ΤΜΗΜΑ MARKETING «SALT SALES» Φωτεινή Φυλλαδίτη Φωτεινή Φυλλαδίτη Λευτέρης Ματζάρης Λευτέρης Ματζάρης Μάριος Ντάμπος Μάριος Ντάμπος Τάσος Παρασχάκης Τάσος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

Εταιρία Τεχνολογικής Ανάπτυξης Κλωστοϋφαντουργίας Ένδυσης και Ινών
Στρατηγική Προώθησης.
1 Ανάπτυξη μέσω πρόσβασης σε Διεθνοποιημένα Δίκτυα Εφοδιαστικής Αλυσίδας EXPORT SUMMIT Roadmap to Growth Θεσσαλονίκη 3-4 Μαΐου 2012.
Royal FrieslandCampina
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Η ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΝΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΣΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
O έλεγχος της διαφήμισης
ΠΡΟΪΟΝ I Φαίδων Θεοφανίδης
Στρατηγική design στις επιχειρήσεις θανάσης μπάμπαλης
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Marketing / Βασικές Αρχές Νοέμβριος 2014 Αθήνα / SkyWalker / Μονοπάτια Επιχειρηματικότητας Στέργιος Παπαδόπουλος ΜΒΑ R&D / Creative Director.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
Ξανθόπουλος Χρήστος ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημοσιές Σχέσεις Διάλεξη 7 η : Έλεγχος Αποτελεσματικότητας της Διαφήμισης «Είμαι σίγουρος τι τα μισά λεφτά που ξοδεύω για τη διαφήμιση.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Πού θέλω να φτάσω; Πρέπει να γνωρίζουμε τον προορισμό, για ν’ ακολουθήσουμε το σωστό δρόμο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MARKETING ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
Beyond global marketing and the globalization of marketing activities & Global franchising Καντηλιεράκη Μαρία Ελένη Α.Μ.457 Κυρατζίδου Χριστίνα Α.Μ.460.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Στρατηγική Προώθησης.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Ανάπτυξη στρατηγικής του προϊόντος
Ομφάκινον Ομφάκινον.
ΠΟΣΟΣΤΑ.
Τίτλος Παρουσίασης Logo
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.44
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.
Μια φαρμακευτική εταιρία σκέφτεται να χρηματοδοτήσει μια ερευνητική ομάδα για να ανακαλύψει ένα φάρμακο για μια σπάνια νόσο και ο αντιπρόεδρος ερευνών.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Επιχειρηματικό σχέδιο
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΜΗΜΑ MARKETING «SALT SALES» Φωτεινή Φυλλαδίτη Φωτεινή Φυλλαδίτη Λευτέρης Ματζάρης Λευτέρης Ματζάρης Μάριος Ντάμπος Μάριος Ντάμπος Τάσος Παρασχάκης Τάσος Παρασχάκης ΕΠΑΛΜΥΡΙΝΑΣΕΠΑΛΜΥΡΙΝΑΣ

Η επιχειρηματική ιδέα Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα συνεταιρισμό με την επωνυμία «ΑΛΜΥΡΑ» ο οποίος θα ασχολείται με την συλλογή και επεξεργασία του αλατιού καθώς και την παραγωγή προϊόντων που ως βάση τους θα έχουν το θαλασσινό αλάτι της Λήμνου

Η Αγορά ΝΟΜΟΣΠΟΛΕΙΣ Ν. ΛάρισαςΛάρισα Ν. ΛέσβουΛήμνος Ν. ΗρακλείουΗράκλειο Ν. ΛέσβουΜυτιλήνη Ν. ΧίουΧίος Ν. ΘεσσαλονίκηςΘεσσαλονίκη Ν. ΑττικήςΠειραιάς Ν. ΔωδεκανήσωνΡόδος Ν. ΚέρκυραςΚέρκυρα Ν. ΑρκαδίαςΤρίπολη Ν. ΈβρουΑλεξανδρούπολη Ν. ΑιτωλοακαρνανίαςΜεσολόγγι Ν. ΚυκλάδωνΝάξος

Χάρτης Πωλήσεων

Oι Πελάτες Οι πελάτες μας θα είναι: Καταναλωτές Καταναλωτές Εστιατόρια Εστιατόρια Καταστήματα πώλησης μπαχαρικών Καταστήματα πώλησης μπαχαρικών Καταστήματα πώλησης βιολογικών προϊόντων Καταστήματα πώλησης βιολογικών προϊόντων Βιοτεχνίες παραγωγής αλίπαστων Βιοτεχνίες παραγωγής αλίπαστων Βιοτεχνίες παραγωγής αλλαντικών Βιοτεχνίες παραγωγής αλλαντικών Βιοτεχνίες ζωοτροφών Βιοτεχνίες ζωοτροφών

Ο Ανταγωνισμός Ο Ανταγωνισμός Βασικό επιχείρημα στο marketing των προϊόντων μας από αλάτι είναι η ανωτερότητα της νοστιμιάς του αλατιού που οφείλεται στα ιχνοστοιχεία της ελληνικής θάλασσας, δηλαδή τα χημικά στοιχεία του ελληνικού θαλασσινού νερού.

