ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Γαστρονο μ ικός τουρισ μ ός Μελέτη π ερί π τωσης το « Ελληνικό Πρωινό » ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μαμά σ’ αγαπώ γιατί με πηγαίνεις στον παιδότοπο!
Advertisements

Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 30 Νοεμβρίου 2011.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΠΑΓΙΩΝ (ASSET ACCOUNTING)
ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ
Συμμετοχή σε διεθνή Εκθέσεις- στρατηγικό εργαλείο για Εξαγωγικό Μάρκετινγκ τουρισμού.
ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑ FI. ΣΚΟΠΟΣ FI Η διαχείριση και η καταγραφή όλων των οικονομικών συναλλαγών μιας επιχείρησης σύμφωνα με τους νόμους της χώρας όπου ενεργοποιείται.
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
Νέος Επενδυτικός Νόμος 3299/ /2006 Τρίκαλα,
Επιμέλεια : Πουλιόπουλος Πούλιος - Χημικός
1/6/2012 FASTER LOGO FASTER ICT – Financial and Accounting Seminars Targeting European Regions You are expected to prepare a ppt presentation for each.
Η εφαρμογή του νέου πλαισίου κεφαλαιακής επάρκειας (Βασιλεία ΙΙ) στις Επιχειρήσεις Παροχής Επενδυτικών Υπηρεσιών Η εφαρμογή του νέου πλαισίου κεφαλαιακής.
Η σημασία των άϋλων περιουσιακών στοιχείων για τη βελτίωση της ποιότητας στις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες Στέφανος Ασωνίτης & Πέτρος Κωσταγιόλας Τμήμα Αρχειονομίας.
Επιμέλεια : Πουλιόπουλος Πούλιος - Χημικός
ΓΑΒΡΗΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΑΣΠΑΙΤΕ ΤΜΗΜΑ Γ1
Σαββατοκύριακο στα ‘Ιρια
Ναός του Ηφαίστου Θησείο.
Merton: 45 度線 Leverage Value Asset Value D+(1-τ)CDT τCDT BC Equity Debt α TBTB.
2 Συνοπτικά Στοιχεία Εμπορική Τράπεζα μεσαίου μεγέθους, 10η σε μέγεθος και 7η στην στεγαστική πίστη Οικονομικά μεγέθη σε ενοποιημένη βάση: Σύνολο.
 Ένας τόπος μπορεί να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες για να προβάλει τα πλεονεκτήματα του.  Τα παρακάτω μέσα χρησιμοποιούνται πολύ.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Πολυμορφισμός – Αφηρημένες κλάσεις Interfaces (διεπαφές) Ένα μεγάλο παράδειγμα.
ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ Δράσεις προς χρηματοδότηση : Προμήθεια κάδων οικιακής κομποστοποίησης ή/και επιτόπιας μηχανικής.
Κοστολόγηση Ενότητα 3: Ροή εργασιών γραφικών τεχνών – Χαρακτηριστικά σύγχρονων τεχνολογιών Δρ. Αναστάσιος Ε. Πολίτης, Αναπληρωτής Καθηγητής Τεχνολογία.
Αγορές Χρήματος και Κεφαλαίου Ενότητα 1: Τράπεζες και Χρηματοοικονομική Διαμεσολάβηση Αθανάσιος Τσαγκανός Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΟΜΠΑΝΑΚΗΣ. TRIPADVISOR Προγραμματίζει ταξίδια εκατομμύρια κριτικές (περιγράφουν τις καλύτερες και τις χειρότερες διακοπές) Είναι δωρεάν χρήσιμες.
Η εξυγίανση πιστωτικών ιδρυμάτων (μέσα στην Ευρωπαϊκή Τραπεζική Ένωση) Χρήστος Βλ. Γκόρτσος Καθηγητής Διεθνούς Οικονομικού Δικαίου, Πάντειο Πανεπιστήμιο.
Μικροοικονομική Ι Ενότητα # 8: Αγορές κεφαλαίου και γης Διδάσκων: Πάνος Τσακλόγλου Τμήμα: Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
