Σεμινάριο & Υποχρεώσεις Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Θερινό Σχολείο «Προγραμματισμός Arduino για έλεγχο του Diyiot- car & ανάπτυξη WEB περιβάλλοντος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
To περιβάλλον kodu Σενάριο διδασκαλίας.
Advertisements

Εισαγωγή στη .net Visual C++
ΗΥ220 - Βασίλης Παπαευσταθίου1 ΗΥ220 Εργαστήριο Ψηφιακών Κυκλωμάτων Χειμερινό Εξάμηνο Verilog: Μια πιο κοντινή ματιά.
E-ProBotLab Εργαστήριο κατασκευής και προγραμματισμού ρομποτικών συσκευών Βασίλης Κόμης, Καθηγητής, πρόεδρος Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Χριστόφορος Καραχρήστος, Κώστας.
Κατασκευή – Προγραμματισμός συστήματος έξυπνης κλειδαριάς με τη χρήση μικροελεγκτή Arduino.
Τεχνολογία Λογισμικού (Software Engineering) Ενότητα – Σχεδιασμός Λογισμικού Κεφάλαιο – Αρχιτεκτονικός Σχεδιασμός.
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
1 ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης – Δημοκρίτου 27 τηλ: web:  Δευτεροβάθμιος Κύκλος Σπουδών Εσπερινό Επαγγελματικό.
Τι είναι arduino ; Το Arduino είναι μια υπολογιστική πλατφόρμα βασισμένη σε μια απλή μητρική πλακέτα με ενσωματωμένο μικροελεγκτή και εισόδους/εξόδους.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
"europe by easyJet" "Come on, let's fly!" "The web's favourite airline" "Where can we take you?"
Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Εργαστήριο 10: Scratch (Μέρος 10ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Μάθημα επιλογής.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ Κ.ΑΛΑΦΟΔΗΜΟΣ καθηγητής Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
« ΠΡΑΣΙΝΕΣ » ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Γεώργιος Απλαδάς Καθηγητής Εφαρμογών ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινό
Μακρόχρονη Διατήρηση Βάσεων Δεδομένων: Προβλήματα και Τεχνικές Γιάννης Κωτίδης Τμήμα Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας,
Ο υπολογιστής στην εκπαίδευση. Η αναβάθμιση του μαθησιακού περιβάλλοντος στο σχολείο, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των υπολογιστών, δεν είναι εύκολη.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Το πλαίσιο Διαλειτουργικότητας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 3η ( ) Από την Ευκαιρία, στη Δημιουργία μίας Επιχείρησης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Το Διαδίκτυο στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας
Η γλώσσα Logo Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις.
Βάσεις Δεδομένων και web-based Εφαρμογές
Ποιοι είμαστε Northwind traders
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (Object Oriented Programming)
Bασιλεία Μαυρίδου, ΑΕΜ: 620 Βασιλική Τσολοπούλου, ΑΕΜ: 529
Εισαγωγή στην Προσομοίωση
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ ΜΕΤΡΗΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ : ΑΝΕΜΟΜΕΤΡΟ ΕΠΩΝΥΜΟ : ΚΟΦΙΝΑΣ ΟΝΟΜΑ : ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΡ. ΜΗΤΡΩΟΥ : 561 1/12/2017 Κοφινάς.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν
Σημείωση: Πρέπει να κάνετε μια δοκιμαστική εκτύπωση αυτών των καρτών σε κανονικό χαρτί, για να εξασφαλίσετε τη σωστή τοποθέτηση πριν από την.
Δρ. Αμανατίδου Ελισάβετ
Ο Παγκόσμιος Ιστός Φακίνος Αποστόλης 1.
Εργασίες μαθητών σχ. έτους 2015 – Ο ΕΚ Ανατολικής Αττικής
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πώληση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
H Περαιτέρω Χρήση Πληροφοριών του Δημόσιου Τομέα
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Ομάδα Εργασίας ΓΕΛ Συντονιστής: ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, Σύμβουλος Γ΄ ΙΕΠ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Από τον Web 1.0 στον Web X
«Κοιτώντας τους ήχους της Γής»
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΤΟΝΟΜΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΛΗΨΗΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ.
ΕΙΣΟΔΗΜΑ – ΔΑΠΑΝΕΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΩΝ
«Προϊόντα αγροτικής παραγωγής με όνομα και ταυτότητα»
Διαβάστε τα πάντα για αυτό Ειδήσεις του Microsoft SharePoint
Δομή και λειτουργία του ΕΠΕΣΠΠΕ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΤΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ (CT, MRI) ΣΕ ΝΟΣΗΛΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ Μοδινού Όλγα1, Σκαραφίγκα Ιουλία2,
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΗΜΑΝΣΗΣ HTML 5
πολιτιστικό πρόγραμμα
Ομάδα Εργασίας ΓΕΛ Συντονιστής: ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, Σύμβουλος Γ΄ ΙΕΠ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Northwind traders Ποιοι είμαστε
Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ 1/10/2014
Παίζω και μαθαίνω τους Κινέζικους αριθμούς Νίκος Πανουσόπουλος 3ο Γυμνάσιο Κορίνθου
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
ΕΝΟΤΗΤΑ 8 ΛΟΙΠΟΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ.
«Επιδημιολογία + Δημόσια Υγεία»
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σεμινάριο & Υποχρεώσεις Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Θερινό Σχολείο «Προγραμματισμός Arduino για έλεγχο του Diyiot- car & ανάπτυξη WEB περιβάλλοντος για event-driven programming»

