1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Στρατηγική Προώθησης.
Προώθηση / Επικοινωνία
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Προώθηση / Επικοινωνία
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Κεφάλαιο 2: Οι μεταβολές ως χαρακτηριστικό γνώρισμα της τεχνολογίας Εισηγήτρια: Αναστασία Κατρανίδου.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Π. Μαυρογένης Υποστήριξη του μάρκετινγκ της επιχείρησης από το Ο.Π.Σ.Τ.Π. ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Δίνει τον ορισμό του Μάρκετινγκ 2. Περιγράφει πως η διαχείριση.
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 5 ο : CRM-ERP.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΣΦΙΓΓΗΣ.
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
Προώθηση / Επικοινωνία
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Τηλεπικοινωνίες, Διαδίκτυο και Ασύρματη Τεχνολογία.
1 Διάλεξη 10 η (2015 – 16) Τεχνικές μαζικής επικοινωνίας.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΥΝΟΨΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΤΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΜΕ? Πως χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο γενικά Η ιστορία του διαδικτύου Οι υπηρεσίες του Ασύρματα δίκτυα.
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 1: Εισαγωγή στους Η/Υ Ιωάννης Σταματίου Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Στρατηγική Προώθησης.
Τεχνικές μαζικής επικοινωνίας
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Ευρυζωνικότητα και δημόσια διοίκηση
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΚΤΥΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Μια βάση δεδομένων μάρκετινγκ είναι ένα… «ηλεκτρονικό ντουλάπι» που περιέχει: Λίστα ονομάτων Διευθύνσεις Τηλεφωνικούς αριθμούς Δεδομένα για τον τρόπο ζωής Δεδομένα συναλλαγών– είδος, συχνότητα, αξία αγορών Ανταπόκριση σε προσφορές προώθησης 2

Το μάρκετινγκ με χρήση βάσεων δεδομένων ορίζεται ως… …μια διαδραστική προσέγγιση του μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί ατομικά προσπελάσιμα μέσα και διαύλους μάρκετινγκ (π.χ. ταχυδρομείο, τηλέφωνο και δυναμικό πωλήσεων) για να: παρέχει πληροφορίες σε ένα κοινό στόχο τονώσει τη ζήτηση παραμείνει κοντά στους πελάτες, δημιουργώντας και αποθηκεύοντας μια ηλεκτρονική βάση δεδομένων των πελατών, των δυνητικών πελατών και όλων των δεδομένων επικοινωνίας και συναλλαγών 3

Μια βάση δεδομένων μάρκετινγκ

Πηγές δεδομένων Εταιρικά αρχεία Ανταπόκριση σε προώθηση πωλήσεων Κάρτες εγγύησης Προσφορά δειγμάτων που απαιτούν από τον καταναλωτή να δώσει το όνομα, διεύθυνση, τηλέφωνό του κ.λπ. Αιτήματα Ανταλλαγή δεδομένων με άλλες εταιρείες Αρχεία δυναμικού πωλήσεων Φόρμες αιτήσεων, π.χ. για απόκτηση μιας κάρτας μπόνους Παράπονα Απαντήσεις σε προηγούμενες δράσεις άμεσου μάρκετινγκ Οργάνωση εκδηλώσεων π.χ. δοκιμή κρασιών 5

Βασικές εφαρμογές του μάρκετινγκ με τη χρήση βάσεων δεδομένων Άμεσο ταχυδρομείο Τηλεμάρκετινγκ Συστήματα διοίκησης διανομέων Μάρκετινγκ αφοσίωσης Στοχευμένο μάρκετινγκ 6

Μαζικό vs Άμεσου Μάρκετινγκ

Μέθοδοι άμεσου μάρκετινγκ Άμεσο ταχυδρομείο Τηλεμάρκετινγκ (εισερχόμενο και εξερχόμενο) Διαφήμιση άμεσης ανταπόκρισης (με απαντητικό κουπόνι ή άμεση τηλεφωνική επικοινωνία) Μάρκετινγκ μέσω καταλόγων Ψηφιακά μέσα (διαδίκτυο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, διαδραστική τηλεόραση) Ενθέματα (φυλλάδια σε περιοδικά) Φυλλάδια από πόρτα σε πόρτα 8

