Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. Αρχάρια Τμήματα Κολύμβησης Διδακτική Κολύμβησης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Advertisements

ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Αθήνα 2009 Γεωργία Κολιοπούλου Νικόλαος Τριπόδης.
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Επιτραπέζια Αντισφαίριση Θεσσαλονίκη 6 Σεπτεμβρίου 2013.
ΦΤΕΡΑ –ΑΝΩ ΠΛΑΤΗ Η ΠΛΑΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΓΜΑ ΚΑΙ ΒΑΘΟΣ
Είναι η καλύτερη άσκηση..?? Είναι επικίνδυνη άσκηση…?
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
ΕΙΔΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ.
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΠΝΙΓΜΟΣ & ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
Σωστές θέσεις και στάσεις του σώματος Χατζηνικολάου Αλκιβιάδης
Δειγματική διδασκαλία
ΘΩΡΑΚΙΚΗ-ΔΙΑΦΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΝΟΗ
Παιχνίδια με Μπαλόνια Ευα ιωαννιδου.
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
ΕΠΑΛ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ
Κλασσικός αθλητισμός στο Γυμνάσιο
Ένα τυχαίο μη ειδικευμένο άτομο έχει την πιθανότητα να κάνει καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση (ΚΑΑ) περισσότερες από 6 φορές στη ζωή του και υπάρχει πιθανότητα.
Κολύμβηση στο Δημοτικό
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ & ΣΤΗ ΜΥΙΚΗ ΕΝΤΑΣΗ
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
Επιμορφωτικό πρόγραμμα Φ.Α. ΕΝΟΡΓΑΝΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ Ασκήσεις Αναλυτικού Προγράμματος Ελληνογερμανική Αγωγή Σεπ. – Οκτ Λεων. Δ. Καλλιτσάρης Π.Ε. 11.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
 Ο 16χρονος Λευτέρης κολυμπά από μικρός και είναι σήμερα από τους καλύτερους κολυμβητές της ομάδας του. Στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε (πρόσθιο.
Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
Το παιδί θα είναι σε κάθε περίπτωση από τους πρώτους που θα απολαμβάνουν προστασία και περίθαλψη. ΑΡΧΗ ΟΓΔΟΗ Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του παιδιού 1959.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Σεμινάριο εκπαιδευτικών Φ.Α Ροδόπης επιτραπέζιας αντισφαίρισης Μαυρίδης Γεώργιος Χατζόπουλος Γεώργιος Κομοτηνή – Μάρτιος 2015.
Προασκήσεις Διδακτικής του ελεύθερου & ύπτιου
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Αξιολόγηση ΤΟΜΕΑΣ: ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ Timed 10 meter walk (10 μέτρα βάδιση ) Τοποθετούνται 2 ταινίες σε απόσταση 14 μέτρων και ορίζεται ενδιάμεση απόσταση 10 μέτρων.
Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ
Προπονητική ποδοσφαίρου
Χ Ο Ρ Ω Δ Ι Α. Πριν το τραγούδι Μην στέκεσαι κορδωμένος- άφησε τους ώμους ελεύθερους Σκέψου τι πρέπει να προσέξεις στο τραγούδι σου Σκέψου τις πρώτες.
Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. Προασκήσεις Διδακτικής για Πεταλούδα και Πρόσθιο.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
ΤΜΗΜΑ ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ :ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ ΕΥΤΕΡΠΗ ΖΑΡΑΓΚΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΑ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗ ΒΑΡΒΑΡΑ ΤΖΑΦΕΡΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή Φυσική κατάσταση, κινητικές και κοινωνικές δεξιότητες για όλους τους μαθητές Αν Καθηγητής Εμμανουήλ Κ.
Μετακίνηση και μεταφορά ασθενούς
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ & Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΣΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ N. Apostolidis Ph.D.
Διδακτική-Μεθοδολογία της Κολύμβησης
Ελεγχοσ ζωτικων σημειων
9o ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
Πρώτες βοήθειες Είναι οι πρώτες ενέργειες που κάνουμε στον τόπο
Διδασκαλία με την μέθοδο project
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας
ΚΑΡΠΑ Διαδικασία Αναζωογόνησης για Ενήλικες-Παιδιά-Βρέφη.
Ανάλυση της τεχνικής στο
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ
To Teach Curricular Subjects
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. Αρχάρια Τμήματα Κολύμβησης Διδακτική Κολύμβησης Μάρτιος 2011

