Εμψυχώσεις για να ανακαλύψουν τα παιδιά την απόλαυση του διαβάσματος Πέτρος Πανάου, 19 Οκτωβρίου 2007.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
LES MAISONS DE LA MODE ΟΙΚΟΙ ΜΟΔΑΣ ΟΙ
Advertisements

Εργαστήριο Λειτουργικών Συστημάτων Φροντιστήριο 3– sed και awk Ντίρλης Νικόλαος.
ΣΥΜΒΟΛΗ ΚΥΜΑΤΩΝ.
ΤΟ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ !!!. Το ρετιρέ του κτιρίου La Βelle Εpoque στο Μονακό που πουλήθηκε στην αστρονομική τιμή των 240 εκατ. ευρώ έχει.
ΡΕΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣ
1. 2 Ο καιρός τρελάθηκε! Η υπερθέρμανση του πλανήτη, για την οποία συχνά γίνεται λόγος, σημαίνει ότι ο πλανήτης μας θερμαίνεται και η μέση θερμοκρασία.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ
ΜΑΓΝΗΤΕΣ ΤΟ Μαγνητικο Πεδιο ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ ΚΑΙ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ
Μελέτες αποδεικνύουν ότι καταναλώνονται ανάμεσα σε 500 δισ και ένα τρις πλαστικές σακούλες σε ολόκληρο τον κόσμο. National Geographic News September 2,
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΥΤΡΟΥ ΑΝΝΙΤΑ ΚΕΡΑΤΣΑ
Ηλεκτρομαγνητισμός Από τον ηλεκτρισμό στο μαγνητισμό – ο ηλεκτρομαγνήτης 15ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΜΙΑΣ Υφαντής Βασίλειος Απρίλιος.
Μουσικός διευθυντής : Gil Gourdier-Leroy
Dr. HAMILTON NAKI Ο «ΛΑΘΡΑΙΟΣ» ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ Ο «ΛΑΘΡΑΙΟΣ» ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ.
Μαγνητική ροή.
Φυσική Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας
Δανία Danmark.
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙΣ »
Dr. HAMILTON NAKI Ο ΛΑΘΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ Ο Ηamilton Naki, ενας Νοτιοαφρικανος νεγρος 78 ετων, πεθανε τον Μαη του Το νέο, δεν εγραφη στις εφημεριδες,
1 τρισεκατομμύριο 500 δισεκατομμύρια πλαστικές τσάντες καταναλώνονται παγκόσμια κάθε χρόνο. National Geographic News September 2, 2003.
ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΡΗΣΗΣ: ΔΙΔΙΑΣΤΑΤΗ ΔΙΑΣΚΟΠΗΣΗ
Χαράλαμπος Μπιλλίνης Πρόεδρος, Τμήμα Κτηνιατρικής, Παν. Θεσσαλίας
Αλληλεπίδραση ρευματοφόρου αγωγού και μαγνήτη
ΛΕΞΕΙΣ- ΦΡΑΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΕΘΝΙΚΟ και ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΔΕ «ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ» Αικατερίνη – Ελένη Σουλάνδρου Α.Μ:
Configcave.html ConFIGURING the CAVE Jeffrey Shaw with Agnes Hegedues and Bernd Lintermann / 1996 Computergraphic installation Eξερευνά τη σχέση χώρου~σώματος.
NOBEL ΦΥΣΙΚΗΣ NOBEL ΦΥΣΙΚΗΣ Νομπελίστας : Niels Bohr Υποψήφιος : J.J.Tomson.
ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΡΕΥΜΑΤΟΦΟΡΟΥ ΑΓΩΓΟΥ ΚΑΙ ΠΗΝΙΟΥ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ.
ΑΓΙΟΙ, ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΙΑ: Η ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΩΝ (Σεμινάριο)
“Η μόδα στη ζωή μας” Η μόδα είναι ένα πολυσύνθετο φαινόμενο που καθρεπτίζει τις εξελίξεις μιας κοινωνίας σε μια ιστορική περίοδο. Ο ρόλος της είναι να.
Ιστορίες Πόλεων Η Αθήνα τον 19ο αι
Ισμήνη Τσιόγκα ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ Υπεύθυνος κα8ηγητής:κ.Καπετανάκης Ισμήνη Τσιόγκα Γ’3 Ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος.
René Magritte ( ). Max Beckmann ( ), Αυτοπροσωπογραφία με ποτήρι σαμπάνιας, 1919, ελαιογραφία σε μουσαμά, 65 × 55,5.
