ΜΑΚΙΓΙΑΖ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικότερα ζητήματα Πρόσβασης τρίτου
Advertisements

ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ
Nacionalno računovodstvo
KVANTITATIVNE METODE U GRAĐEVINSKOM MENADŽMENTU
«Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΜΙΟΥ»
2. VAJA – sile ob dotiku in na daljavo
RADAR ZA PLOVILO ESMO Laboratorij za Sevanje in Optiko
תנועה הרמונית מטוטלת – חלק ב'.
Pasiruošimas “Elektros” skyriaus laboratoriniams darbams
הסקה על פרופורציה באוכלוסייה
ΧΡΗΣΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΝ
Κοινωνία, παραβατικές συμπεριφορές, πολιτική καταστολή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΟΞΕΟΒΑΣΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ
Επανάληψη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ Εισαγωγή.
ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Κινδύνου* *Η σειρά παρουσιάσεων για το μάθημα «Διαχείριση Κινδύνου» βασίζεται στο σύγγραμμα των Σχοινιωτάκη, Ν., και Συλλιγάρδου Γ., «Διαχείριση.
ΣΑΕ ΙΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας της Ά λυκείου του μαθητή Γεώργιου Μ.
Κεφάλαιο 6 οι φίλοι μας, οι φίλες μας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Επαγγέλματα στο Βυζάντιο
Μορφές & Διαδικασίες Αξιολόγησης
ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΗΜΑ.
Εισαγωγή στη Ρομποτική
Λέκτορας Κώστας Κορδάς Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κάνε κλικ σε κάθε λέξη για να δεις τη σημασία
Μεσαιωνικό Κάστρο Λεμεσού
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ 5Ο ΚΕΦ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δρ. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Καδράκι ‘‘Ο Χριστός σώζει τον Πέτρο από τον καταποντισμό στα κύματα’’
Πυρηνική Φυσική και Φυσική Στοιχειωδών Σωματιδίων (5ου εξαμήνου, χειμερινό ) Τμήμα T3: Κ. Κορδάς & Χ. Πετρίδου Μάθημα 4 Mέγεθος πυρήνα Κώστας.
Η προβληματική των γενικών σκοπών και των ειδικών στόχων:
Σχεδιασμός και Οργάνωση του μαθήματος
Διαφορές και Ομοιότητες Κερδοσκοπικών και Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών
Put Options.
Χονδρός Παναγιώτης Σοφού Ειρήνη Μυρογιάννη Χρύσα Καλαϊτζή Κατερίνα
Εισηγητής: Ιωάννης Χρήστογλου Γεν. Διευθυντής Δ.Ε.Υ.Α. Κατερίνης
Καλαματα Η ιστορία της.
Ψηφιακές Επικοινωνίες Ι
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Η Γαλλική Επανάσταση.
ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Απέκκριση Οι δυο κύριες οδοί απομάκρυνσης των φαρμάκων από τον οργανισμό, είναι αφ ενός ο μεταβολισμός τους στο ήπαρ, που μόλις εξετάσαμε, και αφ ετέρου.
ΜΥΕ003-ΠΛΕ70: Ανάκτηση Πληροφορίας
Τα πολιτικά κόμματα Ορισμός: α) η κατάκτηση της πολιτικής εξουσίας, β) μόνιμη οργάνωση σε όλη την επικράτεια, γ) λαϊκή στήριξη Λειτουργίες: -α) ενοποίηση-εναρμονισμός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μύκητας Κεφίρ και Σπόροι Κεφίρ είναι το ίδιο πράγμα.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ.
Το παιδί που πεθαίνει.
ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ
Οργανική Χημεία Ενότητα 1: Χημεία του Άνθρακα Χριστίνα Φούντζουλα
Πεντηκονταετία π.Χ..
Ψηφιακές Τηλεπικοινωνιές
Σύντομη Παρουσίαση Τόμος 2. Κεφάλαιο 2 «Στοιχεία Επικοινωνίας»
Αρχαία Ολυμπία Μυρσίνη Μαλίογκα Ε΄
3.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
΄΄Το σύστημα του αντικειμενικού προσδιορισμού της αξίας των ακινήτων΄΄
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΥΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εισαγωγή στη Διοικητική Λογιστική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΚΙΓΙΑΖ

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΣΙΑ: -ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΕ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΤΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΤΑΞΗΣ -ΟΙ ΚΙΝΕΖΕΣ ΕΦΤΙΑΧΝΑΝ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΙΕΙΝΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ -ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΤΟΧΕΥΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΕΜΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

-ΔΕΡΜΑ ΑΣΠΡΟ, ΜΑΤΙΑ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΑΝΟΔΙΚΑ, ΧΕΙΛΗ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΣΤΡΟΓΓΥΛΑ -ΣΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΣΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ, ΑΠΛΩΝΟΤΑΝ ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΡΩΜΑ ΣΑΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΥΓΕΙΑΣ -ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΝ ΜΕ ΜΑΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΛΕΠΤΑ ΑΝΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΑ

-ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΣΤΡΟΓΓΥΛΕΜΕΝΑ, ΠΡΟΣΔΙΔΟΥΝ ΤΡΥΦΕΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΖΩΝΤΑΝΙΑ -ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΠΟΙΗΜΕΝΑ -ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΧΤΕΝΙΖΟΝΤΑΝ ΚΟΤΣΟ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΩΝΟΝΤΑΝ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΜΕ ΔΥΟ ΜΑΚΡΙΕΣ ΒΕΛΟΝΕΣ

ΜΕΣΟΠΟΤΑΜΙΑ ΚΑΙ ΙΝΔΙΑ : -ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΔΕΡΜΑΤΟΣ -ΤΟΝΙΖΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΕ ΜΑΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΕΒΑΦΑΝ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΜΕ ΧΕΝΝΑ -ΚΑΣΤΑΝΟΚΟΚΚΙΝΟ ΧΡΩΜΑ ΣΕ ΜΑΓΟΥΛΑ ΚΑΙ ΧΕΙΛΗ -ΧΡΗΣΗ ΧΕΝΝΑΣ ΓΙΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΕ ΜΕΤΩΠΟ, ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΔΙΑ

-ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΤΑΝ ΑΠΟ ΑΝΔΡΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ -ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΔΙΝΑΝ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΕ ΜΑΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΔΙΝΑΝ ΑΝΟΔΙΚΗ ΚΛΙΣΗ -ΦΡΥΔΙΑ ΠΥΚΝΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ, ΒΑΦΟΝΤΑΝ ΜΕ ΧΕΝΝΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΤΟΥΝ -ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΦΩΤΙΖΟΤΑΝ ΠΟΛΥ

-ΚΑΣΤΑΝΟΠΟΡΤΟΚΑΛΙ Ή ΚΑΣΤΑΝΟΚΟΚΚΙΝΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΙΛΗ -ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΔΙΑΚΟΣΜΟΥΝΤΑΝ ΜΕ ΕΛΙΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΔΙΔΑΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΘΕΣΗ -ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ -ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΦΡΟΝΤΙΖΑΝ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΤΟΥΣ ΕΝΩ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΝ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ

ΑΦΡΙΚΗ- ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ: -ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΦΥΛΗ ΣΕ ΦΥΛΗ -ΟΙ ΤΡΥΠΕΣ ΣΕ ΧΕΙΛΗ ΚΑΙ ΜΑΓΟΥΛΑ ΗΤΑΝ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΟΜΟΡΦΙΑΣ -ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΜΟΝΙΜΑ ΣΕ ΜΥΤΗ ΚΑΙ ΑΥΤΙΑ -ΣΧΗΜΑΤΙΖΑΝ ΣΧΕΔΙΑ ΜΕ ΕΝΤΟΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ -ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΥΛΕΣ ΕΙΧΑΝ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΜΟΝΙΜΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ

-ΕΚΑΝΑΝ ΟΥΛΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΚΛΗΡΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΦΟΒΟ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΦΥΛΕΣ, ΣΤΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΚΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ

ΑΜΕΡΙΚΗ: -ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΤΟΥΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΣΕ ΑΦΡΙΚΗ ΚΑΙ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ -ΟΙ ΜΟΝΙΜΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΝΤΟΝΕΣ, ΟΜΩΣ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑ ΣΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΝΤΟΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΤΕΧΝΑ -ΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΦΟΡΟΥΣΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΕΓΑΛΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΦΤΕΡΑ

ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ- ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ: -ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΑΛΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΟ -ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΡΑΒΙΟΝΤΟΥΣΑΝ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΑΠΟΤΡΙΧΩΝΟΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ -ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΑΠΟΤΡΙΧΩΝΟΝΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣ Η΄ΣΧΗΜΑΤΙΖΑΝ ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΗ ΓΡΑΜΜΗ -ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΑΝΟ

-ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΝ ΕΛΑΦΡΑ ΕΝΩ ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΗΤΑΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ -ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΕΛΑΦΡΩΣ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΕΝΑ -ΣΤΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ (467μ.Χ.- 1500μ.Χ.) Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΠΑΙΞΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΖΩΗΣ -Η ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΑ ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ

-ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ- ΣΤΑ ΑΝΩΤΕΡΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ- ΗΤΑΝ ΑΠΑΛΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΟ ΧΩΡΙΣ ΕΝΤΑΣΗ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΛΑΜΨΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ -ΤΟ ΜΑΚΡΟΣΤΕΝΟ ΧΩΡΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΟ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΝ ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΠΡΟΣΕΔΙΔΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ -ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΜΑΚΡΙΑ ΧΤΕΝΙΖΟΝΤΑΝ ΣΕ ΚΟΤΣΟΥΣ Ή ΚΟΤΣΙΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΜΑΝΤΗΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΠΕΛΑ

