Το marketing στη σύγχρονη εποχή ικανοποίηση, ποιότητα και αξία Satisfaction, Quality and Value.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Advertisements

Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Β2Β eBusiness Παρουσίαση στα ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας Παράρτημα Καστοριάς Αθ. Στουρνάρας Διευθυντής Υπηρεσιών
Διαδικασία Καθορισμού Τιμής Πώλησης Αγαθού ή Υπηρεσίας
Κανάλια Διανομής. Διακίνηση προϊόντων χωρίς ενδιάμεσους = Customer = Manufacturer A. Number of contacts without a distributor M x C = 3 X 3 =
Στρατηγικό Μάρκετινγκ Εισαγωγή
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Marketing Management MKT 600 Understanding Mktg & Mktg Mngnt.
1 Segmenting Markets, Targeting and Positioning. 2 Market Segmentation Defining Reasons for Using Market  Customer Analysis  Competitor Analysis  Effective.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 13 : ΠΡΟΪΟΝ IV Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Ανάπτυξη, Δοκιμή κ Λανσάρισμα Νέων.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 1 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΜΑΘΗΜΑ. Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Η αγροτική παραγωγή είναι μια πολύχρονη και επίπονη.
ΜΑΘΗΜΑ 5 Ο ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Ο Κύκλος Ζωής Του Προϊόντος.
Ανάπτυξη Στρατηγικής Πληροφοριακών Συστημάτων και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Διεθνές Μάρκετινγκ Ενότητα # 1: Εισαγωγή στο Διεθνές Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Το σύστημα πληροφοριών Μάρκετινγκ και η έρευνα Μάρκετινγκ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ – Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ «Σχεδιασμός Προγραμμάτων Μάρκετινγκ » Ακαδ. Έτος Δέσποινα Καραγιάννη Αν. Καθηγήτρια Μάρκετινγκ.
Foodservice Business Γεώργιος Απλαδάς 2 ο Μάθημα.
"europe by easyJet" "Come on, let's fly!" "The web's favourite airline" "Where can we take you?"
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 2: Διάλεξη 2 Διδάσκων: Θεόδωρος Αποστολόπουλος Τμήμα: Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Πληροφορικής.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 1 : ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης.
Συμπεριφορά Καταναλωτή και Λήψη Αποφάσεων Άννα Ζαρκάδα 1.
Σχέδιο Μάρκετινγκ Πόλης Τελικές Οδηγίες/Άσκηση ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ Νικόλας Καραχάλης 28/11/2015.
Ανάπτυξη και δοκιμή νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Εισαγωγή 21/11/2015 Δρ. Νίκος Καλογεράς.
Άννα Ζαρκάδα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ( για στελέχη επιχειρήσεων.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος. Ικανοποίηση του πελάτη: το κλειδί για την πίστη των πελατών  Η ανώτερη εξυπηρέτηση του πελάτη δημιουργεί ικανοποίηση.
Ενότητα # 1: Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Συμπεριφορά Καταναλωτή.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
Mazi Travel Hotel Management Consulting
Ενοτητα 4. πολυεθνικεσ επιχειρησεισ
Επιχειρηματικό Σχέδιο
Διαχείριση Χορηγιών Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ "ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ & ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ”
ΙΕΚ Πάτρας – Στέλεχος Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο.)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Η διαδικασία του σχεδιασμού Τουριστικού Μάρκετινγκ
Χρηματοοικονομική Λογιστική
Ημεριδα Ενημερωσησ «Ανοικτα Ακαδημαϊκα Μαθηματα στο ΤΕΙ Ηπειρου»
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Διαφημιστική εκστρατεία
Τεχνική Εφαρμογή- Εμπορευματοποίηση
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός των Πωλήσεων
Στρατηγικός προγραμματισμός
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ανάλυση Νεκρού Σημείου
Βασικες Εννοιες Φυσικης
Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Επενδυτικές Στρατηγικές
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Διαδικασία και Μεθοδολογία
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Υλικό οδηγός για την δημιουργία
Kλυτία, η νύμφη που έγινε ηλιοτρόπιο
Κεφάλαιο 4: Επιχειρηματικό Σχέδιο: Ο χάρτης που οδηγεί στην επιτυχία
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Project)
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης 3ο Μάθημα «ERP»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το marketing στη σύγχρονη εποχή ικανοποίηση, ποιότητα και αξία Satisfaction, Quality and Value

Οικονομικό Σύστημα (φιλελεύθερο, συγκεντρωτικό, ανατολικό, κομμουνιστικό, σοσιαλιστικό, κατευθυνόμενο) * Σχηματισμός, επικράτηση και μεταβολή προτύπων κατανάλωσης * Ιδιοκτησία συντελεστών παραγωγής Τι θα παραχθεί Πως θα παραχθεί Ποιός θα το παράγει Που θα παραχθεί Πότε θα παραχθεί Για ποιόν θα το παράγουμε Οικονομία, κοινωνία και Marketing