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. Για τον δάσκαλο Κολύμβησης, η διδασκαλία αρχαρίων : Είναι δυσκολότερη από άλλα σπορ λόγω των επί διαφορετικών συνθηκών που δημιουργεί το νερό. Είναι δυσκολότερη από άλλα σπορ λόγω των επί διαφορετικών συνθηκών που δημιουργεί το νερό. Απαιτεί την δραστηριοποίηση όλων των στοιχείων μίας καλής Διδασκαλίας – ενθουσιασμός, υπομονή, πειστικότητα, ενθάρρυνση, και διδακτική επιδεξιότητα. Απαιτεί την δραστηριοποίηση όλων των στοιχείων μίας καλής Διδασκαλίας – ενθουσιασμός, υπομονή, πειστικότητα, ενθάρρυνση, και διδακτική επιδεξιότητα. Στοχεύει στην καταπολέμηση των φόβων και των αναστολών εστιάζοντας στην χαρά της επίτευξης και της επαφής με το νερό. Στοχεύει στην καταπολέμηση των φόβων και των αναστολών εστιάζοντας στην χαρά της επίτευξης και της επαφής με το νερό. Είναι πλέον αποτελεσματική όταν γίνεται υπό μορφή παιχνιδιού-παιχνιδιών και συναγωνισμού σε ζεύγη ή σε ομάδες. Είναι πλέον αποτελεσματική όταν γίνεται υπό μορφή παιχνιδιού-παιχνιδιών και συναγωνισμού σε ζεύγη ή σε ομάδες.

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ 1. ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ 1. ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ 2. ΕΙΣΟΔΟΙ-ΑΝΑΠΝΟΗ 2. ΕΙΣΟΔΟΙ-ΑΝΑΠΝΟΗ 3. ΕΠΙΠΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ 3. ΕΠΙΠΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ 4. ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΣΕΩΝ 4. ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΣΕΩΝ 5. ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ 5. ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. Προθέρμανση και προετοιμασία των δεξιοτήτων που θα ακολουθήσουν (έξω και μέσα στο νερό) Προθέρμανση και προετοιμασία των δεξιοτήτων που θα ακολουθήσουν (έξω και μέσα στο νερό) Καταπολέμηση του φόβου του νερού Καταπολέμηση του φόβου του νερού Προσαρμογή στην πίεση του νερού Προσαρμογή στην πίεση του νερού Εξοικείωση με το στοιχείο του νερού και τον διαφορετικό τρόπο στήριξης και εφαρμογής της δύναμης. Εξοικείωση με το στοιχείο του νερού και τον διαφορετικό τρόπο στήριξης και εφαρμογής της δύναμης. 1. ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ : Στόχοι

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. 2. ΕΙΣΟΔΟΙ-ΑΝΑΠΝΟΗ Όταν τηρούνται με ασφάλεια δημιουργούν τις απαραίτητες και καλύτερες προϋποθέσεις για την εξοικείωση των αρχαρίων Όταν τηρούνται με ασφάλεια δημιουργούν τις απαραίτητες και καλύτερες προϋποθέσεις για την εξοικείωση των αρχαρίων Εάν δεν εφαρμοσθούν σωστά μπορούν να δημιουργήσουν πανικό και κίνδυνο στους αρχαρίους κολυμβητές Εάν δεν εφαρμοσθούν σωστά μπορούν να δημιουργήσουν πανικό και κίνδυνο στους αρχαρίους κολυμβητές

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. Τρόποι Εισόδου στο νερό

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. Σε πισίνες χωρίς σκαλοπάτια. Οι αρχάριοι μπορεί να χρειάζονται βοήθεια.

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ Με περπάτημα έως ένα προκαθορισμένο βάθος Με περπάτημα έως ένα προκαθορισμένο βάθος Με το δάσκαλο προς το βαθύ μέρος της θάλασσας και με διαχωριστική διαδρομή προς τα βαθειά Με το δάσκαλο προς το βαθύ μέρος της θάλασσας και με διαχωριστική διαδρομή προς τα βαθειά

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΌΧΙ Βουτιές-Εκκινήσεις στα τμήματα Αρχαρίων (το αίτιο πολλών ατυχημάτων και τραυματισμών στο κεφάλι και την σπονδυλική στήλη)

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΕΙΣΟΔΟΣ-ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ-ΚΑΤΑΔΥΣΗ ΣΤΟ ΝΕΡΟ -Για προοδευτική κλίση βυθού, πιάσιμο από τα χέρια και περπάτημα, με τον δάσκαλο στην μέση της διαδρομής. Σε βάθος έως την μέση του σώματος ο αρχάριος ανεβοκατεβαίνει συνεχώς στο νερό και βρέχεται έως το ύψος του σαγονιού. -Για προοδευτική κλίση βυθού, πιάσιμο από τα χέρια και περπάτημα, με τον δάσκαλο στην μέση της διαδρομής. Σε βάθος έως την μέση του σώματος ο αρχάριος ανεβοκατεβαίνει συνεχώς στο νερό και βρέχεται έως το ύψος του σαγονιού. Εξάσκηση στο περπάτημα έως το βάθος του θώρακα. Ο δάσκαλος περιμένει όρθιος στο βαθύτερο σημείο που επιτρέπεται να φτάσει ο αρχάριος. Οι μαθητές στην σειρά, περπατάνε από τα ρηχά προς τα βαθειά, γυρνάνε και περπατάνε πίσω Εξάσκηση στο περπάτημα έως το βάθος του θώρακα. Ο δάσκαλος περιμένει όρθιος στο βαθύτερο σημείο που επιτρέπεται να φτάσει ο αρχάριος. Οι μαθητές στην σειρά, περπατάνε από τα ρηχά προς τα βαθειά, γυρνάνε και περπατάνε πίσω

