Τεκμηριωμένη Λήψη Κλινικής Απόφασης Ενότητα 9: Συγγραφή επιστημονικής εργασίας – Μέρος 2 ο Κλαίρη Γουρουντή, PhD Τμήμα Μαιευτικής Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
Advertisements

“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Business English Ενότητα # 9: Financial Planning Ευαγγελία Κουτσογιάννη Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά.
Ancient Greek for Everyone: A New Digital Resource for Beginning Greek Units 3 part 2: Feminine Nouns Biblical Reading 2015 edition Wilfred E. Major
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
COURSE CODE: DES-102 COURSE TITLE: DECORATION DRAWING TUTOR: DOMENICA RENKO SEMESTER: FALL 2010 PROJECT: 2 | hand-out: week 10 – hand-in: week 11 | duration:
Διοίκηση Τεχνολογίας Εργασία: “Sources of Innovation” Πρόγραμμα:MBA Part-Time.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
Time Management Matrix Assignment Submitted By Safwan Zubair October 21, 2013 BUS Contemporary Business Practice Professor Nankin.
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΣΘΕΝΩΝ (PATIENT SAFETY) ωφελέειν ή μη βλάπτειν ωφελέειν = θεραπευτική παρέμβαση μη βλάπτειν = ασφάλεια ασθενών.
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας. ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ.
ERASMUS+ - ΒΔ 1 Σχολική Εκ π αίδευση – Εκ π αίδευση Ενηλίκων Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για τη Διαχείριση και Υλοποίηση των Εγκεκριμένων Σχεδίων (Πρόσκληση.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
1 Αποτελέσματα κλάδου – ‘Α τρίμηνο 2015 Το α’ τρίμηνο του 2015 ο κλάδος παρουσιάζει τάσεις σταθεροποίησης στα έσοδα του ενώ οι επενδύσεις αυξάνονται με.
“Write your name in Greek” workshop. Greek language The language of Homerus, great poet of the antiquity, The language of the ancient lyrical and tragical.
Τεχνολογία Διοίκησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών Τεχνολογία Διοίκησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών Δημοσιεύσεις Καθηγήτρια: Αφροδίτη Τσαλγατίδου
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011 Αθήνα, Ξενοδοχείο ‘Athens Park Hotel’
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Επανασχεδιασμός του Ευρωπαϊκού Συστήματος Ενδοκοινοτικών Συναλλαγών (Revised Intrastat) Η συγκεκριμένη παρουσίαση συνοψίζει την ανάλυση των αποτελεσμάτων.
Matrix Analytic Techniques
Η ανάπτυξη του κωφού παιδιού
Ψηφιακeς ιδEες και αξIες
Working Along with Key Experts
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
ΠρΟταση δημιουργΙασ ΦυσικΗς ΔιεπαφΗς
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Class X: Athematic verbs II
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Αιτιολογία και φυσική ιστορία ΑΚΑ
Adjectives Introduction to Greek By Stephen Curto For Intro to Greek
από την αγάπη του Χριστού; Τι λοιπόν μπορεί να μας χωρίσει από
Τζένη Παγγέ, Καθηγήτρια ΠΤΝ, Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
στον Ιησού που μας έδωσε την πίστη την οποία και τελειοποιεί.
(ALPHA BANK – EUROBANK – PIRAEUS BANK)
GREECE.
ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗΣ ΤΩΝ PV ΣΤΗ ΡΟΗ ΤΟΥ LAA ΣΕ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ PAF
Ό,τι βρίσκεται στη Γραφή
Το ιερό δισκοπότηρο της ΙΕ γλωσσολογίας
ζωντανός και δραστικός.
Aρχιτεκτονική άμεσων ενισχύσεων
Αθανάσιος Δ Πρωτογέρου / Αναπληρωτής Καθηγητής
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας του φοιτητή Στογιάννου Αλέξανδρου
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
Ενημέρωση για eTwinning
aka Mathematical Models and Applications
GLY 326 Structural Geology
ΑΣΚΗΣΗ στην ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
ΜΠΣ: Διοίκηση & Διαχείριση
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
Class X: Verbal Roots and Imperfect © Dr. Esa Autero
Ελληνικά στο Clemton Park PS
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Find: Force on culvert in [lb/ft]
Variable-wise and Term-wise Recentering
2013 edition Wilfred E. Major
CPSC-608 Database Systems
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Ιδρύθηκε το 1925
Class X: Athematic verbs II © Dr. Esa Autero
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεκμηριωμένη Λήψη Κλινικής Απόφασης Ενότητα 9: Συγγραφή επιστημονικής εργασίας – Μέρος 2 ο Κλαίρη Γουρουντή, PhD Τμήμα Μαιευτικής Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται διαφορετικά Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

4. Μεθοδολογία o Σκοπός αυτής της ενότητας είναι να περιγράψει με ακρίβεια τον τρόπο με τον οποίο διενεργήθηκε η έρευνα. o Θα πρέπει να αναφέρουμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία ώστε να μπορεί κάποιος άλλος ερευνητής να αναπαραγάγει την έρευνά μας αν χρειαστεί.