First Peter: an overview by Dr. Lorin L. Cranford Day 5 C&L Publications Boiling Springs, NC.
Κωνσταντίνος Βακουφτσής, Φιλόλογος Το λουτρό και η χρήση του νερού στην Οδύσσεια και στο διάστημα Η Ευρύκλεια αναγνωρίζει τον Οδυσσέα πλένοντας τα πόδια.
ΤΟ ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Αναλυτικότερη παρουσίαση. Seite 2 Το Συνοπτικό Πρόβλημα Προκύπτει από δύο στοιχεία: α) τα τρία πρώτα Ευαγγέλια παρουσιάζουν αξιοσημείωτες.
Introduction to Semiotics & Communication Λάζαρος Παπουτζής Υπ.Δρ. στην Σημειωτική, Α.Π.Θ Ιφιγένεια Βαμβακίδου Καθηγήτρια Νεότερης Ελληνικής Ιστορίας και.
ΜΑΘΗΜΑ υποχρεωτικό ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΒΑΜΒΑΚΙΔΟΥ.  ΛΕΞΕΙΣ ΜΕΧΡΙ 3000  ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ- ερευνητικό υλικό  ΠΕΝΤΕ ΜΝΗΜΕΙΑ ΠΟΛΗΣ, ΧΩΡΙΟΥ  ΠΡΟΤΟΜΕΣ, ΑΝΔΡΙΑΝΤΕΣ-ΑΓΑΛΜΑΤΑ.
Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΤΙΚΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΕΛΗΣ Β 4 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2015 ΔΑΝΙΑ. Πού βρίσκεται ; Η Δανία βρίσκεται στη Σκανδιναβία, στη βόρεια Ευρώπη.
Μάθημα 1 Μ. Γκουτζιούδης.  Επιστήμη - « ιερά επιστήμη » ( θεολογία )  Ιστορική συγκυρία - θέση θεολογίας εντός της ακαδημαϊκής κοινότητας  Η θεολογία.
Οι αρχαίοι πολιτισμοί στηρίχθηκαν στην προφανή περιοδική κίνηση ουράνιων σωμάτων όπως του Ηλίου, της Σελήνης και των άστρων, για να καθορίσουν την ημέρα,
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΕΩΦΥΣΙΚΗ Ενότητα 6: Μαγνητισμός Κοντοπούλου Δέσποινα Καθηγήτρια Φυσική.
ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ - Ο ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΗΣ
Rosalba Carriera ( ), Antoine Watteau, 1721, παστέλ σε χαρτί, 55 × 43 εκ., Τρεβίζο, Museo Civico Luigi Bailo.
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
Σαράντος Ψυχάρης ΑΣΠΑΙΤΕ
Ομάδα: Τέχνη & Πολιτισμός
ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣ.
Εισαγωγή στην Κ.Δ. και ιστορία εποχής της Καινής Διαθήκης
8 διάσημες ταινίες της Disney βασισμένες σε σοκαριστικές ιστορίες
Εισαγωγή στην Κ.Δ. και ιστορία εποχής της Καινής Διαθήκης
Θρησκευτικά Γ’ Γυμνασίου
Almere – Oλλανδία – αρχ. Christian de Portzamparc Πυκνότητα κατοικιών
Ηλεκτρομαγνητισμός Οι πρωταγωνιστές
Οι εβραϊκές και οι χριστιανικές χρονολογήσεις για την αρχή της Δημιουργίας και οι απόψεις της Σύγχρονης Αστροφυσικής Στράτος Θεοδοσίου αφυπηρετήσας Αναπληρωτής.
Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ Το φως ήταν και είναι μια βασική αιτία ύπαρξης της ζωής στον πλανήτη μας. Τα φυτά, με τη φωτοσύνθεση, μετατρέπουν την ενέργεια που παρέχει.
5ο Λύκειο Περιστερίου Σχολ.Έτος Project 5
Χανσ κριστιαν αντερσεν
Αρχιεπισκοπος πασησ Αλβανιας
ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΧΡΩΣΕΙΣ
Φυσιολογία της οξεοβασικής ισορροπίας - Ερμηνεία αερίων αίματος
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Στοιχεία από την Αμερικανική Εταιρεία περιβαλλοντικής Προστασίας δείχνουν ότι περίπου 500 δισεκατομμύρια έως ένα τρισεκατομμύριο πλαστικές σακούλες καταναλώνονται.
Ηλεκτρομαγνητική Επαγωγή
ΜΟΡΦΕΣ ΙΝΣΟΥΛΙΝΗΣ ΥΠΕΡΒΡΑΧΕΙΑΣ (ΥΠΕΡΤΑΧΕΙΑΣ) ΔΡΑΣΗΣ
Wednesday, November 28 Pick up a ‘The Crusades’ question sheet
Φασματοσκοπία (8η Διάλεξη)
ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΡΕΥΜΑΤΟΦΟΡΟΥ ΑΓΩΓΟΥ
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Κατηγορίες.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