Ένα δεύτερο επιχείρημα στο marketing των προϊόντων μας είναι η τιμή. Επειδή πρόκειται για ένα όχι συνηθισμένο αλάτι θα προσπαθήσουμε να το τοποθετήσουμε δίπλα σε σπάνια πανάκριβα αλάτια, όπως το ροζ αλάτι από τις Άνδεις του Περού με 60 δολάρια το κιλό ή το κόκκινο αλάτι από τη Χαβάη με 450 δολάρια το κιλό, και θα το πουλήσουμε σε χαμηλότερες τιμές ώστε να πετύχουμε την αναγνώρισή του στις ακριβές αγορές. Ο Ανταγωνισμός Ο Ανταγωνισμός

Στρατηγική Στρατηγική Η στρατηγική που θα χρησιμοποιήσουμε θα στηριχτεί στις απαντήσεις των παρακάτω ερωτημάτων που θέσαμε στο τμήμα μας: Σε ποιο κοινό απευθυνόμαστε Σε ποιο κοινό απευθυνόμαστε Ποιο είναι το κύριο μήνυμα που θέλουμε να επικοινωνήσουμε Ποιο είναι το κύριο μήνυμα που θέλουμε να επικοινωνήσουμε Βασική τοποθέτηση (positioning) Βασική τοποθέτηση (positioning)

Στρατηγική Στρατηγική Επιθυμητή αντίδραση του κοινού Επιθυμητή αντίδραση του κοινού Τι θέλουμε να σκεφτούν Τι θέλουμε να σκεφτούν Τι θέλουμε να αισθανθούν Τι θέλουμε να αισθανθούν Τι θέλουμε να πράξουν Τι θέλουμε να πράξουν Ποια μέσα και τεχνικές επικοινωνίας θα χρησιμοποιήσουμε Ποια μέσα και τεχνικές επικοινωνίας θα χρησιμοποιήσουμε Τι είδους διαφήμιση και προώθηση θέλουμε Τι είδους διαφήμιση και προώθηση θέλουμε Ποια θα είναι η εφοδιαστική μας αλυσίδα Ποια θα είναι η εφοδιαστική μας αλυσίδα

Εκείνο που στη στρατηγική μας θα έχει πρωτεύοντα ρόλο θα είναι ο σεβασμός στο περιβάλλον και για το λόγο αυτό θα χρησιμοποιήσουμε τρόπους εξόρυξης του αλατιού χωρίς επιβαρυντικά μηχανικά μέσα. Έτσι τα αλάτι μας θα πιστοποιηθεί ως ένα βιολογικό προϊόν και θα πάρει θέση δίπλα στα προϊόντα ορθής γεωργικής πρακτικής. Έτσι τα αλάτι μας θα πιστοποιηθεί ως ένα βιολογικό προϊόν και θα πάρει θέση δίπλα στα προϊόντα ορθής γεωργικής πρακτικής. Στρατηγική Στρατηγική

Προσέχουμε τη γη μας, τη θάλασσά μας… τη γη μας, τη θάλασσά μας… για να έχουμε! Στρατηγική Στρατηγική

Στόχοι - Αποτελέσματα Στόχος μας είναι να κάνουμε γνωστό το νόστιμο θαλασσινό αλάτι της Λήμνου καθώς και την ίδια την αλυκή της Λήμνου η οποία είναι η μεγαλύτερη φυσική αλυκή των Βαλκανίων. Και κυρίως, η ποιότητα για το προϊόν μας και για τη ζωή μας!

Προτάσεις - ιδέες Ίδρυση μουσείου αλατιού στη Λήμνο Ίδρυση μουσείου αλατιού στη Λήμνο Παρατηρητήριο πουλιών στην αλυκή της Λήμνου (το γνωστό Bird watching) Παρατηρητήριο πουλιών στην αλυκή της Λήμνου (το γνωστό Bird watching) Εργαστήριο κατασκευής γλυπτών από αλάτι Εργαστήριο κατασκευής γλυπτών από αλάτι Όλα τα παραπάνω είναι ιδέες που αφορούν στη μελλοντική τουριστική εκμετάλλευση της αλυκής

Ίδρυση μουσείου αλατιού

Παρατηρητήριο πουλιών στην αλυκή Bird watching

Εργαστήριο κατασκευής γλυπτών από αλάτι

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!