Ανάπτυξη Στρατηγικής Πληροφοριακών Συστημάτων και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κανάλια Διανομής. Διακίνηση προϊόντων χωρίς ενδιάμεσους = Customer = Manufacturer A. Number of contacts without a distributor M x C = 3 X 3 =
Advertisements

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Επιχειρησιακά Μοντέλα στο Η-Εμπόριο
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Ανάπτυξη, Δοκιμή κ Λανσάρισμα Νέων.
Ναυτικά Πληροφοριακά Συστήματα & Ηλεκτρονικό Εμπόριο Δρ. Θεόδωρος Λίλας Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών Πανεπιστημίου.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ - ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 1 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας. ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ.
ΜΑΘΗΜΑ 5 Ο ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Ο Κύκλος Ζωής Του Προϊόντος.
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΗΚΗΣΗΣ Κεφάλαιο 1. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΑΡΘΩΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΔΙΑΡΘΩΣΗ.
1 «H συμβολή του Κλάδου των Κινητών Επικοινωνιών στην Ελληνική Οικονομία»
 ΦΑΣΗ 1 η : ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ με Αξιολόγηση εναλλακτικών προμηθευτών για το ίδιο προϊόν ΒΑΣΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ : πρέπει να είναι γνωστό πόσο δημοφιλές είναι.
Το marketing στη σύγχρονη εποχή ικανοποίηση, ποιότητα και αξία Satisfaction, Quality and Value.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ «Σχεδιασμός Προγραμμάτων Μάρκετινγκ » Ακαδ. Έτος Δέσποινα Καραγιάννη Αν. Καθηγήτρια Μάρκετινγκ.
Foodservice Business Γεώργιος Απλαδάς 2 ο Μάθημα.
"europe by easyJet" "Come on, let's fly!" "The web's favourite airline" "Where can we take you?"
Μοντέλα και Μεθοδολογίες Στρατηγικού Προγραμματισμού ΠΣ.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 2: Διάλεξη 2 Διδάσκων: Θεόδωρος Αποστολόπουλος Τμήμα: Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Πληροφορικής.
Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων Ενότητα 2: Οργάνωση-Business Plan. Διδάσκων: Γεώργιος Ασπρίδης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 1 : ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης.
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 18 η, 27/5/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου.
Σχέδιο Μάρκετινγκ Πόλης Τελικές Οδηγίες/Άσκηση ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ Νικόλας Καραχάλης 28/11/2015.
Ανάπτυξη και δοκιμή νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
Άννα Ζαρκάδα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ( για στελέχη επιχειρήσεων.
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 4: Εντοπισμός Κινδύνου. Διδάσκων: Βασιλική Καζαντζή, Επίκουρος Καθηγήτρια. Τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Ενότητα # 1: Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Συμπεριφορά Καταναλωτή.
N. ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ καθηγητής Παν. Αιγαίου Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Τμήματα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Κύκλος Πληροφορίας Δεδομένα: Δεδομένα Πληροφορία Γνώση Παραγωγή
Ειδικά θέματα σε κινητά και ασύρματα δίκτυα
Mazi Travel Hotel Management Consulting
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Στάδια προώθησης του 1ου στόχου
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
Προγραμματισμός -Chuck Conradt
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ "ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ & ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ”
Welcome!.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Industry Led Software Development Cluster of Thessaloniki
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας
Η διαδικασία του σχεδιασμού Τουριστικού Μάρκετινγκ
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα
“PROBLEM SOLVING AND DECISION MAKING”
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός των Πωλήσεων
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Η Επικοινωνία Α΄.
Το Marketing Β΄.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Εφαρμογές Συστημάτων Πληροφόρησης σε Επιχειρήσεις Φιλοξενίας
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
Το μάρκετινγκ του Capsis Hotel Thessaloniki
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 4: Προγράμματα ευαισθητοποίησης της ΕΕ για την επιχορήγηση.
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Στρατηγικό Σχέδιο για το Συνήγορο του Πολίτη 20 χρόνια μετά - Στόχοι 2020.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Διαδικασία και Μεθοδολογία
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Συνοπτική Παρουσίαση
Υλικό οδηγός για την δημιουργία
Συμπεριφορά καταναλωτή στον τουρισμό
Συγκριτική Αξιολόγηση των Δ.Ε.Υ.Α.
Κεφάλαιο 4: Επιχειρηματικό Σχέδιο: Ο χάρτης που οδηγεί στην επιτυχία
Δρ. Κυριαζόπουλος Γεώργιος Επίκουρος Καθηγητής
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Δρ. Λεωνίδας Ανθόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής
2ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανάπτυξη Στρατηγικής Πληροφοριακών Συστημάτων και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν

Καθορισμός του Επιχειρηματικού σχεδίου (Business Plan)‏ Σκοπός: Τι θα προσφέρω, τι Υπηρεσίες; Στρατηγική: Πως διαφοροποιούνται τα προϊόντα και οι υπηρεσίες; Αξιολόγηση: Πως αξιολογείς την ιδέα; Ποιοι θα είναι οι πελάτες, Ποία τα έσοδα και τα έξοδα; Ανάλυση Κινδύνου.

