Νέο Εξεταστικό Σύστημα Πανελλήνιες 2016Πανελλήνιες 2016.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παράδειγμα διαθεματικής προσέγγισης: Αξιοποίηση της εκπαιδευτικής εφαρμογής «YouRA»
Advertisements

STRUCTURING THE EUROPEAN RESEARCH AREA: HUMAN RESOURCES AND MOBILITY Εθνικοί Εκπρόσωποι: Κα Όλγα Στεργίου, ΓΓΕΤ Καθ. Δώρος Θεοδώρου, Ε.Μ.Π. Εθνικό Σημείο.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΤΡΑΠΕΖΩΝ Οι πληρωμές στην ενιαία ευρωπαϊκή αγορά Κώστας Ταβλαρίδης Διευθυντής Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών 17 Μαΐου 2008.
ΚΟΜΦΟΥΚΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΝΑΟΙ. ΤΕΧΝΗ CONFUCIUS.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Υπεύθυνη μαθήματος Αναστασία Στρατηγέα Αναπλ. Καθηγ. Ε.Μ.Π. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ.
Επιστήμη των Υλικών Ενότητα Ε: Χρώμα Κεφάλαιο Ε-5: Άλλα οπτικά φαινόμενα Όνομα Καθηγητή: Αικατερίνη Πομόνη Τμήμα Φυσικής.
Ενότητα 3 : Στρογγυλοποίηση- Σημαντικά Ψηφία πειραματικής τιμής, αποτελέσματος πράξεων και σφάλματος Καθηγήτρια Γεωργά Σταυρούλα Τμήμα Φυσικής ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
Με περισσότερες επιλογές σε πρωταθλήματα (U/O) Με νέα αθλητικά γεγονότα και πρωταθλήματα και μπάσκετ Με νέα μη αθλητικά γεγονότα. περισσότερα γεγονότα.
Στοιχειώδη Σωμάτια ΙΙ (8ου εξαμήνου, εαρινό ) Χ. Πετρίδου & Κ. Κορδάς Μάθημα 3α Ενεργός διατομή και μέση ελεύθερη διαδρομή Λέκτορας Κώστας Κορδάς.
Ενότητα 10: Κβαντομηχανική και μονοδιάστατα προβλήματα Β’ Όνομα Καθηγητή: Χριστόφορος Κροντηράς Τμήμα Φυσικής.
Ενότητα 3: Αλληλεπίδραση Ύλης - Ακτινοβολίας Όνομα Καθηγητή: Χριστόφορος Κροντηράς Τμήμα Φυσικής.
Ενότητα 2: Κατανομή Gauss Καθηγήτρια Γεωργά Σταυρούλα Τμήμα Φυσικής ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ Ι ΘΕΩΡΙΑ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ.
Ενότητα 6: Υλικά κύματα Όνομα Καθηγητή: Χριστόφορος Κροντηράς Τμήμα Φυσικής.
Δρ. Ευριπίδου Πολύκαρπος C.D.A. College Limassol 2014/2015.
1 1 Slide Προγραμματισμός Στόχων. 2 2 Slide Προγραμματισμός Στόχων n Ο Προγραμματισμός Στόχων μπορεί να χρησιμοποιηθεί προβλήματα γραμμικού προγραμματισμού.
BIOΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ Δρ. Γιώργος Μαρκάκης Καθηγητής Στατιστικής - Βιοστατιστικής Τ.Ε.Ι. Κρήτης
Νέο Εξεταστικό Σύστημα Πανελλήνιες 2016Πανελλήνιες 2016.
Υφιστάμενη ενεργειακή κατάσταση και απογραφή εκπομπών CO2
Εργασία Βιολογίας Θέμα: Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενα Νοσήματα (ΣΜΝ)
