Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα Γερμανικής: Επιμορφωτικό Εργαστήριο ΙΤΥΕ, Αθήνα, 4.09.2015 Εισηγητής: Γ. Περπερίδης, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, Τμήμα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Das Oktoberfest ist das größte Volksfest in München, einer Stadt in Deutschland.
Advertisements

COMENIUS!!!!. Wo lebst du?-Απο ποιά χώρα είσαι Wo lebst du?-Απο ποιά χώρα είσαι?
πρόγραμμα etwinning στο μάθημα των γερμανικών
auf stehen mit kommen be kommen = σηκώνομαι = έρχομαι μαζί = λαμβάνω
WEIL Andreas bestellt ein Jägerschnitzel Er mag Schnitzel.
Mein Haus Im Erdgeschoss kommt man zuerst in die Diele. Gleich vorne ist das Arbeitszimmer. Rechts sind das Esszimmer und die Küche. Hinten rechts ist.
Modalverben Ποια είναι? können, wollen, sollen, müssen, dürfen
Dafni Wiedenmayer Hauptstudium Unterrichtsplanung «αξιολόγηση στόχων»
1.Nein, ich habe keine Lust. 2.Findest du Deutsch nicht gut? 3.In den anderen Fächern bin ich nicht so gut. 4.Nicht weit von hier. 5.Morgen ist kein Unterricht.
VERKEHRSZEICHEN VERKEHRSREGELN UND MODALVERBEN. WAS MUSS MAN HIER MACHEN?
Empirische Sprachforschung Komposition und Derivation Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen Deutsche Sprache und Literatur.
ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ.
Εξουσία και Πολιτική εξουσία. ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Να κατανοήσουν οι μαθητές την έννοια της εξουσίας. Να οριοθετήσουν την έννοια της κρατικής – πολιτικής.
Εσωτερικές Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις Ι Ενότητα 4: Υλικά μιας Ε.Η.Ε. Σταύρος Καμινάρης Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό.
ΜΑΘΗΜΑ 10. ΟΞΕΑ ΦΡΟΥΤΩΝ (ΑΗΑ) Η ΑΡΧΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΗΤΑΝ ΑΠΛΗ: ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΟΞΥ ΔΙΑΛΥΜΕΝΟ ΣΕ ΥΔΑΤΙΚΗ ΦΑΣΗ. ΠΡΟΟΡΙΖΟΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΣΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ.
Δ.Π.Θ. ΤΕΦΑΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΜΑΘΗΜΑ: ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια Μ. Μιχαλοπούλου.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
Friedrich Wilhelm Nietzsche. Wichtige Informationen über Nietsche Nietzsche ( ) war ein klassischer Philologe. Sein Werk enthält scharfe Kritiken.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ ΚΟΡΜΟΥ: ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΔΠΜΣ : ΑΣΚΗΣΗ & ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Παυλόπουλος Θεμιστοκλής Α.E.M.: 804 Θέμα : Η εκμάθηση μπάσκετ σε αρχάρια.
ΚΦΑ 14 Εισαγωγή στην Αρχαία Ελληνική Μυθολογία και Θρησκεία Ενότητα Α: Ορισμός του Μύθου και Θεωρίες Ερμηνείας του Μύθου. 1. Ορισμός του Μύθου. Αρχαίες.
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS + Κύπρος, 13-20/2/2016 ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία δυναμική Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για.
Κίνηση και επεξεργασία – μαθησιακές προσαρμογές (804)
ΚΑΛΑΜΠΑΛΙΚΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ. ΜΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗΜΗ ΠΗΓΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Ιστορική Εξέλιξη Είδη Ανεμογεννητριών Χρησιμότητα αιολικής ενέργειας Η Λειτουργια.
Νέο Εξεταστικό Σύστημα Πανελλήνιες 2016Πανελλήνιες 2016.
Εισαγωγή στην αθλητική επιστήμη Η γέννηση της επιστήμης υπήρξε ο θάνατος της δεισιδαιμονίας (Haxley)
Προσέγγιση της Ιστορίας μέσα από το ημερολόγιο της Anne Frank
Princess & Dragon Μέρος 1: Αντικείμενα στον Κόσμο του Alice
ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ισοζύγιο Ενέργειας Και Έλεγχος Βάρους
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΣΗΜΑ SPORT.
Διαπολιτισμική Παιδαγωγική
Ευρωπαϊκό πρόγραμμα  ERASMUS +  Κύπρος, 13-20/2/2016            ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική.
να ζήσει μέχρι και 60 μέρες χωρίς τροφή, αλλά όχι πάνω
Ψηφιακό πολύμετρο.
Δραστηριότητα: Οι μαθητές σε ομάδες να ταξινομήσουν χημικές ενώσεων με βάση τη διάλυση τους στο νερό και τη μέτρηση της αγωγιμότητας των διαλυμάτων που.
Τι είναι ένα γραφείο Νεολαίας;
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΤΟ ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΕΙΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ: ΜΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Κρούσεις σωμάτων.
Νέα Ιωνία Βόλου: ΜΑΡΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ
A΄Τετράμηνο Η ιστορια του κινηματογράφου
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ??
Τι είναι το γραφείοΝεολαίας;
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΕΣΩ ΔΙΑΚΟΠΤΩΝ ΔΙΑΦΥΓΗΣ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΠΙΝΑΚΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΓΙΑ ΟΙΚΙΑΚΗ ΧΡΗΣΗ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ)
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Αυτοκινητιστής NO NAME.
Τι υπάρχει πριν από τα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ
ΤΟΜΕΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΠΙ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΥΨΗΛΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΓΩΝΩΝ ANΑΠΤΥΞΗ.
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ – ΠΤΔΕ
Συνοδευτικό Υλικό «Ανακυκλούπολη», ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Θεωρίες Ερμηνείας των Μύθων
Lapping Το lapping είναι μία κατεργασία όπου λειαντικό υλικό παρεμβάλλεται μεταξύ μιας επιφανείας (lap) και του προς κατεργασία αντικειμένου με σκοπό.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Ψηφιακό πολύμετρο.
1η Συνάντηση Εργαστηρίου
Digitale Unterrichtsszenarien auf der Basis des Fremdsprachencurriculums Dafni Wiedenmayer.
DGD 52: Unterrichtsplanung und –Gestaltung. Deutsch als Fremdsprache
Luftsicherheitsassistent/in Wer ist er ? Was macht er ? Wie wird man? Wie macht er es ?
Η ευρωπαϊκή πολιτική για την μετανάστευση
Γιατί να μάθω γερμανικά;
«Το επείγον στην Παιδιατρική»
Dafni Wiedenmayer Hauptstudium Unterrichtsplanung «αξιολόγηση στόχων»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα Γερμανικής: Επιμορφωτικό Εργαστήριο ΙΤΥΕ, Αθήνα, Εισηγητής: Γ. Περπερίδης, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και φιλολογίας, ΑΠΘ – Συνεργάτης ΙΤΥΕ

