Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής Θράκης
Σχέδιο μαθήματος Φυσικής Αγωγής Περιέχει: Α. Σκοπό-στόχους Β. Περιεχόμενα Γ. Στυλ-μέθοδοι διδασκαλίας Δ. Αξιολόγηση
Α 1. Σκοπός α)κινητικός β)γνωστικός γ)συναισθηματικός-κοινωνικό-ηθικός δ) δια βίου άσκησης/ΦΚ για την υγεία Α 2. Στόχοι ( συγκεκριμένοι σε σχέση με το περιεχόμενο) Δομή σχεδίου μαθήματος Φυσικής Αγωγής
Β. Περιεχόμενα (Ασκησιολόγιο-οργάνωση-χρόνος- παραλλαγές-υλικό) Γ 1. Στυλ διδασκαλίας (πρακτικό, παραγγέλματος, αυτοελέγχου, αμοιβαίας διδασκαλίας, μη αποκλεισμού, καθοδηγούμενης ανακάλυψης κα) Γ 2. Μέθοδος διδασκαλίας δεξιοτήτων (ολική- μερική) Δ. Αξιολόγηση επίτευξης των στόχων Δομή σχεδίου μαθήματος Φυσικής Αγωγής
Στυλ διδασκαλίας (σελ.10 βιβλίο εκπ/κού Ε΄-ΣΤ΄ & σελ 24 Οδηγός Δημοτικού ΝΠΣ) Παραγωγικές μέθοδοι Αναπαραγωγικές μέθοδοι