Βασικές έννοιες Μάρκετινγκ Έρευνα Μαρκετινγκ

Τί είναι το Μαρκετινγκ? Πωλήσεις; Διαφήμιση; Κατανάλωση; Εκμετάλλευση;

Σε όλες τις εποχές, από τη στιγμή που οι άνθρωποι κατάλαβαν την έννοια της ανταλλαγής, η έννοια του μάρκετινγκ υπήρχε. Η Φιλοσοφία της ανταλλαγής

Ορισμός Marketing Ένα συνολικό σύστημα επιχειρησιακών δραστηριοτήτων σχεδιασμένο έτσι ώστε να προγραμματίζει, να τιμολογεί, να προβάλει και να διανέμει προιόντα και υπηρεσίες που ικανοποιούν ανάγκες σε παρόντες και σε δυνητικούς πελάτες. Η ανάπτυξη και η οικονομική διανομή αγαθών και υπηρεσιών σε επιλεγμένα τμήματα καταναλωτών. Η διαδικασία μέσα σε μια κοινωνία με την οποία προβλέπεται ή επεκτείνεται η διάρθρωση της ζητησης για οικονομικά αγαθά και υπηρεσίες και ακολούθως ικανοποιείται, με τη σύλληψη, προβολή, συναλλαγή και φυσική διανομή αυτών των αγαθών και υπηρεσιών. Η εκτέλεση των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων που κατευθύνουν τη ροή των αγαθών και υπηρεσιών απο τον παραγωγό στον καταναλωτή ή τον βιομηχανικό πελάτη.

Τί είναι το Μαρκετινγκ? Το Μάρκετινγκ είναι η διαδικασία της αντίληψης, σχεδιασμού, υλοποίησης και ελέγχου της τιμολόγησης, προώθησης και διανομής ιδεών προιόντων και υπηρεσιών που αποσκοπούν στη δημιουργία ανταλλαγών που ικανοποιούν ατομικούς και επιχειρησιακούς στόχους.

Το μάρκετινγκ plan Μια απογραφή, περιγραφή & δικαιολόγηση της παρούσας κατάστασης – που είμαστε & γιατί ? Μια παράθεση των εναλλακτικών μελλοντικών καταστάσεων με βάση διάφορα σενάρια περιβαλλοντικών εξελίξεων – που μπορούμε να πάμε & γιατί ? Επιλογή μελλοντικής κατάστασης και παράθεση στοιχείων που δικαιολογούν την επιλογή – που θα πάμε τελικά & γιατί? Περιγραφή & δικαιολόγηση τρόπου – strategy, strategic target – πως θα πάμε και γιατί? Δημιουργία συστήματος ελέγχου – πάμε καλά ή...?

Γιατί μελετάμε το marketing? Διαδραματίζει ένα σημαντικό ρόλο στην κοινωνία Έχει ζωτική σημασία για την επιβίωση, κερδοφορία και ανάπτυξη των επιχειρήσεων Παρέχει ευκαιρίες απασχόλησης Επηρεάζει την καθημερινή ζωή

Γιατί μελετάμε το marketing? ¼ του εργατικού δυναμικού στην ευρώπη συμμετέχει στην πραγματοποίηση δραστηριοτήτων μάρκετινγκ Ο γρηγορότερος τρόπος εξέλιξης στην ανώτερη διοίκηση

Η κλασσικη φιλοσοφία μαρκετινγκ εστίαζε την προσοχή της στο ‘Τί’ παράγουμε και όχι στο ‘Πώς’.

Κατηγορίες μάρκετινγκ Σε ποια προϊόντα αναφέρεται ΜΚΤ υπηρεσιών, αγροτικών προϊόντων, τροφίμων, τραπεζικό, εμπορίου Σε ποιο επίπεδο οικον. δραστηριότητας αναφέρεται – μίκρο/μάκρο Γεωγραφική διάσταση – εγχώριο/διεθνές Δραστηριότητα – κερδοσκοπικό & μη Ποιός είναι ο αγοραστής – καταναλωτικό/βιομηχανικό

MARKETING ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟ CONSUMER GOODS Γάλα, cd, H/Y, αυτοκίνητο EUROPEANINTERNATIONAL INDUSTRIAL GOODS Βαραία οχήματα, μέταλλα, ορυκτά DOMESTIC FIRMSECTORINDUSTRYCOUNTRYEU DEMANDSUPPLY

Τα στάδια της Ιστορίας του Μάρκετινγκ Παραγωγή Πριν το 1920 Πωλήσεις Έως το 1960 Μάρκετινγκ Από το 1960 Σχέση Από το 1990 Έμφαση ανάλογα με την εποχή Φιλοσοφία ανάλογα με την έμφαση Το καλό προιόν πουλάει μόνο του Η δημιουργική διαφήμιση και οι πωλήσεις επιλύουν όλα τα προβλήματα Επικέντρωση στον πελάτη Έμφαση στην μακροχρόνια σχέση με τον πελάτη

