κατανομής θερμοκρασίας: Περίπτωση που περιλαμβάνει ομοιόμορφη και ανομοιόμορφη κατανομή θερμοκρασίας: t=(t 1 +t 2 )/2 11