Σύμφωνα με την European Federation of Biotechnology…
Καθηγητής: Γεώργιος Κουρτέσας
Αρδευτική Μηχανική Ενότητα 5: Μικροάρδευση ΥΣΑ
Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων ΙΙ (8ου εξαμήνου) Χ. Πετρίδου, Κ
Διδάσκων: Δρ. Τσίντζα Παναγιώτα
Συναισθηματική σχέση και επικοινωνία εκπαιδευτικού-μαθητή
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ Ι ΘΕΩΡΙΑ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ
Μεταμορφωμένα Πετρώματα
ΠΕΤΡΟΛΟΓΙΑ ΜΑΓΜΑΤΙΚΩΝ & ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΜΕΝΩΝ ΠΕΤΡΩΜΑΤΩΝ
Καθηγητής Στατιστικής - Βιοστατιστικής
Κεφάλαιο 6o. Επίπεδο εφαρμογής
To ατομικό Πρότυπο του Bohr
Χρήση Η/Υ στις ανθρωπιστικές επιστήμες
Επιστήμη των Υλικών Ενότητα Ε: Χρώμα
Διακριτά Μαθηματικά Ενότητα 5: Απαρίθμηση: Διωνυμικοί συντελεστές
Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου ΣΑΕ (System & Control Theory)
ΣΥΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΛΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΛΟΒΑΣΤΑΤΙΝΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΜΣΙΤΑΒΙΝΗ ΣΕ ΚΑΡΚΙΝΙΚΑ ΚΥΤΤΑΡΑ ΜΗ ΜΙΚΡΟΚΥΤΤΑΡΙΚΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΠΝΕΥΜΟΝΑ ΚΑΙ ΟΥΡΟΔΟΧΟΥ ΚΥΣΤΕΩΣ EP056.
To ατομικό Πρότυπο του Bohr
Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων ΙΙ (8ου εξαμήνου) Μάθημα 5α: Επανάληψη - Xρυσός κανόνας του Fermi, χώρος των φάσεων, υπολογισμοί, Iσοσπίν Λέκτορας Κώστας.
«Κατάρτιση και πιστοποίηση ανέργων σε κλάδους αιχμής»
Μεθοδολογία των Κοινωνικών Επιστημών
για την Ελληνική ομάδα μελέτης της ExFOS
17 Ιανουαρίου 2018 Όγδοη σειρά ασκήσεων.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
אנזימים.
مکاتب تئوری های مالی و حسابداری کانال بایگانی فایل های حسابداری
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Two Theories of Bonding
Тест.
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικό υλικό για το μάθημα ΣΕΠ-Περιβάλλον εργασίας
BIOΛOΓIA TΩN MIKPOOPΓANIΣMΩN – ΠANEΠIΣTHMIAKEΣ EKΔOΣEIΣ KPHTHΣ
Η φύση των Μαθηματικών: ο ρόλος και η επιρροή τους
برنامه ریزی کاربری اراضی شهری
Ασκηση 3 Ηλεκτροφόρηση DNA.
Vocabulary Builder: Unit 7 Modern Greek Pronunciations
Ποιοι είναι οι γαμέτες σε κάθε περίπτωση ;
Mastering NT Greek Greek  English English  Greek
Mastering NT Greek Greek  English English  Greek
LOVE STORY Το Γαλλικό περιοδικό "Le magazine des voyages de pêche" στην 56th έκδοση του έφερε στο φως της δημοσιότητας μια απίστευτη ιστορία αγάπης.
2014年述职报告.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νέο Εξεταστικό Σύστημα Πανελλήνιες 2016Πανελλήνιες 2016

