Green Innovation AE 2011-2012 Εικονική Επιχείρηση της Σχολής ΙΜ Παναγιωτόπουλου Project 3: Φορτίζω το κινητό μου με τον ήλιο!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Advertisements

Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΗΛΙΑΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Παρουσίαση τελικών αποτελεσμάτων ερευνητικού προγράμματος συγχρηματοδοτούμενο από το Ίδρυμα.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ε&Τ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ο ρΟλοΣ και η συνεισφορΑ των γραφιστΩν προς την αειφορΙα
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Εικονική Επιχείρηση Α΄ Λυκείου
Ecomobile Τίτλος Εταιρείας. Οργάνωση και μέλη της Εταιρείας « 11197» Ε.Π.Σ.Υ.Π.Δ Ανακύκλωσης των κινητών και των μικροσυσκευών με άμεση ανταποδοτική χρηματοδότηση.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Προώθηση / Επικοινωνία
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ – ΕΠΙΛΟΓΗ ΡΟΛΟΥ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Παράδειγμα 1 Το εργοστάσιο μιας επιχείρησης έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 7000 μονάδων. Η συνήθης παραγωγική δραστηριότητα.
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Παρουσίαση επιχείρησησ Pegasus motors
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Green Innovation AE Εικονική Επιχείρηση της Σχολής ΙΜ Παναγιωτόπουλου Project 3: Φορτίζω το κινητό μου με τον ήλιο!

Η Grinn είναι μια ανώνυμη επιχείρηση η οποία έχει ως σκοπό να προσελκύσει τον κόσμο σε εναλλακτικούς και φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους αντιμετώπισης καθημερινών ζητημάτων όπως για παράδειγμα η φόρτιση ενός κινητού με ηλιακή ενέργεια μέσω φωτοβολταϊκών συστημάτων. Καλούμε τον πελάτη να ασπαστεί την αειφορία, να ενισχύσει την πράσινη καθημερινότητα, να στηρίξει την καινοτόμα εφεύρεσή μας αγοράζοντας τον ηλιακό φορτιστή κινητού και να υιοθετήσει οικολογική συνείδηση.

ΟΡΑΜΑ Όραμά μας είναι να δημιουργήσουμε μια εταιρεία η οποία εφαρμόζει νέες και πρωτοποριακές μεθόδους, θα αναδείξει τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και να συμμετάσχει σε μαθητικούς διαγωνισμούς.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ Αποστολή μας είναι να καλύπτουμε τις ανάγκες των πελατών μας μέσω του προϊόντος μας, να αναδεικνύουμε συνεχώς τις αξίες που μας αντιπροσωπεύουν και να συμβάλλουμε στην ευαισθητοποίηση των πελατών μας απέναντι στην κλιματική αλλαγή.

ΑΞΙΕΣ Ήθος, διαφάνεια και ακεραιότητα στις συναλλαγές μας με το εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης Ποιότητα προϊόντος Προσήλωση στους στόχους μας

Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού

Οργανόγραμμα GRINN AE

Ποιος κάνει τι μέσα στην Οργάνωση;

Ανθρώπινο Δυναμικό Επιλογή Προσωπικού με Βιογραφικό Σημείωμα Ψηφοφορία Προέδρου Επιχείρησης Οργάνωση εταιρείας Ανάθεση αρμοδιοτήτων(Job descriptions) Έλεγχος επίτευξης αρμοδιοτήτων & Στόχων

Αρμοδιότητες Τμημάτων Marketing SWOT Analysis Τιμολογιακή Πολιτική Σχεδιασμός Προϊόντος και Συσκευασίας Όνομα Προϊόντος Περίπτερο Εμπορικής Έκθεσης – Trade Fair (2/3/2012) Παραγωγή Προμήθεια υλικών Κατασκευή προϊόντος Καταγραφή και αποθήκευση υλικών Τμήμα ασφάλειας στο χώρο του εργαστηρίου

Αρμοδιότητες Τμημάτων Οικονομικό Καταγραφή εσόδων και εξόδων της επιχείρησης Καταγραφή στοιχείων των μετόχων Έλεγχος ταμείου Κατάρτιση Προϋπολογισμού (Budget) Δημόσιες Σχέσεις Σελίδα στο face book Αποστολή επιστολών προς τους χορηγούς Κάρτες με τα στοιχεία υπαλλήλων Προβολή της εικόνας της εταιρείας προς τα έξω Επιμέλεια του Business plan

ΤΜΗΜΑ MARKETING

ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ Διευθυντής Γιώργος Φελέκης Υποδιευθύντρια Δήμητρα Κουμούτσου Υπεύθυνος Πωλήσεων Φίλιππος Γιουκάκης  Γιάννης Προμπονάς Σχεδιασμός Προϊόντος Ερνέστο Φοντακάρο Έρευνα & Ανάπτυξη (τμήμα παραγωγής & μάρκετινγκ) Κωστής Μελέκος

ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Σημείο εκκίνησης Εστίαση Μέσα Στόχος Μονάδα Παραγωγής Υπάρχοντα Πώληση Κέρδη μέσω Προϊόντα Διαφήμιση ποσότητας Προώθηση ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Σημείο εκκίνησης Εστίαση Μέσα Στόχος Αγορά Ανάγκες καταναλωτών & Επιθυμίες πελατών Πρόγραμμα Μάρκετινγκ Κέρδη μέσω ικανοποίησης ΠΩΛΗΣΕΙΣ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

Ανάλυση SWOT STRENGTHS-WEAKNESSES-OPPORTUNITIES-THREATS

STRENGTHS 1. O Φορτιστής μας δεν έχει μπαταρία λιθίου όπως αντίστοιχοι, άρα είναι “φυσικός” και καινοτόμος. 2.Φορτιζει προϊόντα της apple και κινητά με θύρα USB. 3.Φορτίζει τα κινητά σε μικρό χρονικό διάστημα 4.Το προϊόν μας προβάλλει την αειφόρο ανάπτυξη και την πράσινη ενέργεια αφού χρησιμοποιεί την ηλιακή ενέργεια και ανακυκλώνεται. WEAKNESSES 1.Ο φορτιστής έχει σχετικά μεγάλο μέγεθος. 2.Λόγω απουσίας της μπαταρίας λιθίου εξαρτάται κατά πολύ από την ηλιοφάνεια. OPPORTUNITIES 1. Πιθανή πώληση του προϊόντος μας στην εμπορική έκθεση 2.Ευαισθητοποίηση των καταναλωτών σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον 3. Συνεχής πρόοδος της τεχνολογίας, η οποία συμφέρει τον ηλιακό φορτιστή μας THREATS 1. Ύπαρξη μεγάλων ανταγωνιστών (γνωστές εταιρίες κατασκευάζουν ηλιακούς φορτιστές) 2. Οικονομική κρίση (μείωση αγοράς και χαμηλή κατανάλωση) 3. Ύπαρξη αντίπαλης εταιρίας, η οποία ασχολείται επίσης με φωτοβολταϊκά στην εμπορική έκθεση

MARKETING MIX Τα 4p του Marketing

ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ Το τμήμα Marketing της GRINN. ΑΕ από τις 7-11/11/2011 πραγματοποίησε έρευνα αγοράς στη Σχολή ΙΜ Παναγιωτόπουλου. Στόχος της έρευνας ήταν να διαπιστωθεί το ακριβές ποσοστό του Target Group που μπορεί να χρησιμοποιήσει φορτιστή με θύρα USB.

Έχω i-Pod/i-PhoneΔεν έχω i-Pod/i-PhoneTotal Έχει ο φορτιστής μου θύρα USB 39%23%61% Δεν έχει ο φορτιστής μου θύρα USB 14%25%39% Total 53%47%100% Από την έρευνά μας αυτή διαπιστώθηκε ότι τo 61% του δείγματός μας (155 συμπληρωμένα ερωτηματολόγια) μπορεί να φορτίσει το κινητό του (39% - 60 ερωτηθέντες) ή το i- Phone/ i- Pod (14% - 35 ερωτηθέντες) με θύρα USB. Αποτελέσματα Έρευνας

TARGET GROUP Πελάτες που έχουν κινητά με θύρα USB. Πελάτες ευαισθητοποιημένοι σε περιβαλλοντικά θέματα. Πελάτες που δεν έχουν πρόσβαση σε ηλ. Ρεύμα.

ΤΜΗΜΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Καλόγλου Φάνης (Διευθυντής) Κατσιγιάννης Γιάννης (Υποδιευθυντής) Κουτλής Δημήτρης (Υπεύθυνος Ηλεκτρικών/Ηλεκτρονικών) Σφακιανάκης Πέτρος (Υπεύθυνος Ελέγχου Προϊόντος και Αποθήκευσης) Ζουμής Νίκος (Βοηθός Συσκευασίας) Χατζηαγάπης Γιάννος (Βοηθός Ηλεκτρικών/Ηλεκτρονικών & Υπεύθυνος Ασφαλείας)

Ξεκινώντας… Προμήθεια Υλικών & Εργαλείων Εργαλεία Υλικά

Τα πρώτα υλικά Ηλιακά Πάνελ

Λειτουργία Πάνελ Τα ηλιακά πάνελ συλλέγουν την ηλιακή ενέργεια και την μετατρέπουν σε ηλεκτρική. Η ενέργεια αυτή μεταφέρεται μέσω των καλωδίων στο κινητό μας, παρέχοντας του την απαραίτητη ενέργεια για να το φορτίσει.