Καθορισμός του Επιχειρηματικού σχεδίου (Business Plan)‏ Πως θα συναλλάσσεσαι με τους πελάτες; Ποια τα βήματα για την ανάπτυξη της ιδέας; Υπάρχουν επενδυτές που θα ήθελες να βοηθήσουν;

Καθορισμός του Επιχειρηματικού σχεδίου (Business Plan)‏ Επέλεξε όνομα (.com,.co.uk,.org, net, κλπ.). Αποφάσισε ποιος θα αναπτύξει το σύστημα, ποιος θα το συντηρεί. Σχεδίαση του Web site (ιστοσελίδας).

Η Ανάπτυξη της Στρατηγικής των Πληροφοριακών Συστημάτων παρουσιάζεται στο επόμενο διάγραμμα.

Εξωτερικό Επιχειρηματικό Περιβάλλον Εσωτερικό Επιχειρηματικό Περιβάλλον Εξωτερικό Τεχνολογικό Περιβάλλον Εσωτερικό Τεχνολογικό Περιβάλλον Μέθοδοι, Τεχνικές, Εργαλεία Λογισμικού Στρατηγικές ΠΣ ΙΤ Στρατηγικές Διοίκησης ΠΣ Ανάλυσις Επιχειρηματικών Επιπτώσεων Αναδιοργάνωση Επιχειρηματικών Διαδικασιών Στρατηγικός Προγραμματισμός ΠΣ

Η Ανάπτυξη της Στρατηγικής του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν παρουσιάζεται στο επόμενο διάγραμμα... Μεθοδολογικά δεν διαφέρει από τη ανάπτυξη στρατηγικής οποιασδήποτε εμπορικής ή βιομηχανικής επιχείρησης.

Καθορισμός Στόχων Ανάλυση Εσωτερικού Περιβάλλοντος Ανάλυση Εξωτερικού Περιβάλλοντος Υλοποίηση Στρατηγικής Ανάπτυξη Στρατηγικής Προσδιορισμός Κενών (διαφορών)‏

Πως θα εξελιχθεί το μέλλον? Πολλοί οργανισμοί δεν έχουν τα organisational capabilities να αναπτύξουν e-business. Σχέσεις πελατών προμηθευτών. Οι πελάτες μπορεί να μην αλλάζουν προμηθευτές για λόγους πίστης, γνωριμιών, κλπ. Institutionalisation, αποφάσεις μπορεί να μην παίρνονται πάντα με βάση το οικονομικό συμφέρον ενός οργανισμού. Κοινωνικά θέματα-προσφορά. Πολιτικές - Κυβερνήσεις

Ως αναφορά στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν παρουσιάζονται 5 διαφορές σε σχέση με τις παραδοσιακές επιχειρήσεις που εστιάζονται στα παρακάτω...

5 σημεία διαφορών 1.Τρόπος δημιουργίας Αξίας. 2.Ασταθείς Αγορές. 3.Η ταχύτητα των Αλλαγών στις Αγορές. 4.Οι επιχειρήσεις, ομάδες και άτομα είναι ιδιαίτερα συνδεδεμένα μεταξύ τους. 5.Υψηλή αβεβαιότητα στις αγορές.

Κατά την διάρκεια του στρατηγικού προγραμματισμού ΠΣ χρησιμοποιούμε μοντέλα.

Τα μοντέλα τα χρησιμοποιούμε ανάλογα με την περίπτωση: για την κατανόηση των διαφόρων καταστάσεων, για την οργάνωση των σκέψεών μας και τη διαμόρφωση των στρατηγικών.

1.Τρόπος δημιουργίας Αξίας Για να τους προσδιορίσουμε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα παρακάτω μοντέλα. 1.1.Value Chain Model 1.2.The 5Cs model 1.3.New Value Curve

1.1.Value Chain Model Έχοντας ως βάση το μοντέλο αυτό το προσαρμόζουμε υπό την σκέψη ότι μια ιδεατή (Virtual) value chain μπορεί να αναπτύσσεται παράλληλα προσδιορίζοντας τις διαδικασίες ή μέρη αυτών που μπορούμε να αναπτύξουμε βασιζόμενοι στην διαχείριση των πληροφοριών (information management)‏... Ακολουθεί επεξηγηματικό διάγραμμα.

Value Chain Model

Inbound logistics Production processes Outbound logistics Marketing Sales Συλλογή / Καταγραφή Πληροφοριών Virtual Value Chain

Άσκηση!!! Εφαρμόστε το Value Chain Model και το Virtual Value Chain Model στη δική σας επιχείρηση…

1.2.The 5Cs model (5 τρόποι δημιουργίας εισοδήματος)‏

Connection (μέσω παροχών συνδέσεων στο Διαδίκτυο, AOL, Freeserve, κλπ. μέγεθος αγοράς $8δισ. το 2002). Commercials (μέσω διαφημίσεων. Το Yahoo χρεώνει από $12500 το χρόνο μέχρι $50 ανά 1000 επισκέψεις σελίδας). Commerce (μέσω αγορών - πωλήσεων προϊόντων/υπηρεσιών, μέγεθος $3τρισ. το 2003, 5% του παγκόσμιου εμπορίου). Content (από συνδρομές για πρόσβαση στο περιεχόμενο του site). Community (από συνδρομές σε κοινότητες στο Διαδίκτυο, chats, κλπ. Το Yahoo αγόρασε την Geocities καταβάλλοντας $4δισ το 1999).

