Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Advertisements

ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ 4 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ 4 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ.
Συμβουλές για επιτυχημένη Πτυχιακή/Διατριβή Γεώργιος Χατζημηλιούδης Κε.Δι.Μα. Ταχύρρυθμα μαθήματα Εαρινό Εξάμηνο
Διδακτική της Πληροφορικής Παρουσίαση εκπαιδευτικών παιχνιδιών με σκοπό την κατανόηση βασικών αρχών της πληροφορικής Αντωνακάκη Δέσποινα Α.Μ 933 Καντεράκης.
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
E-Portfolio Ελένη Πατσά Α.Μ:
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Ήχος, Επιχειρηματολογία στις Φ.Ε, εναλλακτικές αντιλήψεις μαθητών
ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ Γίνε μέλος ενός wiki Για να μπορέσεις να δουλέψεις στο δικό μας wiki της Οικιακής Οικονομίας (υπάρχουν και άλλα) πρέπει.
Βασικες Εννοιες Φυσικης _2
Βασικες Εννοιες Φυσικής. Προηγουμενο μάθημα Δεξιότητες – Δεξιότητες: Δυνάμεις του 10 και λιγη άλγεβρα – Δεξιότητες: Λύση απλών σχέσεων – Ασκηση: μια άσκηση.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Μηχανική. Την προηγουμενη φορα Μας απασχολησαν τα ιδανικά αέρια Είδαμε το πώς: Η συμπίεση και η εκτονωση αερίων συνδέεται με εισοδο.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Συνέχεια της Μηχανικής. Την προηγουμενη φορα (1/2) Κάναμε την πρώτη επαφή μας με τη μηχανική στο Πανεπιστήμιο Η κατανόηση της.
ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΜΕΡΟΣ 1:
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ 8 η Θεματική ενότητα Το γλωσσικό μάθημα με βάση την κοινωνιογλωσσολογία Διδάσκων: Γιώργος Ανδρουλάκης ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη επίσκεψη του σχολείου μας στο Ειδικό Σχολείο Ν. Κορινθίας.
Βασικες Εννοιες Φυσικης
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Η συλλογιστική για το σχεδιασμό. Για το μάθημαΙ  « Παραδοτέα :  Ασκήσεις  Σχεδιασμός και κατασκευή ενός λογισμικού με το Αβάκιο  Ένα κείμενο
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Διάλεξη 11: Ανώτερης τάξης σχήματα στη μόνιμη συναγωγή
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Διδακτική της Πληροφορικής
Τμήμα Εκπαιδευτικών Ηλεκτρολογίας Ακαδημαϊκό έτος:
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Παρέμβαση σε μαθητές Α’Λυκείου
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Βασικες Εννοιες Φυσικης
Μεθοδολογία έρευνας και συγγραφής επιστημονικών εργασιών – αγγλική ορολογία εισαγωγή.
Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΤΣΑΚΗΣ 25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ1.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΧΡΥΣΟΨΑΡΑ.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Το Σχολείο μου.
