«Ένα πρωινό στον Αμβρακικό» Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του Κ.Π.Ε. Αράχθου – Άρτας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Το ελατόδασος Περτουλίου επιλέχθηκε ως θέμα Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης επειδή:  Υπόκειται σε αειφορική διαχείριση από το Τμήμα Δασολογίας.
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
 Το ελατόδασος Περτουλίου επιλέχθηκε ως θέμα Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης επειδή:  Υπόκειται σε αειφορική διαχείριση από το Τμήμα Δασολογίας.
Επιχειρησιακό Εργαλείο Ελέγχου σε Πραγματικό Χρόνο των υπερχειλίσεων παντορροϊκού συστήματος αποχέτευσης σε παράκτιες πόλεις Real Time Operational Control.
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
2ο ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΙΜΜΕΡΙΩΝ
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ανωγείων
Περιβαλλοντική εργασία
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
μαθαίνω για την κατασκηνωτική Ζωή
Άρωμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Χριστίνα Παπαζήση Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δ/νση Δ.Ε. Β΄Αθήνας.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Παρουσίαση εκπαιδευτικής βαλίτσας για τη Λίμνη της Ορόκλινης
ΤΙ ΚΡΥΒΟΥΝ ΟΙ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΜΑΣ.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Το πρόγραμμα διαρκεί περίπου 90 λεπτά και περιλαμβάνει: Ι. ΥΠΟΔΟΧΗ II. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ.
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΠΕ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ 5 ο Δ. Σχ. Κιλκίς Υπεύθυνη προγράμματος: Αφροδίτη Ντίνου (ΠΕ11) Σχ. έτος (1 η χρονιά)
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
Το ποτάμι μας ο Νέστος «Βιότοπος ποταμού Νέστου Η σημασία του υγροτόπου Νέστου στους κατοίκους της περιοχής» 3Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΓΑΛΛΙΚΟΥ – ΑΞΙΟΥ - ΑΛΙΑΚΜΟΝΑ Εύα Κατράνα Βιολόγος-MSc Περιβαλλοντικής Βιολογίας Υπεύθυνη οικοξεναγήσεων-
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
9ο Γυμνάσιο Καλλιθέας «Μάνος Χατζιδάκις»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
3º Δημοτικό Σχολείο Καματερού
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΚΑΛΛΙΣΤΩ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
1 3ο Γυμνάσιο Τρικάλων η ημέρα  Αναχώρηση από τα Τρίκαλα  Στάση στα Γρεβενά  Πορεία από το Νυμφαίο προς το κέντρο του Αρκτούρου  Στον Αρκτούρο.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Συντελεστές: Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης: - Επιθεωρητής Τέχνης - Επιθεωρητής Τέχνης - Σύμβουλοι εκπαιδευτικών - Σύμβουλοι.
ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΩΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΠΕΕΚΠΕ ΥΠΔΒΜΘ, ΑΘΗΝΑ 15& ΑΝΑΦΟΡΑ: Μάγδα Σπανού Υπεύθυνη Π.Ε. Α/θμιας Πειραιά.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
«Περιβάλλον- βότανα : Προστατεύω αυτό που με προστατεύει» είναι το θέμα του προγράμματος με το οποίο ασχολήθηκε η Β΄ τάξη με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την.
1o Δημοτικό Σχολείο Aμπελοκήπων
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
1ο Δημοτικό Σχολείο Αμπελοκήπων
Ο ΦΑΡΟΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ: Hλεκτρικά κυκλώματα Γουργιώτου Ευθυμία Επίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Π.Ε Πανεπιστήμιο Κρήτης.
«Μ΄ ένα Αστέρι κι ένα Μύθο την Ευρώπη θα γνωρίσω» 2 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Πτολεμαΐδας
Η λίμνη ,το λιμάνι και η Κιτροπλατεία του Αγίου Νικολάου
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
«Προστασία περιβάλλοντος & βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της κατασκευής
Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Πεταλούδων Ρόδου σήμερα
Περιβαλλοντικά Προγράμματα
Χρήση της πλατφόρμας moodle για συντονισμό περιβαλλοντικών προγραμμάτων 43ο ΓΕΛ Αθηνών
«Διασχίζοντας το δρόμο που χάραξε ο Άραχθος»
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Το Πανεπιστήμιο Κρήτης-Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης (ΜΦΙΚ),
Περιβαλλοντική Ομάδα «Το Δάσος»
ΚΠΕ ΝΑΟΥΣΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΡΟΠΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια του χωριού μου…
Η προστασία του περιβάλλοντος στην Π.Ε. Σερρών
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Ομάδα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Ένα πρωινό στον Αμβρακικό» Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του Κ.Π.Ε. Αράχθου – Άρτας.

