9/19/2016 1 Διαπολιτισμική Εκπαίδευση Δ’ έτος: 4. ) Διαπολιτισμική Εκπαίδευση Δ’ έτος: 4. Εργασία και εκπαίδευση Φορντισμός, Μεταφορντισμός & Παραγωγική.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πουλώντας» την ύπαιθρο: αγροτικός τουρισμός
Advertisements

6ο ΕΠΑ.Λ ΑΘΗΝΩΝ Αυτοκίνητο, η ιστορική του εξέλιξη, οι εφαρμογές και χρήσεις του σήμερα Οι διδάσκοντες: Σακερλής Δημοσθένης Γιαννακουδάκης Ζαχαρίας Λαγουδάκος.
Mary Kalantzis and Bill Cope, University of Illinois
ΤιτλοΣ: Η διαφορετικότητα και ο ρατσισμοσ μεσα από τα εξι σκεπτομενα καπελα του De Bono, τη διδασκαλια μεσω σχεδιασμου και του Εντεχνου συλλογισμοΥ Δημοτικο.
Oeko-Tex® Standard 100 ένα αρθρωτό σύστημα Κλωστές ραφής ύφασμα ύφασμα Ετικέτες Φόδρες Φερμουάρ Υποχρεωτικός ο έλεγχος κάθε επιμέρους υλικού.
HIGH GRADE NEUROENDOCRINE TUMOUR. A CASE REPORT
PET SCAN – ΜοΛΥνσεισ μοσχευμΑτων
H γλωσσική ποικιλότητα σε κείμενα μαζικής κουλτούρας: Προτάσεις διδακτικής αξιοποίησής της Αργύρης Αρχάκης [Ερευνητική Ομάδα: Ά. Φτερνιάτη,
ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ & ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΝΕΥΜΟΝΟΛΟΓΙΑ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Νέα μάθηση Βασικές αρχές για την επιστήμη της εκπαίδευσης
Μια σημαία, χίλιες λέξεις: Πολυγραμματισμοί και Ανάγνωση Πολυτροπικών Κειμένων στα Πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών Μαρία Εμμανουηλίδου Εκπαιδευτικός.
ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ02. Για να είναι το μάθημα επιτυχημένο, πρέπει να εμπεριέχει συνδυασμούς σύγχρονους και καινοτόμους. Ειδάλλως.
Κοσμάς Τουλούμης Διδασκαλία Αρχαίων Ελληνικών με ΤΠΕ: Δημιουργώντας σενάρια Δημοτικό Ωδείο Δράμας Σύνδεσμος Φιλολόγων 13 Δεκεμβρίου Δεκεμβρίου.
1 Διαχείριση Γνώσης Μ. Γεργατσούλης Χ. Παπαθεοδώρου.
Mάριος Ζέπης Παναγιώτης Ζέπης. BMW M3 e92 BMW x5 Θα ολοκληρώνουν τη διαδικασία επιτάχυνσης από 0 στα 100km/h σε μόλις 5,3sec η X5 Μ και 5,4 η Χ6 Μ με.
Α. Ι. Ζουμπούλης Τομέας Χημικής Τεχνολογίας & Βιομηχανικής Χημείας, Τμήμα Χημείας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Η συγκρότηση του νοήματος σε πολυτροπικά κείμενα
«Τα κειμενικά είδη στο λύκειο: Από την κριτική ανάλυση στην κριτική γλωσσική επίγνωση» Ανθή Δούκα 16 Δεκεμβρίου 2015.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Dr. Μαρία Αργυροπούλου. Εισαγωγή Οι ανάγκες της μεταβιομηχανικής κοινωνίας όπου η πληροφορία και η διαχείρισή της αποτελούν το «κεφάλαιο»,
ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ & ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΝΕΥΜΟΝΟΛΟΓΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΙΛΝΤΙΣΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.
ΤΟΜΕΑΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΥΡΗΝΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ-PET/CT ΙΔΡΥΜΑ ΙΑΤΡΟΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ Αλέξανδρος Γεωργακόπουλος Πυρηνικός Ιατρός 31/10/2015.
«Εργασιακό Άγχος στο Σχολικό Περιβάλλον. Κατευθυντήριες Γραμμές Διαχείρισης» Γεωργία Παναγιώτου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κλινικής Ψυχολογίας Πανεπιστήμιο.
Έλεγχος του διακοπτικού κυκλώματος Step-Down και η χρήση του σε Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα. Τουλάκη Αρετή Επιβλέπων: Δρ. Δημήτριος Καλπακτσόγλου.