Φωτόδεντρο: Αυτόνομα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα για τη Γερμανική Γλώσσα Έργο: «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» Εργασίες: Σχεδιασμός και ανάπτυξη νέων ψηφιακών αντικειμένων για τη Γερμανική Γλώσσα ή/και προσαρμογή υπάρχοντος ψηφιακού υλικού Εμπλουτισμός των ηλεκτρονικών εκδόσεων των σχολικών βιβλίων Γερμανικής Γλώσσας Επιλογή, ανάρτηση, μετασχολιασμός (περιγραφή και μεταδεδομένα) και δημοσίευση στα Ψηφιακά Αποθετήρια του έργου ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων για τη Γερμανική Γλώσσα.

Φωτόδεντρο: Αυτόνομα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα για τη Γερμανική Γλώσσα Η ομάδα της γερμανικής Γλώσσας: Γεώργιος Περπερίδης, Μέλος ΕΕΠ-ΑΠΘ, Συντονιστής της ομάδας, Συνεργάτης ΙΤΥΕ Μάριος Βούρτσης, Καθ. Γερμανικής, Συνεργάτης ΙΤΥΕ Σοφία Νίκα, Καθ.. Γερμανικής, Συνεργάτης ΙΤΥΕ Εμμανουήλ Παντελάκης, Καθ. Γερμανικής, Συνεργάτης ΙΤΥΕ Νικολέτα Σταθοπούλου, Καθ. Γερμανικής, Συνεργάτης ΙΤΥΕ Ιωάννης Μπήτρος, Ειδ. υπολογιστών, Συνεργάτης ΙΤΥΕ

Φωτόδεντρο: Αυτόνομα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα για τη Γερμανική Γλώσσα Έναρξη της δράσης: Ιούνιος 2014 Κλείσιμο/ολοκλήρωση της δράσης: Οκτώβριος 2015 Η εικόνα του έργου εως σήμερα: Ανάρτηση στο Φωτόδεντρο 97 Μαθησιακών Αντικειμένων Πρόβλεψη για την δημιουργία ακόμη μίνιμουμ 10 Μαθησιακών Αντικειμένων