1 Κεφάλαιο 8 Αξιολόγηση & Επιλογή Στρατηγικής Θα ολοκληρώσουμε την αναφορά μας στο δεύτερο στάδιο της διαδικασίας της «Στρατηγικής Διοίκησης», στην «Επιλογή.
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ Ενότητα 4: ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑΣ ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τμήμα ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Κοστολόγηση Ενότητα 2: Δομή επιχειρήσεων γραφικών τεχνών και χαρακτηριστικά σύγχρονων τεχνολογιών Δρ. Αναστάσιος Ε. Πολίτης, Αναπληρωτής Καθηγητής Τεχνολογία.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
MATALA BEACH FESTIVAL. Η ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ HIPPIES Τις δεκαετίες του 1960 και 1970 τα Μάταλα ‘ταξίδεψαν’ εκτός συνόρων χάρη στις αναφορές για τους hippies που.
Αγορές Χρήματος και Κεφαλαίου Ενότητα # 4: Συμφωνίες Ανταλλαγής Διδάσκων: Σπύρος Σπύρου Τμήμα: Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.
Παρουσίαση χαρτοφυλακίου Ζωής Commercial value 12/5/2010.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Royal.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΕΜΑ: Η ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΣΤΕΡΕΑ ΣΩΜΑΤΑ: ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΙ ΑΓΩΓΟΙ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:
Διαδικασία Διαχείρισης Επενδύσεων (Investment Management Process)
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Ειδικά Θέματα Χρηματοοικονομικής
Software Engineering for Web Applications
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
Κεφάλαιο 12 Δάση.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Παρουσίαση μαθήματος 1/9/2010
H ΑΝΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΆΡΘΡΟΥ 27Α ΚΦΕ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Χαρτοφυλάκιο Ζωής 30/3/2010.
Εθνικόν Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιο Αθηνών
Επενδυτικές Στρατηγικές
Ι. Γιδαράκου (Ομότιμη Καθηγήτρια ΓΠΑ) Α. Κουτσούρης (Καθηγητής ΓΠΑ)
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Όλγα Χρ. Σίσκου RN, MSc, PhD
Σχολείο Ανοιχτού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
Κεφαλαιακός Προϋπολογισμός
مکاتب تئوری های مالی و حسابداری کانال بایگانی فایل های حسابداری
ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
Висока пословна школа струковних студија Нови Сад
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Financial Market Theory
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
Ανάλυση των πρόσφατων μεταναστευτικών ροών 21ος αιώνας
Στρατηγική κατανομή περιουσίας δημόσιων Ταμείων: Το σύγχρονο πρότυπο
‘Εξυπνα Δίκτυα- Το μέλλον είναι εδώ Νίκος Χατζηαργυρίου,
Μάρκετινγκ, εμπορική επικοινωνία
ΣΕΔΙΠΕΣ/ ΚΕΔΙΠΕΣ Αποτελέσματα διαχείρισης μέχρι 31/3/2019
Femi Odumabo Currently
Σχετικά με τις βασικές δεξιότητες 18/10/2017
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Γαστρονο μ ικός τουρισ μ ός Μελέτη π ερί π τωσης το « Ελληνικό Πρωινό » ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: Μαρία Αναγνώστου Α.Μ.: 463 ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ ΚΑΘΗΤΗΤΡΙΑ Δρ. Πολυξένη Μοίρα

