Ενημερωτική Συγκέντρωση Γονέων Μαθητών 1 ου Έτους Θέατρο Χωρέμη Δευτέρα, 6 Οκτωβρίου 2014 (18:00-20:00) 1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2013
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ 2013 (Ν ΦΕΚ:193/ ) ΕΦΑΡΜΟΓΗ: για τους μαθητές της Α΄ τάξης Λυκείου Σχολικό Έτος: Επιμέλεια παρουσίασης :Νίκος Ασλάνης(ΠΕ03)
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ (ΓΥΜΝΑΣΙΟ και ΛΥΚΕΙΟ) ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ.
Tο Νέο Γενικό Λύκειο σύμφωνα με το νόμο 4186/ και τις τροποποιήσεις του, σύμφωνα με τους νόμους: 4264/ και 4275/ Λ Υ Κ Ε.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου, η οποία είναι τάξη προσανατολισμού, περιέχει μαθήματα Γενικής Παιδείας συνολικής διάρκειας τριάντα τριών (33) ωρών εβδομαδιαίας.
PESTALOZZI Council of Europe training Program for education professionals European Modules for Trainer Training ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ PESTALOZZI EDUCATION.
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4186/2013. Το νέο Γενικό Λύκειο σχηματικά Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥΒ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΓΕΛ ΤΗΝΟΥ Οκτώβρης ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΩΡΕΣ Αρχαία Ελληνική Γλώσσα & Γραμματεία Ελληνική Γλώσσα Νέα Ελληνική Γλώσσα2 Λογοτεχνία2 2.
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE Π Α Ρ Ο Υ Σ Ι Α Σ Η Αποτελέσματα Εξετάσεων Ι.Β Γενικά Στατιστικά Στοιχεία 2. Σύγκριση.
Ενημερωτική Συγκέντρωση Γονέων Μαθητών 2 ου Έτους Θέατρο Χωρέμη Δευτέρα, 28 Σεπτεμβρίου 2015 (18:00-20:00) 1.
Θέατρο Χωρέμη Δευτέρα, 2 Νοεμβρίου 2015 (18:00-20:00) ΕλληνοαμερικανικόνΕκπαιδευτικόνΊδρυμα Κολλέγιο Αθηνών – Κολλέγιο Ψυχικού ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ Λ Υ Κ Ε.
Δομή του Νέου Γενικού Λυκείου Η παρουσίαση εδράζεται στα Ν.Δ.: 4327 (ΦΕΚ 50/ ) 4186 (ΦΕΚ 193/ ) 4310 (ΦΕΚ 258/ )
DEUTSCHE SCHULE ATHEN ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ Λ Υ Κ Ε Ι Ο Αλλαγές στο Λύκειο Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Πεδία Προσανατολισμού.
ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟ 1. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE Π Α Ρ Ο Υ Σ Ι Α Σ Η Αποτελέσματα Εξετάσεων Ι.Β Γενικά Στατιστικά Στοιχεία 2.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας. ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ.
Ενημερωτική Συγκέντρωση Γονέων Μαθητών 1 ου Έτους Θέατρο Χωρέμη Δευτέρα, 5 Οκτωβρίου 2015 (18:00-20:00) 1.
Ενημερωτική Συγκέντρωση Γονέων Μαθητών 2 ου Έτους Θέατρο Χωρέμη Δευτέρα, 29 Σεπτεμβρίου 2014 (18:00-20:00) 1.
1 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ 4 ο ΕΤΟΣ (Δ΄ΤΑΞΗ - S4)
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Β΄. ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
Ενημερωτική Συγκέντρωση Γονέων Μαθητών 2 ου Έτους Θέατρο Χωρέμη Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2013 (18:00-20:00)
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
Δυναμικό του σχολείου μαθητές, Τμήματα Α=7,Β=6,Γ=5 33 Καθηγητές Κενά: 14 ώρες Γερμανικών 18 ώρες Καλλιτεχνικών 10 ώρες Φιλολογικών 15 ώρες.
1 ο Γυμνάσιο Ρέντη Πρόγραμμα μαθημάτων της Γ! Τάξης.
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Διαχείριση διδακτικού χρόνου
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας
Γενικό Λύκειο (σχολικό έτος )
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχολ. Έτος
ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ EνημΕρωΣη γονΕων α΄ τΑξηΣ ΔιευθυνΤΗΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4327/2015.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
Δ.Ι.Ε.Κ. ΑΙΓΑΛΕΩ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΕΥΤΕΡΑ, 15 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2018
Ελληνοαμερικανικόν Εκπαιδευτικόν Ίδρυμα Κολλέγιο Αθηνών – Κολλέγιο Ψυχικού ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟ Ενημερωτική Συνάντηση Γονέων Μαθητών Α΄ Λυκείου Κολλεγίου.
Ενημερωτική Συνάντηση Γονέων Μαθητών Α΄ Λυκείου Θέατρο Χωρέμη
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2014
INTERNATIONAL BACCALAUREATE Ενημερωτική Συγκέντρωση Γονέων
Study in Holland: open to international minds
Study in Holland: open to international minds
Αλλαγεσ στο γυμνασιο
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενημερωτική Συγκέντρωση Γονέων Μαθητών 1 ου Έτους Θέατρο Χωρέμη Δευτέρα, 6 Οκτωβρίου 2014 (18:00-20:00) 1

