ΤΟΠΙΑ ΜΕ ΔΕΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Projet Comenius du partenariat multilatéral
Advertisements

ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΩΝ ΒΡΑΧΩΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΡΓΟΥ.
ΕΛΑΙΟΓΡΑΦΙΑ Αποτελεί σπουδαίο μέσο εικαστικής έκφρασης που χρησιμοποιείται σε παγκόσμια κλίμακα. Ονομάζεται έτσι εξαιτίας των ελαιοχρωμάτων που χρησιμοποιεί.
ΠΡΩΤΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 1900
Γεωργία Κακούρου Χρόνη
Διαχείριση δασών Γιάννης Θεοχάρης Πέτρος Βαρελάς
Χρόνης Μπότσογλου, Αναδρομική
Η εθνική αντίσταση μέσα από την τέχνη της χαρακτικής
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΑΡΟΥΧΗΣ ( ) O Πειραιώτης ζωγράφος εμπνέεται από την πόλη του και το λιμάνι της. Οι πίνακές του απεικονίζουν ναύτες, χορευτές ζεϊμπέκικου.
Everything is beautiful. Pop is everything.. ί.
Το φθινόπωρο μέσα από τα μάτια των παιδιών
Μείωσε ταχύτητα! Χίος, Γρήγορα ή Σίγουρα ;
Διδακτική ΙΙ Ομάδες, Εργασίες, Ημερομηνίες Παρουσίασης.
Ομάδες Διδακτική ΙΙ.
ΣΧΕΔΙΑΖΩ : ΕΚΦΡΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ / ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
2ο ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ :
Κακκαλής Ιωάννης Κοιλάκου Σταυρούλα Κρητικίδης Μάνος Λιοκάτης Χρήστος
Β Τάξη - Ενότητα 4 Αναγνώριση Σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Το ΝΕΡΟ στη ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ Θαλασσογραφίες.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΦΘΙΩΤΙΔΑ &
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
“ΝΟΥΣ ΥΓΙΗΣ ΕΝ ΣΩΜΑΤΙ ΥΓΙΕΙ” Βάτσης Γιώργος Καραπάνος Χρήστος Κόλτσης Νίκος Κωστινάς Δημήτρης.
Θετικά και τα αρνητικά οροσειρών. Θετικά και αρνητικά πεδιάδων.
ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
1/13 ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΜΟΡΦΕΣ ΜΕΣΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος.
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ Β ΠΑΓΚ. ΠΟΛΕΜΟ.
και αυτό όχι από το υστέρημά μας αλλά από το πλεόνασμά μας!!!
Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης
Οι εκπαιδευτικοί της Πιερίας εμπνέονται από το Φυσικό,
Άλκη Ζέη.
ΑΠΟ ΠΟΥ ΑΝΤΛΕΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ Αντλεί τα θέματα του από την παιδική ηλικία. Απεικονίζει τις ακραίες ηλικίες μικρά παιδιά και γέροντες.
ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ (1873 – 1934)
Η τάξη μας !!!! Από την Άννα Ιωαννιδου!!!.
ΠΡΩΤΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 1900
1 ο Βήμα  Ανάλυση θέματος σε επιμέρους παραρτήματα.  Διαχωρισμός των μαθητών σε 4 ομάδες και επιλογή θέματος για κάθε ομάδα.
ΚΟΥΛΑ, Η ΜΙΚΡΗ ΠΟΝΤΙΚΟΥΛΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΕ ANIMATIONS Συνεργασία : 5 ου Νηπιαγωγείου Χρυσούπολης 1 ου Δημ. Σχολείου Καρδίας Β΄Τάξη Πρόγραμμα eTwinning ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΑ.
PROJECT 6ο Λύκειο Πάτρας Β’ Λυκείου Α΄ Τετράμηνο Σχολικό έτος
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΛΥΤΡΑΣ ( ) Σε αντίθεση με τον πατέρα του, είναι ανοιχτός στα νέα ρεύματα. Συνδετικός κρίκος μεταξύ ακαδημαϊσμού και μοντερνισμού. Φωτεινά.
“Τάσεις, αντιθέσεις και κοινωνικά πρότυπα στον Παλαιό Ελληνικό Κινηματογράφο” Σχ. Έτος: , A ΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: 2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ ΤΑΞΗ: Β ΄
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ.
Η ελιά Βαρνάβας Φλωρίδης.
ΔΑΣΚΑΛΑ : ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Η πολιτική ζωή μέσα από την γελοιογραφία
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
 Ο όρος « μοντερνισμός » αρχικά τοποθετείται στο δεύτερο μισό του 19 ου αιώνα και αναπτύχθηκε πλήρως στις τέσσερις πρώτες δεκαετίες του 20 ου αιώνα.
Μαθέα Άννα Μπρουκάκη Ελισάβετ Παπαδοπούλου Ερμιόνη Παπαδόπουλος Κυριάκος Χατζηϊωάννου Παναγιώτης 25/2/ ο Γενικό Λύκειο Καβάλας ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.
7ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Δ2’ Αλέξανδρος, Δημήτρης, Μάρκος
Γ ι ά ν ν η ς Μ ό ρ α λ η ς « Π Α Ν Σ Ε Λ Η Ν Ο Σ »
ΠΑμπλο Πικασο.
«Η ελιά» 142ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Τμήμα Δ΄1. Μύθοι και αρχαιολογίa της ελιάς  Αγγειογραφίες  τοιχογραφίες  πιθάρια λαδιού - λυχνάρια  ιδεογράμματα.
Κύκλος Διαλόγου με τη Νέα Γενιά ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΦΡΑΦΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 4ος Θεματικός Διαγωνισμός Ζωγραφικής για παιδιά 9-15 ετών «Ο Θούριος του Ρήγα»
Σπανοπουλος Καραλεξιδης Μηνας Στρεζος Φάνης Ραφαηλ Μηλιοπουλος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΟΡΤΗΣ ΤΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ ΤΗΣ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΑΞΗ: Ε΄1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΟΡΤΗΣ ΤΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ ΤΗΣ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ 1821.
Ερευνητική Εργασία Θέμα: ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ: Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΤΟ ΝΗΣΙ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΛΕΝΑ ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖ. ΓΙΩΡΓΟΣ Μ. ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ
Η Γ΄ τάξη Πληροφορικής του 1ου ΕΠΑ.Λ Βέροιας
χωρίς δίκτυο ? δύσκολη ανταλλαγή αρχείων
«Ο κόσμος μου μέσα από το φακό»
Κριεζής, Λάζαρος Κουντουριώτης, 1867
Φρούτα και ζωγραφική.
11Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ Ευαισθητοποίηση εκπ/κών και παρεμβατικά προγράμματα για την προώθηση της ισότητας των φύλων (Κ.Ε.Θ.Ι) Μάιος 2007.
Τα παιδιά του Γ2 ταξιδεύουν στον Όλυμπο και συναντούν τους θεούς.
fngfgnfnfngkgkfk ΝΙΚΟΣ Δ2 109 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΠΑΙΔΙΑ
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
ΜΟΥΣΙΚΗ.
Τα χημικά στοιχεία γίνονται καρτούν
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ ΣΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟΠΙΑ ΜΕ ΔΕΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ Το δέντρο στη ζωγραφική δεν είναι μόνο στοιχείο του φυσικού τοπίου, αλλά μεταφέρει και όλες τις συμβολικές, ιδεολογικές ή φανταστικές προεκτάσεις που απελευθερώνει η τέχνη. Οι δύο πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα αποτελούν το θρίαμβο της ελληνικής τοπιογραφίας.