Γαστρονο μ ία  ορίζεται ως η τέχνη της υψηλής μ αγειρικής, το σύνολο των κανόνων για την ε π ιλογή των κατάλληλων υλικών και την π αρασκευή των εδεσ μ άτων μ ε στόχο τη γευστική, αλλά και την ο π τική α π όλαυση  συνε π άγεται κάθε δραστηριότητα σχετικά μ ε τη μ αγειρική και την α π όλαυση του φαγητού  μ ε τον όρο γαστρονο μ ία νοείται η τέχνη της π αρασκευής καλού και νόστι μ ου φαγητού

Γαστρονο μ ικός τουρισ μ ός  Ταξιδιώτες / ε π ισκέ π τες π ου σχεδιάζουν το ταξίδι τους μ ε στόχο να γευτούν την κουζίνα του π ροορισ μ ού ή να ε μπ λακούν σε δραστηριότητες π ου σχετίζονται μ ε τη γαστρονο μ ία

Η δράση « ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡ Ω ΙΝΟ » Το Ελληνικό Πρωινό α π οτελεί μ ια καινοτό μ ο π ρωτοβουλία του Ξενοδοχειακού Ε π ι μ ελητηρίου Ελλάδος μ ε σκο π ό την σύνδεση και την ά μ εση αξιο π οίηση του π ολιτισ μ ικού και γαστρονο μ ικού π λούτου της Ελλάδας μ έσω της ελληνική ξενοδοχείας

Ξενοδοχειακό Ε π ι μ ελητήριο Ελλάδος  είναι νο μ οθετη μ ένος σύ μ βουλος της Πολιτείας σε θέ μ ατα τουρισ μ ού  είναι μ έλος της Συνο μ οσ π ονδίας των Εθνικών Ενώσεων Ξενοδοχείας Εστίασης και Αναψυχής των κρατών - μ ελών της Ευρω π αϊκής Ένωσης  Εγγεγρα μμ ένα μ έλη π ερί τις ξενοδοχειακές μ ονάδες, μ ε τα ξενοδοχεία κλασικού τύ π ου να α π οτελούν την κυριότερη κατηγορία

Ξενοδοχειακό Ε π ι μ ελητήριο Ε λλάδος π ροεγγραφή σε υ π οψήφιο ξενοδόχο η έγκριση ε π ωνυ μ ίας ξενοδοχείου εγγραφή νέου μ έλους, είσ π ραξη εισφορών α π ό τα μ έλη έκδοση βεβαιώσεων π ρος τα μ έλη έκδοση δια π ιστωτικής π ράξης για χορήγηση σύνταξης α π ό αρ μ όδιο ασφαλιστικό φορέα έλεγχος τι μ ών ξενοδοχείων και camping οδηγός ξενοδοχείων και camping όλης της χώρας

Η φιλοσοφία του π ρογρά μμ ατος « Ελληνικό Πρωινό » Σχεδιασ μ ός και υλο π οίηση 2010 Σκο π ός ο ε μπ λουτισ μ ός του π ροσφερό μ ενου «π ρωινού » στα ελληνικά ξενοδοχεία μ ε π ροϊόντα της Ελληνικής γης & π αραδοσιακά το π ικά εδέσ μ ατα Βασικός στόχος να γνωρίσουν οι ε π ισκέ π τες των ελληνικών ξενοδοχείων την γαστρονο μ ία της χώρας και μ έσω του π ρωινού μ ας να γευτούν ελληνικά π ροϊόντα και εδέσ μ ατα Ε π ιθυ μ ία του π ρογρά μμ ατος η γνωρι μ ία των π αραγωγών μ ε τους καταναλωτές, τους τρό π ους π αραγωγής και την ανάδειξη του τό π ου και του συνά μ α του φυσικού π εριβάλλοντος της π αραγό μ ενης π εριοχής

Το λογότυ π ο του π ρογρά μμ ατος « Ελληνικό Πρωινό »

Η π ορεία του Προγρά μμ ατος « Ελληνικό Πρωινό » Το 2011 Ολοκλήρωση της μ ελέτης για τη φιλοσοφία, το π εριεχό μ ενο και την στρατηγική ανά π τυξη του « Ελληνικού Πρωινού » καταγραφή υλικού και άυλου γαστρονο μ ικού π ολιτισ μ ού της χώρας μ ε σκο π ό τη δη μ ιουργία χαρτοφυλακίων των π εριοχών της χώρας δη μ ιουργία λογότυ π ου του « Ελληνικού Πρωινού » π ρώτες συ μμ ετοχές σε εθνικές εκθέσεις μ ε σκο π ό την π ροβολή του π ρογρά μμ ατος στην Ελληνική κοινωνία και στον Τουριστικό το μ έα μ έσω τον ΜΜΕ Το 2012 δη μ ιουργούνται τα π ρώτα 7 π ρότυ π α Ελληνικού Πρωινού σε Κω, Ρόδο, Νάξο, Χαλκιδική, Σαντορίνη, Βόλος - Πήλιο, Λέσβος. εντάσσονται τα π ρώτα 62 ξενοδοχεία δη μ ιουργείται η ιστοσελίδα