Φωτόδεντρο: Αυτόνομα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα για τη Γερμανική Γλώσσα Το πλαίσιο δημιουργίας των Μαθησιακών Αντικειμένων για τη Γερμανική Γλώσσα: Έντονα διαφοροποιημένο το επίπεδο γλωσσομάθειας των μαθητών Έντονα διαφοροποιημένο το επίπεδο της ψηφιακής δεξιότητας, τόσο των μαθητών, όσο και των εκπαιδευτικών της Γερμανικής Διαφοροποιημένος βαθμός εξοπλισμού των αιθουσών με ΤΠΕ ή δυνατότητας πρόσβασης σε αυτές Η χρήση του συγκεκριμένου διδακτικού εγχειριδίου στο γυμνάσιο Η έλλειψη των ακουστικών κειμένων για το διδακτικό εγχειρίδιο Η έλλειψη επιπλέον συνοδευτικού/διδακτικού υλικού για το συγκεκριμένο εγχειρίδιου Έλλειψη υλικού αυτομάθησης Ο περιορισμένος αριθμός ωρών εβδομαδιαίας διδασκαλίας του μαθήματος της Γερμανικής γλώσσας στο δημόσιο σχολείο

Φωτόδεντρο: Αυτόνομα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα για τη Γερμανική Γλώσσα Χαρακτηριστικά γνωρίσματα των Μαθησιακών Αντικειμένων της Γερμανικής: Είναι εύχρηστα και ευχάριστα για τους μαθητές Αποτελούν σύγχρονο διαδραστικό περιβάλλον μάθησης Υποστηρίζουν διαφορετικές μαθησιακές ανάγκες και διαφορετικά μαθησιακά στιλ Αποτελούν πόρους ενεργητικής δραστηριοποίησης για μάθηση και εξάσκηση Θέτουν σαφείς διδακτικούς και μαθησιακούς στόχους Συμβάλλουν στον εμλουτισμό της διδασκαλίας και της μάθησης Συνάδουν με τα περιεχόμενα και τους επιδιωκόμενους στόχους των Προγραμμάτων σπουδών Χαρακτηρίζονται για την αυτοδυναμία και την ανοιχτότητά τους Συνάδουν με το ΚΕΠΑΓ ως προς επιδιωκόμενες γνώσεις και δεξιότητες θα πρέπει να αποκτήσουν οι μαθητές

Φωτόδεντρο: Αυτόνομα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα για τη Γερμανική Γλώσσα Θεματικές περιοχές των ΜΑ Γερμανικής: Κοινωνικές σχέσεις (γνωριμία, οικογένεια, φιλία) Καθημερινή ζωή Εκπαίδευση Πολιτισμός – Τέχνες Ταξίδια – Μετακινήσεις Εργασία Διατροφή– Υγεία Αθλητισμός Περιβάλλον

Φωτόδεντρο: Αυτόνομα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα για τη Γερμανική Γλώσσα Ταξινομία των ΜΑ Γερμανικής: Κατανόηση γραπτού λόγου Κατανόηση προφορικού λόγου Παραγωγή γραπτού λόγου Λεξιλόγιο (σημασία - χρήση - μορφή) Γραμματική (σημασία - χρήση - μορφή) Διδακτικό παιχνίδι

Φωτόδεντρο: Αυτόνομα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα για τη Γερμανική Γλώσσα Ταξινομία των ΜΑ Γερμανικής και οι γλωσσικές δεξιότητες που εξυπηρετούνται: Κατανόηση γραπτού λόγου Κατανόηση προφορικού λόγου Παραγωγή γραπτού λόγου Λεξιλόγιο (σημασία - χρήση - μορφή) Γραμματική (σημασία - χρήση - μορφή) Διαμεσολάβηση Διδακτικό παιχνίδι Κατανόηση γραπτού λόγου Κατανόηση προφορικού λόγου Παραγωγή γραπτού λόγου Λεξιλόγιο (σημασία - χρήση - μορφή) Γραμματική (σημασία - χρήση - μορφή) Διαμεσολάβηση Διδακτικό παιχνίδι