Στόχος Θερινού Σχολείου η εντατική, πρακτική εκπαίδευση Προγραμματισμό Arduino για έλεγχο του Diyiot- car (*) & ανάπτυξη WEB περιβάλλοντος για event- driven programming  Η η εντατική, πρακτική εκπαίδευση των συμμετεχόντων με απώτερο σκοπό την ανάπτυξη κώδικα και συνεισφορά τους στη συνεργατική ανάπτυξη του Έργου συνεισφοράς ΕΛ/ΛΑΚ: «Προγραμματισμό Arduino για έλεγχο του Diyiot- car (*) & ανάπτυξη WEB περιβάλλοντος για event- driven programming»  Πρόκειται για καθαρά πρακτικό «σχολείο» στο οποίο οι συμμετέχοντες θα κληθούν να εφαρμόσουν και να συνεισφέρουν άμεσα στην κοινότητα του ΕΛ/ΛΑΚ στη διάρκεια υλοποίησης του Σχολείου 2

Επιλογή Συμμετεχόντων  64 υποψηφιότητες  39 επιλεχθέντες  37 δια ζώσης παρακολούθηση  2 (εκτός Αττικής) απομακρυσμένα, σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ χρόνο μέσω της Υπηρεσίας Απομακρυσμένης Πρόσβασης 3

Διάρθρωση Θερινού Σχολείου Εντατικά Εργαστήρια (Σαββατοκύριακα 10:00 – 18:00)  11 – 12/7  18-19/7 Απογευματινά Εργαστήρια (καθημερινές 14:00 – 20:00):  Δευτέρα 13/7,  Τετάρτη 15/7,  Παρασκευή 17/7 4

Υποχρεώσεις  Η παρακολούθηση είναι υποχρεωτική σε όλα τα Εργαστήρια & την Έναρξη, και για τους δια ζώσης και για τους απομακρυσμένους συμμετέχοντες  Επιτρέπονται το πολύ έως δύο ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΜΕΝΕΣ απουσίες

Τεκμηρίωση Συμμετοχής Δια ζώσης  Υπογραφή Εντύπου Παρουσιών, σε κάθε μάθημα  ΠΡΟΣΟΧΗ  ΠΡΟΣΟΧΗ, να μην ξεχνάτε να υπογράφετε γιατί βάση του εντύπου πιστοποιείται η παρουσία σας  Υλοποίηση ασκήσεων / πρακτικής εξάσκησης την ώρα του μαθήματος  Εκτέλεση ασκήσεων αυτοαξιολόγησης / συμμετοχή σε θέματα συζήτησης που θα τίθενται στην υπηρεσία τηλεκπαίδευσης Απομακρυσμένοι σε πραγματικό χρόνο  Καταγραφή της Οθόνης διαχείρισης της Υπηρεσίας Απομακρυσμένης πρόσβασης  σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος  Υλοποίηση ασκήσεων / πρακτικής εξάσκησης την ώρα του μαθήματος  Εκτέλεση ασκήσεων αυτοαξιολόγησης / συμμετοχή σε θέματα συζήτησης που θα τίθενται στην υπηρεσία τηλεκπαίδευσης 6

Βεβαίωση Συμμετοχής  Παρέχεται με την ολοκλήρωση:  Επιτυχούς παρακολούθησης &  Συνεισφοράς  Δηλαδή, ο κάθε συμμετέχοντας θα πρέπει να έχει τηρήσει τις ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ σε ΌΛΑ τα επίπεδα, προκειμένου να λάβει βεβαίωση  Θα δοθεί στη διάρκεια ημερίδας που θα υλοποιηθεί τον Σεπτέμβριο 7

Σας ευχαριστώ πολύ Ερωτήσεις; Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Θερινό Σχολείο «Προγραμματισμός Arduino για έλεγχο του Diyiot- car & ανάπτυξη WEB περιβάλλοντος για event-driven programming»