9/26/ Μεταπτυχιακό: 3. Διαπολιτισμικό Κεφάλαιο ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Μεταπτυχιακό: 3. Διαπολιτισμικό Κεφάλαιο.
9/27/ Διαπολιτισμική Εκπαίδευση Δ’ έτος: 4. ) Διαπολιτισμική Εκπαίδευση Δ’ έτος: 4. Εργασία και εκπαίδευση Φορντισμός, Μεταφορντισμός & Παραγωγική.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟΥ Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016 Υπουργείο.
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη». Μέρος 1 ο : Βασικοί όροι και εργαλεία Δρ. Κεΐσογλου Στέφανος Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Στέλεχος του Εργαστηρίου.
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση καλύτερα;
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών
ΜΑΘΗΣΗ Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση στο σχολείο;
Πίνετε φραπέ; ΝΑΙ ΟΧΙ.
ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: ΜΠΑΜΙΧΑ ΜΑΡΙΑ Α. Μ
Αρβανίτη Ευγενία, ΤΕΕΑΠΗ, Πανεπιστήμιο Πατρών
2. Μάθηση μέσω Σχεδιασμού
PET SCAN – ΜοΛΥνσεισ μοσχευμΑτων
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Α΄ Λυκείου ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Α΄ Λυκείου Διδακτική προσέγγιση της ενότητας H μετανάστευση Ν. Μιμιλίδου Σχ. σύμβουλος Κοινωνιολόγων.
Από την κατευθυνόμενη μάθηση στην αυτενέργεια
Διαπολιτισμική Εκπαίδευση Δ’ έτος: ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ)
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
Διαπολιτισμική Εκπαίδευση Δ’ έτος: 1. Εισαγωγικά στο μάθημα
Νικηφόρος Β. Αγγελόπουλος Ιατρική Σχολή Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Αρβανίτη Ευγενία, ΤΕΕΑΠΗ, Πανεπιστήμιο Πατρών
Γιώργος Φλουρής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΟΠΤΣΗΣ.
Ζαφειριάδου, Ν. 1 Η διαπολιτισμικότητα ( κουλτούρα και ταυτότητα) στην Αγγλική ως ξένη γλώσσα στην Πρωτοβάθμια Μειονοτική Εκπαίδευση. Ερευνώντας τα σχολικά.
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ : ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕΡΡΕΣ: ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Προϊστάμενος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
μυθοσ ο ψηφιακοσ Γυμνάσιο Αμφίκλειας Ομάδα ανάπτυξης
Χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής διδασκαλίας και μάθησης
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
Syprina e rrethit, sektorit rrethor dhe e unazës rrethore
ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ & ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΝΕΥΜΟΝΟΛΟΓΙΑ
PET SCAN – ΜοΛΥνσεισ μοσχευμΑτων
Υποχρεωτική Θρησκευτική Εκπαίδευση στο σχολείο:
Δρ. Χρυσή Αγγελίδου ΠΕ04.02, Πρότυπο ΓΕ.Λ. Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Vector Resonance from Strong EWSB in pp → WWtt, tttt
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
Positron Emission Tomography/Computed Tomography and Lymphovascular Invasion Predict Recurrence in Stage I Lung Cancers  Satoshi Shiono, MD, PhD, Masami.
A New Vector Resonance Production at LHC
ΜΑΘΗΣΗ Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση στο σχολείο;
Nurturing Student Voices
Prioritisation: MAKING DECISIONS AND MANAGING YOUR TIME
TAM, Bratislava, Dec 14, 2004 Phenomenology of New Vector Resonances from SEWSB at Future e+e- Colliders Ivan Melo M. Gintner (University of Zilina) I.
Διδακτική μεθοδολογία Θρησκευτικής Εκπαίδευσης
Luca Bagnato SEMINARIO
Ενοικίαση αυτοκινήτου στην Αθήνα και στα ελληνικά νησιά
Μεταγράφημα παρουσίασης:

