ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Advertisements

Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
Στρατηγική Προώθησης.
Δημιουργία ενός προγράμματος μάρκετινγκ
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Μάθημα: Χωροταξία, «Παρουσίαση της ανάλυσης SWOT»
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
Στοιχεία Επιχειρηματικότητας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Πανελλήνια ενημερωτική εκστρατεία για τις Ρευματικές Παθήσεις και το ρόλο του Ρευματολόγου Ελληνική Ρευματολογική εταιρία & Επαγγελματική Ένωση Ρευματολόγων.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
Προώθηση / Επικοινωνία
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα # 4: Πρόγραμμα Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 18 η, 27/5/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Στρατηγική Προώθησης.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
OASIS PALACE.
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE Ονοματεπώνυμο: Πιαντιαρίδου Ναταλία Επιβλέπων καθηγητής: Κοτζαϊβάζογλου Ιορδάνης Α.Μ.: 8662

ΣΚΟΠΟΣ ΜΕΘΟΔΟΣ Τι είναι το τουριστικό μάρκετινγκ Πως αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ το Mediterranean Palace ΜΕΘΟΔΟΣ Μελέτη περίπτωσης (case study) Πρωτογενείς πηγές Δευτερογενείς πηγές

ΔΟΜΗ Εισαγωγή Ενότητα 1η: θεωρητικό μέρος Ενότητα 2η: πρακτικό μέρος Συμπεράσματα Βιβλιογραφία Παράρτημα

Το Mediterranean Palace

Το Mediterranean Palace

Το Mediterranean Palace

ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE Ο προσανατολισμός βασίζεται στην: Αγορά Ικανοποίηση των πελατών Αναζήτηση των επιθυμιών των πελατών Δημιουργία υπηρεσιών Η φιλοσοφία βασίζεται στην: Αναζήτηση νέων πελατών Διατήρηση των ήδη υπαρχόντων Δημιουργία μακροχρόνιων πελατειακών σχέσεων

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE Στρατηγικός σχεδιασμός SWOT ανάλυση του ξενοδοχείου Τμηματοποίηση της αγοράς Στρατηγική της διαφοροποίησης Χωροθέτηση του ξενοδοχείου

SWOT ΑΝΑΛΥΣΗ Δυνατά σημεία (strengths) του ξενοδοχείου: Τοποθεσία Parking Προσωπικό Φήμη και κύρος Χώροι πολλαπλών χρήσεων Οργάνωση ποικίλων δεξιώσεων Ποιότητα υπηρεσιών

SWOT ΑΝΑΛΥΣΗ (συνέχεια) Αδύνατα σημεία ( weaknesses) του ξενοδοχείου: Παλαιότητα του κτηρίου Σχετικά μικρές αίθουσες συνεδριάσεων Λίγα δωμάτια

SWOT ΑΝΑΛΥΣΗ (συνέχεια) Ευκαιρίες (opportunities) για το ξενοδοχείο: Η εξωστρέφεια της Θεσσαλονίκης Το μεγάλο εύρος των συνεργασιών Επιδοτήσεις από αναπτυξιακά προγράμματα Το χαρτοφυλάκιο πελατών και προμηθευτών Η εποχικότητα

SWOT ΑΝΑΛΥΣΗ (συνέχεια) Απειλές (threats) για το ξενοδοχείο: Γραφειοκρατία Ανταγωνισμός Οικονομική κρίση Φορολογία

ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Η τμηματοποίηση της αγοράς γίνεται με βάση: Γεωγραφικά χαρακτηριστικά Συμπεριφορικά χαρακτηριστικά Δημογραφικά χαρακτηριστικά Εσωτερική τμηματοποίηση με βάση τις πωλήσεις

ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ Εντοπισμός ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων Διαφοροποίηση υπηρεσιών Διαφοροποίηση προσωπικού Συμμετοχή στην αποκλειστική λέσχη των πέντε καλύτερων ξενοδοχείων στη Θεσσαλονίκη Υψηλού επιπέδου υπηρεσίες Άριστη εξυπηρέτηση πελατών Ευχάριστο περιβάλλον

ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE Το μείγμα μάρκετινγκ του ξενοδοχείου αποτελείται από: Το ξενοδοχειακό προϊόν Την τιμολόγηση Την διανομή Την προώθηση

ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΜΕΙΓΜΑ Το προωθητικό μείγμα του ξενοδοχείου αποτελείται από: Διαφήμιση Προσωπική πώληση Προώθηση πωλήσεων Δημόσιες σχέσεις Άμεσο μάρκετινγκ Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ Ραδιόφωνο Περιοδικά Μέσα κοινωνικής δικτύωσης Ιστοσελίδες κρατήσεων Αποκλειστικά τηλεφωνική πώληση μέσω πωλητών που αποστέλλουν τιμές συνεργασίας σε: Πελάτες Πρακτορεία Εταιρείες

ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Πακέτα προσφορών Ειδικές ενημερώσεις Prospectus του ξενοδοχείου Prospectus της Θεσσαλονίκης Χάρτες της πόλης Ειδικά έντυπα για προσφορές – εκδηλώσεις Προσκλήσεις Φωτογραφικό υλικό Προωθητικά δώρα Χριστουγεννιάτικα δώρα

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ Ανταλλακτικές συνεργασίες Χορηγίες Δράσεις κοινωνικού περιεχομένου Προσωπικά δώρα πελατών Επιστολές και ευχετήριες κάρτες Εκδηλώσεις για επίσημους καλεσμένους

ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ Ταξιδιωτικά περιοδικά Τουριστικούς οδηγούς Τηλεοπτικά κανάλια Περιοδικά Τηλεοπτικές σειρές Τηλεοπτικές εκπομπές Ιστοσελίδες Πολιτιστικά ιδρύματα της Θεσσαλονίκης

ΧΟΡΗΓΙΕΣ Μέγαρο μουσικής Θεσσαλονίκης Κρατική ορχήστρα Θεσσαλονίκης Συμφωνητική ορχήστρα «Νέων Ελλάδος» Make a wish Ελλάδος Eco mobility Αρκτούρος Ελληνική παιδιατρική εταιρεία Κοινωνική οργάνωση υποστήριξης νέων

ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ «Ημέρα αιμοδοσίας» Ημερίδες ιατρικών θεμάτων Συμμετοχή σε μαραθώνιους για την υποστήριξη συλλόγων Εκδηλώσεις για το περιβάλλον Εκδηλώσεις για την υποστήριξη ιδρυμάτων

ΑΜΕΣΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Υφιστάμενους πελάτες Δυνητικούς πελάτες Πελάτες των εκδηλώσεων Πελάτες των διανυκτερεύσεων Μέσω: Ταχυδρομείου Καταλόγων Περιπτέρων

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Google ad words Social media Remarketing Videos Landing pages προσφορών Social media ads Google analytics Reputation management Online/offline marketing Display banners campaign

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (συνέχεια) Ιστοσελίδα ξενοδοχείου Ιστοσελίδες κρατήσεων Ενημέρωση για τις υπηρεσίες και παροχές του ξενοδοχείου Άμεση επικοινωνία με το προσωπικό Πραγματοποίηση Online κρατήσεων Online οργάνωση εκδηλώσεων Πραγματοποίηση κρατήσεων με ασφάλεια Παρουσίαση του ξενοδοχείου Άμεση επικοινωνία με το ξενοδοχείο

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Το μάρκετινγκ του Mediterranean Palace είναι προσηλωμένο στις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών. Η ποιότητα των υπηρεσιών και η τοποθεσία του, είναι τα χαρακτηριστικά που το διαφοροποιούν από τα υπόλοιπα ξενοδοχεία της πόλης. Το Mediterranean Palace χρησιμοποιεί κυρίως τις δημόσιες σχέσεις, τις ανταλλακτικές συνεργασίες και το διαδίκτυο με σκοπό την προώθηση. Στόχος του ξενοδοχείου είναι να αυξήσει την εκπαίδευση του προσωπικού, ώστε να μπορεί να προσαρμόζεται στις αλλαγές της αγοράς.

Ευχαριστώ πολύ!!