2013  δη μ ιουργούνται π ρότυ π α Ελληνικού Πρωινού σε Θράκη, Ανατολική Μακεδονία, Δ υτική Μακεδονία, Κρήτη, Κέρκυρα και Εύβοια  συνεχίζονται οι συ μμ ετοχές σε συνέδρια, εκθέσεις μ ε σκο π ό την όλο και μ εγαλύτερη π ροβολή του π ρογρά μμ ατος σε εθνικό ε π ί π εδο  το Ξενοδοχειακό Ε π ι μ ελητήριο Ελλάδος μ ε το π ρόγρα μμ α « Ελληνικό Πρωινό » α π οδίδει τι μ ητική διάκριση στα 100 π ρώτα ξενοδοχεία π ου α π έκτησαν το σή μ α Ελληνικό Πρωινό  τα ενταγ μ ένα ξενοδοχεία έφθασαν τα  η δημιουργία 8 νέων προτύπων Ελληνικού Πρωινού σε Ήπειρο, Ζάκυνθο, Λευκάδα, Χίο, Μύκονο, Πελοπόννησο, Κεντρική Μακεδονία κλπ.  μέχρι το τέλος του χρόνου προβλέπεται ο αριθμός των ενταγμένων ξενοδοχείων να ξεπεράσει τα 450  προσπάθεια ενημέρωσης της διεθνούς τουριστικής αγοράς μέσω της συμμετοχής σε διεθνείς εκθέσεις, συνέδρια και συνεργασίες με ιστοσελίδες διεθνούς ενημέρωσης

Ενταγ μ ένα ξενοδοχεία στο π ρόγρα μμ α « Ελληνικό Πρωινό »  Αθήνα – Αργοσαρωνικός (48)  Ανατ. Μακεδονία & Θράκη (21)  Βορειοανατολικό Αιγαίο (20)  Δ υτική Μακεδονία (9)  Δ ωδεκάνησα (52)  Ή π ειρος (36)  Θεσσαλία (13)  Θεσσαλονίκη & Χαλκιδική (50)  Ιόνιο (40)  Κεντρική Μακεδονία (17)  Κρήτη (104)  Κυκλάδες (61)  Πελο π όννησος (60)  Πήλιο (20)  Σ π οράδες & Εύβοια (20)  Στερεά Ελλάδα (17)  Συνολικά 588 ξενοδοχεία συ μμ ετέχουν στη δράση

Πρότυ π α π ρωινά του π ρογρά μμ ατος « Ελληνικό Πρωινό » Σύνολο Πρότυ π ων Πρωινών : 29

Το π ικό σύ μ φωνο « Ελληνικού Πρωινού » ( ΤΣΕΠ )  Βασικός στόχος σύνδεση των αγαθών / των υ π ηρεσιών & των ανθρώ π ων κάθε τό π ου  Για τη λειτουργία του α π αραίτητη είναι η συνεργασία των συ μμ ετεχόντων το π ικών φορέων μ ε το ΞΕΕ και τις το π ικές ενώσεις ξενοδόχων  Περιφερειακή συνάντηση για την π αρουσίαση του π ροτεινό μ ενου γαστρονο μ ικού χαρτοφυλακίου κάθε π εριοχής συγκαλείται α π ό την το π ική ένωση ξενοδόχων κάθε π εριοχής  Κάθε ΤΣΕΠ α π οτελείται α π ό διάφορα τ μ ή μ ατα, ό π ως :  γαστρονο μ ικός π ολιτισ μ ός  μ ύθος / σύνθη μ α  Προϊόντα  φαγητά  συνταγές  π αραγωγοί  Βιβλιογραφία  το π ικά σύ μ φωνα  δράσεις  φεστιβάλ γαστρονο μ ίας  π ροτάσεις το π ικού π ρωινού