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Βασικες Εννοιες Φυσικών Επιστημών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Πρακτικα ζητήματα Τελικές ομαδες (δίνουμε ονοματα) Ποιοι θα είναι οι εκπροσωποι της ομαδας που θα μάθουν wiki, blog? (Ονοματα) Σχετικά με τα θέματα του προτζεκτ στο μέσο του εξαμήνου Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Προηγουμενη εβδομάδα Πώς κραταμε σημειώσεις Πώς μελετουμε Δυναμεις του 10 και λυση απλώς εξισώσεων (eclass, εφαρμογές) Προτεινατε εξηγήσεις για: o Πώς και σταματα μια καρεκλα που σπρώξαμε; o Πώς και σταματα ένα αυτοκινητο όταν πατάμε το φρένο; o Πώς και σταματά ένα νομισμα που το πετάμε προς τα πάνω; Το βιβλιο πρέπει να «ζωντανέψει». Πώς το πρωτοπροσεγγίζουμε. Η σημασία των εικονων/σχεδίων Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Αυτή την εβδομάδα Και αυτή και την επομενη εβδομάδα συνεχίζουμε με εισαγωγικά ζητήματα Προς το τέλος του μαθήματος θα σκεφτούμε μια πρωτη εξηγηση από το χώρο της «οπτικής» Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Συνεχεια με τα προβληματα Πώς εξηγουν οι Φυσικοι το σπρωξιμο και σταμάτημα ενός αντικειμένου Πώς εξηγούν οι Φυσικοι το σταμάτημα ενός αυτοκινήτου Πώς εξηγουν οι Φυσικοι το σταμάτημα ενός νομισματος Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Όλα μοιαζουν ωραια Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Όλα μοιαζουν ωραια; Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Που θα μάθετε να κάνετε τετοιου ειδους εξηγήσεις; Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Τι χαρακτηριστικά έχουν οι εξηγήσεις της Φυσικής; Η Φυσική δουλεύει με ειδικου τυπου αφηγήσεις Συγκεκριμένοι ήρωες με συγκριμένες ιδιοτητες Λεπτομέρεια στον τοπο και το χρονο Οι ήρωες έχουν σε κάθε περισταση τις ιδιες ιδιότητες Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Τωρα θελω τη γνώμη σας! Η καλή γνώση ενός τομέα είναι σημαντική για τον εντοπισμό σφαλμάτων των μαθητών και για να δίνουμε «ανοίγματα» στη δουλειά τους. Είναι κάτι που το εκτιμουν οι μαθητές ΑΛΛΑ Η ερευνα δειχνει ότι οι ειδικοι δεν είναι αναγκαστικά οι καλυτεροι δάσκαλοι Τους λειπει «κατανόηση» των δυσκολιών των αρχαρίων (λανθασμενες εκτιμήσεις των δικών τους δυσκολιών) Μπορει να μην είναι καλοι στην επικοινωνία Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Προβλημα 1 Μας έρχεται πολύ φυσικο να μιλήσουμε και για άλλες έννοιες/ηρωες Είναι σημαντικές για τις εξηγήσεις που φτιάχνουμε μόνοι μας Στην καθημερινη μας ζωη τα βγάζουμε καλα πέρα μαζι τους Τωρα λοιπον τις πεταμε; Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Πρόβλημα 2 Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Εχει αξια να εκπαιδευσουμε τι διαισθησή μας; Βιντεο 1 (συγκρουση) Βιντεο 2 (αστειο) Βιντεο 3 (τραγικο) Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Η διαισθησή μας εκπαιδευεται δυσκολα Βιντεο για τον ήλιο του μεσονυκτίου Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Πρώτη επαφη με την οπτική Πώς εξηγουν οι Φυσικοι την δημιουργία ενός ευκρινούς ειδώλου στον αμφιβλιστροειδη του ματιού μας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Και τωρα ένα βημα παραπάνω (1/2) Μηχανιστικές εξηγήσεις Δυσκολία Μια αναλογία: Στις πιο πολλες εξηγήσεις της Φυσικής κανεις δεν μπορει να με «πληροφορήσει» την εξήγηση. Η εξήγηση που διαβάζω είναι ένα κρυπτογραφημένο μηνυμα που θα αποκτήσει νοημα μονο όταν «σπάσω» τον κώδικά του μετα από έξυπνη και αρκετή προσπάθεια. Ο κώδικας σπάει εσωτερικά όχι εξωτερικά: πρέπει να αλλάξω εγώ!

Και τωρα ένα βημα παραπάνω (2/2) Μηχανιστικές εξηγήσεις Μια άλλη αναλογία: Στις πιο πολλες εξηγήσεις της Φυσικής κανεις δεν μπορει να με «πληροφορήσει» την εξήγηση. Η εξήγηση που διαβάζω είναι σαν ένας σπορος ο οποίος πρέπει να βρει χώμα να φυτρώσει μέσα μου. Εγω δινω στην εξήγηση τη συγκεκριμένη της μορφή και έτσι είναι συχνα λιγο διαφορετική από άνθρωπο σε άνθρωπο.