Μ ο ν ο ή μ ε ρ ο - δ ι ή μ ε ρ ο π ρ ό γ ρ α μ μ α

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Πρόγραμμα ημερήσιο ή και διήμερο που δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να γευτούν τις απαράμιλλες ομορφιές του σπάνιου αυτού βιότοπου. Να γνωρίσουν το λιμάνι της Κόπραινας και να περπατήσουν στο μονοπάτι του φάρου και στη γειτονική λιμνοθάλασσα του Άγριλου. Eκεί θα θαυμάσουν τα σημαντικότερα είδη πουλιών που ξεχειμωνιάζουν στον Αμβρακικό κόλπο. Και επειδή τα πουλιά δεν γνωρίζουν σύνορα και συνεχώς μεταναστεύουν θα γνωρίσουμε το ρόλο που παίζουν οι κλιματολογικές συνθήκες για τις μετακινήσεις τους (βροχόπτωση, ταχύτητα ανέμου, ηλιοφάνεια κ ά.)

ΣΤΟΧΟΙ  Να γνωρίσουν οι μαθητές την ιστορία της περιοχής.  Να παρατηρήσουν και να καταγράψουν την χλωρίδα και την πανίδα του οικοσυστήματος.  Να βιώσουν και να εκτιμήσουν την αξία του υγρότοπου,χρησιμοποιώντας όλες τους τις αισθήσεις,να ευαισθητοποιηθούν για τις συνθήκες βιωσιμότητας ώστε να προτείνουν λύσεις για την διατήρηση και την προστασία του.  Να συλλέξουν, να ταξινομήσουν,να συγκρίνουν.

ΣΤΑΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Παρουσίαση του προγράμματος στην αίθουσα προβολών,γνωριμία μαθητών και συνοδών εκπαιδευτικών με τα μέλη της παιδαγωγικής ομάδας, συμπλήρωση φύλλων εργασίας.  Γνωριμία με το λιμάνι της περιοχής και περιήγηση δίπλα στο Βωβό ποταμό.  Παρατήρηση με το τηλεσκόπιο ή με τα κιάλια και γνωριμία με τα πουλιά της περιοχής.  Επιστροφή και επίσκεψη στα μουσεία. «Φ.Ιστορίας και «Παραδοσιακής Αλιείας»  Δημιουργία και έκφραση- εικαστικές δραστηριότητες  Ψυχοκινητικά παιχνίδια

ΠΕΔΙΟ Οι δραστηριότητες διεξάγονται στις αίθουσες και στον προαύλιο χώρο του ΚΠΕ. Επίσκεψη στο μικρό λιμανάκι μπροστά από τις εγκαταστάσεις του Βωβού ποταμού και στη γειτονική λιμνοθάλασσα του Άγριλου με τα αλιευτικά στόμια. Γνωριμία και ενημέρωση για τον Μετεωρολογικό Σταθμό που λειτουργεί στον προαύλιο χώρο του ΚΠΕ.

Νηπ/γός- Μέλος της Π.Ο του Κ.Π.Ε. Αράχθου Σχολ. Έτος Σκούρα Χαρούλα Νηπ/γός στο Ολοήμερο Νηπ/γείο Πέτα Άρτας Δημιουργία παρουσίασης Αντωνοπούλου Ευανθία