Μέρη Μεθοδολογίας Χωρίζεται συνήθως σε υποενότητες: o Σχεδιασμός της έρευνας και διαδικασία συλλογής δεδομένων. o Συμμετέχοντες και μη συμμετέχοντες. o Εργαλεία συλλογής δεδομένων. o Στατιστική ανάλυση. o Ηθική και δεοντολογία της έρευνας.

4 α. Δείγμα o Το δείγμα πρέπει να περιγράφεται επαρκώς και να είναι αντιπροσωπευτικό του υπό μελέτη πληθυσμού. o Πρέπει να περιγράφονται τα κριτήρια επιλογής των συμμετεχόντων, το ποσοστό των συμμετεχόντων που δέχτηκε να συμμετάσχει (eligibility rate) και το ποσοστό των ατόμων που τελικά συμμετείχε (response rate). o Είναι σημαντικό να αναφερθούν οι λόγοι της μη συμμετοχής (π.χ. Έλλειψη χρόνου εκ μέρους των συμμετεχόντων, έλλειψη ενδιαφέροντος). o Είναι σημαντικό να αναφερθεί αν κάποια άτομα αποχώρησαν κατά τη διάρκεια της έρευνας (μη συμμετέχοντες), τα δημογραφικά χαρακτηριστικά αυτών των ατόμων και η ύπαρξη διαφορών μεταξύ των συμμετεχόντων και μη συμμετεχόντων.

4 α. Μέγεθος δείγματος o Πρέπει να περιγράφεται το μέγεθος του δείγματος και η επάρκεια του μεγέθους αυτού του δείγματος προκειμένου να διεξαχθεί η μελέτη και να επιτευχθεί η επιθυμητή ισχύς της μελέτης.

Methods (1 από 2) Sample and data collection The study was conducted in one of the largest hospitals in Greece to achieve a representative database. The questionnaire was administrated to a sample of 132 pregnant women with a gestational age of between 11 and 14 weeks who were booked for antenatal screening in the antenatal clinic of a public hospital of Athens. The inclusion criteria were that women: (a) were able to read and write in Greek language, (b) were 18 years or older, and (c) did not have a history of mental of medical disorder. Following ultrasound appointment in the first trimester of pregnancy, a midwife from the research team contacted eligible women. The pregnant women were informed of the study and once they voluntarily agreed to participate, they were given an envelope containing the questionnaires and an informed consent form.

Methods (2 από 2) Sample and data collection (συνέχεια) The completed questionnaires and the signed consent form were returned directly or by mail to the research team (within 2-3 weeks). During the recruitment period (from October 2010 to February 2011), 160 women were asked to participate in the study: 96% of them (155/160) agreed to take part, and finally 132 of the women returned completed questionnaires (response rate 85%). Non-participation was mainly due to time constraints. The final sample of 132 women, was adequate for exploratory factor analysis ( > 5 participants per item), as recommended by Stevens (2002).

4 β. Σχεδιασμός της έρευνας o Περιγράφεται η ερευνητική στρατηγική (αναφέρεται αν είναι επιτόπια μελέτη, τυχαιοποιημένη μελέτη). o Σε περίπτωση τυχαιοποιημένης μελέτης πρέπει να περιγραφεί ο τρόπος με τον οποίο τυφλά τοποθετήθηκαν οι συμμετέχοντες στην ομάδα παρέμβασης και ομάδα ελέγχου και η μέθοδος τυχαιοποίησης τους.

4 β. Διαδικασία συλλογής των δεδομένων o Περιγράφεται η εκτέλεση της έρευνας βήμα προς βήμα. o Αναφέρετε τις οδηγίες που δόθηκαν στους συμμετέχοντες (π.χ. να πάρουν το ερωτηματολόγιο στο σπίτι τους και να το συμπληρώσουν εκεί με αυθορμητισμό χωρίς τη βοήθεια τρίτου...). o Περιγράψτε τον τρόπο χορήγησης και περισυλλογής (π.χ. Δόθηκε ένα πακέτο ερωτηματολογίων σε φάκελο που συμπληρώνονταν από τους συμμετέχοντες...το πακέτο των ερωτηματολογίων θα το επέστρεφαν στον ερευνητή μετά τη συμπλήρωση στο χώρο του νοσοκομείου). o Αποφεύγουμε να συμπεριλάβουμε περιττές πληροφορίες (π.χ. Σε ποιο ακριβώς θάλαμο του νοσοκομείου έγινε η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου).

