Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Δ ΥΤΙΚΗΣ Μ ΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Θεωρία Σημάτων και Συστημάτων 2013 Μάθημα 2 ο Δ. Γ. Τσαλικάκης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Advertisements

ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια.
ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΩΝ Τζίμας Σπύρος Μηχανικός Μεταλλείων – Μεταλλουργός ΕΜΠ.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΚΑΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Ι B.Tζώρτζη Ειδική Επιστήμονας.
ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΣΕΛΚ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014.
ΣΥΣΤΑΣΗ - ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Οι δήμοι και οι περιφέρειες συγκροτούν τον πρώτο και δεύτερο βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ – ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Εργαστήριο : Δασοκομίας και Δασικής.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ (Ιούνιος 2011) Περιεχόμενο και καινοτόμα στοιχεία του νέου Προγράμματος Σπουδών Λογοτεχνίας στην υποχρεωτική Εκπαίδευση.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 4 η : ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη: Ισοστατικότητα – υπερστατικότητα – κινητότητα φορέων. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
Η μαντινάδα είναι ένα ξεχωριστό ποιητικό είδος, ιδιαίτερα γνωστό στην Κρήτη αλλά και σε άλλες ελληνικές περιοχές κυρίως του νησιωτικού χώρου.
Ημερίδα Ενημέρωσης Δυνητικών Δικαιούχων του ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Εξειδίκευση Εφαρμογής ΕΠ 1.
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
12. Αναπαραγωγή & ανάπτυξη Βιολογία Α’ Λυκείου. Αναπαραγωγή Το μόνο σύστημα που δεν είναι απαραίτητο για επιβίωση Ύπαρξη 2 διαφορετικών φύλων Πρωτεύοντα.
Μεταναστευτικό και Προσφυγικό ζήτημα Η κατάσταση σήμερα ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΑΝΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΧΙΖΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ.
Κατάρτιση δεικτών για την παρακολούθηση του Επιχειρησιακού Προγράμματος των Δήμων Ηλίας Λίτσος Μηχανικός Παραγωγής, Msc Περιφ. Ανάπτυξη Π.Ε.Δ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Ν.3852/2010 "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ" Νικ.-Κομν. Χλέπας Αν. Καθηγητής ΕΚΠΑ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΒΟΛΙΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΒΑΑ) ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ.
ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ ΕΝΔΟΦΛΕΒΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΥΓΡΩΝ Κυφωνίδης Δημήτριος Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
ΘΕΩΡΙΑ 1. 2 Oι παράγοντες, οι οποίοι επέδρασαν σημαντικά και αποφασιστικά στην αναβάθμιση του ρόλου της συσκευασίας στην παραγωγή και εμπορία των προϊόντων,
Παράδοση 2 4/3/2016. Πριν από την κύρια επική διήγηση ο ραψωδός προέτασσε έναν ύμνο στους θεούς, όπως τους Ομηρικούς Ύμνους. Το προοίμιο της Θεογονίας.
Κάθετες και πλάγιες. Κάθετα και πλάγια τμήματα Έστω ευθεία ε και σημείο Α εκτός αυτής. ε Κ Β Α Από το Α διέρχεται μοναδική κάθετη. Έστω ζ μια άλλη ευθεία.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
ΤΟ ΝΕΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΔ 126/2016.
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
ΠΜΣ Φορολογικού Δικαίου Παπαδόπουλος Βασίλειος
ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
Ενημέρωση για αλλαγές στο Γυμνάσιο
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ «ΜΠΟΔΟΣΑΚΕΙΟ» ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
Σύσταση Κ.Φ.Ι.Κ.Β (Nόμος 141) 1η Συνεδρίαση Κ.Φ.Ι.Κ.Β. 7 ΜΑΡΤΙΟΥ 1990 Έγκριση Κανονισμών 1995 Λειτουργία.
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ
ΕΛΕΓΧΟΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ
ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ
Οι αλλαγεΣ Στο ΓυμναΣιο
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΚΕΣΥΠ Ρεθύμνου Στέλλα Γιαννέλα Ελένη Ζωγραφίδου Σχ. έτος
سیگنالها و سیستمها بابک اسماعیل پور.
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
Αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας
Ιστορία 8η Σέρλοκ Χολμς.
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΩΝ Π.Φ.Σ. 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018.
11ο γυμνάσιο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ – ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ Α΄ΤΑΞΗΣ …στη μεγαλύτερη βαθμίδα! … μεγαλύτερες απαιτήσεις! …νάτην και η εφηβεία!!
Ευθύγραμμη ομαλή κίνηση
Хичээлийн сэдэв: « Молекул кинетик онол»
МИЛ. АВВ. V АСРДА АФИНАДАГИ ДЕМОКРАТИЯ ВА СПАРТАДАГИ ОЛИГАРХИЯ–ИККИТА СИЁСИЙ ТИЗИМ. МИЛ.АВВ. IV АСРНИНГ БИРИНЧИ ЯРМИДА ЮНОНИСТОН гурух Мисрбекова.
Мероприятие, посвященное восстанию студентов
Бириктирувчи тукима биокимёси
“ХХІ ғасыр өскіндері” интеллектуальдық сайыс 5-6 сынып
Екі векторды векторлық көбейту
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
2-босқич магистранти МАЖИДОВ Н.
Σύντομος οδηγός υποψηφίου συμβούλου/προέδρου κοινότητας
Ο ερμηνευτικός διάλογος
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Қан тобын анықтау.Резус фактор анықтау,қан тобының сәйкестігін анықтау.Қан құю техникасы . Қан кетуді тоқтату.Қан кетудің анықтаудың барлық түрлері. Қабылдаған:
7η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΕΠ - ΥΜΕΠΕΡΑΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Δ ΥΤΙΚΗΣ Μ ΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Θεωρία Σημάτων και Συστημάτων 2013 Μάθημα 2 ο Δ. Γ. Τσαλικάκης

