ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ 1.ΤΟ ΜΙΚΡΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 2.ΤΟ ΜΑΚΡΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 3.MOBILE + MARKETING.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
A bit of Greece.
Advertisements

Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Επαναληπτικό Μάρκετινγκ Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για.
Διαδίκτυο και Επιχειρηματικότητα
Is fashion over there? It will just be different. And who knows if the next new brand will be built in cyberspace?
Αντιπρόεδρος BIC Aττικής Μέλος του ΔΣ του ΕΒΝ - Βρυξέλλες
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 5 ο : CRM-ERP.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Μιχάλης Μιχαλόπουλος Οικονομολόγος
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Προώθηση / Επικοινωνία
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Hotel Digital Marketing Από τη Προβολή στη Πώληση
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Κάποτε οι « καταναλωτές » αγόραζαν κάπως έτσι … ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ Και μετά άρχιζε το « παζάρι »…
Τμηματοποίηση Αγοράς, Στόχευση, Διαφοροποίηση και Τοποθέτηση προϊόντος (Adapted from: Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Πασχαλουδης, 2009, Σιωμκος, 2011,
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Έρευνα έτους Συνοψίζοντας…. Έρευνα έτους Χρήση Internet στο 100% των επιχειρήσεων. Πολύ μεγάλη χρήση , LAN, Website, Intranet.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ
OASIS PALACE.
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Το Viral Marketing και τα Καταστήματα Λιανικής του Μέλλοντος
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ 1.ΤΟ ΜΙΚΡΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 2.ΤΟ ΜΑΚΡΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 3.MOBILE + MARKETING

1. ΞΕΡΕ ΤΟ ‘ΜΙΚΡΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ’ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΣΟΥ. (Το μικρο-περιβάλλον είναι το άμεσο περιβάλλον στο οποίο δρα η εταιρία σου) ΑΓΟΡΑ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ) ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ

ΑΓΟΡΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ: ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΙΣ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ; ΕΧΕΙΣ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ; ΕΜΠΟΔΙΑ ΕΙΣΔΟΧΗΣ και ΕΥΚΟΛΙΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΣΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑ

Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ / ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΟΥ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΟΥ; ΔΗΛ. ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΕΤΑΙΡΙΑ; ΕΙΝΑΙ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ; ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ; ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΟΥ; ΒΑΘΜΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ / ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ (Ο ‘κύκλος’ σου) ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ/ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ?

ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΓΚΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΗΔΗ ΕΧΕΙΣ ΠΕΛΑΤΕΣ; (ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ‘ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ’ ΣΟΥ. ΞΕΡΕ ΤΟΥΣ. ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ;) ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΙΔΕΩΔΟΥΣ ΠΕΛΑΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΕΛΑΤΩΝ: ΤΙ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ; ΠΩΣ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ; κλπ

ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ Είναι οι Προμηθευτές + άλλοι ‘συνέταιροι’. ΞΕΡΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΑ. ΤΗΝ ΦΗΜΗ ΤΟΥΣ, ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ, κλπ ΔΕΣ ΚΑΙ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ π.χ.→

ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙΣ Business Models E-shops (Π.Χ. om.cy) E-malls (e.g. emall.com) E-auctions (e.g. e- bay) ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ‘Virtual Communities’ (e.g. second life)

ΟΙ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ... ΣΕ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟΝ ΄ΧΑΡΤΗ’ του ίντερνετ ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝ: ΠΟΛΛΟΙ ΠΙΘΑΝΟΙ ΝΕΟΙ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΞΟΝΤΩΘΟΥΝ! e.g. ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ, ΠΟΥΛΑΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΑΠΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΟΦΕΛΗ π.χ.→→ (ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΑ ΜΑΡΚΑΣ, ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΓΟΡΑΣ, ΕΧΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗ, ΕΠΙΛΟΓΕΣ, ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ, ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΡΟΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣ) ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΟΥΝ ΤΟ 'value chain' ΣΟΥ (ΔΗΛ. ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΝ ΑΞΙΑ ΣΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΟΥ)

2. Το ΜΑΚΡΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( είναι το ‘μεγάλο’ περιβάλλον-πλαίσιο της εταιρίας σου που δύσκολα αλλάζει αλλά που πρέπει να έχεις υπόψη) SLEPT Social (ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ) Legal (ΝΟΜΙΚΟ) Economical (ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ) Political (ΠΟΛΙΤΙΚΟ) Technological (ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ)

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΙΝΤΕΡΝΕΤ: 'ΦΩΝΗ' ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΟΥ, ΕΧΘΡΟΥΣ ΣΟΥ, κλπ. ). ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ! ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ / ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ (Π.Χ. ΗΧΗΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΥΦΛΟΥΣ, κλπ.) ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ, ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΛΠ.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ: ΜΗ-ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ (π.χ. child pornography, bomb making, terrorist chat rooms κλπ) ΧΑΝΕΤΑΙ Η 'ΚΑΝΟΝΙΚΗ' ΜΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΜΠΕΡΔΕΜΑ ΤΟΥ ‘real world’ ΜΕ ‘virtual world’ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ / uploaded (π.χ. Το παράπονο ενός πελάτη μπορεί να μείνει εκεί για πάντα)

ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ LEGAL (+ ethical) ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΗ Π.Χ. H τεχνολογία κινείται πιο γρήγορα απο δικηγόρους (π.χ. online gambling, file sharing, anti-spam νομοθεσίες, πώληση προσωπικών σου δεδομένων, κλοπή domain names και ιδεών, ‘κόλπα’ για βελτίωση SEO –Search Engine Optimisation, κλπ.