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE Π Α Ρ Ο Υ Σ Ι Α Σ Η Αποτελέσματα Εξετάσεων Ι.Β o Γενικά Στατιστικά Στοιχεία o Σύγκριση Αποτελεσμάτων 2013 και 2014 o Αποτελέσματα ανά Ομάδα Μαθημάτων: Μέσος Όρος (ΚΨ και Παγκόσμιος) o Αναβαθμολογήσεις Κατανομή Αποφοίτων Ι.Β σε Πανεπιστήμια του Εξωτερικού o Μ. Βρετανία: Κατανομή Kατά Σειρά Προτίμησης και σε ΤΟΡ-30 Πανεπιστήμια o ΗΠΑ: Κατανομή σε Ivy League και TOP-30 Πανεπιστήμια Υποστήριξη Μαθητών για την Εισαγωγή τους στα Πανεπιστήμια του Εξωτερικού Το Πρόγραμμα I.B. Diploma Programme o Φιλοσοφία, Στόχοι και Δομή του Ι.Β. o Θεωρία της Γνώσης (Τheory of Κnowledge - ToK) o Δημιουργικότητα, Δράση και Κοινωνική Προσφορά (Creativity, Action, Service - CAS) o Εκτεταμένο Δοκίμιο (Εxtended Εssay - EE) o Αξιολόγηση Mαθητών του Προγράμματος Ι.Β. Πρόγραμμα I.B. Diploma Programme στο Κολλέγιο Ψυχικού o Οργανωτική Δομή o Μαθήματα Ι.Β. και Ελληνικού Προγράμματος o Πρόγραμμα CAS Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη Απογευματινές Δραστηριότητες Εκδηλώσεις – Κολλεγιακοί Θεσμοί – Φοίτηση Ερωτήσεις 2

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Ι.Β ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΑΤΙΣTΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Συνολικός αριθμός μαθητών του 2 ου έτους του Ι.Β.110 Αριθμός μαθητών που απέκτησαν το Δίπλωμα Ι.Β.109 Αριθμός μαθητών με ‘failing conditions’1 Μέσος όρος συνολικής βαθμολογίας των μαθητών που απέκτησαν το Δίπλωμα Ι.Β. / Μέσος όρος βαθμολογίας στα μαθήματα του Προγράμματος / Υψηλότερη βαθμολογία /454 3

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Ι.Β ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ (Ποσοστό Μαθητών) ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ / 45 ΠΟΣΟΣΤΟ / % <241 4

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE 5

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Ι.Β (ανά Ομάδα Μαθημάτων) 6

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Ι.Β (ανά Ομάδα Μαθημάτων) 7

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Ι.Β (ανά Ομάδα Μαθημάτων) 8

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Ι.Β (ανά Ομάδα Μαθημάτων) 9

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Ι.Β (ανά Ομάδα Μαθημάτων) 10

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Ι.Β ΠΟΣΟΣΤΟ ΒΑΘΜΩΝ ΣΤΟ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΟ ΔΟΚΙΜΙΟ (EXTENDED ESSAY) ΒΑΘΜΟΣΠΟΣΟΣΤΟ / % A1616 B3737 C3535 D

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Ι.Β

ΒΑΘΜΟΣΠΟΣΟΣΤΟ / % A2 B4848 C28 D4 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Ι.Β ΠΟΣΟΣΤΟ ΒΑΘΜΩΝ ΣΤH ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ (THEORY OF KNOWLEDGE) 13