 Κύριος στόχος είναι η π ροβολή του γαστρονο μ ικού χαρτοφυλακίου α π ό τους «π ρεσβευτές » του κάθε τό π ου, δηλαδή : 1. τα π ροϊόντα ΠΟΠ (π ροστατευ μ ένης ονο μ ασίας π ροέλευσης ) και ΠΓΕ (π ροστατευό μ ενης γεωγραφικής ένδειξης ) 2. οι ξενοδόχοι π ου θα ενταχθούν στο π ρόγρα μμ α 3. οι μ άγειροι π ου θα υλο π οιήσουν δη μ ιουργικές το π ικές συνταγές 4. οι ερευνητές, οι μ ελετητές και οι συγγραφείς γαστρονο μ ικών εκδόσεων και οι το π ικές λέσχες γαστρονο μ ίας, π ου θα δια μ ορφώσουν το π εριεχό μ ενο αλλά και το «μ ύθο » κάθε χαρτοφυλακίου 5. οι το π ικοί π αραγωγοί και βιοτέχνες 6. η το π ική αυτοδιοίκηση και οι φορείς των σχετικών οργανισ μ ών

Οι π ρο μ ηθευτές του π ρογρά μμ ατος « Ελληνικό Πρωινό »  ση μ αντικό ρόλο στην π ρωτοβουλία « Ελληνικό Πρωινό » έχουν και οι π ρο μ ηθευτές π ου έχουν ενταχθεί και π αρουσιάζονται στο π αρακάτω χάρτη  ιδιαίτερη συγκέντρωση π αρουσιάζει η π εριοχή της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης  α π αραίτητη π ροϋ π όθεση είναι οι εταιρίες των π ρο μ ηθευτών /π αραγωγών να π ληρούν τις π ροδιαγραφές π ου τάσσουν οι νο μ οθετικές διατάξεις για τον εφοδιασ μ ό ξενοδοχείων και να διαθέτουν σχετικές π ιστο π οιήσεις

Έρευνα τουριστικής αγοράς Θέ μ α μ ελέτης : Το π ρόγρα μμ α « Ελληνικό Πρωινό »

Μεθοδολογία και δείγ μ α Α π οτελέσ μ ατα της έρευνας & Στατιστική ανάλυση Σκο π ός : η π ροβολή του βαθ μ ού ικανο π οίησης των ξενοδόχων και η α π οδοχή του π ρογρά μμ ατος α π ό τους τουρίστες Περιοχή : ενταγ μ ένα ξενοδοχεία α π ό όλη την Ελλάδα Δ είγ μ α : 433 ενταγ μ ένα ξενοδοχεία στο π ρόγρα μμ α Μέθοδος : α π οστολή ερωτη μ ατολογίων μ έσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στα ενταγ μ ένα ξενοδοχεία Περίοδος έρευνας : Α π ρίλιος - Ιούνιος 2015 Χρόνος : 10-15’

Συνολικές α π αντήσεις έρευνας ΣυχνότηταΠοσοστό % Συνολικές απαντήσεις14533% Αναπάντητα ερωτηματολόγια28867% Σύνολο Ξενοδοχείων433100%

Φύλο ΣυχνότηταΠοσοστό % Άνδρας8559% Γυναίκα6041% Συνολικές απαντήσεις145100%

Ηλικία

Θέση στην ε π ιχείρηση

Αστέρια ξενοδοχείου ΣυχνότηταΠοσοστό % *21% **3524% ***6243% ****3423% *****128% Συνολικές απαντήσεις145100%

Γεωγραφική θέση ξενοδοχείου

Πότε γίνατε μ έλος στο π ρόγρα μμ α " ελληνικό π ρωινό "; ΣυχνότηταΠοσοστό % % % % % % Συνολικές απαντήσεις145100%