Νέο Εξεταστικό Σύστημα Για το σχολικό έτος 2015 – 2016 άλλαξε ο τρόπος εισαγωγής στα Τμήματα των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ. Στη Γ’ Λυκείου οι μαθητές επιλέγουν μια από τις τρεις Ομάδες Προσανατολισμού και εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο σε 4 ή 5 μαθήματα. Οι Ομάδες μαθημάτων Προσανατολισμού είναι: Οι Ομάδες Προσανατολισμού x Ανθρωπιστικών, Νομικών & Κοινωνικών Σπουδών Θετικών Σπουδών Σπουδών Οικονομίας & Πληροφορικής xxxx Τα μαθήματα της ομάδας Προσανατολισμού είναι πέντε, αλλά δεν είναι όλα Πανελλαδικά Εξεταζόμενα. Κάθε Ομάδα Προσανατολισμού οδηγεί σε τρία Επιστημονικά Πεδία, από τα οποία κάθε υποψήφιος μπορεί να επιλέξει έως και δύο.

Ομ ά δ ε ς Πρ ο σ α ν α τ ο λ ι σ μ ο ύΒ΄ Λ υκ ε ί ο υΟμ ά δ ε ς Πρ ο σ α ν α τ ο λ ι σ μ ο ύΒ΄ Λ υκ ε ί ο υ Ομά δ ε ς Πρ ο σ α ν α το λ ι σ μο ύΓ΄ Λ υκ ε ίο υΟμά δ ε ς Πρ ο σ α ν α το λ ι σ μο ύΓ΄ Λ υκ ε ίο υ Οι μαθητές της Ομάδας Ανθρωπιστικών Σπουδών θα δυσκολευτούν να ακολουθήσουν την Ομάδα Οικονομίας και ! Θε τ ι κ ώ ν Σ π ο υ δ ώ νΘε τ ι κ ώ ν Σ π ο υ δ ώ ν Θε τ ι κ ώ νΣπ ο υ δ ώ νΘε τ ι κ ώ νΣπ ο υ δ ώ ν Σπ ο υ δ ώ ν Ο ι κ ο ν ο μ ί α ς& Π λ η ρ ο φ ο ρ ι κ ή ςΣπ ο υ δ ώ ν Ο ι κ ο ν ο μ ί α ς& Π λ η ρ ο φ ο ρ ι κ ή ς Αν θ ρ ωπ ι σ τ ι κ ώνΣπ ο υ δ ώ νΑν θ ρ ωπ ι σ τ ι κ ώνΣπ ο υ δ ώ ν Αν θ ρ ωπ ι σ τ ι κ ών, Ν ο μ ι κ ώ ν& Κ ο ι ν ω ν ι κ ώ ν Σ π ο υ δ ώ νΑν θ ρ ωπ ι σ τ ι κ ών, Ν ο μ ι κ ώ ν& Κ ο ι ν ω ν ι κ ώ ν Σ π ο υ δ ώ ν

Οι Σχολές και τα Τμήματα των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ κατηγοριοποιούνται σε πέντε Επιστημονικά Πεδία που καταγράφονται στον πίνακα που ακολουθεί. Ένας υποψήφιος μπορεί: εξεταστεί σε τέσσερα μόνο μαθήματα και να δηλώσει σχολές του αντίστοιχου Επιστημονικού Πεδίου, ή να εξεταστεί σε πέντε μαθήματα και να δηλώσει σχολές από δύο Επιστημονικά Πεδία. Σημειώσεις: Επιστημονικά Πεδία Σχολές & Τμήματα Πανεπιστημίων & ΤΕΙ ƒ Για κάθε Επιστημονικό Πεδίο δύο από τα τέσσερα μαθήματα θα έχουν αυξημένη βαρύτητα στον υπολογισμό των μορίων. Επομένως, αν ένας υποψήφιος εξεταστεί σε πέντε μαθήματα τότε το σύνολο των μορίων που θα συγκεντρώσει θα είναι διαφορετικό για το κάθε Επιστημονικό Πεδίο. Ορισμένα Τμήματα απαιτούν εξέταση και σε επιπλέον ειδικά μαθήματα, όπως Σχέδιο, Ξένη Γλώσσα, Αρμονία κ.λπ. ή εξέταση σε αθλήματα. ƒ