εμψυχώσεις για να ανακαλύψουν τα παιδιά την απόλαυση του διαβάσματος Πέτρος Πανάου, 19 Οκτωβρίου 2007

Κάθε φορά που διαβάζω ένα ποίημα, έχω την εντύπωση ότι το έγραψα εγώ. Πιστεύω ότι είμαι ο μεγαλύτερος ποιητής του κόσμου! -- Φλοράν (μαθητής Α’ τάξης του δημοτικού)

Κριστιάν Ποσλανιέκ βιβλίο Να Δώσουμε στα Παιδιά Όρεξη για Διάβασμα: Εμψυχώσεις για να Ανακαλύψουν τα Παιδιά την Απόλαυση του Διαβάσματος ερευνητής Εθνικό Ινστιτούτο Παιδαγωγικής Έρευνας της Γαλλίας

κεντρική ιδέα να καταστήσουμε τα παιδιά ικανά να ανακαλύψουν τα δικά τους κίνητρα για διάβασμα

να προβάλουν στο κείμενο τον εαυτό τους να ιδιοποιηθούν το κείμενο να τους δημιουργηθεί η εντύπωση πως το έγραψαν τα ίδια μια κρίσιμη συνάντηση μ’ ένα βιβλίο

πρόβλημα αγνοούν την ύπαρξη βιβλίων που μπορούν να τους μιλήσουν τόσο προσωπικά αναγνωστική εμπειρία – καταναγκαστικές δραστηριότητες

εμψυχώσεις να βοηθήσουν τα παιδιά να ανακαλύψουν κείμενα που τα ευχαριστούν και ταιριάζουν στην ιδιοσυγκρασία τους

πληροφοριακές εμψυχώσεις τα παιδιά δεν πάνε στη βιβλιοθήκη, πάει η βιβλιοθήκη στα παιδιά δυναμική πληροφόρηση για την ποικιλία των βιβλίων

Μια Βιβλιοθήκη στην Αυλή του Σχολείου Εμψυχωτές: Ομάδα Παιδιών Διαλέγουν βιβλία που τους αρέσουν Τα απλώνουν σε τραπέζι στην αυλή Το διάλειμμα κάθονται και τα ξεφυλλίζουν Προκαλούν την περιέργεια Ενθαρρύνουν τον άμεσο δανεισμό

Μια Βιβλιοθήκη Μπροστά στη Βιβλιοθήκη Εμψυχωτές: Βιβλιοθηκονόμοι Μια μέρα αργίας σε δημόσιο μέρος/ δημόσια εκδήλωση Τραπέζια με βιβλία (μπροστά από βιβλιοθήκη) Δίνουν συμβουλές σε παιδιά και γονείς Απαντούν ερωτήσεις Ενθάρρυνση-ξεφύλλισμα-διάλογος- δανεισμός-εγγραφή Κατακόρυφη αύξηση μελών

Διάβασμα και Σοκολάτα Εμψυχωτές: Φοιτήτριες/ Φοιτητές «Η έμπνευση να αναμειχθούν οι απολαύσεις του πνεύματος με τις γλυκές απολαύσεις του στομαχιού, να συνδυαστούν και να παραδοθούν στο ευέλικτο παιχνίδι των συνειρμών (όπως ακριβώς και η ίδια η γλώσσα προσφέρεται για υποβλητικές μεταφορές: καταβροχθίζω ένα βιβλίο, έχω όρεξη για διάβασμα) γεννήθηκε γρήγορα στους κόλπους της ομάδας μας.» Ένα καφέ για ελεύθερο διάβασμα Λεωφορείο με κουζινούλα, χαλιά, μαξιλάρια και κασόνια με βιβλία

Το «Αναγνωστικό Μπάνιο» Εμψυχωτές: εκπαιδευτικοί, βιβλιοθηκονόμοι, γονείς, συγγραφείς, εικονογράφοι, εκδότες, βιβλιοπώλες, ηθοποιοί κ.ά. «Εβδομάδα Διαβάσματος»: όλες οι σχολικές δραστηριότητες επικεντρώνονται στο βιβλίο και την ανάγνωση (διαθεματική προσέγγιση) Πρόσθετα υλικά και δραστηριότητες υποστήριξης ανάγνωσης Κάθε μέρα φιλοξενούμενος με νέο βιβλίο Η «Βιβλιοφιλία» Αφηγήσεις, επισκέψεις, εκθέσεις, διαγωνισμοί, συζητήσεις, θέατρο, ζωγραφική, φωτογραφία, κινηματογράφος