4 γ. Εργαλεία συλλογής δεδομένων  Στην ενότητα αυτή περιγράφονται τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν στην έρευνα και η λειτουργία τους. Τα εργαλεία συλλογής δεδομένων μπορεί να είναι: o Ερωτηματολόγια. o Συνεντεύξεις. o Εργαστηριακές τεχνικές.

Ερωτηματολόγια  Αναφέρουμε αρχικά ποια είναι τα ερωτηματολόγια που χρησιμοποιήθηκαν (π.χ. STAI, Spielberger) καθώς και τον κατασκευαστή τους και τη χρονολογία κατασκευή τους.  Περιγράφουμε το ερωτηματολόγιο: o Πόσα ερωτήματα και πόσες υποκλίμακες έχει και από ποια ερωτήματα προκύπτει η κάθε υποκλίμακα; o Ποια είναι η διακύμανση του σκορ στην κάθε υποκλίμακα και τι υποδεικνύει το υψηλό και χαμηλό σκορ; o Πως γίνεται ο υπολογισμός του σκορ για την κάθε υποκλίμακα (π.χ. Άθροισμα όλων των ερωτημάτων). o Ποια είναι η τιμή του δείκτη εγκυρότητας του ερωτηματολογίου (δηλ. η τιμή του Cronbach a).

Study instruments (1 από 4) Worries daring pregnancy were measured with the Cambridge Worry Scale (CWS) developed by Green et aL (2003). The CWS contains items concerning worries during pregnancy, such as. the baby's health and giving birth. Each item is scored on a six-point Likert-type scale ranging from not a worry (0) to major worry (5). The CWS scale can be used throughout pregnancy.

Study instruments (2 από 4) Depending on the pregnancy week, additional context-specific items can be added or removed as appropriate. The CWS used in this study comprised 16 items (see additional file IX which allows the calculation of a total sum score that ranges from O to 80. Λ higher score reflects higher worries. According to the developers, the CWS has a four factor structure: (1) socio- medical aspects of having a baby: giving birth; going to hospital: internal examinations; and coping with the new baby. (2) socio- economic issues: money, employment problems, housing and the law. (3) health of mother and baby: miscarriage, something being wrong with the baby and own health, and (4) relationship» with partner, family and friends. 12

Study instruments (3 από 4) After obtaining authorization by its developers, the 'forward- backward translation was applied to translate the CSW from English to Greek language. Back-translation is highly recommended by experts on cross cultural research. This process must be followed carefully because the meanings of its component constructs may vary from one culture to another (Maneesriwongul and Dixon. 2004). The CWS was translated from English into Greek, by two independent health professionals who were native speakers of the Greek language with a high level of fluency in English. The forward translations were compared with each other and with the original English version.

Study instruments (4 από 4) After discussing any discrepancies, the two versions were synthesized to form one common Greek version. The Greek version was then back-translated independently by two native English speakers whose second language was Greek. The translation coordinator (first author) compared the back- translation with the original questionnaire. Any discrepancies that emerged from the comparison were discussed and two items were reworded. After the back-translation was conducted, the translated version was checked in order to minimize misunderstandings concerning especially the terminology and was culturally adapted. Therefore, a version of the Greek questionnaire, which was linguistically and conceptually equivalent to the English version, was developed. 14

Στάθμιση ερωτηματολογίου Σε περιπτώσεις που ένα ερωτηματολόγιο δεν έχει μεταφραστεί στην Ελληνική γλώσσα και δεν έχει χρησιμοποιηθεί στον ελληνικό πληθυσμό ο ερευνητής είναι υποχρεωμένος πριν το χρησιμοποιήσει να το σταθμίσει στον ελληνικό πληθυσμό. Αυτο συμπεριλαμβάνει τα εξής βήματα: o Λήψη έγγραφης άδειας από τον κατασκευαστή του ερωτηματολογίου προκειμένου να προχωρήσει στην μετάφραση και στάθμιση. o Μετάφραση στα ελληνικά και πολιτισμική προσαρμογή στις ιδιαιτερότητες της εκάστοτε γλώσσας και πληθυσμού. o Πιλοτική εφαρμογή με χρήση μικρού και αντιπροσωπευτικού δείγματος για ανεύρεση λαθών, παραλείψεων, ασαφειών. o Στατιστική ανάλυση ευρημάτων o Επαναχορήγηση σε μεγάλο δείγμα (υπολογισμός δείγματος βάσει στατιστικού προγράμματος) o Τελική στατιστική ανάλυση