Λόγοι Ανάπτυξης Άμεσου Μάρκετινγκ Τον αυξανόμενο κατακερματισμό των μέσων ενημέρωσης και των αγορών Τις εξελίξεις στην τεχνολογία Αυξανόμενη προσφορά απο ταχυδρομικές λίστες Εξελιγμένες αναλυτικές τεχνικές όπως η γεω- δημογραφική ανάλυση Το υψηλό κόστος άλλων τεχνικών (όπως η προσωπική πώληση)

Η διαχείριση της καμπάνιας άμεσου μάρκετινγκ

Επιχειρηματικές ευκαιρίες στα ψηφιακά μέσα

Μοναδικά χαρακτηριστικά του ψηφιακού μάρκετινγκ

Μορφές ψηφιακού μάρκετινγκ

Το μάρκετινγκ θορύβου ορίζεται ως… «…η μεταφορά πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες με λεκτικά ή ηλεκτρονικά μέσα και με άτυπο τρόπο, από στόμα σε στόμα» Το πρώτο βήμα σε μια καμπάνια μάρκετινγκ θορύβου αφορά τον εντοπισμό και τη στόχευση των «Α» - δηλαδή, αυτών που ξεκινούν μια μόδα, που υιοθετούν νέες ιδέες και τεχνολογίες νωρίς – και των «Β», που είναι οι πρώτοι που ακολουθούν. Brand awareness then passes from these customers to others who seek to emulate the trendsetters 15

Η διαδικασία της (προσωπικής) πώλησης

Διαχείριση πωλήσεων 17 Καθορισμός στόχωνΣτελέχωση και επιλογήΕκπαίδευσηΠαρακίνηση και ανταμοιβήΑξιολόγηση του δυναμικού πωλήσεων Μέγεθος του δυναμικού πωλήσεων Σχεδιασμός του δυναμικού των πωλήσεων Διαχείριση του δυναμικού των πωλήσεων Οργάνωση του δυναμικού πωλήσεων

Περίληψη κεφαλαίου Η βάση δεδομένων του μάρκετινγκ αποτελεί τα θεμέλια πάνω στα οποία χτίζεται μια καμπάνια άμεσου μάρκετινγκ. Η διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες αποτελεί ένα αποτέλεσμα του μάρκετινγκ με χρήση βάσεων δεδομένων και περιγράφει τη χρήση της τεχνολογίας στη δημιουργία και την καλλιέργεια των σχέσεων με τους πελάτες. Το άμεσο μάρκετινγκ αφορά τη στόχευση των καταναλωτών με ακρίβεια, μέσω μιας ποικιλίας διαφορετικών τεχνικών, συμπεριλαμβανομένου του άμεσου ταχυδρομείου, του τηλεμάρκετινγκ, του μάρκετινγκ με χρήση κινητών συσκευών, της διαφήμισης άμεσης ανταπόκρισης και του μάρκετινγκ μέσω καταλόγων. Το ψηφιακό μάρκετινγκ συνεχίζει να αυξάνεται με γρήγορους ρυθμούς. Έχει πέντε βασικά χαρακτηριστικά, δηλαδή, εύκολο εντοπισμό των στόχων, διαδραστικότητα, άμεση επικοινωνία, έλεγχο των καταναλωτών και συν-δημιουργία του τελικού αποτελέσματος. 18

Περίληψη κεφαλαίου (συν.) Υπάρχουν επτά βασικά είδη ψηφιακού μάρκετινγκ, δηλαδή, το διαδικτυακό μάρκετινγκ, τη διαφήμιση που συνδέονται με μηχανή αναζήτησης, το μάρκετινγκ με χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το μάρκετινγκ με χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το ιογενές μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ με χρήση κινητών συσκευών και η διαδραστική τηλεοπτική διαφήμιση. Το μάρκετινγκ θορύβου είναι ένα αναδυόμενο εργαλείο μάρκετινγκ που εκμεταλλεύεται τη σημασία της προώθησης από στόμα σε στόμα. Η αύξηση της παγκόσμιας ηλεκτρονικής συνδεσιμότητας καλλιέργησε την ανάπτυξη του μάρκετινγκ θορύβου. Η προσωπική πώληση παίζει σημαντικό ρόλο στο μείγμα προώθησης. 19