Γεια σου φιλαράκι!!! Είμαι η Σάντυ. Θα ήθελες να ταξιδέψεις μαζί μου σε ένα μαγικό παραμύθι; ΝΑΙΟΧΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΩΡΩΝ…

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένας άντρας μέσα σε ένα αερόστατο συνειδητοποιεί ότι έχει χαθεί
Advertisements

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Μια ομάδα από άντρες κάθονται στη σάουνα και συζητούν για δουλειές και μετοχές, όταν ξαφνικά χτυπάει ένα κινητό...
Η παραβολή του σπλαχνικού πατέρα (παραβολή του «ασώτου υιού»)
Μεταβατικά και αμετάβατα ρήματα Υποκείμενο, αντικείμενο, κατηγορούμενο
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
kοκκινοσκουφίτσα παραμύθι
ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
POKEMON ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΙ ΦΑΙΔΩΝΑΣ.
5ο Δημοτικό Σχολείο Δάφνης ΣΤ΄ ΤΑΞΗ
ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
Ο λύκος που ήταν χορτοφάγος
Twitter & Facebook ΣΠΥΡΟΣ ΑΡΜΕΝΗΣ. Όλα ξεκίνησαν όταν δημιουργήθηκαν αυτά τα δύο sites.
ΤΟ ΓΕΡΟ ΔΟΝΤΙ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Ο βασιλιάς των βατράχων
Οι Φιλόσοφοι της αρχαίας Ιωνίας
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Μια παρέα από άντρες κάθονται στη σάουνα και συζητούν για δουλειές και μετοχές, όταν ξαφνικά χτυπάει ένα κινητό...
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Βαθιές, άγριες θάλασσες
Μύτη σαν σαλάμι Σελ
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Lord Robert Baden Powell of Gilwell. TΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΥΜΑ Αγαπητοί μου πρόσκοποι, είμαι 80 ετών (πώς σας φαίνεται;) αλλά δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι.
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
 ΜΑΡΙΑ XATΖΗΚΑΛΛΙΑ  ΤΑΞΗ Β2  ΕΤΟΣ  ΜΑΘΗΜΑ ΙΛΙΑΔΑ –ΣΕΛΙΔΑ45, ΑΣΚΗΣΗ 2δ 1 ZAΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ.
Δυο δυο, στο θρανίο δυο δυο! Τα μικρόβια την τανάλια τη φοβούνται!
Γεια σας. Είμαστε τα τρία γουρουνάκια και θα είμαστε οι ξεναγοί σας στη γνωριμία σας με τα κλάσματα Ναι!! Με το τέλος αυτού του μαθήματος θα γίνετε έξυπνοι.
O Σωκράτης και το τεστ του φιλτραρίσματος
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Ο φτωχοσ και τα γροσια . ..
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ Δήμητρα Γαλάνη Αθηνά Κυριάκου.
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
Στην παραμυθοχώρα της Χαριλάου Από την Χριστίνα Τράπτσιου και την Δώρα Κουρκούτα Βέροια 22 Οκτωβρίου 2012 Σεμινάριο Δικτύου Παιδικών Υπηρεσιών.
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Και όμως, είναι αλήθεια. Οι γόβες της Ευτέρπης έχουν «σκοτώσει» τον αντρικό πληθυσμό, συμπεριλαμβανομένου και του συζύγου της, του Κλέαρχου, ενός καθ’
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
Παραδοσιακοί Χοροί. Περιεχόμενα Εισαγωγικά Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί (καλαματιανός,τσάμικος,μπάλος)Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί (καλαματιανός,τσάμικος,μπάλος)
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Ποιος Πακετάρει το Δικό σου Αλεξίπτωτο;
Καθόμουν στην τουαλέτα και έκανα ό,τι έκανα όταν ξαφνικά άκουσα…
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Ο ΑΙΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΗΔΟΝΙ Παιδιά και μεγάλους!!! Μια ιστορία που
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Καλά αλλά γρήγορα γιατί έχω κανονίσει να βγω με τους φίλους μου.
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Γεια σου χαίρομαι που σε γνωρίζω το όνομα μου είναι υπολογιστούλης και έχω να πω ότι είσαι πάρα πολύ όμορφη. Γεια σου είμαι η υπολογιστούλα και είμαι.
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Φτιάχνω διψήφιους αριθμούς με πρόσθεση ίδιων ή διαφορετικών αριθμών.
ΧΡΥΣΟΨΑΡΑ.
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Γ2
Η Κοκκινοσκουφίτσα.
Καθόμουν στην τουαλέτα και έκανα ό,τι έκανα όταν ξαφνικά άκουσα…
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
Ούρδας Ιωάννης Παιδιά ας μιλήσουμε για οικοσυστήματα Οικοσυστήματα τι είναι πάλι αυτό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γεια σου φιλαράκι!!! Είμαι η Σάντυ. Θα ήθελες να ταξιδέψεις μαζί μου σε ένα μαγικό παραμύθι; ΝΑΙΟΧΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΩΡΩΝ…