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Ι.Β ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΑΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕΩΝ (44 Μαθητές – 109 Αιτήσεις για Αναβαθμολόγηση) Αποτέλεσμα Αναβαθμολόγησης Ποσοστό / % ΣύνολοΓραπτές ΕξετάσειςΕκτεταμένο ΔοκίμιοΘεωρία της Γνώσης Βελτίωση Βαθμολογίας21,115,62,8 Πτώση Βαθμολογίας1,800 Καμία Αλλαγή77,163,38,35,5 14

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Ι.Β KATANOMH ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ Ι.Β. ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΧώραΑριθμός Μαθητών% ΗΠΑ3027 Καναδάς11 Μ. Βρετανία7366 Ολλανδία11 Γερμανία22 Αναποφάσιστοι11 Gap Year22 ΣΥΝΟΛΟ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Ι.Β ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ Ι.Β. ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ TΗΣ Μ. ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ (κατά σειρά προτίμησης) ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ 2014 ΚΑΤΑ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ Αριθμός Αποφοίτων% Firm (1 η επιλογή)6082 Insurance (2 η επιλογή)1014 Clearing34 ΣΥΝΟΛΟ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Ι.Β ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ Ι.Β. ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ της Μ. ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ Από τους 73 μαθητές που εισήχθησαν σε Πανεπιστήμια της Μ. Βρετανίας, οι 51 (69.8%) έγιναν δεκτοί σε ΤΟΡ-30 Πανεπιστήμια. TOP-30 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ (Πηγή: Times Good University Guide 2014) Παν/μιο Κατάταξη Αριθμός Επιτυχόντων CAMBRIDGE13 ST.ANDREWS42 IMPERIAL COLLEGE57 DURHAM61 BATH71 EXETER82 UCL95 YORK112 LANCASTER=122 SURREY=123 BRISTOL153 NEWCASTLE=183 SOUTHAMPTON=181 EDINBURGH222 GLASGOW252 MANCHESTER261 KING’S COLLEGE2711 ΣΥΝΟΛΟ51 17

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE TOP-30 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΗΣ Μ. ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ (Πηγή: Times Good University Guide 2014) ΠανεπιστήμιοΑριθμός Eεπιτυχόντων Ειδικότητες CAMBRIDGE3Engineering / English / History ST ANDREWS2Computer Science/Philosophy & Psychology IMPERIAL7Biology/Engineering (Chemical, Civil, Electrical & Electronic), Mathematics, Medicine DURHAM1Politics BATH1Politics & International Relations EXETER2Economics / Economics & Politics UCL5Architecture/ Economics/Engineering (Mechanical)/Medicine YORK2Law / Philosophy, Politics & Economics (PPE) LANCASTER2Entrepreneurship/Law SURREY3Economics/Economics & Finance/Nutrition & Dietetics BRISTOL3Economics/Engineering (Mechanical) NEWCASTLE3Biomedical Sciences/ Marine Technology with Engineering (Marine) SOUTHAMPTON1Environmental Sciences EDINBURGH2Medicinal & Biological Chemistry/Philosophy & Politics GLASGOW2Medicine/Music MANCHERSTER1Engineering (Chemical) KING’S COLLEGE11Biomedical Sciences/Business Management/International Relations/Law/Medicine/Philosophy/Politics of the Int’l Economy TOTAL51 18

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ Ι.Β. ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ των ΗΠΑ Από τους 30 μαθητές που ενεγράφησαν σε Πανεπιστήμια των ΗΠΑ, οι 13 (43.3%) εισήχθησαν σε Ivy League και Top-30 Πανεπιστήμια. IVY LEAGUE ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ HARVARD1 YALE1 BROWN1 U PENN2 ΣΥΝΟΛΟ5 TOP-30 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ NYU – STERN1 NORTHWESTERN1 TUFTS1 UC BERKLEY1 UCLA2 VASSAR1 U TORONTO1 ΣΥΝΟΛΟ8 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Ι.Β

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE Υ Π Ο Σ Τ Η Ρ Ι Ξ Η Μ Α Θ Η Τ Ω Ν Ι. Β. Γ Ι Α Τ Η Ν Ε Ι Σ Α Γ Ω Γ Η Τ Ο Υ Σ Σ Τ Α Π Α Ν Ε Π Ι Σ Τ Η Μ Ι Α Τ Ο Υ Ε Ξ Ω Τ Ε Ρ Ι Κ Ο Υ 20

21

Handles all Undergraduate applications to Universities/Colleges in the UK Art & Design Foundation Applications are submitted directly to the relevant Institution 22

