ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Advertisements

ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Ο φυσικοθεραπευτησ ωσ εκπαιδευτικοσ
ΤΙΤΛΟΣ: CAAS (Cognitive-Aptitude-Assessment-Software) ΕΠΙΠΕΔΟ: Παιδιά δημοτικού – γυμνασίου – λυκείου ΕΚΔΟΣΕΙΣ: Educational Help. Inc ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: CD-ROM.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ (Β!)
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
Χοροί Κώστας κ. – Γιάννης Φ..
ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
KM Διάλεξη 4 Η συνεισφορά των αισθήσεων στην καλύτερη απόδοση Eλιζάνα Πολλάτου επικ.καθ. Τ.Ε.Φ.Α.Α Π.Θ.
Μέθοδοι και στυλ διδασκαλίας
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
 Ο 16χρονος Λευτέρης κολυμπά από μικρός και είναι σήμερα από τους καλύτερους κολυμβητές της ομάδας του. Στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε (πρόσθιο.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘AΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ’ ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τα τελευταία χρόνια οι Ελληνικοί Παραδοσιακοί Χοροί είναι θεματική ενότητα της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ METAΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια Μιχαλοπούλου Μαρία.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
Είναι η κινητική ικανότητα του ατόμου να αντιδρά γρήγορα σε ένα ερέθισμα και να εκτελεί κυκλικές ή άκυκλες κινήσεις με τη μεγαλύτερη δυνατή κινητική ταχύτητα.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ > Μάθημα : Κίνηση – Επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές Παρουσίαση περιστατικού: Δημιουργία θεραπευτικού.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 804 «ΚΙΝΗΣΗ,
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Κίνηση επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές ΟΝΟΜΑ: Ευαγγελία Γιαδανού.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας Μάιος 16/2015.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β:
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ‘’Άσκηση και Ποιότητα Ζωής’’. Ατομική Εργασία στο.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Διδακτική-Μεθοδολογία της Κολύμβησης
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Ορισμός Επίδειξη είναι η παρουσίαση μιας πράξης μιας διαδικασίας ή ενός φαινόμενου με πραγματικά μέσα. Όταν δεν χρησιμοποιούνται πραγματικά μέσα ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ.
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Δομημένη Εκπαίδευση Βασικές Αρχές
Οργάνωση της Εκπαίδευσης σε Προγράμματα δραστηριοτήτων
Κώστας κ. – Γιάννης Φ. Χοροί. Καλαματιανό Δημοφιλέστατος δημοτικός χορός ( που λέγεται και ίσος ή συρτός ) με πανάρχαιες ελληνικές ρίζες. Άγνωστος είναι.
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας
N148 Εργαστήριο Αξιολόγησης Αθλητικής Απόδοσης
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
To Teach Curricular Subjects
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΓΚΟΤΖΙΑ ΕΥΓΕΝΙΑ ΑΕΜ : 993 ΚΟΜΟΤΗΝΗ Φεβρουάριος 2014

ΣΕΝΑΡΙΟ :ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ. Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου, σε τρεις μήνες από σήμερα. Ο Γιάννης μαθαίνει παραδοσιακούς χορούς εδώ και 2 χρόνια χωρίς όμως να γνωρίζει κάποιο χορό από την περιοχή που κατάγεται. Ζητά από τον πατέρα του που συμμετέχει σε χορευτικό συγκρότημα και γνωρίζει καλά να χορεύει να τον βοηθήσει.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ Χαρακτηριστικά του ασκούμενου Δύο χρόνια προηγούμενη εμπειρία σε παραδοσιακούς χορούς Κίνητρα μάθησης: εκμάθηση ενός χορού που προέρχεται από τον τόπο καταγωγής του «Ζωναράδικος», γίνεται αναφορά στην ιστορική προέλευση του χορού προκειμένου να ενισχυθεί το ενδιαφέρον για την κατάκτηση της δεξιότητας. Βρίσκεται στο γνωστικό στάδιο μάθησης σύμφωνα με το μοντέλο των Τριών Σταδίων του Fitts & Posner, δε γνωρίζει τις βασικές κινήσεις που απαιτούνται για την εκμάθηση των βημάτων του συγκεκριμένου χορού.

ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Η μάθηση των βημάτων του χορού απαιτεί την απόκτηση ενός κινητικού προγράμματος. Ο ασκούμενος θα χρειαστεί να γενικεύσει την εκμάθηση της δεξιότητας σε παρουσία κοινού. Η ανάπτυξη της ικανότητας εντοπισμού και διόρθωσης λαθών είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της δεξιότητας

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ Πρόκειται για μια δεξιότητα κλειστή με διαγνώσιμο περιβάλλον, κινητική διότι υπάρχει κινητικός έλεγχος των μυών του σώματος μέσω της χορευτικής μελωδίας, ελαχιστοποίηση λήψης απόφασης, σύνθετη δεξιότητα διότι απαιτεί μεγάλο αριθμό κινήσεων. διαδοχική η οποία αποτελείται από διακεκομμένες κινήσεις ενωμένες μαζί Και είναι αδρή γιατί απαιτεί τη συμμετοχή μεγάλων μυϊκών ομάδων, δεν απαιτείται χειρισμός αντικειμένου

Εντάσσεται στο κλειστό κύκλωμα ελέγχου: Περιέχει ακουστικές πληροφορίες (εκτέλεση βημάτων με ένα ακουστικό ερέθισμα, πάτημα στο χρόνο) → εξωτερική ανατροφοδότηση.