Ένα όμορφο πρωινό ξεκίνησα από το σπίτι μου για να κάνω μία βόλτα στο δάσος. Και ξαφνικά… Πάτα πάνω στην εικόνα…

Άκουσα μία υπέροχη μελωδία…. Την ακολούθησα και είδα μπροστά μου ένα μάγο με ένα μικρό μαγικό σάκο…υπέροχη μελωδία Γεια σου, γλυκεία μου! Είμαι ο μάγος Λι! Εσύ θα πρέπει να είσαι η Σάντυ σωστά; Θα ήθελες ένα μαγικό δώρο από το σάκο μου; Ναι είμαι η Σάντυ! Εσείς πρέπει να είστε ο μάγος του δάσους… Δώρο; Ναι φυσικά και θα ήθελα ένα δώρο! Λοιπόν τι βρήκες; Βάλε λοιπόν το χέρι σου μέσα στο σάκο και πάρε ένα δώρο… Ουαου είναι ένα μουσικό κουτί! Μα τι μουσική ακούγεται;

Ο μάγος ρώτησε τη Σάντυ: αναγνωρίζεις ποιας χώρας είναι η μουσική; Και η Σάντυ είπε: όχι αλλά πολύ θα ήθελα να μάθω! Οπότε ο μάγος την παρότρυνε να ρωτήσει τους φίλους της! ΣΥΝΕΧΕΙΑ Λοιπόν, Σάντυ μπορείς να ρωτήσεις τους φίλους σου πώς χορεύεται ο χορός της Αλβανίας; Παιδιά θα μπορούσατε να με βοηθήσετε να απαντήσω στο μάγο;

Πως χορεύεται ο χορός από την Αλβανία; Πιάνονται σε έναν μεγάλο κύκλο και χορεύουν χρησιμοποιώντας 6 διαφορετικά βήματα; Πιάνονται σε έναν μεγάλο κύκλο και χορεύουν χρησιμοποιώντας 6 διαφορετικά βήματα Χορεύουν σε ζευγάρια; Χορεύουν σε ζευγάρια Χορεύει ο καθένας μόνος του; Χορεύει ο καθένας μόνος του

Πολύ σωστά!!!Πάω να το πώ στον μάγο! Μάγε οι φίλοι μου, μου είπαν ότι οι άνθρωποι πιάνονται σε έναν μεγάλο κύκλο και χορεύουν με 6 βήματα! Να πεις μπράβο στους φίλους σου από εμένα ! Απάντησαν σωστά! ΣΥΧΕΧΕΙΑ

Χμμμ δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο! Προσπάθησε ξανά!ξανά

Σωστά! Μπορείς να ρωτήσεις τους φίλους σου πάλι πως ονομάζεται ο παραδοσιακός χορός της Βουλγαρίας και ποιοι τον ονόμασαν έτσι; Για άνοιξε πάλι το κουτί να μου πεις τι ακούς τώρα; ΣΥΧΕΧΕΙΑ Ωχ! Ακούγεται διαφορετική μουσική.

Πως ονομάζεται ο παραδοσιακός χορός της Βουλγαρίας και ποιοι τον βάφτισαν έτσι; Ονομάζεται μπαλονούσκα και την έβγαλαν έτσι οι Γάλλοι επειδή οι χορευτές της έτρωγαν πολύ! Ονομάζεται μπαλονούσκα και την έβγαλαν έτσι οι Γάλλοι επειδή οι χορευτές της έτρωγαν πολύ! Ονομάζεται παΪντούσκα και την βάφτισαν έτσι οι Σλάβοι επειδή χορεύεται ίσια και οι Τούρκοι επειδή οι χορευτές της είναι κουτσοί. Ονομάζεται παΪντούσκα και την βάφτισαν έτσι οι Σλάβοι επειδή χορεύεται ίσια και οι Τούρκοι επειδή οι χορευτές της είναι κουτσοί. Ονομάζεται Μπαμπούσκα και την ονόμασαν έτσι οι Ρώσοι επειδή την χόρευαν ηλικιωμένοι. Ονομάζεται Μπαμπούσκα και την ονόμασαν έτσι οι Ρώσοι επειδή την χόρευαν ηλικιωμένοι.