All courses offered at UK Universities Comprehensive Course Information Degree Type (BA, BSc, MA, MSc, Hons) Mode of Study (F/T, P/T, SW) Subject Requirements “Typical” Offer Funding, financial aid, Tuition Fee Loans Other requirements (admission tests, etc.) 23

Depending on the course and/or University, an applicant may need to take specific admissions tests. Medicine: BMAT, UKCAT 24

Law: LNAT Oxford: TSA, ELAT, PAT, HAT, OLAT MLAT, STEP etc. 25

What must prospective UCAS applicants be doing in preparation? Studying hard Checking academic requirements (including pre-interview/admission tests) for a particular course Extra-Curricular Activities Internships/work placements General reading Meeting with the respective counselors (after Christmas) 26

Application Deadlines 27

AN OVERVIEW OF UCAS APPLICATION PROCEDURES Deadlines: 10 October 2015 Oxford Cambridge Medicine Dentistry Veterinary Science 28

AN OVERVIEW OF UCAS APPLICATION PROCEDURES Mid-December 2015 All other UCAS applications, including any Art and Design Foundation with a 31 December 2015 deadline. 29

Art and Design Foundation Application Deadlines 31 January 2016 (if not earlier deadline) 30

What is included in a UCAS application? 5 (max) University Course Choices or 4 (max) for Medicine, Dentistry, Veterinary Medicine + Personal Details Education (incl. IBD Grade Predictions) Personal Statement Teacher Recommendations 31

What happens when a UCAS application is sent? UCAS processes the application and forwards it to the applicant’s chosen institutions Institutions assess the application, and either Make a conditional offer or Decline 32

What happens when all Universities reply? From the possible offers an applicant receives, they are entitle to retain two: Firm Conditional (CF) Insurance Conditional (CI) All other offers must be declined by the applicant. 33

What should students be doing for University entry? Studying hard! Volunteerism, internships, summer schools… Thinking hard which degree programme to pursue at University Course and Entry Requirement search at Top Universities look for the “super-curricular” achievements. 34

HOW WE SUPPORT OUR STUDENTS IN PREPARING FOR AND DURING THE APPLICATION PROCESS Lillian Agapalidou: (A-K) George Dariotis: (Λ-Ω) 35

Things we do in IB Year 1 Describe the system of higher education in the US Point out the differences from systems in Greece and other European countries students may be considering Explain the requirements of American universities Explain the importance of the various components of the application Organize visits by Admission Officers to our campus; students and parents attend the information sessions; counselors update AO of developments at our school 36

Things we do in IB Year 1 (cont.) Administer the PSAT Organize the SAT Reasoning Test classes for Critical Reading/Writing and Math Organize SAT Subject Test classes if requested by interested students Counsel students on appropriate course choices if necessary 37

What students should do in IB Yr 1 Make a first appointment with the counselors to initiate the counseling process Meet with the counselors regularly – the better we know the students the better we can counsel them and later advocate for them Start an application file with summer school comments, external letters, etc. Attend the information sessions held on our campus by Admission Officers 38

Work very seriously on their school subjects – school performance is the most important criterion for admission Be active class participants so that teachers are given many opportunities to know them Work consistently on their SAT preparation – high scores combined with high grades in rigorous courses are the best Work on improving their English language skills – they will have to prove their proficiency in the language on the TOEFL test as well 39 What students should do in IB Yr 1 (cont.)

Take advantage of all the extracurricular opportunities our school offers: Clubs Sports Publications Student Council 40 What students should do in IB Yr 1 (cont.)

Things to do in Spring of IB Yr 1 Plan summer activities Complete Personal Questionnaire May & June: sit the SAT’s Start researching universities 41

Things to do in the Summer between IB Yr 1 and Yr 2 Academics work on subjects, Extended Essay, and other school material Application Register with the Common Application & fill it out Brainstorm application essay topics and write first drafts Work Experience Paid/volunteer/internship 42

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ και ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ Ι.Β. Οι μαθητές πρέπει να είναι σε θέση να αξιοποιούν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους, ώστε να ανταποκρίνονται σε νέα ερωτήματα. Γι’ αυτόν το λόγο, η διδασκαλία αποσκοπεί στην ανάπτυξη και εφαρμογή δεξιοτήτων. 43

