ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

“Recommendation systems” Σπύρος Συρμακέσης, Επίκουρος Καθηγητής
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Alexander Moore.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Οικονομική κρίση και καταναλωτική συμπεριφορά
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 5 ο : CRM-ERP.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Πτυχιακή Εργασία Έρευνα για την ηθική κατανάλωση,
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Ανάπτυξη και προώθηση της νεανικής επιχειρηματικότητας- Έρευνα για την στάση των φοιτητών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Μποτσορισβίλι Ξένια Πτυχιακή εργασία Διερεύνηση δημιουργίας Εφοδιαστικής Αλυσίδας επιστρεφόμενου φαγητού στα πλαίσια « Ανθρωπιστικών Logistics » Επιβλέποντες.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ LOGISTICS ΚΑΤΣΟΥΠΑΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑ Διαχείριση Αποθεμάτων και Πρόβλεψη Ζήτησης.
Ονοματεπώνυμο: Πέτρου Νικόλαος ΑΜ: Επιβλέπων Καθηγητής: Δριχούτης Ανδρέας Τμήμα: Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Ιούλιος-Αύγουστος 2014.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
 Δ. Καραγιάννη, «Το Προφίλ των Καταναλωτών μέσω Διαδικτύου» 1.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
% Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ α ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Το μαρκετινγκ του alia palace
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ/ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ» Φοιτήτρια: Παλάσκα Σταυρούλα Επιβλέπων καθηγητής: κ. Τριανταφύλλου Δημήτριος Κατερίνη, 2013

ΔΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Σκοπός Σκοπός Βιβλιογραφική επισκόπηση Βιβλιογραφική επισκόπηση Μεθοδολογία Έρευνας Μεθοδολογία Έρευνας Αποτελέσματα Αποτελέσματα Συμπεράσματα Συμπεράσματα Προτάσεις Προτάσεις Περιορισμοί Περιορισμοί

ΣΚΟΠΟΣ Καταγραφή και ανάλυση των απόψεων των παραγωγών/επιχειρήσεων και των καταναλωτών σχετικά με τα ηλεκτρονικά καταστήματα οπωροκηπευτικών προϊόντων

Ηλεκτρονικά καταστήματα οπωροκηπευτικών προϊόντων (online groceries) Το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα οπωροκηπευτικών προϊόντων δημιουργήθηκε στα μέσα της δεκαετίας του1990 Το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα οπωροκηπευτικών προϊόντων δημιουργήθηκε στα μέσα της δεκαετίας του1990 Γενικά επικρατούν διάφορες απόψεις για το μέλλον των ηλεκτρονικών καταστημάτων οπωροκηπευτικών προϊόντων: Γενικά επικρατούν διάφορες απόψεις για το μέλλον των ηλεκτρονικών καταστημάτων οπωροκηπευτικών προϊόντων: Μερικοί μελετητές υποστηρίζουν ότι θα αποτελέσουν την μεγαλύτερη online αγορά Μερικοί μελετητές υποστηρίζουν ότι θα αποτελέσουν την μεγαλύτερη online αγορά Ορισμένοι μελετητές είναι επιφυλακτικοί λόγω της μη επιτυχίας αντίστοιχων ηλεκτρονικών καταστημάτων Ορισμένοι μελετητές είναι επιφυλακτικοί λόγω της μη επιτυχίας αντίστοιχων ηλεκτρονικών καταστημάτων

Ηλεκτρονικά καταστήματα οπωροκηπευτικών προϊόντων (online groceries) Αιτίες αποτυχίας αρκετών ηλεκτρονικών καταστημάτων οπωροκηπευτικών προϊόντων: Αιτίες αποτυχίας αρκετών ηλεκτρονικών καταστημάτων οπωροκηπευτικών προϊόντων: Έλλειψη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε σύγκριση με τα παραδοσιακά καταστήματα Έλλειψη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε σύγκριση με τα παραδοσιακά καταστήματα Αποτυχία ανάπτυξης και εφαρμογής ενός επικερδούς μοντέλου Αποτυχία ανάπτυξης και εφαρμογής ενός επικερδούς μοντέλου Υπερεκτίμηση του μεγέθους αγοράς Υπερεκτίμηση του μεγέθους αγοράς Παράγοντες που εμποδίζουν την προώθηση των οπωροκηπευτικών προϊόντων: Παράγοντες που εμποδίζουν την προώθηση των οπωροκηπευτικών προϊόντων: Μικρός κύκλος ζωής Μικρός κύκλος ζωής Φθείρονται εύκολα Φθείρονται εύκολα Απαιτούνται υψηλά λειτουργικά κόστη Απαιτούνται υψηλά λειτουργικά κόστη Οι αγοραστές χρειάζεται να τα δοκιμάσουν πριν την κατανάλωσή τους Οι αγοραστές χρειάζεται να τα δοκιμάσουν πριν την κατανάλωσή τους