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ Παρουσίαση χορευτικού σε κοινό που αυξάνει τον παράγοντα άγχος. Ύπαρξη επαρκούς χρόνου προετοιμασίας ( 3 μήνες).

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ Γίνεται εξάσκηση σε κοινά μοτίβα που συναντάμε σε ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς. Επιλέγεται μία άσκηση στο μέτρο 2/4 (γρήγορο χασάπικο). Ο ασκούμενος παρακινείται για ακολουθία, ρυθμικά βήματα επιτόπου, κινήσεις προς διάφορες κατευθύνσεις, ακολουθώντας το ρυθμό της μουσικής και χτυπώντας παλαμάκια.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ Οπτική παρουσίαση (βίντεο) και καθοδηγητικές πληροφορίες, επικέντρωση στα παρακάτω: 1. Κατά την εκτέλεση των 6 βημάτων προς τα εμπρός η κίνηση γίνεται προς τα εμπρός χωρίς να μένει καθόλου επιτόπου. Το ίδιο και στα 6 βήματα προς τα πίσω 2. Η θέση του πέλματος στο έδαφος ( επαφή κατά τα 2/3, από την καμάρα και μπροστά). 3. Η θέση του μετώπου βρίσκεται λοξά και δεξιά, στα βήματα προς το κέντρο του κύκλου. 4. Προσδιορισμός της θέσης των ποδιών στα σηκώματα. 5. Κράτημα των χεριών χαμηλά και προς τα έξω (πιάσιμο «Ζωναράδικου» ) 6. Σε κυκλική δεξιόστροφη φορά με το άκουσμα κατάλληλης μουσικής.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Χωρισμός του χορού σε ενότητες 1.Δεξί πόδι → βήμα εμπρός → σήκωμα αριστερού ποδιού και ταυτόχρονη σούστα του δεξιού ποδιού στήριξης επί τόπου. Αριστερό πόδι → βήμα εμπρός → σήκωμα δεξιού ποδιού με ταυτόχρονη σούστα του αριστερού ποδιού στήριξης επί τόπου.(4 κινήσεις). 2.Ακολουθούν οι ίδιες κινήσεις των ποδιών με την εκτέλεση προς τα πίσω αυτή τη φορά. 3.Εκτέλεση δύο προχωρητών βημάτων (εμπρός) ξεκινώντας με το δεξί πόδι και στη συνέχεια προστίθεται η κινητική ενότητα 1(6 κινήσεις). 4.Εκτέλεση βημάτων προς τα πίσω ξεκινώντας με το δεξί πόδι και στη συνέχεια προστίθεται η κινητική ενότητα 2 (6 κινήσεις). 5.Εκτέλεση ενότητας 3 και 4.

ΔΟΜΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ Γίνεται επανάληψη των βημάτων, δίνεται καθοδηγητική ανατροφοδότηση για τη διόρθωση των λαθών με αποτέλεσμα την αλλαγή της εκτέλεσης και εξωτερική ανατροφοδότηση για την ενίσχυση της θετικής προσπάθειας και απόδοσης. Προοδευτικά μερική εξάσκηση (μετά την εκτέλεση των βημάτων γίνετε εκμάθηση της σταυρωτής λαβής (σταυρωτό πιάσιμο με παλάμες). Επανάληψη των βημάτων με τα χέρια πιασμένα σταυρωτά από τις παλάμες. Μετά τη σταθεροποίηση της απόδοσης εκτελεί μόνος του τα βήματα αναγνωρίζοντας τη χρονική στιγμή έναρξης και λήξης , τη σχέση του σώματος με το χώρο και τον συντονισμό των χορευτικών κινήσεων με τη μουσική.

Σταδιακή μείωση της ανατροφοδότησης χρησιμοποιούνται λέξεις- κλειδιά : πέλμα, μέτωπο, αστράγαλος) . Εξάσκηση με παλαμάκια που χτυπά ο εκπαιδευτής σε πιο γρήγορο ρυθμό από τη μουσική για μάθηση μέσω μεταβαλλόμενων παραμέτρων. Συχνότητα και διάρκεια εξάσκησης → 2 φορές την εβδομάδα από 1 ώρα (εξάσκηση για 50΄, → μαζική εξάσκηση). Εξάσκηση ανάκλησης κινητικού προγράμματος μέσα από το χορό με συνοδεία μουσικής στο χορευτικό συγκρότημα του πατέρα του για εντοπισμό λαθών. Ορισμός στόχων: να μπορεί να εκτελεί το χορό με το συγκρότημα του πατέρα του. Δηλαδή με την παρουσία κοινού που γνωρίζει το χορό.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Ελέγχουμε την δεξιότητα με τα εξής κριτήρια: Χρησιμοποιεί σωστή λαβή πιασίματος; Είναι σε θέση να εκτελεί τα βήματα του χορού απουσία μουσικής; Είναι σε θέση να εκτελεί τα βήματα του χορού με παρουσία μουσικής; Γνωρίζει πότε πρέπει να μπει στο χορό; Εκτελεί τη δεξιότητα παρουσία κοινού;

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !!!!