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ Ι.Β. Η δομή του Προγράμματος για την απόκτηση του Διπλώματος Ι.Β. αποδίδεται με το διάγραμμα: ΟΜΑΔΑ 1 Μητρική Γλώσσα ΟΜΑΔΑ 2 Ξένη Γλώσσα ΟΜΑΔΑ 3 Κοινωνικές Επιστήμες Θεωρία της Γνώσης Εκτεταμένο Δοκίμιο ΟΜΑΔΑ 4 Πειραματικές Επιστήμες ΟΜΑΔΑ 5 Μαθηματικά Δημιουργικότητα / Δράση / Κοινωνική Προσφορά ΟΜΑΔΑ 6 Τέχνες 44

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ (THEORY OF KNOWLEDGE) Η “Θεωρία της Γνώσης” είναι μάθημα φιλοσοφικού χαρακτήρα που διδάσκεται ως μέρος του συνολικού προγράμματος και όχι ως ξεχωριστό γνωστικό αντικείμενο. Οι υποχρεώσεις των μαθητών είναι: μια εργασία λέξεων, η οποία αξιολογείται από εξεταστές του εξωτερικού μια ομαδική ή ατομική παρουσίαση, η οποία συνοδεύεται από αναφορά του κάθε μαθητή χωριστά 45

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ CAS (Creativity – Action – Service) Το Πρόγραμμα CAS είναι ένα ξεχωριστό μέρος του Προγράμματος Ι.Β. και υποχρεωτικό στοιχείο για την απόκτηση του Διπλώματος. Οι απαιτήσεις του Προγράμματος είναι: 180 ώρες CAS (60 ανά τομέα του Προγράμματος στη διάρκεια των 2 ετών) Τουλάχιστον 3 διαφορετικές δραστηριότητες ανά τομέα Τουλάχιστον 1 τρίμηνη δραστηριότητα ανά τομέα Τακτική υποβολή των απαραίτητων εντύπων Ποιότητα - Δέσμευση - Ποικιλία Κοινωνική προσφορά 46

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΟ ΔΟΚΙΜΙΟ (EXTENDED ESSAY) Δοκίμιο σε γνωστικό αντικείμενο και θέμα της επιλογής του μαθητή Το Δοκίμιο προσφέρει στους μαθητές του Ι.Β. μια ιδιαίτερη ευκαιρία να έλθουν σε επαφή με τη διαδικασία της ακαδημαϊκής έρευνας Έκταση: λέξεις Χρόνος έναρξης: Μάρτιος 2015 Χρόνος παράδοσης: Νοέμβριος 2015 Ο ρόλος του επιβλέποντα καθηγητή Να συμβουλεύσει το μαθητή ως προς: -την επιλογή του θέματος -το περιεχόμενο -το ύφος -τη μέθοδο συγγραφής του δοκιμίου 47

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE Α Ξ Ι Ο Λ Ο Γ Η Σ Η Μ Α Θ Η Τ Ω Ν Σ Τ Ο Ι.Β. ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ Ανώτατη βαθμολογία: 45 μονάδες Kλίμακα βαθμολογίας: 1 – 7 σε καθένα από τα έξι μαθήματα Άριστη συνολική βαθμολογία μαθημάτων: 6 μαθήματα x βαθμό στα 7 = 42 Σύνολο Επιπλέον Βαθμών: 0-3 για την επίδοση στο Εκτεταμένο Δοκίμιο (ΕΕ) και στη Θεωρία της Γνώσης (ToK) 48

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE Α Ξ Ι Ο Λ Ο Γ Η Σ Η Μ Α Θ Η Τ Ω Ν Σ Τ Ο Ι.Β. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΒΑΘΜΟΙ (BONUS POINTS) Κλίμακα αξιολόγησης Εκτεταμένου Δοκιμίου και Θεωρίας της Γνώσης : A – E. Το σύνολο των επιπλέον βαθμών (Βonus Points) υπολογίζεται βάσει του παρακάτω πίνακα : ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΟΔΟΚΙΜΙΟΕΚΤΕΤΑΜΕΝΟΔΟΚΙΜΙΟ Θ Ε Ω Ρ Ι Α Τ Η Σ Γ Ν Ω Σ Η Σ Άριστη (Α) Καλή (Β) Ικανοποιητική ( C) Μέτρια (D) Στοιχειώδης (E) Δεν Κατατέθηκε Άριστο (A)33221N Καλό (B)32110N Ικανοποιητικό (C)21100N Μέτριο (D)21000N Στοιχειώδες (E)1000FN Δεν ΚατατέθηκεNNNNNN 49

