Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αναλύοντας το Άνω και Κάτω Άκρο
Advertisements

Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Προσωπικές δεξιότητες
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Διδακτικοί στόχοι.
Η σωστή αντιμετώπιση των Πανελληνίων εξετάσεων
«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 2Ο
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Συγγραφή και παρουσίαση άρθρων Περιεχόμενο Δομή Διαδικασία Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Α: Περιεχόμενο + Δομή + Διαδικασία Μέρος Β: Πως γίνομαι καλύτερος.
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
ΝΟΣΟΣ PARKINSON Εργασία: Άννα Μ..
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.1 Πρότυπα για τον καθορισμό του περιεχομένου της κατάρτισης.
Ορισμός της Αναπτυξιακής Δυσαριθμησίας
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΑLZHEIMER
Αυτόματα εστιασμένη προσοχή (covert attention)
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
KM ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Διάλεξη 1
KM Διάλεξη 4 Η συνεισφορά των αισθήσεων στην καλύτερη απόδοση Eλιζάνα Πολλάτου επικ.καθ. Τ.Ε.Φ.Α.Α Π.Θ.
Τα οφέλη της αερόβιας άσκησης στις μεγαλύτερες ηλικίες
Μέθοδοι και στυλ διδασκαλίας
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΤΡΕΣΟΓΟΝΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
 Ο 16χρονος Λευτέρης κολυμπά από μικρός και είναι σήμερα από τους καλύτερους κολυμβητές της ομάδας του. Στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε (πρόσθιο.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τα τελευταία χρόνια οι Ελληνικοί Παραδοσιακοί Χοροί είναι θεματική ενότητα της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ METAΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια Μιχαλοπούλου Μαρία.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 024 ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ Διδάσκοντες.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ > Μάθημα : Κίνηση – Επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές Παρουσίαση περιστατικού: Δημιουργία θεραπευτικού.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 804 «ΚΙΝΗΣΗ,
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας Μάιος 16/2015.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β:
Διδακτική Κολύμβησης και Ασφάλειας στο Νερό, Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ. Προασκήσεις Διδακτικής για Πεταλούδα και Πρόσθιο.
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ‘’Άσκηση και Ποιότητα Ζωής’’. Ατομική Εργασία στο.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Μετακίνηση και μεταφορά ασθενούς
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 5: Κινητικός έλεγχος –Αισθητηριακές πληροφορίες
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
Διδακτική-Μεθοδολογία της Κολύμβησης
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Διδασκαλία με την μέθοδο project
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας
N148 Εργαστήριο Αξιολόγησης Αθλητικής Απόδοσης
To Teach Curricular Subjects
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω άκρων με αποτέλεσμα να χάσει την ικανότητα της να μετακινείται ανεξάρτητα και να ισορροπεί σε ορθή στάση και να χειρίζεται με σταθερότητα και ακρίβεια αντικείμενα με τα χέρια της όπως μολύβια κουτάλι πιρούνι και ποτήρι. Η φυσιοθεραπεύτρια που βοήθησε την Άννα να καταφέρει να περπατήσει να ισορροπεί πάλι χωρίς βοήθεια (με αργά και μικρά βήματα) πρέπει τώρα να την βοηθήσει να χειρίζεται από μόνη της ένα πιρούνι, κουτάλι και ποτήρι. Μέχρι σήμερα την βοηθούσε η μητέρα της στο φαγητό αλλά αυτό την εκνευρίζει ιδιαίτερα ενώ καθώς φτάνει η εποχή που θα πάει στο σχολείο θα πρέπει σιγά σιγά να μάθει να χειρίζεται και τα μολύβια. Ποια προσέγγιση πρέπει να ακολουθήσει ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ

Να μάθει να χρησιμοποιεί το πιρούνι, κουτάλι στην καθημερινή της ζωή χωρίς βοήθεια. Να μπορεί να χρησιμοποιήσει το ποτήρι μόνη της. Να μπορεί να πιάσει το μολύβι και να σχεδιάσει με αυτό.

ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ Χαρακτηριστικά της δεξιότητας: (κουτάλι, πιρούνι, ποτήρι, μολύβι)  Κινητική γιατί απαιτεί ελάχιστη λήψη απόφασης και αυξημένο κινητικό έλεγχο  Ανοιχτή γιατί δεν γίνεται σε απόλυτα προβλέψιμο περιβάλλον  Διακριτή γιατί έχει συγκεκριμένη αρχή και τέλος και μικρή διάρκεια  Λεπτή γιατί απαιτεί μικρές μυϊκές ομάδες  Απλή γιατί συμμετέχει μικρός αριθμός αρθρώσεων/ κινήσεων.  Περιορισμένος φόβος τραυματισμού

 Απαιτήσεις περιβάλλοντος: Δεν υπάρχει μεταβλητότητα μεταξύ των προσπαθειών και αυτό βοηθάει  Απαιτήσεις κίνησης: Απαιτείται η χρήση αντικείμενου ( πχ μολυβιού, κουταλιού κτλ.)

 Στάδιο ωρίμανσης: Το στάδιο αυτό δεν είναι αρκετά ανεπτυγμένο, λόγω της ηλικίας και της επέμβασης.  Προηγούμενες εμπειρίες : Δεν έχει προηγούμενες εμπειρίες  Πιθανά κινητικά προβλήματα: Περιορισμένο κινητικό έλεγχο σε άνω και κάτω άκρα

 Είναι πολύ μικρή και σίγουρα οποιαδήποτε καινούργια δραστηριότητα της τραβάει το ενδιαφέρον.  Είναι σε μια ηλικία όπου σίγουρα σιγά-σιγά θα θέλει να κάνει μόνη της πράγματα χωρίς την βοήθεια της μαμάς της.  Η επιβράβευση και η ικανοποίηση ότι ανεβαίνει άλλο ένα σκαλοπάτι στην φυσικοθεραπεία θα την ενθαρρύνουν για να συνεχίσει τις προσπάθειες.  Το γεγονός ότι θα ξεκινήσει να πηγαίνει σχολείο είναι από μόνο του ένα κίνητρο.

Προετοιμασία πριν την εκτέλεση Προφορική περιγραφή της δεξιότητας του πιασίματος του μολυβιού-κουταλιού κτλ. Επίδειξη και σύντομη ανάλυση Βοήθεια για την αρχική εκτέλεση. Αναγνώριση ερεθίσματος Αναγνώριση σχεδίου : τώρα ξεκινάμε να σχεδιάζουμε Επιλογή απάντησης Πιάσιμο μολυβιού με τον σωστό τρόπο και με το σωστό χέρι

o Εφαρμόζουμε το κινητικό πρόγραμμα. o Δίνουμε βαρύτητα στις λεπτομέρειες της τεχνικής: Κατεύθυνση/ Εύρος/ Ακρίβεια. o Γινόμαστε όλο και πιο απαιτητικοί σε θέματα καλού συγχρονισμού και σωστής τεχνικής. o Βλέπουμε- διορθώνουμε τυχόν λάθη. o Επιδιώκουμε χαμηλό επίπεδο διέγερσης. o Εφαρμόζουμε το κινητικό πρόγραμμα. o Δίνουμε βαρύτητα στις λεπτομέρειες της τεχνικής: Κατεύθυνση/ Εύρος/ Ακρίβεια. o Γινόμαστε όλο και πιο απαιτητικοί σε θέματα καλού συγχρονισμού και σωστής τεχνικής. o Βλέπουμε- διορθώνουμε τυχόν λάθη. o Επιδιώκουμε χαμηλό επίπεδο διέγερσης.

Το τελικό στάδιο που ζητάμε είναι το καλύτερο δυνατό!(να μπορεί να φάει μόνη της και να μπορεί να πιάσει το μολύβι σωστά) Αποτέλεσμα της μεγάλης ποσότητας εξάσκησης είναι η μεταφορά από το συνειδητό στον αυτόματο έλεγχο. Ζητάμε/ ελέγχουμε η κίνηση να γίνεται αυτοματοποιημένα και γρήγορα. Δίνουμε εξωτερική ανατροφοδότηση. Αυτόνομη φάση

Ελέγχουμε αν εκτελεί σωστά την τεχνική πιασίματος.(αξιολόγηση αποτελέσματος): στάση σώματος, θέση χεριού και δαχτύλων. Βλέπουμε αν υπάρχουν λάθη Επαναλαμβάνουμε την ίδια δοκιμασία 3 φορές την εβδομάδα και σημειώνουμε τα αποτελέσματα