LEGAL (+ ethical) ΤΑ ΗΘΙΚΑ ΣΤΑΝΤΑΡ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΥΝ. (Π.χ. Πότε είναι αναίδια να χρησιμοποιείς το κινητό σου; Πόσες προσωπικές πληροφορίες μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να ‘κυνηγήσεις’ πελάτες; Κλπ. Δηλ. ‘Privacy issues’ : το ‘μάρκετιγκ σχέσεων’ ‘relationship marketing’ ΕΙΝΑΙ ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟ γιατί βασίζεται στην συλλογή πληροφοριών για τον πελάτη.

ΝΟΜΙΚΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ Privacy: ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΑΤΑΚΡΑΤΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΑ; Accuracy (ΑΚΡΙΒΕΙΑ): ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ; Property (ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ): ΠΙΟΥ ΑΝΟΙΚΟΥΝ; Accessibility(ΠΡΟΣΒΑΣΗ): ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ; Security(ΑΣΦΑΛΕΙΑ): ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΜΕΝΑ; Liability(ΕΥΘΥΝΗ): ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΑΝ ΤΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ;

ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ COOKIES ΤΟ cookie ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ file ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ. ΕΤΣΙ, ΟΠΟΥ ‘ΠΑΣ’ (όποιο ιστοχώρο επισκεφτείς), ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΣΑΙ! ΤΟ ΚΑΘΕ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ ΕΧΕΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΡΑΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΙΣΤΟΧΩΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΠΕΣΚΕΦΤΕΙ

ΤΑ COOKIES ΤΟ ‘ΕΠΙΜΟΝΟ COOKIE’ (persistent cookie) ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΕΤΣΙ ΣΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ Π.χ. Η ΑΜΑΖΟΝ σε καλωσορίζει με το όνομα σου και σου προτείνει προϊόντα, βασιζόμενη σε cookies που κατέγραψαν προηγούμενες σου αναζητήσεις και αγορές)

ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ COOKIES Personalising a site for an individual (ΕΞΑΤΟΜΙΚΙΣΜΟΣ) Online ordering / buying ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΑΓΟΡΕΣ Web analytics (e.g. e.g. WITHIN A SITE: Ποιός επισκέπτεται τί και πότε; π.χ. ΠΟΣΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΄ΔΕΙ΄ΤΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ, ΠΟΥ, ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ (ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙΣ ΤΑ cookies ΑΛΛΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ!)

TECHNOLOGY DISRUPTIVE TECHNOLOGIES: ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΡΙΖΙΚΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ! (π.χ.1 Με πολύ περισσότερη κίνηση, σαν τηλεόραση, παντού. Π.χ.2 πολύ πιο διαδραστικό)

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ και ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ: TV’s, computers, phones, radios, etc, becoming one device ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙΣ ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΟ Wi-Fi: Wireless Access ΠΟΙΕΣ ΝΕΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ;

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ + ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΝΕΕΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ, ΝΕΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ σου φέρνει ευκαιρίες αλλά και νέους ανταγωνιστές ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ international marketing (ΚΟΥΛΤΟΥΡΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ, ΓΛΩΣΣΑ, ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ, ΦΟΡΟΙ, ΚΛΠ)

3. + Mobile Marketing ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΜΗΝΥΜΑΤΑ Get permission – do not be SPAM! ΔΩΣΕ ΑΜΟΙΒΗ ΓΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΣΕ ΛΙΣΤΑ ΚΤΙΣΕ ΚΑΛΗ ΛΙΣΤΑ (π.χ. Ήδη υπάρχοντες πελάτες, loyalty programs, κλπ) ΣΤΟΧΕΥΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΡΕΥΝΗΣΕ! ΞΕΡΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ Research – research. Know what your audience wants + when

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΤΙΣΕ ΚΑΛΗ ΦΗΜΗ ΟΤΙ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΆΘΕ ΦΟΡΑ! ΚΑΝΕ ΤΟ ΕΠΕΙΓΟΝ! (π.χ. ‘Σήμερα μόνο..!’) ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ, ΣΤΑΜΑΤΑ! ΕΝΟΧΛΕΙΣ. You have become spam… ΣΥΝΔΥΑΣΕ ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗΣ Integrate: i.e. combine campaign with other media

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ, ΚΟΥΠΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ, ΘΑ ΣΕ ΒΑΡΕΘΟΥΝ ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΝ (π.χ. Μέσα απο like ή share ΣΤΕΛΝΕ ΣΥΝΤΟΜΟ ΜΗΝΥΜΑ!