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE Α Ξ Ι Ο Λ Ο Γ Η Σ Η Μ Α Θ Η Τ Ω Ν Σ Τ Ο Ι.Β. ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ και ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Ο τελικός βαθμός (1 έως 7) σε κάθε μάθημα προκύπτει από Εσωτερική και Εξωτερική Αξιολόγηση Εσωτερική Αξιολόγηση (Internal Assessment) Η μορφή και το ποσοστό της αξιολόγησης διαφέρει ανάλογα με το μάθημα. Παραδείγματα Γλώσσες: προφορικές δραστηριότητες (30% του βαθμού) Μαθηματικά: γραπτές εργασίες (20% του βαθμού) Ψυχολογία: γραπτές εργασίες (20% του βαθμού) Πειραματικές Επιστήμες: εργαστηριακά πειράματα (24% του βαθμού) Πληροφορική: εργασίες (35% του βαθμού) Εξωτερική Αξιολόγηση (External Assessment) Τελικές Eξετάσεις Ι.Β. (45%-80% του βαθμού) Γραπτές Eργασίες (20-25% του βαθμού για τις Γλώσσες) 50

και ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΟ Ι.Β. ΜΟΡΦΗ και ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΟ Ι.Β. AREA SUBJECTLEVELINTERNAL ASSESSMENT EXTERNAL ASSESSMENT WRITTEN TASKS EXAMS 1 Modern Greek A - LiteratureHL / SL30%25%25%45% English A - Language & Literature HL / SL30%20%50% 2 English BHL30%20%50% 3 Economics HL20% % SL25% % Business & Management HL / SL25% % History HL20% % SL25% % Social & Cultural Anthropology HL25% % SL20% % PsychologyHL / SL20% % 4 BiologyHL / SL24% % ChemistryHL / SL24% % Computer Science HL / SL35% % Env’l Sys & SocSL20% % PhysicsHL / SL24% % 5 MathematicsHL / SL20% % Math StudiesSL20% % SUBJECTLEVELINTERNAL ASSESSMENT EXTERNAL ASSESSMENT FilmSL 50% Film Production & Documentation 25% Independent Study 25% Presentation of Prescribed Film MusicSL 50% Creating or Solo Performing or Group Performing 50% Listening Paper (Musical Perception) & Musical Links Investigation TheatreSL 25% Theatre Performance & Production Presentation 25% Independent Project Portfolio 25% Research Investigation 25% Practical Performance Proposal Visual Arts AHL / SL 40% Investigation (Workbook) 60% Studio (Exhibition) BHL / SL40% Studio (Exhibition) 60% Investigation (Workbook) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΣΤΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ IBDP COORDINATOR (IBDPC) Σ. Αρδιτζόγλου DEPUTY IBDP COORDINATOR (DIBDPC) Ε. Τζάρου HEAD of YEAR (HoY) Π. Μαραγκού FORM TUTORS (FTs) Ε. Αντωνοπούλου Σ. Γονιδάκης Κ. Δημητρίου Κ. Ζιώγας Α. Καρακώστα Γ. Κοντοδίνας Μ. Μέισον Χ. Νικολαΐδης Κ. Πολυχρονιάδης Ρ. Σιλιπότι Ζ. Σκευοφύλαξ Α. Τσουτρέλης CORE ADVISOR (CA) Α. Διαλησμάς CAS ADVISOR (CASA) J. Potter / Σ. Τσάλη SUBJECT AREA COORDINATORS (SACs) ΑΓΓΛΙΚΑ – Ε. Φωκά ΕΛΛΗΝΙΚΑ - Μ. Πετροπούλου ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ – Γ. Δούκας ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ- Π. Καλπαξής ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ – Σ. Κιτσιώνας 52

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ Μ Α Θ Η Μ Α Τ Α Ι. Β. ΟΜΑΔΑ 1: Ελληνικά Α και Αγγλικά Α ΟΜΑΔΑ 2: Αγγλικά B ΟΜΑΔΑ 3:Κοινωνική Ανθρωπολογία, Οικονομικά, Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων, Ψυχολογία, Ιστορία ΟΜΑΔΑ 4:Βιολογία, Χημεία, Φυσική, Περιβαλλοντικά Συστήματα και Κοινωνίες, Πληροφορική ΟΜΑΔΑ 5: Μαθηματικά, Μαθηματικές Σπουδές ΟΜΑΔΑ 6: Εικαστικά, Θέατρο, Μουσική, Φιλμ Μ Α Θ Η Μ Α Τ Α Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Ο Υ Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α Τ Ο Σ Νεοελληνική Γλώσσα Νεοελληνική Λογοτεχνία Ιστορία Φυσική Αγωγή 53