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΚΡΑΤΗΜΑ ΑΝΑΠΝΟΗΣ -Εισπνοή, τοποθέτηση του προσώπου μέσα στο νερό, κράτημα της αναπνοής. -Εισπνοή, τοποθέτηση του προσώπου μέσα στο νερό, κράτημα της αναπνοής. Επαναλαμβάνει πολλές φορές για αύξηση του χρόνου κρατήματος της αναπνοής. Επαναλαμβάνει πολλές φορές για αύξηση του χρόνου κρατήματος της αναπνοής. -Μέτρημα από τους μαθητές τουλάχιστον έως το 10, με το πρόσωπο κάτω από το νερό. -Μέτρημα από τους μαθητές τουλάχιστον έως το 10, με το πρόσωπο κάτω από το νερό. -Με το σύστημα του «ζευγαριού», εξάσκηση στο χρόνο ανοίγοντας τα δάχτυλα κάτω από το νερό για να κρατούν και τα μάτια ανοιχτά. -Με το σύστημα του «ζευγαριού», εξάσκηση στο χρόνο ανοίγοντας τα δάχτυλα κάτω από το νερό για να κρατούν και τα μάτια ανοιχτά. -Κοίταγμα και μέτρημα αντικειμένων κάτω από το νερό. -Κοίταγμα και μέτρημα αντικειμένων κάτω από το νερό. Σημείωση: οι ασκήσεις του κρατήματος της αναπνοής προηγούνται διότι το κράτημα είναι έμφυτη και ενστικτώδης επιδεξιότητα ενώ η εκπνοή κάτω από το νερό επίκτητη Σημείωση: οι ασκήσεις του κρατήματος της αναπνοής προηγούνται διότι το κράτημα είναι έμφυτη και ενστικτώδης επιδεξιότητα ενώ η εκπνοή κάτω από το νερό επίκτητη

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΑΝΑΠΝΟΗ ΜΕ ΕΚΠΝΟΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ Εξάσκηση για εισπνοή και εκπνοή, κυρίως από το στόμα, ενώ βρισκόσαστε στο βάθος του θώρακα (και τα μάτια έξω από το νερό). Εξάσκηση για εισπνοή και εκπνοή, κυρίως από το στόμα, ενώ βρισκόσαστε στο βάθος του θώρακα (και τα μάτια έξω από το νερό). -Συνέχεια στην εξάσκηση της αναπνοής με ρυθμικό ανεβοκατέβασμα του σώματος έως το ύψος του στόματος. Εκπνοή προς τα κάτω με μπουρμπουλήθρες, εισπνοή προς τα πάνω. -Συνέχεια στην εξάσκηση της αναπνοής με ρυθμικό ανεβοκατέβασμα του σώματος έως το ύψος του στόματος. Εκπνοή προς τα κάτω με μπουρμπουλήθρες, εισπνοή προς τα πάνω.

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΡΥΘΜΙΚΗ ΑΝΑΠΝΟΗ Στο βάθος του θώρακα, εισπνοή πάνω από την επιφάνεια του νερού, εκπνοή από το στόμα και τη μύτη με το κεφάλι κάτω από το νερό. Προοδευτικά αυξήστε μέχρι 25 φορές. Στο βάθος του θώρακα, εισπνοή πάνω από την επιφάνεια του νερού, εκπνοή από το στόμα και τη μύτη με το κεφάλι κάτω από το νερό. Προοδευτικά αυξήστε μέχρι 25 φορές.

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΚΗ ΑΝΑΠΝΟΗ Με το ζευγάρι τους, στο βάθος του θώρακα τους, κρατούν χέρια και εναλλάξ Με το ζευγάρι τους, στο βάθος του θώρακα τους, κρατούν χέρια και εναλλάξ ανεβοκατεβαίνουν μέχρι το ύψος του σαγονιού. ανεβοκατεβαίνουν μέχρι το ύψος του σαγονιού. -Εκτέλεση της ίδιας επιδεξιότητας αλλά με εκπνοή από το στόμα κάτω από το νερό -Εκτέλεση της ίδιας επιδεξιότητας αλλά με εκπνοή από το στόμα κάτω από το νερό