9/19/ Διαπολιτισμική Εκπαίδευση Δ’ έτος: 4. ) Διαπολιτισμική Εκπαίδευση Δ’ έτος: 4. Εργασία και εκπαίδευση Φορντισμός, Μεταφορντισμός & Παραγωγική διαφορετικότητα) Αρβανίτη Ευγενία, ΤΕΕΑΠΗ, Πανεπιστήμιο Πατρών

Δραστηριότητα: βιώνοντας το γνωστό / 15’ Ποια είναι η αποστολή της εκπαίδευσης (τι σκοπούς εξυπηρετεί); –Τι έχει προσφέρει σ’ εσένα προσωπικά; –Τι προσδοκάς από αυτήν, όσον αφορά εσένα τον ίδιο, τα παιδιά σου, τους μαθητές σου ή τους γονείς τους; (Σε 4άδες) 9/19/2016 2

Παραγωγική διαφορετικότητα Η έννοια της «παραγωγικής διαφορετικοτητας» αναφέρεται –στις αλλαγές που συντελούνται σήμερα στην οργάνωση της εργασίας στο πλαίσιο της «οικονομίας της γνώσης». –στη δημιουργία χώρων εργασίας στους οποίους θα ενθαρρύνονται η αυτονομία και η υπευθυνότητα, η αποκέντρωση της εξουσίας, η αποδοχή και η αναγνώριση της διαφορετικότητας. –σε ένα νέο εργασιακό μοντέλο και μια διαφορετική ισορροπία στη σχέση διοίκησης και εργαζομένων –επιχειρεί να βρει πρακτικές λύσεις στα προβλήματα του μεταφορντισμού 9/19/2016 3

Παραγωγική διαφορετικότητα Το νέο μοντέλο δίνει μεγάλη σημασία –στις δεξιότητες των εργαζομένων, –τις ανθρώπινες σχέσεις, –την κουλτούρα, –τη γνώση και τη μάθηση. Στους σύγχρονους χώρους εργασίας είναι σύνηθες να συνεργάζονται άνθρωποι με διαφορετικές δεξιότητες και εμπειρίες ζωής και με διαφορετικά ενδιαφέροντα. Οι επιχειρήσεις που διαχειρίζονται εποικοδομητικά αυτή την ποικιλομορφία χτίζουν καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες και το δίκτυο συνεργατών τους, τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. 9/19/2016 4

ΠΔ/τεχνολογία Οι τεχνολογίες της παραγωγικής διαφορετικότητας βασίζονται σε πληροφοριακά και επικοινωνιακά συστήματα, –τα οποία δεν απαντώνται μόνο στους νέους κλάδους της οικονομίας της γνώσης, αλλά και στον πρωτογενή τομέα και τη μεταποίηση, τους οποίους έρχονται να μεταμορφώσουν. Αν το πρώτο στάδιο της επανάστασης των υπολογιστών ενίσχυσε την αυτοματοποίηση των παραδοσιακών χώρων εργασίας, –το δεύτερο στάδιο αλλάζει τον ίδιο το χώρο εργασίας. –τα όρια ανάμεσα στην εργασία και το σπίτι, την ιδιωτική και την επαγγελματική σφαίρα, το τοπικό και το παγκόσμιο γίνονται δυσδιάκριτα.