Άσκηση!!! Εφαρμόστε το 5C’s model στη δική σας επιχείρηση…

1.3.New Value Curve Μείωση παραγόντων που θα Πρέπει να μειωθούν κάτω του Standard της αγοράς Εξάλειψη παραγόντων που η αγορά θεωρεί δεδομένους Δημιουργία παραγόντων Που η αγορά ποτέ δεν προσέφερε Αύξηση παραγόντων που θα Πρέπει να αυξηθούν πέραν του Standard της αγοράς

Άσκηση!!! Εφαρμόστε το New Value Curve στη δική σας επιχείρηση…

2.Ασταθείς Αγορές Λόγω των Globalisation (Παγκοσμιοποίηση αγορών)‏ Deregulation (Απελευθέρωση αγορών)‏ Digitisation (Ψηφιοποίηση αγορών)‏ Hypercompetition (D’Aveni,1994)σημαίνει συνεχώς αυξανόμενος ανταγωνισμός, παροδικό συγκριτικό πλεονέκτημα.

4.Οι επιχειρήσεις, ομάδες και άτομα είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους. The Value Web Analysis Model

Customers Competitors Complementors Suppliers YOU Allies YOU= value adding activities and processes (value cluster analysis)‏

eBay Παράδειγμα Value Cluster Analysis –Marketing –Online community –Search databases –Auctions –Customer support –Collections

eBay Παράδειγμα Πελάτες –Αγοραστές –Πωλητές

eBay Παράδειγμα Προμηθευτές –Υλικού –Λογισμικού –Δικτυακού εξοπλισμού

eBay Παράδειγμα Allies –AOL network traffic

eBay Παράδειγμα Complementors –Shipping services –Bank credit cards –Search engines –Yahoo Internet traffic

eBay Παράδειγμα Competitors –Other auctions sites –Traditional auctions –Yahoo Internet traffic

Το μοντέλο 3Ds Disaggregation Disintermediation Digital Convergence

Το μοντέλο 3Ds Digital Convergence των διαφόρων τεχνολογιών (PC, TV)‏ Disintermediation, εξάλλειψη των μεσαζόντων (Υπάρχουν όταν έλλειψη χρημάτων για ανάπτυξη direct marketing μικρός όγκος πωλήσεων δε δικαιολογεί ξεχωριστό κανάλι έλλειψη πληροφοριών και επαφών έλλειψη εμπειρίας Disaggregation / Aggregation Το transaction cost με το ηλεκτρονικό εμπόριο τείνει στο μηδέν

Βαθμός Καινοτομίας Βαθμός Ενοποίησης Λειτουργιών E-shop E-procurementE-auction Info_broker Virtual Community Value Chain Integrator

Customer Value Competitive Capability Customer Value = ((Service)* (Quality)) / ((Price) * (Time))‏ Competitive Capability = ((Agility) * (Reach)) / (Time_to_Market)‏

Έλεγχος Στρατηγικής (Checklist)‏ Industry Analysis (current situation, effects, profits)‏ E-Business Proposition (how robust, benefits, value)‏ Timing (how quickly, is market/technology ready)‏ Possible scenarios for industry development

Μοντέλα Στρατηγικής Value Chain / 3Ds analysis / Value Curve Five Competitive Forces The Growth Share Model The Strategic Grid The 4P’s Model Information Weapon The Strategic Option Generator The Customer Resource Life Cycle SWOT Analysis

Μοντέλο “5 Competitive Forces” Απειλή από Νέους Ανταγωνιστές Ανταγωνισμός Στον Επιχειρηματικό Κλάδο Διαπραγματευτική Δύναμη Πελατών Διαπραγματευτική Δύναμη Προμηθευτών Απειλή από Υποκατάστατα Προϊόντα

Αναλύστε την αγορά της δικής σας επιχείρησης!!!

The Growth Share Matrix introduced by Boston Consultancy Group (αξιολόγηση ανταγωνιστικότητας των προϊόντων / υπηρεσιών)‏

Strategic Grid (introduced by McFarlan and Mc Kenney) για αξιολόγηση ΠΣ.

The 4P’s Model introduced by McCarthy

Κάθε επιχείρηση φροντίζει να προσδιορίσει την αγορά που θα απευθυνθεί αλλά ορίζει και τα παρακάτω: Product Price Promotion Place

Μοντέλο “Information Weapon” Productivity Innovation Information Internal External Leader Follower

The Strategic Option Generator

The Customer Resource Life Cycle

SWOT Analysis Strengths Weaknesses Opportunities Threats