Περίληψη Συνέλιξη Μετατοπίσεις Κλιμακώσεις Ενέργεια Ισχύς

Κρουστική Γραμμικών Συστημάτων

Ιδιότητες της Συνέλιξης

Ιδιότητες Συνέλιξης

Η συνέλιξη μετατοπισμένων σημάτων Ιδιότητες Συνέλιξης

Συνήθως υπολογισμός του ολοκληρώματος της συνέλιξης είναι δύσκολος. Οι παρακάτω περιπτώσεις είναι πολύ χρήσιμες: a. Αν τα σήματα x(t), y(t) έχουν ενιαίο τύπο το καθένα για κάθε t, τότε η συνέλιξη x(t)*y(t) υπολογίζεται αμέσως από το ολοκλήρωμα: b. Αν ένα από τα σήματα x(t), y(t), π.χ. το x(t) είναι μη μηδενικό μόνο σ’ ένα διάστημα από t 1 μέχρι t 2, ενώ το άλλο σήμα, το y(t), έχει ενιαίο τύπο για κάθε t, τότε γράφουμε: αφού είναι x(t)=0 για t t 2 Συνέλιξη

Τα σήματα x(t), y(t) αλλάζουν τύπο (το καθένα) κατά διαστήματα. Στην περίπτωση αυτή εργαζόμαστε ως εξής: i. ii. Σχεδιάζουμε πρόχειρα τα σήματα x(τ), y(τ). Θεωρούμε εκείνο από τα x(τ), y(τ) με την απλούστερη γραφική παράσταση π.χ. το x(τ). Θέτουμε όπου τ το –τ οπότε προκύπτει το σήμα x(-τ). Το σήμα x(-τ) έχει γραφική παράσταση που είναι συμμετρική της γραφικής παράστασης του x(τ) ως προς τον κατακόρυφο άξονα. iii. Στο σήμα x(-τ) θέτουμε όπου τ το τ-t, οπότε προκύπτει το σήμα x(-(τ-t)) = x(t-τ). Αυτό είναι μετατοπισμένο κατά t προς τα θετικά σε σχέση με το x(- τ). iv. Σχεδιάζουμε τις γραφικές παραστάσεις των x(t-τ), y(τ), τη μια κάτω από την άλλη και διακρίνοντας περιπτώσεις για τις διάφορες τιμές του t υπολογίζουμε το ολοκλήρωμα: Συνέλιξη

11 Συνέλιξη

12 Συνέλιξη Ανάκλαση ως προς κατακόρυφο άξονα και μετατόπιση κατά t Παίρνουμε το g(t- τ ) και το σέρνουμε πάνω στον ίδιο άξονα με το f( τ )

13 Συνέχεια από πριν … Συνέλιξη Όταν το δεξί άκρο της g(t- τ ) συναντά το αριστερό του f( τ ) και πέρα, Και όταν το αριστερό του g(t- τ ) Δεν εχει περάσει το 0, τότε η συνέλιξη υπολογίζεται από 0 εως τα t-1.

14 Γιώργος Καφετζής, Πανεπιστήμιο Κρήτης Συνέλιξη

Ασκήσεις

Άσκηση 1 4. Να βρεθεί η συνέλιξη των σημάτων: Δίνεται: Λύση Παρατηρούμε ότι καθένα από τα σήματα x(t), y(t) έχει ενιαίο μαθηματικό τύπο για κάθε t. Έχουμε: (αφού το t είναι σταθερό κατά την ολοκλήρωση)

Ακόμη έχουμε δεδομένο: Άρα τελικά η σχέση (1) δίνει: Άσκηση 1 ( συνέχεια ) Ή Λύνουμε κανονικά το ολοκλήρωμα ….