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ CAS ΣΤΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ (Creativity – Action – Service) Όμιλοι Forensics / Model United Nations (MUN) / UNESCO / Mathematical Linguistics (MatLing) / Robotics / Aviation / Biology / English Drama Άλλες Δραστηριότητες Δενδροφυτεύσεις / Κλασικός Μαραθώνιος / Παιδικά Χωριά SOS / Γιατροί του Κόσμου / Μαζί για το Παιδί / Ίδρυμα Χατζηκώνστα / Χριστουγεννιάτικα Μπαζάρ / Δήμος Φιλοθέης-Ψυχικού / Μητέρα / Εστία / Φοίβη / ΕΠΑΑ / ΕΛΕΠΑΠ / ΚΛΙΜΑΚΑ Special Olympics / Hand-in-Hand / Students Working and Volunteering (SWAV) / Race for the Cure (breast cancer) / WWF /Action Aid / Make-A-Wish / ‘Νο’ Project / Muscular Dystrophy Association / Orphanages in Congo & Kenya / Environmental Work in Galapagos / Field Work & Community Service in Pakistan / Finland Work Camp 54

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE Π Ρ Ο Σ Θ Ε Τ Η Δ Ι Δ Α Κ Τ Ι Κ Η Σ Τ Η Ρ I Ξ Η στο Κολλέγιο Ψυχικού Χωρίς Οικονομική Επιβάρυνση (ΔΩΡΕΑΝ) Μετά τη Λήξη των Μαθημάτων: Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή Απογευματινά Λεωφορεία Δήλωση Ενδιαφέροντος 55

ΗμέραΏραΜάθημα (ΠΔΣ)Επίπεδο Τρίτη15:15-16:50 Business and ManagementHL & SL ChemistryHL Computer ScienceHL & SL FilmSL HistoryHL MusicSL PhysicsHL & SL TheatreSL Visual Arts / Open StudioHL Άλλες δραστηριότητες: Μαθηματική Σκέψη Πέμπτη15:35-17:00 BiologyHL & SL ChemistrySL EconomicsHL & SL English AHL & SL English BHL Environmental SystemsSL MathematicsHL PsychologyHL & SL Visual Arts / Open StudioHL Άλλες δραστηριότητες: Αλγοριθμική Σκέψη Παρασκευή15:15-16:50 MathematicsSL Mathematical StudiesSL Modern GreekHL & SL Visual Arts / Open StudioHL Άλλες δραστηριότητες: Εφαρμογές Ρομποτικής / Πληροφορική Σκέψη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE Π Ρ Ο Σ Θ Ε Τ Η Δ Ι Δ Α Κ Τ Ι Κ Η Σ Τ Η Ρ I Ξ Η (ΠΔΣ) –

ΗμέραΏραΔραστηριότηταΚαθηγητέςΑίθουσα Τρίτη15:15-17:00 Ομάδα Ελληνικής Ρητορικήςκ. Κ. Μπασλή--- Unplugged Orchestraκ. Σ. ΤσοκάκηςΜπενάκειο, Αίθουσα Μουσικής 321 Ηλεκτρονικά... Για Μελλοντικούς Εφευρέτεςκ. Α. ΤσιαντούλαςΜπενάκειο, Αίθουσα Engineering & Product Designκ. Φ. ΔιαμαντίδηςΚτήριο ‘Αλεξάνδρα Μαρτίνου’, Arts & Design Lab Πέμπτη15:35-17:10 Κινηματογραφική Ομάδακ. Β. Καρβούνη--- Θεατρική Ομάδα (Θεατρική Ομάδα στην Ελληνική Γλώσσα) κ. Α. ΚουμίδουΘέατρο Χωρέμη College Symphony Orchestraκ. Δ. ΜηνακάκηςΜπενάκειο, Αίθουσα Μουσικής 321 Forensics Club (Ομάδα Ρητορικής στην Αγγλική Γλώσσα) κ. Κ. Μπασλή --- European Union Science Olympiad (EUSO) – Lab κ. Δ. Κοντοσταυλάκη κ. Δ. Σπηλιώτης κ. Α. Τσιαντούλας Μπενάκειο, Εργαστήρια Σοφίτας Παρασκευή15:15-17:00 Theatre Group (Θεατρική Ομάδα στην Αγγλική Γλώσσα) κ. Μ. Σάρδη --- Μπάντα Κρουστώνκ. Θ. ΜαρτέκαςΚλειστό Γυμναστήριο Η Απογευματινή Χορωδίακ. Σ. ΤσοκάκηςΚτήριο Ντέιβις, Αίθουσα Μουσικής Διδασκαλία Πνευστών Μουσικών Οργάνωνκ. Α. ΠυλαρινόςΜπενάκειο, Αίθουσα Μουσικής 321 Εισαγωγή στη Λατινική Γλώσσακ. Ε. ΜπαλαδάκηΜπενάκειο, Αίθουσα 150 Σάββατο11:00-13:00 13:00-16:00 Forensics Club (Ομάδα Ρητορικής στην Αγγλική Γλώσσα) --- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE Α Π Ο Γ Ε Υ Μ Α Τ Ι Ν Ε Σ Δ Ρ Α Σ Τ Η Ρ Ι Ο Τ Η Τ Ε Σ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE 58