Πολύ καλά πάω να ενημερώσω τον μάγο τώρα! Μάγε ο χορός ονομάζεται παΪντούσκα και τον βάφτισαν έτσι οι Σλάβοι επειδή χορεύεται ίσια και οι Τούρκοι επειδή οι χορευτές της είναι κουτσοί! Συγχαρητήρια ! Οι φίλοι σου σε ενημέρωσαν σωστά! ΣΥΧΕΧΕΙΑ

Για προσπάθησε άλλη μια φορά!άλλη μια φορά

Τώρα τι ακούς; Ξέρουν μήπως οι φίλοι σου από πού πήρε το όνομά του ο παραδοσιακός χορός της Ιταλίας και πως ονομάζεται; Πάλι μία διαφορετική μουσική! ΣΥΧΕΧΕΙΑ

Λοιπόν φίλοι μου από πού πήρε το όνομά του ο παραδοσιακός χορός της Ιταλίας και πως ονομάζεται; Το όνομά του το πήρε από ένα γάιδαρο και ονομάζεται γαΪδουρέλα! Το όνομά του το πήρε από ένα γάιδαρο και ονομάζεται γαΪδουρέλα! Το όνομά του το πήρε από τα μπαρμπούνια και ονομάζεται μπαρμπουνέλα! Το όνομά του το πήρε από τα μπαρμπούνια και ονομάζεται μπαρμπουνέλα! Το όνομά του το πήρε από την αράχνη ταραντούλα και ονομάζεται ταραντέλα! Το όνομά του το πήρε από την αράχνη ταραντούλα και ονομάζεται ταραντέλα!

Πολύ ωραία πάω να το πω στον μάγο!!! Λοιπόν, έμαθα ότι το όνομά του το πήρε από την αράχνη ταραντούλα και ονομάζεται ταραντέλα! Μπράβο! Οι φίλοι σου σε ενημέρωσαν πολύ σωστά! ΣΥΧΕΧΕΙΑ

Θα ήθελες να ξαναδοκιμάσεις ;ξαναδοκιμάσεις

Τώρα λογικά πρέπει να ακούς πάλι μία διαφορετική μουσική ! σωστά; ΣΥΧΕΧΕΙΑ Σωστά, κάτι μου θυμίζει αυτή η μουσική! Νομίζω πως είναι το τραγούδι του Ελληνικού χορού… Αλλά μου φαίνεται πως θα χρειαστώ την βοήθεια των φίλων μου πάλι!

Παιδιά θυμάστε από ποια ιστορία εμπνεύστηκαν τον παραδοσιακό Ελληνικό χορό; Από τους καλόγερους που έτριβαν το πιπέρι για να το πουλήσουν στο εμπόριο; Από τους καλόγερους που έτριβαν το πιπέρι για να το πουλήσουν στο εμπόριο; Από τους τσαγκάρηδες που έφτιαχναν παπούτσια για να τα πουλήσουν στα παζάρια; Από τους τσαγκάρηδες που έφτιαχναν παπούτσια για να τα πουλήσουν στα παζάρια; Από τους μανάβηδες που έκοβαν τα λαχανικά για να τα πουλήσουν στην λαϊκή αγορά; Από τους μανάβηδες που έκοβαν τα λαχανικά για να τα πουλήσουν στην λαϊκή αγορά;

ΣΩΣΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ! Πάω να το πω στο μάγο! Αυτός ο χορός εμπνεύστηκε από τους καλόγερους που έτριβαν το πιπέρι για να το πουλήσουν στο εμπόριο! Μπράβο Σάντυ και σε εσένα και στα παιδιά! ΣΥΧΕΧΕΙΑ

Χμμμ δοκίμασε πάλι!!!πάλι

Λοιπόν Σάντυ, σήμερα πιστεύω πως έμαθες πολλά ωραία πράγματα! Ευχαριστώ πολύ για τις χρήσιμες πληροφορίες παιδιά! Τώρα που θα πάω σπίτι θα τα πω και στον αδερφό μου…