Διαβάζω Σημαίνει Καταλαβαίνω Εμψυχωτές: Εκπαιδευτικοί Διερεύνηση Σχέδιο εργασίας που απαιτεί ανάγνωση βιβλίων γνώσεων Διατύπωση ερωτημάτων Αναζήτηση απάντησης μέσα από βιβλία γνώσεων και συνομιλία με ειδικούς

εμψυχώσεις παιχνιδιού ένα ισχυρό κίνητρο: το παιχνίδι δεν χρειάζεται να πείσουμε τα παιδιά ότι το βιβλίο πιθανόν να τους προσφέρει κάποια ευχαρίστηση

Το Κοινό Σημείο Εμψυχωτές: Εκπαιδευτικοί ή Βιβλιοθηκονόμοι 5-6 στοίβες με 12 βιβλία η κάθε μια Τα 10 έχουν κοινό σημείο Σκοπός: να βρουν το κοινό Φεύγουν με ένα βιβλίο Επόμενη συνάντηση – Ανακάλυψη και τίτλος στην κάθε στοίβη

Το Βιβλιοκρυφτό Εμψυχωτές: Ομάδα Παιδιών Μαγνητοφωνούν βιβλιοπαρουσιάσεις με μορφή αινίγματος Κάποια στοιχεία (όχι πάντα τα ίδια): π.χ. χρονολογία έκδοσης, σειρά, εκδότης, θέμα, όνομα εικονογράφου) Διαβάζεται απόσπασμα από περιεχόμενα ή/και κείμενο Άλλη Ομάδα: Εξερεύνηση – Ανακάλυψη

Ο Μαραθώνιος του Χιούμορ Εμψυχωτής: Δάσκαλος Διερεύνηση: Τι μας προκαλεί γέλιο; Χιουμοριστικά μέσα συγγραφέων; Να φέρουμε όσο πιο πολλά και όσο πιο αστεία χιουμοριστικά κείμενα (βιβλία, διηγήματα, κόμικς, περιοδικά, γελοιογραφίες) Κατηγοριοποίηση – Παρουσίαση Έκθεση

Το Στρογγυλό Τραπέζι Εμψυχωτές: Ένα Παιδί Ένα Παιδί – ρόλος δημοσιογράφου που συζητά με συγγραφείς 4-5 Παιδιά – ρόλους συγγραφέων που απαντούν ερωτήσεις δημοσιογράφου Έχουν διαβάσει και ιδιοποιηθεί τα βιβλία Το «κοινό» συμμετέχει με χαρτάκια- ερωτήσεις που διαβάζει ο «δημοσιογράφος» Βιντεοσκόπηση και προβολή σε βιβλιοθήκη ή άλλο χώρο

Βιβλιοαινίγματα Εμψυχωτές: Ομάδα Παιδιών Οι εμψυχωτές έχουν διαβάσει όλοι το ίδιο βιβλίο Τα υπόλοιπα παιδιά προσπαθούν να ανασυνθέσουν την υπόθεση του βιβλίου χωρίς να το έχουν διαβάσει Κάνοντας ερωτήσεις στους εμψυχωτές (σε σχέση με: χώρο, χρόνο, πρόσωπα, δράση)

Ένσταση! Εμψυχωτές: Ομάδα Παιδιών Τα παιδιά συγκροτούν δικαστήριο Κρίνουν ένα συγγραφέα, βιβλίο ή λογοτεχνικό είδος Π.χ. κρίνουν και επιχειρηματολογούν για «αληθοφάνεια» χαρακτήρων, συμπεριφορών, γεγονότων

εμψυχώσεις αισθήματος ευθύνης (1) δε διαβάζουν απλά για να διαβάσουν διαβάζουν για να συμβάλουν σε κάποιο κοινωνικό δρώμενο

εμψυχώσεις αισθήματος ευθύνης (2) Οι «Μεγάλοι» Διαβάζουν στους «Μικρούς» Τα Παιδιά Δίνουν Συμβουλές Εκδίδοντας ένα Λογοτεχνικό Περιοδικό Τα Παιδιά Επιτροπή ενός Λογοτεχνικού Βραβείου Οι Μαγνητοφωνήσεις

Να Δώσουμε στα Παιδιά Όρεξη για Διάβασμα: Εμψυχώσεις για να Ανακαλύψουν τα Παιδιά την Απόλαυση του Διαβάσματος Christian Poslaniek Περισσότερες Εμψυχώσεις και με Περισσότερη Λεπτομέρεια Εμψυχώσεις Εμβάθυνσης

Η/Ο δημιουργική/ός εκπαιδευτικός μπορεί να προσαρμόσει αυτές τις εμψυχώσεις στις ιδιαιτερότητες των παιδιών του σχολείου ή της περιοχής της/του να εμπνευστεί και να δημιουργήσει ακόμα πιο πρωτότυπες εμψυχώσεις