-ΤΟ ΕΝΤΟΝΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΗΤΑΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΗΘΩΝ -ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ (1500μ.Χ.- 1789μ. Χ.) ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΦΩΤΙΖΟΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝΙΖΟΤΑΝ ΕΝΤΕΧΝΑ -ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΝ ΣΕ ΑΜΥΓΔΑΛΩΤΟ ΣΧΗΜΑ -ΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΒΑΦΟΝΤΑΝ ΣΕ ΛΑΜΠΕΡΟ ΚΟΚΚΙΝΟ- ΒΥΣΣΙΝΙ ΧΡΩΜΑ ΕΝΩ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΑΜΥΔΡΑ

17ος- 18ος- 19ος ΑΙΩΝΑΣ: -ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΑΝΘΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΑΤΑ ΤΟ 17ο ΑΙΩΝΑ -ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΣΠΡΗ ΠΟΥΔΡΑ ΓΙΑ ΛΕΥΚΑΝΣΗ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΕΝΘΥΝΟΝΤΑΙ ΕΛΑΦΡΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΕ ΜΑΥΡΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ -ΤΟΝ 18ο ΑΙΩΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΛΥΠΤΟΤΑΝ ΑΠΟ ΠΑΧΥ ΣΤΡΩΜΑ ΑΣΠΡΗΣ ΚΡΕΜΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΚΕΡΙ, ΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΕΙΧΑΝ ΕΝΤΟΝΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΡΩΜΑ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΚΥΚΛΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΗΤΑΝ ΛΕΠΤΑ

-ΑΝΔΡΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΦΟΡΟΥΣΑΝ ΠΕΡΟΥΚΕΣ -ΤΟ 19ο ΑΙΩΝΑ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΝΟ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥΣ ΓΡΑΜΜΗ -ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΔΕΝ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΤΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΗΤΑΝ ΤΟΞΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΝΤΑΝ ΘΑΝΑΤΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ, ΟΜΩΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΠΕΜΕΝΑΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ

20ος ΑΙΩΝΑΣ: -ΣΤΙΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΤΟΥ 1920-30 Η ΜΟΔΑ ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ ΔΕΡΜΑ ΦΩΤΕΙΝΟ -ΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΕΝΤΟΝΑ ΚΟΚΚΙΝΑ -ΤΟ ΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΣΚΟΥΡΟ -ΦΡΥΔΙΑ ΛΕΠΤΑ ΜΕ ΑΝΟΔΙΚΗ ΚΛΙΣΗ -ΧΕΙΛΗ ΣΤΡΟΓΓΥΛΕΜΕΝΑ ΜΕ ΕΝΤΟΝΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΡΩΜΑ -ΜΑΥΡΑ ΜΑΛΛΙΑ ΚΟΝΤΑ ΚΥΜΑΤΙΣΤΑ Ή ΜΑΚΡΙΑ ΜΕ ΦΡΑΝΤΖΑ

-ΣΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1940 ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΙΑ ΤΟΣΟ ΚΟΚΚΙΝΟ, ΚΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΛΕΟΝ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΧΙΑ -ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΟΓΚΟ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΓΟΥΡΑ

-ΣΤΙΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ 1950-60 ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΗΤΑΝ ΦΥΣΙΚΟ -ΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΗΤΑΝ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΒΑΜΜΕΝΑ -ΜΑΥΡΗ ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΟ ΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΤΕΙΝΟΤΑΝ ΑΝΟΔΙΚΑ -ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΑΠΟΤΡΙΧΩΝΟΝΤΑΝ ΣΕ ΦΥΣΙΚΟ ΣΧΗΜΑ -ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΗΤΑΝ ΣΕ ΜΠΕΖ-ΡΟΖ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΥΣ

-ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ ‘60 ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΧΙΠΙΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΜΟΔΑ -ΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΜΕ ΣΚΟΥΡΑ ΣΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΕΝΩ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΨΕΥΤΙΚΕΣ -ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΕΝ ΑΠΟΤΡΙΧΩΝΟΝΤΑΝ -ΣΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΑΝ ΚΑΡΔΙΕΣ ΚΑΙ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ

-ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΔΙΑΤΗΡΟΥΣΑΝ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΧΡΩΜΑ Ή ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΝ ΕΛΑΦΡΑ -ΙΣΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΑΤΗΜΕΛΗΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΠΟΥ ΣΤΕΡΕΩΝΟΝΤΑΝ ΜΕ ΚΟΡΔΕΛΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ -ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΗΤΑΝ ΡΙΧΤΑ Ή ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΑ, ΜΑΚΡΙΑ Ή ΚΟΝΤΑ, ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ Ή ΦΟΥΣΤΕΣ ΜΕ ΚΡΟΣΣΙΑ Ή ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΑ -ΦΑΡΔΙΕΣ ΖΩΝΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΓΚΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ

-ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ: -ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΡΡΟΗ ΠΟΛΛΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΓΙ’ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ -ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΕΙΝΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ -ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΟΔΑ, ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ, ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