Οφέλη ηλεκτρονικών καταστημάτων οπωροκηπευτικών προϊόντων Επιχειρήσεις Επέκταση αγοράς Επέκταση αγοράς Άμεση πληροφόρηση πωλήσεων Άμεση πληροφόρηση πωλήσεων Δυνατότητα για εξατομικευμένη εξυπηρέτηση πελατών Δυνατότητα για εξατομικευμένη εξυπηρέτηση πελατών Περιορισμός των ενδιάμεσων και των μεσαζόντων Περιορισμός των ενδιάμεσων και των μεσαζόντων Καταναλωτές Εξοικονόμηση χρόνου Εξοικονόμηση χρόνου Διευκόλυνση της καθημερινότητας του καταναλωτή Διευκόλυνση της καθημερινότητας του καταναλωτή Μεγάλη γκάμα προϊόντων Μεγάλη γκάμα προϊόντων Εύρεση προϊόντων που είναι διαθέσιμα σε συγκεκριμένα σημεία (π.χ. βιολογικά προϊόντα) Εύρεση προϊόντων που είναι διαθέσιμα σε συγκεκριμένα σημεία (π.χ. βιολογικά προϊόντα)

Παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών Παράγοντας κόστους (cost factor) Παράγοντας κόστους (cost factor) Παράγοντας ρίσκου (risk factor) Παράγοντας ρίσκου (risk factor) Παράγοντας ευκολίας/διευκόλυνσης Παράγοντας ευκολίας/διευκόλυνσης (convenience factor) (convenience factor) Παράγοντας διασκέδασης (enjoyment factor) Παράγοντας διασκέδασης (enjoyment factor)

Μεθοδολογία έρευνας Πρωτογενής έρευνα: Πρωτογενής έρευνα: Ερωτηματολόγιο σε παραγωγούς/επιχειρήσεις Ερωτηματολόγιο σε παραγωγούς/επιχειρήσεις Ερωτηματολόγιο σε καταναλωτές Ερωτηματολόγιο σε καταναλωτές Δευτερογενής έρευνα: Άντληση πληροφοριών από βιβλία, διαδίκτυο και άρθρα Δευτερογενής έρευνα: Άντληση πληροφοριών από βιβλία, διαδίκτυο και άρθρα

Μεθοδολογία έρευνας Δείγμα παραγωγών/επιχειρήσεων: Δείγμα παραγωγών/επιχειρήσεων: 35 άτομα Ερωτηματολόγιο Ερωτηματολόγιο Α΄ Μέρος: δημογραφικά στοιχεία Α΄ Μέρος: δημογραφικά στοιχεία Β΄ Μέρος: στοιχεία παραγωγών/επιχειρήσεων Β΄ Μέρος: στοιχεία παραγωγών/επιχειρήσεων Γ΄ μέρος: δραστηριοποίηση μέσω Internet Γ΄ μέρος: δραστηριοποίηση μέσω Internet

Μεθοδολογία έρευνας  Δείγμα καταναλωτών: 41 άτομα  Ερωτηματολόγιο Α΄ Μέρος: δημογραφικά στοιχεία Α΄ Μέρος: δημογραφικά στοιχεία Β΄ Μέρος: σχέση του καταναλωτή με το internet Β΄ Μέρος: σχέση του καταναλωτή με το internet Γ΄ Μέρος: συχνότητα κατανάλωσης νωπών οπωροκηπευτικών προϊόντων Γ΄ Μέρος: συχνότητα κατανάλωσης νωπών οπωροκηπευτικών προϊόντων Δ΄ Μέρος: ηλεκτρονικά καταστήματα νωπών οπωροκηπευτικών προϊόντων Δ΄ Μέρος: ηλεκτρονικά καταστήματα νωπών οπωροκηπευτικών προϊόντων