Ποια είναι τα π ροϊόντα π ου π ροσφέρει η ε π ιχείρηση σας μ έσω της δράσης " ελληνικό π ρωινό " ;  Έχου μ ε δικό μ ας κή π ο μ ε διάφορα λαχανικά και φρούτα τα ο π οία σερβίρονται φρέσκα στον π ρωινό μπ ουφέ. Ε π ίσης μ ε αυτά τα π ροϊόντα φτιάχνου μ ε π ίττες, γλυκά, γλυκά του κουταλιού και μ αρ μ ελάδες. Παραδοσιακά εδέσ μ ατα ό π ως η Σα μ ιώτικες τηγανίτες και μπ ουρέκια τα π ροσθέτου μ ε συχνά.  Φρέσκο χυ μ ό π ορτοκάλι, σ π ιτικές μ αρ μ ελάδες, ντό π ιο μ έλι, ψω μ ί ζυ μ ωτό και π ολύσ π ορο, σ π ιτικά κέϊκ και μπ ισκότα, χωριάτικες π ίτες, ντό π ια αυγά, ο μ ελέτα, στρα π ατσάδα, αυγόφετες, χωριάτικο λουκάνικο, τηγανίτες, τηγανοκουλούρες, κολοκυθολούλουδα γε μ ιστά μ ε τυρί και ρύζι, π ι π εριές γε μ ιστές, γιαούρτι μ ε καρύδια και α π οξηρα μ ένα φρούτα, φρέσκα φρούτα, π αραδοσιακά γλυκά ό π ως καρυδό π ιτα, σά μ αλι, μπ ακλαβάς, π ορτοκαλόκρε μ α, π ορτοκαλό π ιτα και π ολλά άλλα.  Αγνές π ρώτες ύλες α π ο ντό π ιους π αραγωγούς. Τυριά, αλλαντικά, π ίτες διαφόρων ειδών χειρο π οίητες, γλυκές και αλ μ υρές, βουτή μ ατα, κέικ, μ έλι, γιαούρτι, μ αρ μ ελάδες όλα σ π ιτικά.

Δ ηλώστε το βαθ μ ό συ μ φωνίας ή διαφωνίας μ ε τη φράση " Η θεσ μ οθέτηση της δράσης " Ελληνικό Πρωινό " είναι Καινοτό μ ος Α π οτελεσ μ ατικ ή Ε π ικερδή ς Δ η μ ιουργεί εικόνα της ε π ιχείρησης Συχνότητα Ποσοστό % Συχνότητα Ποσοστό % Συχνότητα Ποσοστό % Συχνότητα Ποσοστό % Συ μ φωνώ α π όλυτα 3021%2215%118%3121% Συ μ φωνώ 5840% 5236%2719%5034% Ούτε συ μ φωνώ / ούτε διαφωνώ 4732% 5437%7451%5437% Δ ιαφωνώ 75%139%2819%86% Δ ιαφωνώ α π όλυτα 32%43%5 21% Συνολικές α π αντήσεις %145100%145100%145100%

Δ ηλώστε το βαθ μ ό ικανο π οίησης σας, όσον αφορά την π ρωτοβουλία « Ελληνικό Πρωινό » Σή μ α Φιλοσοφία σή μ ατος Ιστοσελίδα ΞΕΕ για το " ελληνικό π ρωινό " Συχνότητα Ποσοστό % Συχνότητα Ποσοστό % Συχνότητα Ποσοστό % Καθόλου ικανο π οιη μ ένος / η 32%53%32% Λίγο ικανο π οιη μ ένος / η 1712%1510%86% Ούτε δυσαρεστη μ ένος / Ούτε ικανο π οιη μ ένος / η 4531%4531%67 46% Ικανο π οιη μ ένος / η 53 37% 54 37% 5236% Πολύ ικανο π οιη μ ένος / η 2719%2618%1510% Συνολικές α π αντήσεις %145100%145100%

Μέσα π ροβολής Ελληνικής γαστρονο μ ίας Μέσα π ροβολής " ελληνικό π ρωινό " Μέσα π ροώθησης " ελληνικό π ρωινό " Συχνότητα Ποσοστό % Συχνότητα Ποσοστό % Συχνότητα Ποσοστό % Καθόλου ικανο π οιη μ ένος / η 32%21%32% Λίγο ικανο π οιη μ ένος / η 128%1611%1410% Ούτε δυσαρεστη μ ένος / η - Ούτε ικανο π οιη μ ένος / η 5840%6343%6545% Ικανο π οιη μ ένος / η 5337%4934%5034% Πολύ ικανο π οιη μ ένος / η 1913%1510%139% Συνολικές α π αντήσεις %145100%145100% Δ ηλώστε το βαθ μ ό ικανο π οίησης σας, όσον αφορά την π ρωτοβουλία « Ελληνικό Πρωινό »