ΠΔ/τεχνολογία Oι νέες τεχνολογίες συνοδεύονται από νέες οικονομίες διανομής.- αποκεντρωμένη παραγωγή πληροφοριών, κουλτούρας και υπηρεσιών η κεφαλαιακή αξία μιας επιχείρησης εντοπίζεται στα «άυλα περιουσιακά στοιχεία»: –στο εμπορικό σήμα, στο σχεδιασμό του προϊόντος ή της υπηρεσίας, στη φήμη, στα επιχειρησιακά συστήματα, στη σχέση της εταιρείας με τον πελάτη, στην αφοσίωση του πελάτη, στην πνευματική ιδιοκτησία, στις δεξιότητες του ανθρώπινου δυναμικού και στην ικανότητα της επιχείρησης να αποκτά, να συστηματοποιεί, να διατηρεί και να εφαρμόζει τη γνώση κύρια πηγή αξίας νοείται πλέον το ανθρώπινο και πολιτισμικό κεφάλαιο: οι ανθρώπινες δεξιότητες (ευελιξία, δημιουργικότητα, καινοτομία και πρωτοβουλία), οι σχέσεις, η κουλτούρα, η γνώση και η μάθηση.

ΠΔ/διοίκηση Η παραγωγική διαφορετικότητα είναι η απάντηση στις εγγενείς αδυναμίες του μεταφορντικού εργασιακού μοντέλου. Αντί να προσπαθεί να επιβάλει την πολιτισμική ομοιογένεια στα ετερόκλητα στελέχη του οργανισμού, αξιοποιεί τα πλεονεκτήματα της διαφορετικότητας –σχηματισμό δημιουργικών ομάδων, –εξασφάλιση της συμβολής όλων των μελών, –επιτρέπει την αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων της συνύπαρξης διαφορετικών προσεγγίσεων, απόψεων, εμπειριών και τρόπων επικοινωνίας και εργασίας. 9/19/2016 7

ΠΔ/διοίκηση Η παραγωγική διαφορετικότητα είναι η απάντηση στις εγγενείς αδυναμίες του μεταφορντικού εργασιακού μοντέλου. –πιο ειλικρινή και γνήσια αποκέντρωση της εξουσίας –Η εξουσία βρίσκεται στα χέρια του οργανισμού συνολικά: στα ετερόκλητα στελέχη και τους πελάτες του –Η διαφωνία είναι δημιουργική δύναμη. 9/19/2016 8

ΠΔ/δεξιότητες-1 Συνεχής απόκτηση ικανοτήτων - δια βίου μάθηση Καθώς μειώνεται ο χρόνος ζωής της τεχνογνωσίας και της εξειδίκευσης, η μάθηση και η ανάπτυξη δεξιοτήτων πρέπει να είναι συνεχής και να καλύπτει όλους τους τομείς της ζωής. βαθιά διαπροσωπικές δεξιότητες: –Οι εργαζόμενοι πρέπει να μπορούν να συνεργάζονται με συναδέλφους τους που έχουν πολύ διαφορετικές ή συμπληρωματικές εμπειρίες και δεξιότητες. –μπορούν να μοιράζονται τη γνώση ως εκπαιδευτικοί και να τη δέχονται ως εκπαιδευόμενοι. –Καλούνται, τέλος, να γνωρίζουν πώς να συνδιαλλάσσονται με πελάτες και να τους προσφέρουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που καλύπτουν τις διαφορετικές ανάγκες και τα διαφορετικά ενδιαφέροντά τους. 9/19/2016 9

ΠΔ/δεξιότητες-1 αλλάζει και η ίδια η φύση της «καριέρας». –Η σταδιοδρομία ακολουθεί απρόβλεπτα μονοπάτια, και το βιογραφικού του εργαζομένου εμφανίζει συχνά ένα ετερόκλητο σύνολο εμπειριών. –Όσο μεγαλύτερη ποικιλία και ευρύτητα εμφανίζει αυτό το χαρτοφυλάκιο τόσο πιο ολοκληρωμένος και πολύτιμος φαντάζει ο εργαζόμενος στον πιθανό εργοδότη του 9/19/