Σχολές & Τμήματα: Νομικής, Ψυχολογίας, Φιλολογίας, Ιστορίας-Αρχαιολογίας, Πολιτικών Επιστημών, Δημόσιας Διοίκησης, Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, Θεολογίας, Ξένων Γλωσσών, Κοινωνιολογίας κ.λπ. Σχολές & Τμήματα: Ηλεκτρολόγων, Μηχανολόγων, Πολιτικών, Αρχιτεκτόνων, Χημικών Μηχανικών, Επιστήμης Υλικών, Ηλεκτρολογίας, Μηχανολογίας κ.λπ. καθώς και Μαθηματικών, Φυσικής, Πληροφορικής, Χημείας κ.λπ. Σχολές & Τμήματα: Ιατρικής, Οδοντιατρικής, Κτηνιατρικής, Φαρμακευτικής, Βιολογίας, Διατροφής & Διαιτολογίας, Βιοτεχνολογίας, Νοσηλευτικής, Λογοθεραπείας, Φυσικοθεραπείας, Γεωπονίας κ.λπ. Σχολές & Τμήματα: Παιδαγωγικών Δημοτικής Εκπαίδευσης και Προσχολικής Ηλικίας, (Δασκάλων και Νηπιαγωγών), Ειδικής Αγωγής, ΤΕΦΑΑ (Γυμναστική Ακαδημία), κ.λπ. Σχολές & Τμήματα: Οικονομικών Χρηματοοικονομικών, Ναυτιλιακών, Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσων, Λογιστικής κ.λπ. καθώς και Πληροφορικής, Μηχανικών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών κ.α. 5ο Ε π ι σ τ. Π ε δ ί ο : Επ ισ τ ή μ ε ς Ο ι κο ν ο μ ί ας & Π λ η ρο φ ο ρ ι κ ή ς 4ο Επ ι στ. Π ε δ ί ο :Πα ι δ α γ ω γ ι κ έ ς Ε π ι σ τ ή μ ε ς4ο Επ ι στ. Π ε δ ί ο :Πα ι δ α γ ω γ ι κ έ ς Ε π ι σ τ ή μ ε ς 3ο Επ ι στ. Π ε δ ί ο :Επ ισ τ ή μ ε ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ς3ο Επ ι στ. Π ε δ ί ο :Επ ισ τ ή μ ε ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ς 2ο Ε π ι σ τ. Πε δ ί ο :Τε χ ν ο λ ο γ ι κ έ ς κ α ι Θ ε τ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ς2ο Ε π ι σ τ. Πε δ ί ο :Τε χ ν ο λ ο γ ι κ έ ς κ α ι Θ ε τ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ς 1ο Ε π ι σ τ. Π ε δ ί ο : Αν θ ρ ω πι σ τ ι κ έ ς, Ν ο μ ι κ έ ς & Κ ο ι ν ω ν ι κ ές Ε π ι σ τ ήμ ες

Ομ ά δ α Π ρ ο σ α ν α τ ο λ ι σ μ ο ύΑν θ ρ ω π ι σ τ ι κ ώ ν,Νο μ ικ ώ ν& Κο ι ν ω ν ι κ ώ ν Σ π ο υ δ ώ νΟμ ά δ α Π ρ ο σ α ν α τ ο λ ι σ μ ο ύΑν θ ρ ω π ι σ τ ι κ ώ ν,Νο μ ικ ώ ν& Κο ι ν ω ν ι κ ώ ν Σ π ο υ δ ώ ν

Με ε ξ έ τα σ η σ ε τέ σ σ ε ρ α μ α θ ήμ α τα Ομ ά δ α Π ρ ο σ α ν α τ ο λ ι σ μ ο ύΑν θ ρ ω π ι σ τ ι κ ώ ν,Νο μ ικ ώ ν& Κο ι ν ω ν ι κ ώ ν Σ π ο υ δ ώ νΟμ ά δ α Π ρ ο σ α ν α τ ο λ ι σ μ ο ύΑν θ ρ ω π ι σ τ ι κ ώ ν,Νο μ ικ ώ ν& Κο ι ν ω ν ι κ ώ ν Σ π ο υ δ ώ ν Επ ισ τ ή μ ε ςΕπ ισ τ ή μ ε ς Τα μ α θ ή μ α τ α β α ρ ύ τ η τ α ς ε ί ν α ι τ α Αρ χ α ί α Ε λ λ η νι κ ά κα ι η Ισ τ ορ ί α γι α τ α δ ύο α υτ ά Ε π ι σ τ η μ ο ν ι κ ά Π ε δ ί α. Υγ ε ί α ς & Ζ ω ή ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ς Οι υποψήφιοι λόγω χαμηλότερων συντελεστών στα μαθήματα βαρύτητας (Νεοελληνική Γλώσσα και Βιολογία Γενικής Παιδείας) θα έχουν απώλεια μορίων στο Πεδίο αυτό. Η Βιολογία Γενικής Παιδείας καλό είναι να εξεταστεί ως 5 ο μάθημα και το Πεδίο αυτό να είναι συμπληρωματικό για τους υποψηφίους. Επ ισ τ ή μ ε ς(μ ε α π ώ λ ε ι αμο ρ ί ω ν )Επ ισ τ ή μ ε ς(μ ε α π ώ λ ε ι αμο ρ ί ω ν ) Εξεταζόμενα Μαθήματα Αρχαία Ελληνικά Ιστορία (Προσανατολισμού) Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Βιολογία Γενικής Παιδείας Πα ι δ α γ ω γ ι κ έ ςΠα ι δ α γ ω γ ι κ έ ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Αρχαία Ελληνικά Ιστορία (Προσανατολισμού) Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Μαθηματικά Γενικής Παιδείας Αν θ ρ ω πι σ τ ι κ έ ς Νο μι κ έ ς & Κ ο ι ν ω ν ι κ ές Επ ισ τ ή μ ε ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Αρχαία Ελληνικά Ιστορία (Προσανατολισμού) Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Λατινικά