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Τα ζευγάρια βοηθούν ο ένας τον άλλον να ανορθωθούν στα πόδια τους Τα ζευγάρια βοηθούν ο ένας τον άλλον να ανορθωθούν στα πόδια τους (Όλα τα παραπάνω προσαρμόστε τα σε μορφή παιχνιδιού) (Όλα τα παραπάνω προσαρμόστε τα σε μορφή παιχνιδιού) Παιχνίδια με μπάλες. Πάσες, Περάσματα κάτω από τα πόδια, Περάσματα μπάλας στον κύκλο, Γάτα και ποντίκι, Παιχνίδια με μπάλες. Πάσες, Περάσματα κάτω από τα πόδια, Περάσματα μπάλας στον κύκλο, Γάτα και ποντίκι, Σκυταλοδρομίες με κουταλάκια και μπάλες του ping pong, σκυταλοδρομίες με τρέξιμο στα ρηχά ή με σανίδα σε απόσταση 15 μέτρων, κ.α. Σκυταλοδρομίες με κουταλάκια και μπάλες του ping pong, σκυταλοδρομίες με τρέξιμο στα ρηχά ή με σανίδα σε απόσταση 15 μέτρων, κ.α.

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. 3. ΕΠΙΠΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΣΩΜΑΤΟΣ

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΣΚΟΠΟΣ Να δώσει στο μαθητή επί πλέον εξάσκηση στον έλεγχο της αναπνοής και στην ρυθμική αναπνοή Να δώσει στο μαθητή επί πλέον εξάσκηση στον έλεγχο της αναπνοής και στην ρυθμική αναπνοή -Να δώσει την ευκαιρία στον μαθητή την εμπειρία της προσαρμογής στην επίδραση άνωσης του νερού -Να δώσει την ευκαιρία στον μαθητή την εμπειρία της προσαρμογής στην επίδραση άνωσης του νερού -Να βοηθήσει τον μαθητή να χαλαρώσει ενώ είναι σε θέσεις επίπλευσης σε πρηνή και ύπτια θέση -Να βοηθήσει τον μαθητή να χαλαρώσει ενώ είναι σε θέσεις επίπλευσης σε πρηνή και ύπτια θέση

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΠΡΗΝΗ ΕΠΙΠΛΕΥΣΗ Προσπαθεί ο μαθητής να μαζέψει αντικείμενα από τον πάτο της πισίνας σε βάθος νερού που φτάνει στη μέση του, ενώ κοιτά προς τα ρηχά νερά. Προσπαθεί ο μαθητής να μαζέψει αντικείμενα από τον πάτο της πισίνας σε βάθος νερού που φτάνει στη μέση του, ενώ κοιτά προς τα ρηχά νερά. -Στο βάθος των γονάτων, ξεκινά την πρηνή επίπλευση με τα χέρια στο βυθό. -Στο βάθος των γονάτων, ξεκινά την πρηνή επίπλευση με τα χέρια στο βυθό. -Στο βάθος του θώρακα, τα ζευγάρια βρίσκονται αντιμέτωπα, ο ένας εκτελεί κι ο άλλος βοηθάει. Τεντώνουν χέρια, εισπνέουν, σκύβουν, βάζουν το πρόσωπο μέσα, δίνουν ελαφρά ώθηση με τα πόδια. -Στο βάθος του θώρακα, τα ζευγάρια βρίσκονται αντιμέτωπα, ο ένας εκτελεί κι ο άλλος βοηθάει. Τεντώνουν χέρια, εισπνέουν, σκύβουν, βάζουν το πρόσωπο μέσα, δίνουν ελαφρά ώθηση με τα πόδια. -Από την θέση επίπλευση της μέδουσας, τεντώνουν τα χέρια μπροστά, τεντώνουν τα πόδια πίσω, και κρατούν την πρηνή θέση για λίγα δευτερόλεπτα. Το ζευγάρι μπορεί να βοηθήσει λίγο. -Από την θέση επίπλευση της μέδουσας, τεντώνουν τα χέρια μπροστά, τεντώνουν τα πόδια πίσω, και κρατούν την πρηνή θέση για λίγα δευτερόλεπτα. Το ζευγάρι μπορεί να βοηθήσει λίγο. -Στις αρχικές φάσεις το ζευγάρι μπορεί να βοηθήσει στην επαναφορά στην όρθια θέση που επιτυγχάνεται με ανόρθωση του κεφαλιού και μάζεμα των ποδιών προς το στήθος. -Στις αρχικές φάσεις το ζευγάρι μπορεί να βοηθήσει στην επαναφορά στην όρθια θέση που επιτυγχάνεται με ανόρθωση του κεφαλιού και μάζεμα των ποδιών προς το στήθος.