Άσκηση 2

19 Άσκηση 3

20 Άσκηση 3

21 Άσκηση 3

Άσκηση 4 Λύση Παρατηρούμε ότι καθένα από τα σήματα αλλάζει τύπο κατά διαστήματα. Έτσι, εδώ, για την εύρεση της συνέλιξης των σημάτων αυτών ακολουθούμε την παρακάτω διαδικασία: τ u(τ) 0 1 τ e -τ u(τ) 0 1

Άσκηση 4 ( συνέχεια ) ii. Στο σήμα u(τ), που είναι το απλούστερο, κάνουμε αντιστροφή: Θέτουμε όπου τ το -τ, οπότε προκύπτει το σήμα u(-τ), του οποίου η γραφική παράσταση φαίνεται στο διπλανό σχήμα. (Η γραφική αυτή παράσταση είναι συμμετρική της γραφικής παράστασης της u(τ) ως προς τον κατακόρυφο άξονα). iii. Μετατο π ίζουμε το σήμα u(- τ ) κατά t, θέτουμε δηλαδή ό π ου τ το τ -t, ο π ότε π ροκύ π τει το σήμα u(-( τ -t))=u(t- τ ). Ο αριθμός t είναι ένας τυχαίος π ραγματικός αριθμός. Έτσι, αν t>0 η μετατό π ιση γίνεται π ρος τα δεξιά, ενώ αν είναι t<0 η μετατό π ιση γίνεται π ρος τ ’ αριστερά. τ 1 u(-τ) 0 τ u(t-τ) 0 t 1

Άσκηση 4 ( συνέχεια ) iv. Βρίσκουμε τώρα το γινόμενο των σημάτων: x(τ) = e -τ u(τ) y(τ) = u(t-τ) Αυτό γίνεται απλά αν σχεδιάσουμε το ένα κάτω από το άλλο τα σήματ x(τ), y(τ). Διακρίνουμε τις παρακάτω περιπτώσεις ανάλογα με την τιμ του t: a) Για t<0: Επειδή είναι t<0, το σήμα u(t-τ) προέρχεται από το u(t) με μετατόπιση προς τα αριστερά (αρνητικά), όπως φαίνεται στο δεύτερο από τα διπλανά σχήματα. Επειδή το γινόμενο δύο σημάτων προκύπτει από τον πολλαπλασιασμό των τιμών των δύο αυτών σημάτων κάθε χρονική στιγμή, προφανώς είναι: e -τ u(τ)· u(t-τ) = 0 0 τ u(t-τ) t 1 τ e -τ u(τ) 0 1

αφού, όπως παρατηρούμε από τις γραφικές παραστάσεις των σημάτων, e -τ u(τ), u(t-τ), ένα τουλάχιστον από τα σήματα αυτά είναι ίσο με μηδέν κάθε χρονική στιγμή. Άρα είναι: b) Για t>0: Το σήμα u(t-τ) φαίνεται σχεδιασμένο στο δεύτερο από τα παρακάτω σχήματα. Αυτό προκύπτει από το σήμα u(-τ) με μετατόπιση προς τα θετικά. Στο τρίτο σχήμα φαίνεται το γινόμενο e -τ u(τ)·u(t-τ) για t >0. Άσκηση 4 ( συνέχεια )

0 τ u(t-τ) t 1 τ0 e -τ u(τ) 1 τ 0 e -τ u(τ)· u(t-τ) 1 Σχήμα 3 ο Άρα έχουμε: Σχήμα 2 ο t

Άσκηση 5

Άσκηση 5 ( συνέχεια )

29 Άσκηση 6 ( συνέχεια )

30 Άσκηση 6 ( συνέχεια )

Απόκριση συστημάτων σε διεγέρσεις συχνότητας

Σήμα συνεχούς χρόνου

Σήμα Διακριτού χρόνου

Κλιμάκωση στο συνεχές

Μετατόπιση στο συνεχές

Μετατόπιση στο διακριτό

Γενικός μετασχηματισμός χρόνου

Γενικός μετασχηματισμός πλάτους

Ενέργεια Σήματος - Ισχύς

40 Ενέργεια Σήματος - Ισχύς

Ασκήσεις Ενέργειας _1 41

42 Ασκήσεις Ενέργειας _2 Βρείτε την ισχύ του σήματος

43 Ασκήσεις Ενέργειας _2 Συνέχεια