2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Α1 Σχολ. Έτος 2015-16 «Η ομάδα κερδίζει» Υπεύθυνη καθηγήτρια Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ06.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Facebook. Μέλη της ομάδας: Μέλη της ομάδας: Σοφία Βισκαδούρου Σοφία Βισκαδούρου Δέσποινα Αγγελίδου Δέσποινα Αγγελίδου.
Advertisements

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΜΑΘΗΜΑ 3. Κάθε οργάνωση έχει στόχους οι οποίοι δικαιολογούν και την ύπαρξη της. Ως στόχος της εταιρίας θα μπορούσε να οριστεί μία επιθυμητή κατάσταση.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ - Bullying Πείτε Όχι Στο Bullying Αλλά Πείτε Ναι Στην Φιλία! Ποτέ Μην Αφήσεις Τον Άλλων Να Σε Ελέγχει! Μίλα Στον καθηγητή Σου! Μίλα.
Η βία και ο σχολικός εκφοβισμός παραβιάζουν τα δικαιώματα του παιδιού Σκοπός του κεφαλαίου είναι να παρουσιάσει: τα δικαιώματα του παιδιού τις διεθνείς.
Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων Τουρισμού & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας.
Αντίληψη Καταναλωτή, Στρατηγική μάρκετινγκ και Ηθική Συμπεριφορά Καταναλωτή και Λήψη Αποφάσεων Άννα Ζαρκάδα.
Για το σχεδιασμό και την ανάλυση οποιουδήποτε Συστήματος Αυτομάτου Ελέγχου Είναι ανάγκη να γνωρίζουμε ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ Διαφορικές εξισώσεις.
H ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΩΣ ΑΝΩΤΑΤΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ  GUILFORD (1950): «Η δημιουργικότητα καλύπτει τις πιο χαρακτηριστικές ικανότητες των δημιουργικών ατόμων,
Κοινωνική Ένταξη THE ANTI BULLYING CAMPAIGN ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΛΑΜΑΡΑ,ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΟΥΔΑ,ΣΤΕΛΛΑ ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (LOGISTICS) ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ ΤΡΥΦΩΝΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΑ ΝΕΥΡΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ Σπύρος Λυκοθανάσης, Καθηγητής Διευθυντής Εργαστηρίου Αναγνώρισης Προτύπων Τμήμα Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής Πανεπιστημίου.
Παπαμιχαήλ Δημήτρης MSc, BSc, RD Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος Τηλ : Διατροφή και Αθλητισμός.
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων Ενότητα 1α: Εισαγωγή στη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων. Αναγνωστόπουλος Αχιλλέας Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό, Τμήμα Λογιστικής.
ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ 15 Νοεμβρίου 2013.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Εισηγητής: Στυλιάδη Στέλλα ΜΒΑ.
1 Ελεγκτική Διεξαγωγή Ελέγχου Επιχείρησης Γ΄ Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Φορέας Λειτουργίας: Διεύθυνση Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού & Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών.
Επιπλέον διάβασμα. Taylor, A. (1998) “ προσαρμογή στις αλλαγές των καιρών ”, fortune. Chan Kim, W. and Mauborgne, R. (2002) “Charting your company’s future”,
OUR ANTI-BULLYING CAMPAIGN. ΒULLYING ΕΙΝΑΙ Επαναλαμβανόμενη βία Ανισορροπία δυνάμεων.
Τύποι κινδύνων Οι βασικοί τύποι κινδύνων είναι δύο:
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική
Η ψυχολογική υποστήριξη ασθενών με ρευματικά νοσήματα
Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΒΙΟΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ – Ποσοτικές μεταβλητές
Τι είναι η Κατανομή (Distribution)
Οργανωσιακή Συμπεριφορά & Ηγεσία
Ενεργειακές Πρώτες Ύλες
Τμήμα Διεθνών & Δημοσίων Σχέσεων Πανεπιστημίου Πειραιώς
Εισαγωγή στην Στατιστική
ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ.
Θεωρίες των κινήτρων (1 από 2)
Ενότητα : Οικονομική μεγέθυνση (Μέρος Β) Καραμάνης Κωνσταντίνος
Ενότητα: Πληθωρισμός Καραμάνης Κωνσταντίνος
Στατιστικές Υποθέσεις
Εκτιμητική: σημειακές εκτιμήσεις παραμέτρων
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων
Αθλητικός Τουρισμός Ο. Βρόντου
Διάλεξη 7: Εξίσωση μη-μόνιμης διάχυσης (συνέχεια)
Ενότητα 12 : Μορφές Αγοράς Καραμάνης Κωνσταντίνος
Μέτρα κεντρικής τάσης και διασποράς
Μη Γραμμική Δυναμική Ευστάθεια: Συντηρητικά Διακεκριμένα Συστήματα
Η υλοποίηση του Ενιαίου Χώρου Πληρωμών σε Ευρώ (SEPA) Χρήστος Βλ
Παροχή ποιοτικών υπηρεσιών
Ασκήσεις Θεωρία πληροφορίας και στοιχεία κωδίκων
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Θεωρία πλοίου ΙΙ (Θ) Ενότητα 10: Αλληλεπίδραση γάστρας έλικας
Διάλεξη 5: Εξίσωση διάχυσης (συνέχεια)
Συστήματα επικοινωνίας των ζώων και ανθρώπινη γλώσσα
Χαρακτηριστικά μιας Κατανομής
Πειραματικά Σχέδια Ομάδων
Kλινική διατροφή.
Το ζήτημα του χώρου Μεθοδολογικές, ερμηνευτικές διαδρομές… Στρατηγικές, πρακτικές σχεδιασμού με έμφαση: στις κοινωνικο-οικονομικές διεργασίες…
Από τον Δημόκριτο μέχρι το σύγχρονο κβαντικό άτομο.
Τι είναι η ανθρωπογεωγραφία; Μέρος Α
Τρία χρόνια εφαρμογής της βιωματικής Άσκησης
Οργάνωση και Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας
Ο Ασθενής που Βρίσκεται σε Κατάσταση Shock «Υπογκαιμικό shock»
آمار و کاربرد آن در مدیریت
Συνενώνοντας Αστροφωτογραφίες
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
מדדי מרכזיות שכיח Mo – (Mode) חציון (Median) Md –
Στατιστικές Υποθέσεις
ΑΣΚΗΣΗ 11: Υπολογισμός των συντελεστών κινητικής και στατικής τριβής .
ΥΓΕΙΑ – ΝΟΣΟΣ – ΑΣΘΕΝΕΙΑ Βασικές έννοιες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Α1 Σχολ. Έτος «Η ομάδα κερδίζει» Υπεύθυνη καθηγήτρια Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ06

Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς το τμήμα Α1 ασχολήθηκε με το θέμα του εκφοβισμού καθώς αυτό είναι ένα ζήτημα που απασχολεί τα παιδιά και αναζητούν μαζί με τη σχολική κοινότητα τρόπους διαχείρισης.

Αφού οι μαθητές συνέταξαν το συμβόλαιο της τάξης τους και επιμελήθηκαν τα ημερολόγιά τους, χωρίστηκαν με έναν ευχάριστο τρόπο πρώτα ανά ζευγάρια για να γνωριστούν καλύτερα και στη συνέχεια σε ομάδες προκειμένου να εργαστούν πάνω στο θέμα της ομάδας τους.

Οι ομάδες εργάστηκαν πάνω στα εξής θέματα: Ορισμός του σχολικού εκφοβισμού – μορφές σχολικού εκφοβισμού. Επιπτώσεις του εκφοβισμού. Πρόληψη του φαινομένου. Παροχή βοήθειας από τους μαθητές για την επίλυση των συγκρούσεων. Τραγούδια / Ταινίες σχετικά με το θέμα.

Βίντεο Είδαμε βίντεο σχετικά με το θέμα της ενσυναίσθησης που μας έκανε να συμπονέσουμε και να καταλάβουμε καλύτερα τους ‘ήρωες’ και να συζητήσουμε για αυτό το θέμα. atch?v=9_1Rt1R4xbM atch?v=9_1Rt1R4xbM

Επίσης, είδαμε την ολιγόλεπτη βραβευμένη ταινιά «Τζαφάρ» της Νάνσυ Σπετσιώτη (2011): h?v=gHZwHH_hDeI, όπου το θέμα της διαφορετικότητας παρουσιάζεται με έναν ιδιαίτερο αλλά αληθινό τρόπο. h?v=gHZwHH_hDeI

Μουσική Τραγούδια όπως: Mean – Taylor Swift και Για σένα που λατρεύω Stavento feat. Βιολέττα Νταγκάλου μας έκαναν να καταλάβουμε ότι ο εκφοβισμός είναι ένα θέμα που μας αγγίζει όλους τελικά σε όποια θέση κι αν βρεθούμε (θύμα/θύτης/παρατηρητής). Επίσης, οι μαθητές βρήκαν πολύ χρήσιμη την παρουσίαση που έκανε μαθήτρια της Β τάξης και μέλος της ομάδας της Διαμεσολάβησης του σχολείου μας σχετικά με τον τρόπο διαχείρισης των συγκρούσεων των μαθητών.

Εργασίες των παιδιών Τέλος, οι μαθητές εργάστηκαν στα θέματά τους ενώ συγχρόνως βλέπαμε τα βίντεο του Διαδραστικού Εκπαιδευτικού Εργαλείου για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού (Europe’s Anti-bullying Campaign) ullying/greek/ ullying/greek/

Εργασίες των παιδιών

Τα παιδιά ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ-ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΑΪΒΑΛΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΙΛΑΝΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΓΚΟΥΒΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ-ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΑΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΓΡΑΙΚΟΥΣΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΑΝΘΙΜΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΟΥΡΓΟΥΤΖΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΒΕΡΟΝΙΚΗ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ ΒΟΥΡΓΟΥΤΖΗ ΜΑΡΙΑ ΔΗΛΓΕΡΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ ΔΙΑΜΑΝΤΩ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΦΡΑΙΜ ΔΗΜΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΑΛΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΖΕΪΤΙΝΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ-ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΜΠΟΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

Συμπεράσματα Τα βίντεο μας βοήθησαν να σκεφτούμε και να συζητήσουμε πώς μπορούμε να προλαμβάνουμε το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και πώς να τον αντιμετωπίζουμε δυναμικά ενώ συγχρόνως λαμβάνουμε υπόψη μας ότι ο δημιουργικός πολίτης ζει βάσει των αξιών του σεβασμού, της ανοχής, της αποδοχής, της συνεργασίας και της φιλίας. Εξάλλου, αυτές τις αξίες αλλά και άλλες που διέπουν τις ανθρώπινες σχέσεις υιοθέτησαν και οι ίδιοι μαθητές μέσα στην ομάδα τους και μέσα στο τμήμα τους. Με τον δικό τους τρόπο ‘έντυσαν’ τα συναισθήματά τους και τις σκέψεις τους αλλά και τους σχολικούς κανονισμούς με τις ζωγραφιές τους και τις κατασκευές τους.