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΥΠΤΙΑ ΕΠΙΠΛΕΥΣΗ -Το ένα μέρος του ζευγαριού ή ο δάσκαλος μπορεί να βοηθήσει με ελαφρά υποστήριξη στις ωμοπλάτες. -Το ένα μέρος του ζευγαριού ή ο δάσκαλος μπορεί να βοηθήσει με ελαφρά υποστήριξη στις ωμοπλάτες. -Το ένα μέρος του ζευγαριού ή ο δάσκαλος βοηθά τον μαθητή να επανέλθει στην όρθια θέση που επιτυγχάνεται πάλι με κάμψη του κεφαλιού και μάζεμα των ποδιών στο στήθος -Το ένα μέρος του ζευγαριού ή ο δάσκαλος βοηθά τον μαθητή να επανέλθει στην όρθια θέση που επιτυγχάνεται πάλι με κάμψη του κεφαλιού και μάζεμα των ποδιών στο στήθος -Οι επιδεξιότητες αυτές εκτελούνται καλύτερα σε ρηχά νερά σε βάθος στο ύψος των γονάτων. -Οι επιδεξιότητες αυτές εκτελούνται καλύτερα σε ρηχά νερά σε βάθος στο ύψος των γονάτων.

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. 4. ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΣΚΟΠΟΣ Να καταφέρει ο μαθητής να προωθήσει τον εαυτό του στην πρηνή και στην ύπτια θέση Να καταφέρει ο μαθητής να προωθήσει τον εαυτό του στην πρηνή και στην ύπτια θέση -Να βοηθήσει τον μαθητή να συνδυάσει τις κινήσεις των ποδιών και των χεριών -Να βοηθήσει τον μαθητή να συνδυάσει τις κινήσεις των ποδιών και των χεριών -Να μάθει ο αρχάριος να συγχρονίζει την αναπνοή με τα πόδια και τα χέρια -Να μάθει ο αρχάριος να συγχρονίζει την αναπνοή με τα πόδια και τα χέρια

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΓΛΙΣΤΡΗΜΑ ΣΕ ΠΡΗΝΗ ΘΕΣΗ Με ώθηση από τον βυθό ή το τοίχωμα της πισίνας. Συνεχίστε την εξάσκηση έως ότου ο μαθητής μπορεί να γλιστρά για 3- 4 μέτρα. Με ώθηση από τον βυθό ή το τοίχωμα της πισίνας. Συνεχίστε την εξάσκηση έως ότου ο μαθητής μπορεί να γλιστρά για 3- 4 μέτρα. Σε ευθύγραμμη διάταξη, με μέτωπο είτε προς το τοίχωμα είτε το ρηχό μέρος της θάλασσας κάντε εξάσκηση στο γλίστρημα σε πρηνή θέση για αύξηση της απόστασης. Σε ευθύγραμμη διάταξη, με μέτωπο είτε προς το τοίχωμα είτε το ρηχό μέρος της θάλασσας κάντε εξάσκηση στο γλίστρημα σε πρηνή θέση για αύξηση της απόστασης.

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΓΛΙΣΤΡΗΜΑ ΣΕ ΥΠΤΙΑ ΘΕΣΗ Με ώθηση από τον βυθό ή το τοίχωμα της πισίνας. Με ώθηση από τον βυθό ή το τοίχωμα της πισίνας. Ελαφριά και ήπια ώθηση αρχικά για να παραμείνει το πρόσωπο πάνω από την επιφάνεια. Ελαφριά και ήπια ώθηση αρχικά για να παραμείνει το πρόσωπο πάνω από την επιφάνεια. Συνεχίστε την εξάσκηση έως ότου ο μαθητής μπορεί να γλιστρά για 3-4 μέτρα. Συνεχίστε την εξάσκηση έως ότου ο μαθητής μπορεί να γλιστρά για 3-4 μέτρα.

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΠΡΗΝΗ & ΥΠΤΙΑ ΕΠΙΠΛΕΥΣΗ ΜΕ ΧΤΥΠΗΜΑ ΠΟΔΙΩΝ (στατικά) ΠΡΗΝΗ & ΥΠΤΙΑ ΕΠΙΠΛΕΥΣΗ ΜΕ ΧΤΥΠΗΜΑ ΠΟΔΙΩΝ (στατικά) Εξάσκηση ασκήσεων για τα πόδια και στις δύο θέσεις χρησιμοποιώντας για στήριγμα είτε τον βυθό (σε βάθος έως τα γόνατα) είτε την υπερχείλιση στο πλάι της πισίνας. Εξάσκηση ασκήσεων για τα πόδια και στις δύο θέσεις χρησιμοποιώντας για στήριγμα είτε τον βυθό (σε βάθος έως τα γόνατα) είτε την υπερχείλιση στο πλάι της πισίνας. Διαφοροποιήστε τις ασκήσεις με την ένταση των χτυπημάτων και το πόσο έξω ή μέσα είναι τα δάχτυλα των ποδιών από την επιφάνεια του νερού. Διαφοροποιήστε τις ασκήσεις με την ένταση των χτυπημάτων και το πόσο έξω ή μέσα είναι τα δάχτυλα των ποδιών από την επιφάνεια του νερού.