Πιστεύετε π ως η π ρωτοβουλία " Ελληνικό Πρωινό " αντα π οκρίνεται στην το π ική ταυτότητα της π εριοχής σας ; ΣυχνότηταΠοσοστό % Ναι11680% Όχι2920% Συνολικές απαντήσεις %

Αν ναι, μ ε π οιον τρό π ο ; ΣυχνότηταΠοσοστό % α) Χρήση τοπικών προϊόντων7250% β) Ένταξη τοπικών προϊόντων που δεν είναι ευρέως γνωστά7250% γ) Αναζήτηση και αναβίωση τοπικών συνταγών5337% δ) Άλλο1812% Συνολικές απαντήσεις % Αν όχι, γιατί ; Αν όχι, γιατί?ΣυχνότηταΠοσοστό % α) Έλλειψη γνώσεων για την τοπική κουζίνα1712% β) Έλλειψη γνώσεων για τα χρησιμοποιούμενα συστατικά1712% γ) Μη ένταξη σημαντικών προϊόντων3121% δ) Άλλο4833% Συνολικές απαντήσεις %

Θεωρείτε π ως η π ροβολή των το π ικών π ροϊόντων γαστρονο μ ίας συ μ βάλει στην :

Α π οτελεί το « Ελληνικό Πρωινό » ε π ιλογή των τουριστών ? Αποτελεί το «Ελληνικό Πρωινό" επιλογή των τουριστών?ΣυχνότηταΠοσοστό % α) Ναι10774% β) Όχι3826% Συνολικές απαντήσεις %

Πώς αξιολογούν οι ε π ισκέ π τες τα π αρακάτω

Υ π άρχει ζήτηση α π ό τουρίστες π ου δοκι μ άζοντας το " ελληνικό π ρωινό " θέλησαν να π ροβούν σε αγορά κά π οιων το π ικών π ροϊόντων ? Συχνότητα Ποσοστό % α ) Ναι 11378% β ) Όχι 3222% Συνολικές α π αντήσεις %

Πιστεύετε π ως η φιλοσοφία του " ελληνικού π ρωινού " συ μ βάλει στην ανά π τυξη καλού ονό μ ατος της ε π ιχείρησης ; Πιστεύετε π ως η φιλοσοφία του " ελληνικού π ρωινού " συ μ βάλει στην ανά π τυξη καλού ονό μ ατος της ε π ιχείρησης ? Συχνότητα Ποσοστό % α ) Ναι % β ) Όχι 4023% Συνολικές α π αντήσεις 14595%

Η συ μμ ετοχή στη δράση « Ελληνικό Πρωινό " οδήγησε στη δη μ ιουργία νέων δράσεων ή ε π ιχειρήσεων π ου σχετίζονται μ ε τα π ροϊόντα αυτά ; Η συ μμ ετοχή στη δράση " ελληνικό π ρωινό " οδήγησε στη δη μ ιουργία νέων δράσεων ή ε π ιχειρήσεων π ου σχετίζονται μ ε τα π ροϊόντα αυτά ; Συχνότητα Ποσοστό % α ) Ναι 8357% β ) Όχι 6243% Συνολικές α π αντήσεις %

Αν ναι, π οιών ; Συχνότητα Ποσοστό % α ) Ε π ισιτιστικά καταστή μ ατα ( ταβέρνες, εστιατόρια ) 4959% β ) Καταστή μ ατα π ώλησης π αραδοσιακών π ροϊόντων 7287% γ ) Μουσείο π ου σχετίζεται μ ε κά π οιο π ροϊόν 78% δ ) Προσφορά μ αθη μ άτων μ αγειρικής 1214% ε ) Δ η μ ιουργία π ολιτιστικής διαδρο μ ής 1113% στ ) Άλλο 4352% Συνολικές α π αντήσεις %