ΠΔ/δεξιότητες-2 Η μεταβαλλόμενη οικονομία του σήμερα και του άμεσου μέλλοντος ζητά ανθρώπους ικανούς –να εργάζονται ευέλικτα με τις μεταβαλλόμενες τεχνολογίες και –να λειτουργούν αποτελεσματικά στο νέο περιβάλλον των αγορών, –να δίνουν έμφαση στις ανθρώπινες και τις κοινοτικές σχέσεις. Η σύγχρονη οικονομία ζητά εργαζομένους που μπορούν να ενταχθούν ομαλά σε ανοιχτά οργανωτικά πρότυπα και σε διαφορετικά πολιτισμικά πλαίσια. Τα κύρια ζητούμενα πλέον είναι η γνώση και οι ανθρώπινες σχέσεις, οι ικανότητες που αποκτώνται μέσω της μάθησης, όχι το πάγιο κεφάλαιο 9/19/

ΠΔ/αγορές-κοινωνία Στη σημερινή αγορά, «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο» και τα προϊόντα και οι υπηρεσίες πρέπει να προσαρμόζονται στις απαιτήσεις πολυάριθμων εξειδικευμένων αγορών. Οι αγορές διαφοροποιούνται με βάση παραμέτρους όπως –η ηλικία, το φύλο, η εθνικότητα, οι σεξουαλικές προτιμήσεις, το στιλ, η μόδα και το γούστο. –Στην αγορά αυτοκινήτου, για παράδειγμα, συναντάμε θηριώδη οχήματα ψυχαγωγίας/εργασίας (SUV), μικρά σπορ αυτοκίνητα, ευρύχωρα οικογενειακά μοντέλα, μίνι αυτοκίνητα που απευθύνονται στους κατοίκους των μεγαλουπόλεων, υβριδικά μοντέλα για όσους έχουν περιβαλλοντικές ευαισθησίες και αυτοκίνητα που βγαίνουν σε όλα τα χρώματα και έχουν πλήρη εξοπλισμό –– για την ακρίβεια, είναι τόσο μεγάλη πλέον η δυνατότητα εξατομίκευσης ώστε το αυτοκίνητο κατασκευάζεται, ενίοτε, μόνον αφού έχει δώσει ο πελάτης την παραγγελία του. 9/19/

ΠΔ/αγορές-κοινωνία Το προϊόν είναι κομμάτι και καθρέφτης της ταυτότητάς του καταναλωτή Ο διττός στόχος της πρόσβασης στην αγορά εργασίας και της κριτικής συμμετοχής δεν είναι αντιφατικός –Σε ό,τι αφορά την εκπαίδευση, μια τέτοια εξέλιξη θα σήμαινε ότι δεν περιορίζεται πλέον στην κατάλληλη προετοιμασία των μελλοντικών εργαζομένων για να μπορέσουν να βρουν καλές δουλείες στο νέο εργασιακό περιβάλλον, –αλλά στην καλλιέργεια ενός κοινωνικού οράματος βασισμένου στην αρχή της ισότητας, που θα υπερβαίνει τη λογική του σύγχρονου συστήματος της μισθωτής εργασίας και των συνεπαγόμενων ανισοτήτων. 9/19/

Χαρακτηριστικά της ΠΔ Παραγωγική ποικιλομορφία Οικονομία της γνώσης Υπευθυνότητα και αυτονομία του εργαζομένου Εταιρική δεοντολογία Αξία στις ανθρώπινες γνώσεις και δεξιότητες Πληροφοριακά συστήματα και διαχείριση γνώσης Δημιουργική αξιοποίηση των διαφορών Παγκόσμιο εργασιακό περιβάλλον Μετασχηματιστική εκπαίδευση για την αγορά εργασίας 9/19/

Δραστηριότητα: αναλύοντας λειτουργικά 30’ Πού θα ήθελα να είμαι σε 5 χρόνια; Τι δεξιότητες πρέπει να αποκτήσω για να φτάσω το στόχο αυτό? (Σε 6άδες) 9/19/

Συγγράμματα Kalantzis, Μ. & Cope, Β Νέα Μάθηση: Βασικές Αρχές για την Επιστήμη της Εκπαίδευσης. Εκδόσεις Κριτική, Αθήνα. (κεφ.3)Βασικές Αρχές για την Επιστήμη της Εκπαίδευσης 9/19/