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΓΛΙΣΤΡΗΜΑ ΣΕ ΠΡΗΝΗ ΘΕΣΗ ΜΕ ΧΤΥΠΗΜΑ ΤΩΝ ΠΟΔΙΩΝ (ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΑ) Προσθέστε το χτύπημα των ποδιών στην παραπάνω άσκηση. Προσθέστε το χτύπημα των ποδιών στην παραπάνω άσκηση. Αυξήστε την απόσταση εξάσκησης με λήψη αναπνοής και συνέχεια της άσκησης. Αυξήστε την απόσταση εξάσκησης με λήψη αναπνοής και συνέχεια της άσκησης.

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΓΛΙΣΤΡΗΜΑ ΣΕ ΥΠΤΙΑ ΘΕΣΗ ΜΕ ΧΤΥΠΗΜΑ ΤΩΝ ΠΟΔΙΩΝ (ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΑ) Προσθέστε το εναλλακτικό χτύπημα των ποδιών αφού ολοκληρωθεί το γλίστρημα. Προσθέστε το εναλλακτικό χτύπημα των ποδιών αφού ολοκληρωθεί το γλίστρημα. Δώστε έμφαση στο ήπιο και χαλαρό χτύπημα γιατί το υπερβολικό χτύπημα μπορεί να κάνει το νερό να περνά πάνω από το πρόσωπο τους. Δώστε έμφαση στο ήπιο και χαλαρό χτύπημα γιατί το υπερβολικό χτύπημα μπορεί να κάνει το νερό να περνά πάνω από το πρόσωπο τους.

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΧΕΡΙΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΣΕ ΠΡΗΝΗ ΘΕΣΗ Η κίνηση των χεριών μπορεί να εξασκηθεί αρχικά σε νερό στο βάθος του θώρακα. Δώστε έμφαση στην χαλαρή επαναφορά έξω από το νερό. Θα υπάρχει η τάση να διατηρούν τα χέρια πολύ σκληρά και άκαμπτα και να προσπαθούν να τα κινούν πολύ γρήγορα. Η κίνηση των χεριών μπορεί να εξασκηθεί αρχικά σε νερό στο βάθος του θώρακα. Δώστε έμφαση στην χαλαρή επαναφορά έξω από το νερό. Θα υπάρχει η τάση να διατηρούν τα χέρια πολύ σκληρά και άκαμπτα και να προσπαθούν να τα κινούν πολύ γρήγορα. Μπορεί να εξασκηθεί με το ζευγάρι να κρατά τα πόδια του η με στήριγμα των ποδιών, ή με το να σέρνουν τα πόδια καθώς εκτελούν μόνο τα χέρια. Μπορεί να εξασκηθεί με το ζευγάρι να κρατά τα πόδια του η με στήριγμα των ποδιών, ή με το να σέρνουν τα πόδια καθώς εκτελούν μόνο τα χέρια.

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΤΥΛ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ Από πρηνή ώθηση με χτύπημα ποδιών, προσθέστε ένα πλήρη κύκλο χεριών, μετά δύο και άλλες. Από πρηνή ώθηση με χτύπημα ποδιών, προσθέστε ένα πλήρη κύκλο χεριών, μετά δύο και άλλες. Αρχικά ο μαθητής μπορεί να πάρει αναπνοή όταν την χρειάζεται έτσι ώστε να αυξήσει την απόσταση εξάσκησης. Αρχικά ο μαθητής μπορεί να πάρει αναπνοή όταν την χρειάζεται έτσι ώστε να αυξήσει την απόσταση εξάσκησης. Η ρυθμική αναπνοή μπορεί να εξασκηθεί ξέχωρα με τα πόδια και ξέχωρα με τα χέρια. Η ρυθμική αναπνοή μπορεί να εξασκηθεί ξέχωρα με τα πόδια και ξέχωρα με τα χέρια. Με ένα στήριγμα γύρω από την μέση ο μαθητής θα νιώσει ασφάλεια για να μπορέσει με ευκολία να συγχρονίσει τα χέρια με τα πόδια και να καλύψει μεγαλύτερη απόσταση εξάσκησης. Με ένα στήριγμα γύρω από την μέση ο μαθητής θα νιώσει ασφάλεια για να μπορέσει με ευκολία να συγχρονίσει τα χέρια με τα πόδια και να καλύψει μεγαλύτερη απόσταση εξάσκησης.

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΧΕΡΙΩΝ ΣΕ ΥΠΤΙΑ ΘΕΣΗ Εξάσκηση της κίνησης στο βάθος του θώρακα. Εξάσκηση της κίνησης στο βάθος του θώρακα. Προσθέστε την υποβρύχια κίνηση των χεριών μετά την ώθηση από ύπτια θέση. Προσθέστε την υποβρύχια κίνηση των χεριών μετά την ώθηση από ύπτια θέση. Δώστε έμφαση στην τεχνική των χεριών. Δώστε έμφαση στην τεχνική των χεριών.