Με ε ξ έ τα σ η σ ε π έ ν τε μ α θ ήμ α τα Πρ ό σ β α σ η μ ό ν ο σ ε Σ χ ο λ έ ς ά λ λ ω ν Π ε δ ί ω ν μ ε σ χ ε τ ι κ ά π ε ρ ι ο ρ ι σ μ έ ν ε ς ε π ι λ ο γ έ ς ( δ ε ν π ρ ο τ ε ί ν ε τ α ι ) : Επ ισ τ ή μ ε ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ς(μ ε α π ώ λ ε ι αμο ρ ί ω ν )Επ ισ τ ή μ ε ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ς(μ ε α π ώ λ ε ι αμο ρ ί ω ν ) Πα ι δ α γ ω γ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ςΠα ι δ α γ ω γ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Αρχαία Ελληνικά Ιστορία (Προσανατολισμού) Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Μαθηματικά Γενικής Παιδείας Βιολογία Γενικής Παιδείας Επ ισ τ ή μ ε ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ς(μ ε α π ώ λ ε ι αμο ρ ί ω ν )Επ ισ τ ή μ ε ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ς(μ ε α π ώ λ ε ι αμο ρ ί ω ν ) Αν θ ρ ω πι σ τ ι κ έ ς Νο μι κ έ ς & Κ ο ι ν ω ν ι κ ές Επ ισ τ ή μ ε ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Αρχαία Ελληνικά Ιστορία (Προσανατολισμού) Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Λατινικά Βιολογία Γενικής Παιδείας Πα ι δ α γ ω γ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ςΠα ι δ α γ ω γ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ς Αν θ ρ ω πι σ τ ι κ έ ς Νο μι κ έ ς & Κ ο ι ν ω ν ι κ ές Επ ισ τ ή μ ε ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Αρχαία Ελληνικά Ιστορία (Προσανατολισμού) Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Λατινικά Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

Ομ ά δ α Π ρ ο σ α ν α τ ο λ ι σ μ ο ύΘε τ ι κ ώ ν Σ π ο υ δ ώ νΟμ ά δ α Π ρ ο σ α ν α τ ο λ ι σ μ ο ύΘε τ ι κ ώ ν Σ π ο υ δ ώ ν

Με ε ξ έ τα σ η σ ε τέ σ σ ε ρ α μ α θ ήμ α τα Ομ ά δ α Π ρ ο σ α ν α τ ο λ ι σ μ ο ύΘε τ ι κ ώ ν Σ π ο υ δ ώ νΟμ ά δ α Π ρ ο σ α ν α τ ο λ ι σ μ ο ύΘε τ ι κ ώ ν Σ π ο υ δ ώ ν Τα μ α θ ή μ α τ α β α ρ ύ τ η τ α ς ε ί ν α ι τ α Μα θ η μ α τ ι κ ά κα ι η Φυ σ ι κ ή. Υγ ε ί α ς & Ζ ω ή ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ς Τα μ α θ ή μ α τ α β α ρ ύ τ η τ α ς ε ί ν α ι η Βι ο λ ο γ ί α κα ι η Χη μ ε ί α. Επ ισ τ ή μ ε ςΕπ ισ τ ή μ ε ς Πα ι δ α γ ω γ ι κ έ ςΠα ι δ α γ ω γ ι κ έ ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Φυσική (Προσανατολισμού) Χημεία Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Ιστορία Γενικής Παιδείας Επ ισ τ ή μ ε ςΕπ ισ τ ή μ ε ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Φυσική (Προσανατολισμού) Χημεία Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Βιολογία (Προσανατολισμού) Τε χ ν ο λ ο γ ι κ έ ς& Θ ε τ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ςΤε χ ν ο λ ο γ ι κ έ ς& Θ ε τ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Φυσική (Προσανατολισμού) Χημεία Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Μαθηματικά (Προσανατολισμού)

