ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παρουσίαση λογισμικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πιστοποίηση προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ “ Ο Ρόλος των Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Ικανοποίηση Αναγκών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Χρήση 3D ΔΕΠ για την Υποστήριξη Συνεργασίας στο Πλαίσιο Δραστηριοτήτων Μάθησης ΕΤΠΕ ’04, Αθήνα, 2 Οκτώβρη 2004, 1 Χρήση Τρισδιάστατων Δικτυακών Εικονικών.
Παίζω και μαθαίνω στο moodle. Μια εφαρμογή, παράδειγμα καλής πρακτικής Νταλούκας Β. Κωνσταντούλας Κ. Δαούσης Δ. Λιακοπούλου Ε.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑTC.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών πρόταση στο της Ευστρατίας Λιακοπούλου Καθ. Πληροφορικής, Msc.
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
ΟΜΑΔΑ Μ Βουλγαράκης Δημήτρης Ζαμίχος Αλέξανδρος Ζαφείρης Δημήτριος Ραδουνισλής Αναστάσιος Σουλίδης Άγγελος Σούτης Βασίλειος Σταθακόπουλος - Ξηνταβελώνης.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Μάθηση.
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση. Μέλη τις Ομάδας Καρασιώτος Θοδωρής Καψιώτης Ιωάννης Μπασάρι Ερίκος Τσιτσιρίκης Απόστολος.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 1/26 12/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την.
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ E-LEARNING ΠΕΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/27 11/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ E-LEARNING ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ.
Ηλεκτρονική Μάθηση & Συστήματα που τη διαχειρίζονται Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Κατερίνα Γεωργούλη ΤΕΙ Αθήνας Κύκλος Εκπαίδευσης «Συστήματα Ηλεκτρονικής.
Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/29 27/9/2016 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
«Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Τπε και γλώσσα.
‘’Online Εργαλεία Επικοινωνίας εκπ/σης και μάθησης’’
Wikis Ο Cunningham εμπνεύστηκε τον όρο wiki από τα "wiki wiki", δηλαδή τα "γρήγορα" λεωφορεία πυκνών δρομολογίων στον αερολιμένα της Χονολουλού.
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
«Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ - ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Web 2 Τεχνολογίες και η χρήση τους στη μαθησιακή διαδικασία
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Πώς λειτουργούσαν μέχρι σήμερα τα πράγματα Σεμινάρια (παραδοσιακά) Ημερίδες Συνέδρια Άτυπη εκπαίδευση (on the job) Αυτο-εκπαίδευση (με τα manuals) Γιατί αλλάζουν;

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Προβλήματα σημερινής κατάστασης Προβλήματα διαθεσιμότητας –Γεωγραφική απόσταση –Έλλειψη χρόνου και συντονισμού –Απουσία από την εργασία (ο χρόνος κοστίζει) Διαρκής Ανάγκη Εκπαίδευσης νέων στελεχών Διαρκής ανανέωση των προϊόντων / υπηρεσιών

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Ιδανικά τι θα θέλαμε; Διαρκή εκπαίδευση και επανεκπαίδευση Ευέλικτη και άμεση εκπαίδευση / άμεση πρόσβαση Μειωμένο κόστος Μάθηση στα μέτρα του καθενός –Χρόνο, τόπο, ρυθμό μάθησης –Επίπεδο

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Πώς; Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) για την παροχή –Εξ αποστάσεως εκπαίδευσης –Μικτού τύπου μάθησης Αξιοποίηση των εργαλείων του Web 2.0

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Νέα προσέγγιση: πρέπει να πάμε την εκπαίδευση στους ενδιαφερόμενους Ο εκπαιδευόμενος βρίσκεται απομακρυσμένος από τον εκπαιδευτή, αλλά καθοδηγείται και υποστηρίζεται συστηματικά από αυτόν μέσω διαφόρων μορφών επικοινωνίας Χρησιμοποιείται ειδικά σχεδιασμένο εκπαιδευτικό υλικό Αξιοποιούνται οι ΤΠΕ για την παρουσίαση του εκπαιδευτικού υλικού και για την επικοινωνία εκπαιδευόμενου-εκπαιδευτή

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Μικτού τύπου μάθηση Συνδυάζει την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση με την Πρόσωπο-με-Πρόσωπο Διδασκαλία Η Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση υλοποιείται μέσω της Ηλεκτρονικής Μάθησης: –Προσφορά εκπαιδευτικών υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου ή εταιρικών Ενδοδικτύων (Intranets) –Η απάντηση στις μαθησιακές ανάγκες μιας κοινωνίας μέσω της αξιοποίησης των ΤΠΕ –