ΑΣΤΕΡΙΑΔΗΣ ΑΓΗΝΟΡΑΣ Τοπίο με δέντρα

ΓΕΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ «Ανθοφορία», Υπερρεαλιστικό έργο του καλλιτέχνη

ΓΟΥΝΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ(1890-1977) «Δέντρο», Έργο με υπερρεαλιστική διάθεση

ΚΑΠΑΝΤΑΗ ΠΑΤΣΗ ΜΑΡΙΑΝΘΗ «Τοπίο», Τοπίο με κυβιστικά εξπρεσιονιστικά δεδομένα στον τύπο των Φωβ

ΚΕΡΑΜΙΔΑΣ ΑΛΚΗΣ «Γαρδίκι», Τοπίο που χαρακτηρίζεται από μια παραμυθένια ατμόσφαιρα σε ναϊφ στυλ

Παραθαλάσσιο τοπίο Κέρκυρας με ελιά σε πρώτο πλάνο ΚΟΓΕΒΙΝΑΣ ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ Παραθαλάσσιο τοπίο Κέρκυρας με ελιά σε πρώτο πλάνο

«Τοπίο», Έργο ιδιαίτερης απλότητας και γνησιότητας ΛΑΖΑΡΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣ «Τοπίο», Έργο ιδιαίτερης απλότητας και γνησιότητας

«Λιόδεντρα», Εξπρεσιονιστικό τοπίο ΛΟΛΟΣΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ «Λιόδεντρα», Εξπρεσιονιστικό τοπίο

ΜΑΛΕΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (1879-1928) «Τοπίο»

ΜΑΛΕΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (1879-1928) ΜΑΛΕΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (1879-1928) «Λύρα», Ο κορμός ενός δέντρου διχάζεται μ’ ένα τέτοιο τρόπο ώστε σε σχέση με τα νέα κλαριά να δημιουργείται η εντύπωση μιας λύρας

ΜΑΛΕΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (1879-1928) ΜΑΛΕΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (1879-1928) Θέρμος Αιτωλοακαρνανίας, Τοπίο με συμβολισμό. Δυο αγκαλιασμένα κυπαρίσσια

« Γιγαντόφυκος», Έργο με εξπρεσιονιστική διάθεση « Γιγαντόφυκος», Έργο με εξπρεσιονιστική διάθεση

ΜΑΛΕΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (1879-1928) ΜΑΛΕΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (1879-1928) «Ακρόπολη», Σύνθεση δέντρων με φόντο την Ακρόπολη

«Δάσος», Εξπρεσιονιστικό έργο ΜΑΡΓΑΡΙΤΩΦ ΑΜΑΛΙΑ «Δάσος», Εξπρεσιονιστικό έργο

«Τοπίο», Εμπρεσιονιστικό τοπίο ΜΠΟΚΑΤΣΙΑΜΠΗΣ ΒΙΚΕΝΤΙΟΣ «Τοπίο», Εμπρεσιονιστικό τοπίο

ΟΘΩΝΑΙΟΣ ΝΙΚΟΣ (1877-1950) «Τοπίο με κυπαρίσσια», Εμπρεσιονιστικό έργο

ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΥΘΥΜΙΟΣ (1895-1959) ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΥΘΥΜΙΟΣ (1895-1959) «Τοπίο Αττικής» Ξυλογραφία

«Θύελλα και στήριξη γέρικου δέντρου από νέο» ΠΑΠΑΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΠΑΝΟΣ «Θύελλα και στήριξη γέρικου δέντρου από νέο» Έργο με σουρεαλιστικό συμβολισμό

ΠΑΠΑΛΟΥΚΑΣ ΣΠΥΡΟΣ Το έργο «καμένο χωριό» είναι μια αναζήτηση πάνω στη σύνθεση των στρωμάτων και των αποχρώσεων του τοπίου

ΠΑΠΑΛΟΥΚΑΣ ΣΠΥΡΟΣ (1892-1957) «Ακτή στην Αίγινα», Εμπρεσιονιστικό έργο. Ο χώρος εισχωρεί παντού. Τα χρώματα λάμπουν σαν πολύτιμες πέτρες

ΠΑΡΑΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ «Ραχώνια Κρήτης», Χαρακτηριστική άποψη του ελληνικού τοπίου

ΠΑΡΘΕΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (1878-1967) ΠΑΡΘΕΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (1878-1967) «Τοπίο», τοπίο εξπρεσιονιστικού υπαιθρισμού

«Τοπίο Αττικής», Τοπίο με απλοποιημένες φόρμες εμπρεσιονιστικού ύφους

«Τοπίο», Εξπρεσιονισμός με κυβιστική διάθεση ΣΕΣΚΟΦΣΚΙ ΓΙΩΡΓΟΣ «Τοπίο», Εξπρεσιονισμός με κυβιστική διάθεση

«Τοπίο», Εξπρεσιονιστικό έργο ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ «Τοπίο», Εξπρεσιονιστικό έργο

Στυλ ιμπρεσιονιστικού υπαιθρισμού ΦΡΑΓΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΡΤΕΜΙΣ «Τοπίο» Στυλ ιμπρεσιονιστικού υπαιθρισμού

ΧΑΤΖΗΣ ΤΑΣΟΣ «Ορεινή Θεσσαλία» Σουρεαλιστικό έργο

ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΩΤΣΟΣ

ΣΤΕΡΙΚΑΣ ΚΟΥΛΗΣ

ΘΕΜΗΣ ΜΗΛΩΣΗΣ

ΑΝΝΑ ΤΣΟΥΛΦΙΔΟΥ

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΛΑΜΠΡΟΥ

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΤΑΜΟΥΤΣΕΛΗΣ

ΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ Brother trees

ΚΩΣΤΑΣ ΛΟΥΣΤΑΣ Δέντρα στο Φίλυρο

Γιάννης Αντωνιάδης ακουαρέλα, 1999 25x32

ΣΤΕΛΛΑ ΚΟΥΝΟΥΠΗ - ΓΚΟΛΙΤΣΗ Λάδι, 70x70 εκ., 2002

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ "Olive Tree", Μεικτή Τεχνική σε Ξύλο, 2013

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΥΡΚΟΣ 78x30, παστέλ

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΧΑΤΖΗΛΑΜΠΟΥ