Μετρώντας την Ενέργεια Η ενέργεια μετριέται σε Amper ή mA Σύμφωνα με έρευνα που είχε κάνει το Τμήμα Παραγωγής σας παρουσιάζουμε σε ένα πίνακα τα αποτελέσματα. ΕταιρείαΤάσηΕνέργεια NOKIA3,7 VOLT945mAh APPLE3,7 VOLT1400mAh SAMSUNG3,7 VOLT500mAh SONY ERICSSON3,7 VOLT1230mAh LG3,7 VOLT1000mAh

Μετρώντας την Ενέργεια Αρχικά μετράμε την ενέργεια που παράγουν τα πάνελ. Εμείς έχουμε 6 πάνελ και το καθένα παράγει 65mAh (οπότε 6*65=390mAh). Υπολογισμός χρόνου φόρτισης του κινητού.

Μετρώντας την Ενέργεια Πράξη: mAh μπαταρίας mA φορτιστή ΕταιρείαmAhMAΏρα φόρτισης NOKIA945mAh8001h & 10’ APPLE1400mAh8002h SAMSUNG500mAh80040’ SONY ERICSSON1230mAh8001h & 30’

Δίοδος Στην εικόνα βλέπουμε την ηλεκτρική δίοδο η οποία τοποθετείται στους θετικούς πόλους των πάνελ. Η λειτουργία της είναι να διοχετεύει το ρεύμα μόνο προς μία κατεύθυνση.

USB Τέλος, το γνωστό σε όλους μας usb είναι αυτό στο οποίο καταλήγει η ενέργεια. Έτσι αφού συνδέσουμε το κινητό μας ενέργεια μεταφέρεται και αυτό φορτίζεται.

Το Μεγάλο Πρόβλημα της Παραγωγής ακούει στο όνομα “iphone”

Λύνοντας το Πρόβλημα ΤΡΙΜΜΕΡ Το τρίμμερ παράγει συγκεκριμένο αριθμό Volt, ο οποίος καθορίζεται από εμάς τους ίδιους πολύ εύκολα.

Η Πλακέτα Στις εικόνες φαίνεται η πλακέτα του φορτιστή.

Η Πλακέτα Η συνδεσμολογία πρέπει να γίνεται με μεγάλη προσοχή και είναι ιδιαίτερα δύσκολη, διότι υπάρχει πάντα ο κίνδυνος βραχυκύκλωσης του συστήματος.

Δεύτερο Πρόβλημα της Παραγωγής Έλλειψη προϊόντων από την εταιρία προμήθειας. Έτσι απευθυνθήκαμε μέσω του κ. Στατήρη σε μία Κινέζικη εταιρία στην οποία βρήκαμε, μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα, νέα πάνελ με καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Νέα Πάνελ Για να ενημερωθείτε σχετικά με τα χαρακτηριστικά του νέου μας πάνελ, μπορείτε να δείτε το φυλλάδιο που σας μοιράσαμε.

Στάδια Κατασκευής Κοπή αφρώδους πλαστικού Τοποθέτηση υλικών στην πλακέτα Συνδεσμολογία Σύνδεση & κόλληση των πάνελ

Στάδια Κατασκευής Ολοκλήρωση προϊόντος

Manual (Εγχειρίδιο) Προκειμένου να εκπαιδευτούν τα υπόλοιπα μέλη της εταιρείας φτιάξαμε ένα εγχειρίδιο με αναλυτικές οδηγίες για την κατασκευή του φορτιστή.

Οικονομικό Τμήμα

Ενέργειες Οικονομικού Τμήματος Καταγραφή εξόδων / Εσόδων Εντοπισμός παραγόντων που επηρεάζουν αρνητικά τη κερδοφορία Ρευστότητα Οικονομικές Καταστάσεις Διαχείριση ταμείου Πόροι

Budget Oct 2011-April 2012

Οικονομικό Τμήμα Χρηματοδότηση: Μετοχικό Κεφάλαιο Χορηγίες 20/9/2016

Shareholders’ Register 20/9/2016

Sponsorships 20/9/2016

Δημόσιες Σχέσεις

Δελτία Τύπου Διάθεση Μετοχικού Κεφαλαίου Επικοινωνία σχετικά με την έρευνα του Τμήματος Marketing Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου στη Χριστουγεννιάτικη Αγορά

Επικοινωνία – Διαδικασία Χορηγιών Αναζήτηση πιθανών χορηγών Αποστολή επιστολής Επικοινωνία με τους χορηγούς Έγκριση ή απόρριψη χορηγίας

Επικοινωνία Μέσω Facebook

Επίσκεψη στο Ενημέρωση – Παρουσίαση της Επιχείρησης από τον Δ. Marketing κ. Γεράρδο και τη Δ. Προσωπικού κ. Τσιότσια Ξενάγηση στο χώρο της Αποθήκης - Συναρμολόγησης

Σας Ευχαριστούμε πολύ!