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (Παραγωγοί/επιχειρήσεις)  Κατηγορίες επιχειρήσεων: 68,57% παραγωγοί 68,57% παραγωγοί  Δημογραφικά στοιχεία Φύλο: 65,71% Άνδρες Φύλο: 65,71% Άνδρες Ηλικία: 31,43% ετών Ηλικία: 31,43% ετών Μορφωτικό επίπεδο: 54,29% απόφοιτοι Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Μορφωτικό επίπεδο: 54,29% απόφοιτοι Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (Παραγωγοί/επιχειρήσεις) Έχετε σκεφτεί να δραστηριοποιηθείτε μέσω του διαδικτύου για την προώθηση των προϊόντων σας;

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (Παραγωγοί/επιχειρήσεις) Παραγωγοί/επιχειρήσεις που δεν τους ενδιαφέρει η δραστηριοποίηση μέσω του διαδικτύου Παραγωγοί/επιχειρήσεις που δεν τους ενδιαφέρει η δραστηριοποίηση μέσω του διαδικτύου Για ποιους λόγους δε σκέφτεστε να δραστηριοποιηθείτε μέσω του διαδικτύου;

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (Παραγωγοί/επιχειρήσεις) Παραγωγοί/επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν μέσω του διαδικτύου Ποια πιστεύετε πως θα είναι τα οφέλη;

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (Παραγωγοί/επιχειρήσεις) Διαθέτετε προσωπικό με την κατάλληλη κατάρτιση προκειμένου να δραστηριοποιηθείτε μέσω του διαδικτύου;

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (Παραγωγοί/επιχειρήσεις) Ηλεκτρονικά καταστήματα οπωροκηπευτικών προϊόντων (online groceries) Ηλεκτρονικά καταστήματα οπωροκηπευτικών προϊόντων (online groceries) 1) Λόγοι επιτυχίας: Διάθεση προϊόντων σε τιμή χονδρικής Διάθεση προϊόντων σε τιμή χονδρικής Προσφορές ανά τακτά χρονικά διαστήματα Προσφορές ανά τακτά χρονικά διαστήματα 2)Λόγοι αποτυχίας Προβλήματα κατά το χρόνο παράδοσης Προβλήματα κατά το χρόνο παράδοσης Διάθεση προϊόντων σε τιμή λιανικής Διάθεση προϊόντων σε τιμή λιανικής Έλλειψη ζήτησης Έλλειψη ζήτησης

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (Παραγωγοί/επιχειρήσεις) Ποιο θεωρείτε πως είναι το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα σε σχέση με άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα οπωροκηπευτικών προϊόντων;

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (Καταναλωτές)  Δημογραφικά στοιχεία Φύλο: 56,13% Γυναίκες Φύλο: 56,13% Γυναίκες Ηλικία: 39,02% ετών Ηλικία: 39,02% ετών Μορφωτικό επίπεδο: 53,66% απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης Μορφωτικό επίπεδο: 53,66% απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης  Σχέση με το διαδίκτυο Internet στην οικία: 95,12% Internet στην οικία: 95,12%

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (Καταναλωτές) Λόγοι χρησιμοποίησης του Internet

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (Καταναλωτές) Συνήθως τι προϊόντα αγοράζετε μέσω Internet;

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (Καταναλωτές) θα ήσασταν πρόθυμοι να υιοθετήσετε εναλλακτικούς τρόπους ώστε να μειώσετε το χρόνο που αφιερώνετε για την αγορά οπωροκηπευτικών προϊόντων;

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (Καταναλωτές) Γνωρίζετε την ύπαρξη ηλεκτρονικών καταστημάτων οπωροκηπευτικών προϊόντων στην Ελλάδα;

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (Καταναλωτές) Τι θα περιμένατε από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα οπωροκηπευτικών προϊόντων;

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (Καταναλωτές) Έχετε πραγματοποιήσει αγορές από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα οπωροκηπευτικών προϊόντων;

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (Καταναλωτές) Καταναλωτές που έχουν αγοράσει οπωροκηπευτικά προϊόντα μέσω του διαδικτύου Ποιοι είναι οι λόγοι που πραγματοποιήσατε αγορές από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα οπωροκηπευτικών προϊόντων;