Με ε ξ έ τα σ η σ ε π έ ν τε μ α θ ήμ α τα Επ ισ τ ή μ ε ςΕπ ισ τ ή μ ε ς Δί ν ετ α ι η δ υ ν α τ ό τ η τ α σ τ ο υ ς υ π ο ψ η φ ί ο υ ς ν α ε ξ ετ α σ τ ο ύ ν κ α ι σ ε 4 μ α θ ή μ α τ α Π ρ ο σ α ν α τ ο λ ι σ μ ο ύ + Έ κ θ εσ η : & Θ ε τ ι κ έ ς& Θ ε τ ι κ έ ς Τε χ ν ο λ ο γ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ςΤε χ ν ο λ ο γ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ς Επ ισ τ ή μ ε ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ςΕπ ισ τ ή μ ε ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Φυσική (Προσανατολισμού) Χημεία Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Μαθηματικά (Προσανατολισμού) Βιολογία (Προσανατολισμού) Πα ι δ α γ ω γ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ςΠα ι δ α γ ω γ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ς Επ ισ τ ή μ ε ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ςΕπ ισ τ ή μ ε ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Φυσική (Προσανατολισμού) Χημεία Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Βιολογία (Προσανατολισμού) Ιστορία Γενικής Παιδείας Πα ι δ α γ ω γ ι κ έ ςΠα ι δ α γ ω γ ι κ έ ς Τε χ ν ο λ ο γ ι κ έ ς& Θ ε τ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ςΤε χ ν ο λ ο γ ι κ έ ς& Θ ε τ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Φυσική (Προσανατολισμού) Χημεία Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Μαθηματικά (Προσανατολισμού) Ιστορία Γενικής Παιδείας

Ομ ά δ α Π ρ ο σ α ν α τ ο λ ι σ μ ο ύΣπ ο υ δ ώ ν Ο ι κ ο ν ο μί α ς& Π λ η ρ ο φ ο ρ ι κ ή ςΟμ ά δ α Π ρ ο σ α ν α τ ο λ ι σ μ ο ύΣπ ο υ δ ώ ν Ο ι κ ο ν ο μί α ς& Π λ η ρ ο φ ο ρ ι κ ή ς

Με ε ξ έ τα σ η σ ε τέ σ σ ε ρ α μ α θ ήμ α τα Ομ ά δ α Π ρ ο σ α ν α τ ο λ ι σ μ ο ύΣπ ο υ δ ώ ν Ο ι κ ο ν ο μί α ς& Π λ η ρ ο φ ο ρ ι κ ή ςΟμ ά δ α Π ρ ο σ α ν α τ ο λ ι σ μ ο ύΣπ ο υ δ ώ ν Ο ι κ ο ν ο μί α ς& Π λ η ρ ο φ ο ρ ι κ ή ς *ΑΕΠΠ: Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (Πληροφορική) Τα μα θή μα τ α βα ρύτ ητ α ς γι α τ ο Π εδί ο Ο ι κ ον ομί α ς κ α ι Πλ ηρο φ ορι κ ή ς εί να ι τα Μαθη μ ατι κ ά κα ι οι Α ρ χές Ο ι κο ν ομι κ ή ς Θε ω ρ ί α ς. Επ ισ τ ή μ ε ςΕπ ισ τ ή μ ε ς Υγ ε ί α ς & Ζ ω ή ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ς Οι υποψήφιοι λόγω χαμηλότερων συντελεστών στα μαθήματα βαρύτητας (Νεοελληνική Γλώσσα και Βιολογία Γενικής Παιδείας) θα έχουν απώλεια μορίων στο Πεδίο αυτό. Η Βιολογία Γενικής Παιδείας καλό είναι να εξεταστεί ως 5 ο μάθημα και το Πεδίο αυτό να είναι συμπληρωματικό για τους υποψηφίους. Επ ισ τ ή μ ε ς(μ ε α π ώ λ ε ι αμο ρ ί ω ν )Επ ισ τ ή μ ε ς(μ ε α π ώ λ ε ι αμο ρ ί ω ν ) Εξεταζόμενα Μαθήματα Μαθηματικά Ανάπτυξη Εφαρμογών (ΑΕΠΠ) Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Βιολογία Γενικής Παιδείας Πα ι δ α γ ω γ ι κ έ ςΠα ι δ α γ ω γ ι κ έ ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Μαθηματικά Ανάπτυξη Εφαρμογών (ΑΕΠΠ) Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Ιστορία Γενικής Παιδείας Επ ισ τ ή μ ε ςΟι κ ο ν ο μ ί α ς &Πλ η ρ οφ ο ρ ι κ ή ςΕπ ισ τ ή μ ε ςΟι κ ο ν ο μ ί α ς &Πλ η ρ οφ ο ρ ι κ ή ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Μαθηματικά Ανάπτυξη Εφαρμογών (ΑΕΠΠ)* Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Αρχές Οικονομικής Θεωρίας