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΕΝΟ ΣΤΥΛ ΥΠΤΙΟΥ Από ύπτιο γλίστρημα με χτύπημα των ποδιών, προσθέστε την σιγμοειδή κίνηση των χεριών. Από ύπτιο γλίστρημα με χτύπημα των ποδιών, προσθέστε την σιγμοειδή κίνηση των χεριών. Δώστε έμφαση, στις χαλαρές κινήσεις. Δώστε έμφαση, στις χαλαρές κινήσεις.

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. 5. ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΣΚΟΠΟΣ ΣΚΟΠΟΣ Να παρέχουμε στους μαθητές τις επιπρόσθετες επιδεξιότητες ασφάλειας. Να παρέχουμε στους μαθητές τις επιπρόσθετες επιδεξιότητες ασφάλειας. Να δώσουμε την ικανότητα στους μαθητές να βοηθήσουν με ασφάλεια σε μία επείγουσα ανάγκη με την διδασκαλία και εξάσκηση απλών μη-κολυμβητικών διασώσεων. Να δώσουμε την ικανότητα στους μαθητές να βοηθήσουν με ασφάλεια σε μία επείγουσα ανάγκη με την διδασκαλία και εξάσκηση απλών μη-κολυμβητικών διασώσεων.

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. Ασκήσεις & Υποδείξεις

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Έκταση του χεριού και αλλαγή της κατεύθυνσης του κεφαλιού αντίθετα από την πορεία που κολυμπούσε ή επέπλεε ο κολυμβητής. Έκταση του χεριού και αλλαγή της κατεύθυνσης του κεφαλιού αντίθετα από την πορεία που κολυμπούσε ή επέπλεε ο κολυμβητής. Διατήρηση της κίνησης – χτυπήματος των ποδιών για να διατηρηθεί η οριζόντια θέση. Διατήρηση της κίνησης – χτυπήματος των ποδιών για να διατηρηθεί η οριζόντια θέση.

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΡΟΛΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ Το γύρισμα από την πρηνή στην ύπτια θέση γίνεται με την περιστροφή στο τεντωμένο χέρι, πτώση του ώμου από αυτή την μεριά και περιστροφή του κεφαλιού και πέρασμα του άλλου χεριού πάνω από το σώμα. Διατήρηση του χτυπήματος των ποδιών. Το γύρισμα από την πρηνή στην ύπτια θέση γίνεται με την περιστροφή στο τεντωμένο χέρι, πτώση του ώμου από αυτή την μεριά και περιστροφή του κεφαλιού και πέρασμα του άλλου χεριού πάνω από το σώμα. Διατήρηση του χτυπήματος των ποδιών. Για το γύρισμα από την ύπτια προς την πρηνή θέση, αρχίστε ρίχνοντας τον ώμο και περιστρέφοντας το κεφάλι προς την κατεύθυνση της στροφής. Για το γύρισμα από την ύπτια προς την πρηνή θέση, αρχίστε ρίχνοντας τον ώμο και περιστρέφοντας το κεφάλι προς την κατεύθυνση της στροφής.

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΚΡΑΜΠΑΣ Εξασκηθείτε από την επίπλευση της μέδουσας στο βάθος του θώρακα και προοδευτικά εκτελέστε το σε βαθειά νερά. Εξασκηθείτε από την επίπλευση της μέδουσας στο βάθος του θώρακα και προοδευτικά εκτελέστε το σε βαθειά νερά.

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ ΣΕ ΖΕΥΓΗ Η εξάσκηση με το ζευγάρι του καθενός ξεκινά από τα πρώτα μαθήματα. Η εξάσκηση με το ζευγάρι του καθενός ξεκινά από τα πρώτα μαθήματα.

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. TREADING (ΚΙΝΗΣΗ ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ) Μοιάζει με την κίνηση των ποδιών των υδατοσφαιριστών (treading) με σιγμοειδείς κινήσεις των χεριών (sculling). Μοιάζει με την κίνηση των ποδιών των υδατοσφαιριστών (treading) με σιγμοειδείς κινήσεις των χεριών (sculling). Η κίνηση των χεριών εκτελείται σε όρθια θέση σε βάθος έως τον λαιμό. Η κίνηση των χεριών εκτελείται σε όρθια θέση σε βάθος έως τον λαιμό. Τα πόδια μπορούν να ακολουθούν μία πλατύτερη και πιο αργή κίνηση του ελευθέρου. Τα πόδια μπορούν να ακολουθούν μία πλατύτερη και πιο αργή κίνηση του ελευθέρου. Ξεκίνημα της άσκησης στα βαθιά νερά ενώ ακουμπάει ο αρχάριος την υπερχείλιση της πισίνας. Ξεκίνημα της άσκησης στα βαθιά νερά ενώ ακουμπάει ο αρχάριος την υπερχείλιση της πισίνας. Η στήριξη πάνω σε μία σανίδα ή άλλο πλευστό βοηθά στην αρχή. Η στήριξη πάνω σε μία σανίδα ή άλλο πλευστό βοηθά στην αρχή.