Η εξέλιξη του Μάρκετινγκ Εποχή του Μάρκετινγκ – η έμφαση στην αναγνώριση των αναγκών των πελατών πριν την παραγωγή του προϊόντος Ενίσχυση και διεύρυνση της σχέσης με τον πελάτη – RELATIONSHIP MARKETING

ΜΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (4 P’s) ΠΡΟΪΟΝ ΤΙΜΗ ΔΙΑΝΟΜΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ PRICE PLACE PRODUCT PROMOTION

Χρησιμότητες για τον πελάτη Σχήματος Τόπου Χρόνου Κτήσης Η δύναμη ικανοποίησης αναγκών - utility

Tο μίγμα στη βάση αποφάσεων ΠΡΟΪΟΝ Product decisions ΤΙΜΗ ΔΙΑΝΟΜΗ Pricing Distribution Decisions ΠΡΟΩΘΗΣΗ Promotional Decisions Target Market

ΜΙΓΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ

Marketing Mix Αποφάσεις Προϊόν Quality Features Brand name Guarantees Services/spare parts Style Options Packaging Διανομή Μεσάζωντες (middlemen) Locations/availability Inventory levels transportation Τιμή Εκπτώσεις Πίστωση Τρόποι πληρωμής Τιμοκατάλογος Προώθηση Διαφήμιση Προσωπικές Πωλήσεις Προβολές Δημοσιότητα Δημόσιες σχέσεις The target market

Αρχές της φιλοσοφίας Μάρκετινγκ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗ Επικέντρωση στην αποτελεσματικότητα των εσωτερικών λειτουργιών ΠΩΛΗΣΕΙΣ Επικέντρωση σε επιθετικές τεχνικές για την υπερκέραση των αντιστάσεων του αγοραστή ΑΓΟΡΑ Επικέντρωση στις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επικέντρωση στην ικανοποίηση των αναγκών των πελατών ενισχύοντας ταυτόχρονα το κοινωνικό όφελος

Απαιτήσεις για μια προσέγγιση στην αγορά Ηγεσία της ανώτατης Διοίκησης Προσανατολισμός στον πελάτη Συνεχής πληροφόρηση για τον ανταγωνισμό Συντονισμός των διαφόρων λειτουργιών Μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες

Marketing Environment – Περιβάλλον Μάρκετινγκ Αποτελείται από δυνάμεις και «παίχτες» που επηρεάζουν την ικανότητα της διοίκησης για ανάπτυξη και διατήρηση σχέσης ικανοποίησης με τους πελάτες της. Περιλαμβάνει: Microenvironment/Εσωεπιχειρησιακό Π – δυνάμεις κοντά (μέσα) στην εταιρεία που επηρεάζουν την ικανότητα προσφοράς υπηρεσίας. Macro environment/Εξωεπιχειρησιακό Π – μεγάλες κοινωνικές δυνάμεις που επηρεάζουν το εσωεπιχειρησιακό Π.

Δυνάμεις ΕΞΠ & ΕΣΠ Κοινωνικοπολιτιστικές Πολιτικοοικονομικές Οικονομικές Τεχνολογικές Ανταγωνιστικές Διάφορες λειτουργίες της επιχείρησης Γενικός στόχος της επιχείρησης σαν σύνολο. ΕΞΠ ΕΣΠ αναφέρεται σε...

Το ΕΣΠ περιλαμβάνει 1. Γενικός στόχος επιχείρησης 2. Χρηματοοικονομική θέση 3. Κατάσταση παγίων 4. Διαθεσιμότητα υλικών εισροών 5. Βαθμός εξειδίκευσης ανθρώπινων πόρων Υψηλοί, ηθικό, φιλόδοξη κουλτούρα, ανώτατη διοίκηση Ύψος διαθέσιμων ρευστών και όροι αύξησης τους (συνθήκες – κόστος) Οικόπεδα, μηχανήματα, know-how, τεχνολογία Πείρα, εκπαίδευση, πνευματικά, ψυχικά, φυσικά χαρακτηριστικά Πρώτες/βοηθητικές ύλες, ενδιάμεσα προϊόντα – supply chain

Το ΕΞΠ περιλαμβάνει Κοινωνικοπολιτιστικό Π Life-style Πολιτικοοικονομικό Π Οικονομικό Π Τεχνολογικό Π Comparative Advantage Innovation/καινοτομία Ανταγωνιστικό Π Σύστημα παραδόσεων, συνηθειών, κανόνων, εθίμων, τρόπου σκέψης/δράσης/αντίληψης, φιλοδοξιών, διαπροσωπικών σχέσεων Τρόπος σκέψης/δράσης κυβερνήσεων, κομμάτων, έμμεσα του λαού. Νόμοι, διατάξεις που ρυθμίζουν την οικονομική ζωή Οικονομικές συνθήκες χώρας (ΑΕΠ,ΑΕΕ,πληθωρισμός,ανεργία κτλ) Συσσωρευμένες γνώσεις μιας κοινωνίας από τις οποίες επιλέγεται η τεχνολογία παραγωγής – συνδυασμός συντελεστών παραγωγής Αριθμός παραγωγών,προϊόντων,ποσότητες,τιμές