Με ε ξ έ τα σ η σ ε π έ ν τε μ α θ ήμ α τα Επ ισ τ ή μ ε ςΕπ ισ τ ή μ ε ς Υγ ε ί α ς & Ζ ω ή ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ς μο ρ ί ω ν )μο ρ ί ω ν ) Πρ ό σ β α σ η μ ό ν ο σ ε Σ χ ο λ έ ς ά λ λ ω ν Π ε δ ί ω ν μ ε σ χ ε τ ι κ ά π ε ρ ι ο ρ ι σ μ έ ν ε ς ε π ι λ ο γ έ ς ( δ ε ν π ρ ο τ ε ί ν ε τ α ι ) : Υγ ε ί α ς & Ζ ω ή ςΥγ ε ί α ς & Ζ ω ή ς Επ ισ τ ή μ ε ς(μ ε α π ώ λ ε ι αμο ρ ί ω ν )Επ ισ τ ή μ ε ς(μ ε α π ώ λ ε ι αμο ρ ί ω ν ) Πα ι δ α γ ω γ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ςΠα ι δ α γ ω γ ι κ έ ςΕπ ισ τ ή μ ε ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Μαθηματικά Ανάπτυξη Εφαρμογών (ΑΕΠΠ) Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Ιστορία Γενικής Παιδείας Βιολογία Γενικής Παιδείας Επ ισ τ ή μ ε ς(μ ε α π ώ λ ε ι αΕπ ισ τ ή μ ε ς(μ ε α π ώ λ ε ι α Επ ισ τ ή μ ε ςΟι κ ο ν ο μ ί α ς &Πλ η ρ οφ ο ρ ι κ ή ςΕπ ισ τ ή μ ε ςΟι κ ο ν ο μ ί α ς &Πλ η ρ οφ ο ρ ι κ ή ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Μαθηματικά Ανάπτυξη Εφαρμογών (ΑΕΠΠ) Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Βιολογία Γενικής Παιδείας Πα ι δ α γ ω γ ι κ έ ςΠα ι δ α γ ω γ ι κ έ ς Επ ισ τ ή μ ε ςΟι κ ο ν ο μ ί α ς &Πλ η ρ οφ ο ρ ι κ ή ςΕπ ισ τ ή μ ε ςΟι κ ο ν ο μ ί α ς &Πλ η ρ οφ ο ρ ι κ ή ς Εξεταζόμενα Μαθήματα Μαθηματικά Ανάπτυξη Εφαρμογών (ΑΕΠΠ) Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Ιστορία Γενικής Παιδείας

2015 – 2016 E.P. – Μαθήματα Αν θ ρ ωπ ι σ τ ι κ ώνΣπ ο υ δ ώ ν Αν θ ρ ωπ ι σ τ ι κ ώνΣπ ο υ δ ώ ν -D -Eng (S) -Latein (M) Θε τ ι κ ώ ν Σ π ο υ δ ώ ν Θε τ ι κ ώ ν Σ π ο υ δ ώ ν -D -Eng/ Mathe (S) -Phy/ Che/ Bio (M) Σπ ο υ δ ώ ν Ο ι κ ο ν ο μ ί ας & Π λ η ρ ο φ ο ρ ι κ ή ς -D -Eng / Mathe ( S ) -Mathe /Eng (M)

Οι πληροφορίες αυτού του εντύπου βασίζονται στο Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας (06/04/2015).