4 δ. Στατιστική ανάλυση o Παρουσίαση των στατιστικών τεχνικών που θα χρησιμοποιήσουμε προκειμένου να αναλύσουμε τα δεδομένα μας o Περιγραφική στατιστική (μέση τιμή, διακύμανση) o Συσχετίσεις μεταξύ μεταβλητών o Όριο στατιστικής σημαντικότητας

4 ε. Ηθική και δεοντολογία έρευνας (1 από 2) o Λήψη άδειας από την επιτροπή έρευνας και ηθικής του νοσοκομείου ή του χώρου που πρόκειται να διεξαχθεί η έρευνα (αναφορά στην εργασία του αρ. πρωτ. της άδειας). o Λήψη άδειας για μετάφραση και στάθμιση ερωτηματολογίου αλλά και για απλή χρήση ερωτηματολογίου από τον κατασκευαστή του ερωτηματολογίου (συνήθως μέσω ώστε να υπάρχει γραπτό τεκμήριο της επικοινωνίας). o Προαιρετική συμμετοχή ασθενών στην έρευνα.

4 ε. Ηθική και δεοντολογία έρευνας (2 από 2) o Η μη συμμετοχή δεν θα έχει κυρώσεις ή επιπτώσεις. o Τήρηση ανωνυμίας και απορρήτου της συμμετοχής των συμμετεχόντων. o Παροχή πληροφόρησης στους συμμετέχοντες για τα οφέλη αλλά και τους πιθανούς κινδύνους της έρευνας (δοκιμή φαρμάκου). o Γραπτή ενημέρωση και γραπτή συναίνεση των συμμετεχόντων για συμμετοχή με υπογραφή σε φόρμα συναίνεσης. 18

Τέλος Ενότητας

Σημειώματα

Σημείωμα Αναφοράς Copyright Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας, Κλαίρη Γουρουντή Κλαίρη Γουρουντή. «Τεκμηριωμένη Λήψη Κλινικής Απόφασης. Ενότητα 9: Συγγραφή επιστημονικής εργασίας – Μέρος 2 ο ». Έκδοση: 1.0. Αθήνα Διαθέσιμο από τη δικτυακή διεύθυνση: ocp.teiath.gr.ocp.teiath.gr

Σημείωμα Αδειοδότησης Το παρόν υλικό διατίθεται με τους όρους της άδειας χρήσης Creative Commons Αναφορά, Μη Εμπορική Χρήση Παρόμοια Διανομή 4.0 [1] ή μεταγενέστερη, Διεθνής Έκδοση. Εξαιρούνται τα αυτοτελή έργα τρίτων π.χ. φωτογραφίες, διαγράμματα κ.λ.π., τα οποία εμπεριέχονται σε αυτό και τα οποία αναφέρονται μαζί με τους όρους χρήσης τους στο «Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων». [1] Ως Μη Εμπορική ορίζεται η χρήση: που δεν περιλαμβάνει άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος από την χρήση του έργου, για το διανομέα του έργου και αδειοδόχο που δεν περιλαμβάνει οικονομική συναλλαγή ως προϋπόθεση για τη χρήση ή πρόσβαση στο έργο που δεν προσπορίζει στο διανομέα του έργου και αδειοδόχο έμμεσο οικονομικό όφελος (π.χ. διαφημίσεις) από την προβολή του έργου σε διαδικτυακό τόπο Ο δικαιούχος μπορεί να παρέχει στον αδειοδόχο ξεχωριστή άδεια να χρησιμοποιεί το έργο για εμπορική χρήση, εφόσον αυτό του ζητηθεί.

Διατήρηση Σημειωμάτων Οποιαδήποτε αναπαραγωγή ή διασκευή του υλικού θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει:  το Σημείωμα Αναφοράς  το Σημείωμα Αδειοδότησης  τη δήλωση Διατήρησης Σημειωμάτων  το Σημείωμα Χρήσης Έργων Τρίτων (εφόσον υπάρχει) μαζί με τους συνοδευόμενους υπερσυνδέσμους.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στo πλαίσιo του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας» έχει χρηματοδοτήσει μόνο την αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.