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΕ ΑΠΛΩΜΑ ΧΕΡΙΟΥ Η ΠΡΟΕΚΤΑΣΗΣ Με το ζευγάρι του στο ρηχό μέρος, ο μαθητής μαθαίνει να εκτείνει το χέρι του και το πόδι του ενώ βρίσκεται έξω από την πισίνα. Προοδευτικά εξασκείται σε βοήθεια προσεγγίζοντας τον άλλον σε βαθειά νερά. Με το ζευγάρι του στο ρηχό μέρος, ο μαθητής μαθαίνει να εκτείνει το χέρι του και το πόδι του ενώ βρίσκεται έξω από την πισίνα. Προοδευτικά εξασκείται σε βοήθεια προσεγγίζοντας τον άλλον σε βαθειά νερά. Εξάσκηση στα παραπάνω με την χρήση κονταριού, πετσέτας, πουκάμισου, σανίδας. Εξάσκηση στα παραπάνω με την χρήση κονταριού, πετσέτας, πουκάμισου, σανίδας.

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΑΝΑΠΝΟΗΣ Ο δάσκαλος επιδεικνύει την τεχνική της τεχνητής αναπνοής Ο δάσκαλος επιδεικνύει την τεχνική της τεχνητής αναπνοής Σημείωση: Οι επιδεξιότητες της Προσωπικής Ασφάλειας και διάσωσης πρέπει να ενσωματώνονται καθ’ όλη την διάρκεια του τμήματος Αρχαρίων. Σημείωση: Οι επιδεξιότητες της Προσωπικής Ασφάλειας και διάσωσης πρέπει να ενσωματώνονται καθ’ όλη την διάρκεια του τμήματος Αρχαρίων.

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. ΤΕΣΤ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗΣ ΣΤΟ ΝΕΡΟ Για να εκτιμήσει την πρόοδο των μαθημάτων. Για να εκτιμήσει την πρόοδο των μαθημάτων. Για να την κατάταξη του σε επίπεδα. Για να την κατάταξη του σε επίπεδα. Για την επακόλουθη του ένταξη σε πιο προχωρημένα επίπεδα διδακτικής κολύμβησης. Για την επακόλουθη του ένταξη σε πιο προχωρημένα επίπεδα διδακτικής κολύμβησης. Για την απόκτηση βεβαίωσης ολοκλήρωσης του συγκεκριμένου επιπέδου εξοικείωσης. Για την απόκτηση βεβαίωσης ολοκλήρωσης του συγκεκριμένου επιπέδου εξοικείωσης.

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. Περιεχόμενο Τεστ Επιπέδου Εξοικείωσης Στο Νερό Κράτημα Αναπνοής Κράτημα Αναπνοής Ρυθμική Αναπνοή Ρυθμική Αναπνοή Πρηνή Επίπλευση Πρηνή Επίπλευση Γλίστρημα σε Πρηνή θέση Γλίστρημα σε Πρηνή θέση Ύπτια Επίπλευση Ύπτια Επίπλευση Γλίστρημα σε Ύπτια θέση Γλίστρημα σε Ύπτια θέση Γλίστρημα σε Πρηνή θέση με χτύπημα των ποδιών Γλίστρημα σε Πρηνή θέση με χτύπημα των ποδιών Γλίστρημα σε Ύπτια θέση με χτύπημα των ποδιών Γλίστρημα σε Ύπτια θέση με χτύπημα των ποδιών Κίνηση χεριών Ελευθέρου Κίνηση χεριών Ελευθέρου Κίνηση χεριών Υπτίου Κίνηση χεριών Υπτίου Αλλαγή Κατεύθυνσης Αλλαγή Κατεύθυνσης Αλλαγή από Πρηνή σε Ύπτια θέση και από ύπτια σε πρηνή Αλλαγή από Πρηνή σε Ύπτια θέση και από ύπτια σε πρηνή Αλλαγή από θέση επίπλευσης και προώθησης σε κάθετη θέση και το αντίστροφο Αλλαγή από θέση επίπλευσης και προώθησης σε κάθετη θέση και το αντίστροφο Είσοδος στο νερό με τα πόδια πρώτα σε ρηχά νερά Είσοδος στο νερό με τα πόδια πρώτα σε ρηχά νερά Είσοδος στο νερό σε βαθειά νερά Είσοδος στο νερό σε βαθειά νερά Απλή εκκίνηση ελευθέρου Απλή εκκίνηση ελευθέρου Επιδεξιότητες Ασφάλειας στο νερό Επιδεξιότητες Ασφάλειας στο νερό Συνδυασμένες επιδεξιότητες Συνδυασμένες επιδεξιότητες

Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. Καλή Επιτυχία