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (Καταναλωτές)  Ποσοστό ικανοποίησης των καταναλωτών από την ποιότητα των προϊόντων: 66,67% πολύ ευχαριστημένο  Ποσοστά ικανοποίησης των καταναλωτών από το χρόνο παράδοσης των προϊόντων : 66,67% πολύ ευχαριστημένο  Ποσοστά επαναλαμβανόμενης αγοράς: 66,67% ΝΑΙ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (Καταναλωτές) Καταναλωτές που δεν έχουν αγοράσει οπωροκηπευτικά προϊόντα μέσω του διαδικτύου Λόγοι μη πραγματοποίησης ηλεκτρονικών αγορών οπωροκηπευτικών προϊόντων

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ (Παραγωγοί/επιχειρήσεις) Παραγωγοί/επιχειρήσεις που είναι αρνητικοί στη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος: Παραγωγοί/επιχειρήσεις που είναι αρνητικοί στη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος:  Προτίμηση του παραδοσιακού τρόπου προώθησης των προϊόντων Παραγωγοί/επιχειρήσεις που είναι θετικοί στη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος: Παραγωγοί/επιχειρήσεις που είναι θετικοί στη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος:  Επέκταση αγοράς  Καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ (Καταναλωτές) Πραγματοποιούνται ηλεκτρονικές αγορές οπωροκηπευτικών αλλά η συχνότητα αγοράς είναι μικρότερη σε σύγκριση με άλλα αγαθά Πραγματοποιούνται ηλεκτρονικές αγορές οπωροκηπευτικών αλλά η συχνότητα αγοράς είναι μικρότερη σε σύγκριση με άλλα αγαθά Προθυμία στην αγορά οπωροκηπευτικών προϊόντων μέσω του διαδικτύου Προθυμία στην αγορά οπωροκηπευτικών προϊόντων μέσω του διαδικτύου

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ (Καταναλωτές) Καταναλωτές που έχουν πραγματοποιήσει αγορές οπωροκηπευτικών προϊόντων μέσω του διαδικτύου: Καταναλωτές που έχουν πραγματοποιήσει αγορές οπωροκηπευτικών προϊόντων μέσω του διαδικτύου: Ευχαριστημένοι με την ποιότητα των προϊόντων Ευχαριστημένοι με την ποιότητα των προϊόντων Ευχαριστημένοι από το χρόνο παράδοσης των προϊόντων Ευχαριστημένοι από το χρόνο παράδοσης των προϊόντων Θετικοί στο να επαναλάβουν αντίστοιχη αγορά Θετικοί στο να επαναλάβουν αντίστοιχη αγορά

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Προτάσεις για την προσέλκυση καταναλωτών Προτάσεις για την προσέλκυση καταναλωτών Διαφήμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος μέσω περιοδικών και εφημερίδων Διαφήμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος μέσω περιοδικών και εφημερίδων Στοχευόμενη διαφήμιση Στοχευόμενη διαφήμιση Δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος (π.χ. τιμή, ποιότητα) Δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος (π.χ. τιμή, ποιότητα) Βελτίωση της ιστοσελίδας ώστε να είναι φιλική προς το χρήστη Βελτίωση της ιστοσελίδας ώστε να είναι φιλική προς το χρήστη Εναλλακτικοί τρόποι πληρωμής Εναλλακτικοί τρόποι πληρωμής

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Προτάσεις για τη βελτίωση της οργάνωσης των ηλεκτρονικών καταστημάτων: Προτάσεις για τη βελτίωση της οργάνωσης των ηλεκτρονικών καταστημάτων: Δημιουργία μίας ευέλικτης στρατηγικής που να ανταποκρίνεται στις διακυμάνσεις της ζήτησης Δημιουργία μίας ευέλικτης στρατηγικής που να ανταποκρίνεται στις διακυμάνσεις της ζήτησης Προσανατολισμός στη φιλοσοφία ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο δε θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίζεται μία παραδοσιακή αγορά Προσανατολισμός στη φιλοσοφία ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο δε θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίζεται μία παραδοσιακή αγορά

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ Άρνηση ορισμένων παραγωγών/επιχειρήσεων στη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου Άρνηση ορισμένων παραγωγών/επιχειρήσεων στη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου Άρνηση ορισμένων καταναλωτών στη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου Άρνηση ορισμένων καταναλωτών στη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου Υπήρξε δυσκολία στην επικοινωνία με ορισμένα ηλεκτρονικά καταστήματα οπωροκηπευτικών προϊόντων Υπήρξε δυσκολία στην επικοινωνία με ορισμένα ηλεκτρονικά καταστήματα οπωροκηπευτικών προϊόντων

Ευχαριστώ πολύ