Ε Κ Δ Η Λ Ω Σ Ε Ι Σ - Θ Ε Σ Μ Ο Ι Ρητορικοί Διαγωνισμοί  Β΄ & ΙΒ1: 25 η Μαρτίου  Γ΄ & ΙΒ2: Delta & Howland Πανηγύρι Μαρτίου 2015 Αποφοίτηση (Διακρίσεις)  Valedictorian  Salutatorian  Ακαδημαϊκά Bραβεία & Έπαινοι Αθλητικοί Αγώνες  Δέλτεια: Αγώνες Στίβου  Γαβριήλεια: Αγώνες Κολύμβησης “A” Association Κολλεγιακός Μαραθώνιος Κυριακή, 9 Νοεμβρίου ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE

Πλαίσιο σε σχέση με: Το εκπαιδευτικό έργο Τη λειτουργία της τάξης Τη συναναστροφή με συμμαθητές και τους εργαζομένους στο Σχολείο Τη ζωή μέσα στο Σχολείο (εμφάνιση) Την παρουσία σε εξωδιδακτικές δραστηριότητες Η αρχή στην οποία βασίζεται το πλαίσιο καθημερινής λειτουργίας είναι: ο Σεβασμός K Α Ν Ο Ν Ε Σ Σ Χ Ο Λ Ι Κ Η Σ Ζ Ω Η Σ 60 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE

Φ Ο Ι Τ Η Σ Η - Σ Υ Ν Ε Π Ε Ι Α 61 Επαρκής χαρακτηρίζεται η φοίτηση στην περίπτωση κατά την οποία: α) Tο σύνολο των απουσιών του μαθητή, που σημειώθηκε κατά το λήγον διδακτικό έτος, δεν υπερβαίνει τις πενήντα (50), ανεξάρτητα από τους λόγους πραγματοποίησής τους. β) Tο σύνολο των απουσιών του μαθητή δεν υπερβαίνει τις εκατόν είκοσι επτά (127), από τις οποίες οι πάνω από τις πενήντα (50) είναι δικαιολογημένες ή οφείλονται σε ασθένεια που βεβαιώνεται, «σύμφωνα με το άρθρο 3 του Π.Δ. 485/83 (ΦΕΚ184 Α΄)». Κατ` εξαίρεση, ο Σύλλογος των Διδασκόντων κάθε Σχολείου με ειδική πράξη του χαρακτηρίζει ως επαρκή τη φοίτηση μαθητή που σημείωσε από εκατόν είκοσι επτά έως εκατόν ογδόντα τρία ( ) απουσίες, υπό την προϋπόθεση ότι όλες οι απουσίες πάνω από τις πενήντα (50) είναι δικαιολογημένες και οφείλονται σε ασθένεια, που βεβαιώνεται σύμφωνα με τα παραπάνω, και η επίδοσή του κρίνεται ιδιαίτερα ικανοποιητική. Ως ιδιαίτερα ικανοποιητική κρίνεται στην προκειμένη περίπτωση η επίδοση του μαθητή, όταν ο γενικός μέσος όρος της προφορικής βαθμολογίας (Γ.Μ.Ο.), όπως προκύπτει από το άθροισμα των Μ.Ο. των δύο τετραμηνιαίων βαθμών στο Λύκειο, διαιρούμενο με τον αριθμό των διδασκόμενων μαθημάτων, είναι τουλάχιστον δεκαπέντε (15) πλήρες και η διαγωγή του κοσμιωτάτη. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE

Ε Ρ Ω Τ Η Σ Ε Ι Σ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INTERNATIONAL BACCALAUREATE 62