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Μορφές Ηλεκτρονικής Μάθησης Ασύγχρονη / Σύγχρονη –Οι εκπαιδευόμενοι εκπαιδεύονται στο δικό τους χρόνο και ρυθμό χωρίς άμεση επαφή με τον εκπαιδευτή –Οι εκπαιδευόμενοι από το δικό τους χώρο εκπαιδεύονται ζωντανά (on-line) από τον απομακρυσμένο εκπαιδευτή τους Καθοδηγούμενη / Αυτόνομη Προσωπική-ατομική / Ομαδο-συνεργατική

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Χαρακτηριστικά Ασύγχρονης Μάθησης Το εκπαιδευτικό υλικό έχει προετοιμαστεί και περαστεί σε έναν ιστότοπο Ο εκπαιδευόμενος μπορεί να μελετήσει το εκπαιδευτικό υλικό οποιαδήποτε στιγμή επιθυμεί Το εκπαιδευτικό υλικό περιλαμβάνει ασκήσεις αυτοαξιολόγησης, εργασίες, κλπ., με στόχο ο έλεγχος προόδου να γίνεται από τον ίδιο τον εκπαιδευόμενο Η «διδασκαλία» γίνεται σε μη πραγματικό χρόνο Η επαφή εκπαιδευτή – εκπαιδευόμενου γίνεται κυρίως μέσω , forums, κλπ.

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Naturaliter project training system

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Ασύγχρονη μάθηση ΕΚΔΔΑ ΤΕΕ ΚΕΔΚΕ ΚΕΔΚΕ/ΠΕΤΑ ΥΠΕΠΘ Παν.Πατρών ΜΙΤ index.htm index.htm

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Χαρακτηριστικά Σύγχρονης Μάθησης Εκπαιδευόμενοι και εκπαιδευτής συμμετέχουν μέσω Διαδικτύου σε μία εικονική τάξη Παρέχονται εργαλεία όπως: –αμφίδρομη εικόνα και ήχος, –διαμοίρασης εκπαιδευτικού υλικού, –κοινής χρήσης εφαρμογών, –εγγραφής του «μαθήματος» και επανάληψής του, –διαχείρισης της τάξης (ανάταση χεριού, παραχώρηση λόγου, ψηφοφορίες, προσωρινή έξοδος από την τάξη)

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Πλατφόρμα Σύγχρονης Μάθησης

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Μικτή Μέθοδος Μάθησης Πρόσωπο με Πρόσωπο Σύγχρονη Ηλεκτρονική Μάθηση Ασύγχρονη Ηλεκτρονική Μάθηση

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Προσανατολισμός Πρόσωπο με Πρόσωπο Σύγχρονη Ηλεκτρονική μάθηση Ασύγχρονη Ηλεκτρονική Μάθηση Ασύγχρονη Ηλεκτρονική Μάθηση Ασύγχρονη Ηλεκτρονική Μάθηση Εργαστήριο Πρόσωπο με Πρόσωπο

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Συστήματα Ηλεκτρονικής Μάθησης LCMS (Learning Content Management Systems) –Οι συγγραφείς υλικού δημιουργούν αντικείμενα μάθησης και οι σχεδιαστές μαθημάτων τα οργανώνουν σε ενότητες και μαθήματα LMS (Learning Management Systems) –Οργανώνει, παρέχει και διαχειρίζεται αντικείμενα μάθησης και προγράμματα σπουδών CSCL (Computer Supported Collaborative Learning Systems) –Παρέχουν εργαλεία επικοινωνίας ( , chat, whiteboard, video-audio conferencing, application sharing, κλπ.) Virtual Schools

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Περιπτώσεις υλοποίησης on-line Εκπαίδευσης & Κατάρτισης Missouri : Kentucky Delaware Florida Νότια Αυστραλία Intel -

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Web2.0 Δίνει έμφαση στην ηλεκτρονική συνεργασία και ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των χρηστών χωρίς ωστόσο οι χρήστες να έχουν εξειδικευμένες γνώσεις σε θέματα υπολογιστών και δικτύων

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Εργαλεία Web 2.0 Wikis (συνεργατικές ιστοσελίδες) Ηλεκτρονικές συζητήσεις (forums) Ιστολόγια (blogs) Συνεργατική δημιουργία κειμένων (Google docs) Κοινωνικός ευρετηριασμός (social bookmarking) (flickr.com, delicious.com) Podcasting/vodcasting Διαμοίραση εκπαιδευτικού υλικού (slideshare) Online αποθήκευση εκπαιδευτικού υλικού (dropbox) Online συνδιασκέψεις (Skype)

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013

ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Ευχαριστώ για την προσοχή σας