Δ ώστε μ ας τις δικές σας α π όψεις για την ανά π τυξη και ανάδειξη του ελληνικού π ρωινού στο τό π ο σας  Τα Μέσα π ροβολής " ελληνικό π ρωινό " π ρέ π ει να είναι π ιο δυνα μ ικά και να π ροβάλουν τα ξενοδοχεία π ου έχουν Ελληνικό π ρωινό.  Το " Ελληνικό π ρωινό " είναι μ ια καλή ευκαιρία για ανάδειξη Ελληνικών π ροϊόντων τα ο π οία δεν ήταν μ έχρι π ρότινος ευρέως γνωστά ό π ως λιαστή το μ άτα, ντολ μ αδάκια κ. α. Σε ελάχιστες π ερι π τώσεις α π οτελεί κίνητρο για να π ροσελκύσει π ελάτες το ξενοδοχείο αλλά σίγουρα είναι asset όταν ο π ελάτης βλέ π ει την π ιστο π οίηση στον π ρωινό μπ ουφέ, ( και στα σχόλια στο tripadvisor όταν δεν μ είνει ευχαριστη μ ένος !).  Καθιέρωση εορτών γαστρονο μ ίας.  ΑΓΑΠΗ - ΜΕΡΑΚΙ - ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ Δ ΟΥΛΕΙΑ !!!

Συ μπ εράσ μ ατα έρευνας  γεωγραφικά οι π εριοχές « Αθήνα – Αργοσαρωνικός » και « Θεσσαλονίκη & Χαλκιδική » αντα π οκρίθηκαν π ερισσότερο στη διεξαγωγή της έρευνας καθώς κατέχουν μ εγαλύτερα π οσοστά ενταγ μ ένων ξενοδοχείων.  οι ενταγ μ ένοι τα έτη ε μ φανίστηκαν π ιο ενεργοί στην έρευνα  τα α π οτελέσ μ ατα σχετικά μ ε την α π οτελεσ μ ατικότητα, μ ε την κερδοφορία και τη δη μ ιουργία εικόνας της ε π ιχείρησης είναι ουδέτερα  θετικά ε μ φανίζονται α π οτελέσ μ ατα όσο αναφορά το σή μ α και τη φιλοσοφία του σή μ ατος ενώ ουδετερότητα ε μ φανίζεται όσο αναφορά την ιστοσελίδα του π ρογρά μμ ατος, τα μ έσα π ροβολής της ελληνικής γαστρονο μ ίας, μ έσα π ροβολής και π ροώθησης για το « Ελληνικό π ρωινό »

 θετικά α π οτελέσ μ ατα υ π ήρξαν σχετικά μ ε τη π οικιλία του « Ελληνικού π ρωινού », τις γεύσεις των π ροϊόντων, τη π οιότητα των π ροϊόντων α π ό τα ο π οία α π οτελείται το " ελληνικό π ρωινό " και την π αρουσίαση π ροϊόντων στο σερβιρισ μ ένο π ρωινό  το « Ελληνικό Πρωινό » α π οτελεί ε π ιλογή των τουριστών γεγονός το ο π οίο έχει ε π ηρεάσει την οικονο μ ική ανά π τυξη του ε μπ ορίου το π ικών π ροϊόντων και η ανά π τυξη της ζήτησης το π ικών π ροϊόντων  αντα π οκρίνεται στην το π ική ταυτότητα της π εριοχής του μ έσω της χρήσης το π ικών π ροϊόντων, την ένταξη το π ικών π ροϊόντων π ου δεν είναι ευρέως γνωστά αλλά και την αναβίωση / αναβίωση το π ικών συνταγών  νέες δράσεις ή ε π ιχειρήσεις π ροέκυψαν α π ό την δράση « Ελληνικό Πρωινό », ό π ως καταστή μ ατα π ώλησης π αραδοσιακών π ροϊόντων και ε π ισιτιστικά καταστή μ ατα

Προτάσεις  η συ μμ ετοχή σε διεθνείς αλλά και εγχώριες εκθέσεις  διοργάνωση εκθέσεων μ ε σκο π ό την π αρουσίαση των « Πρότυ π ων Ελληνικών Πρωινών »  ένταξη π ερισσοτέρων ξενοδοχείων  βασικό εργαλείο π ροβολής θα π ρέ π ει να είναι το διαδίκτυο  αναγκαία είναι η π ροώθηση των ε μπ όρων /π αραγωγών των το π ικών π ροϊόντων, η διοργάνωση γαστρονο μ ικών σε μ ιναρίων και μ αθη μ άτων / σε μ ιναρίων π αρασκευής π αραδοσιακών συνταγών

Σας ευχαριστώ π ολύ για την π ροσοχή σας !