Φωτόδεντρο: Αυτόνομα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα για τη Γερμανική Γλώσσα Τα περιεχόμενα των ΜΑ: Κείμενο Εικόνα Ήχος Animation Τα είδη ασκήσεων που υποστηρίζονται απο τα ΜΑ: Σωστό-Λάθος Πολλαπλής επιλογής Πολλαπλής απάντησης Αντιστοίχισης (απλές) Αντιστοίχισης (drag and drop) Συμπλήρωσης κενών Τοποθέτησης προτάσεων στην σωστή σειρά

Φωτόδεντρο: Αυτόνομα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα για τη Γερμανική Γλώσσα Τα Μαθησιακά Αντικείμενα της Γερμανικής ανά θεματική περιοχή: Κοινωνικές σχέσεις (γνωριμία, οικογένεια, φιλία) 15 MΑ Κοινωνικές σχέσεις (γνωριμία, οικογένεια, φιλία) 15 MΑ Καθημερινή ζωή 21 ΜΑ Καθημερινή ζωή 21 ΜΑ Εκπαίδευση 13 ΜΑ Εκπαίδευση 13 ΜΑ Πολιτισμός – Τέχνες 8 ΜΑ Πολιτισμός – Τέχνες 8 ΜΑ Ταξίδια – Μετακινήσεις 11 ΜΑ Ταξίδια – Μετακινήσεις 11 ΜΑ Εργασία 4 ΜΑ Εργασία 4 ΜΑ Διατροφή– Υγεία 8 ΜΑ Διατροφή– Υγεία 8 ΜΑ Αθλητισμός 8 ΜΑ Αθλητισμός 8 ΜΑ Περιβάλλον 9 ΜΑ Περιβάλλον 9 ΜΑ

Φωτόδεντρο: Αυτόνομα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα για τη Γερμανική Γλώσσα Under construction…….. MA σχετικά με: Προθέσεις Προστακτική Παρακείμενο Κύριες προτάσεις Δευτερεύουσες προτάσεις (weil, dass,… ) Διαστήματα τς ημέρας Μήνες, εποχές

Φωτόδεντρο: Αυτόνομα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα για τη Γερμανική Γλώσσα

Φωτόδεντρο: Αυτόνομα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα για τη Γερμανική Γλώσσα Ιδέες για τη χρήση των ΜΑ στο μάθημα (Ενδεικτικά): Για την εισαγωγή σε ενα θέμα (λεξιλόγιο, Γραμματική, κλπ.) Εξάσκηση ενός θέματος είτε στην αίθουσα είτε ως άσκηση για το σπίτι Χρήση όλου του ΜΑ ή ενοτήτων του Το ΜΑ ως ερέθισμα για την παραγωγή λόγου (προφορικού ή/και γραπτού) Το ΜΑ ως ερέθισμα για την δημιουργία μικρών πρότζεκτ σε ομαδική εργασία Το ΜΑ ως τμήμα ενός ψηφιακού σεναρίουψηφιακού σεναρίου Ως περιβάλλον αυτομάθησης και αυτόνομης οργάνωσης της μάθησης ενταγμένο σε ένα πλαίσιο που θα ορίσει ο διδάσκων Για τη συστηματική εξάσκηση της δεξιότητας ακούω και καταλαβαίνω Ως υλικό εξάσκησης και προετοιμασίας για τις εξετάσεις του σχολείου ή των πιστοποιητικών γλωσσομάθειας

Αυτόνομα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα για τη Γερμανική Γλώσσα Τα ΜΑ της Γερμανικής ως προς τη γλωσσική δεξιότητα που καλλιεργούν ή ως προς το είδος τους:

Φωτόδεντρο: Αυτόνομα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα για τη Γερμανική Γλώσσα Παραδείγματα για κάθε ένα ΜΑ της Γερμανικής:

Berufe – Was machen die Personen? Διδακτικοί στόχοι του Μαθησιακού Αντικειμένου (ΜΑ): Εξάσκηση του λεξιλογίου της θεματικής ενότητας εργασία (WO) Μαθησιακές δραστηριότητες του ΜΑ: Κατανόηση λεξιλογίου με τη χρήση φωτογραφικού υλικού Σωστού-λάθους Σύνδεση με τις ενότητες των ακόλουθων διδακτικών εγχειριδίων: Deutsch ein Hit 1 L. 2 Planet 2 L.23 Magnet A2 L. 19 Studio d L.7 B1 L.2 Αυτόνομα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα για τη Γερμανική Γλώσσα

Sport Διδακτικοί στόχοι του Μαθησιακού Αντικειμένου (WO): Εξάσκηση του λεξιλογίου της θεματικής ενότητας αθλητισμός (WO) Μαθησιακές δραστηριότητες του ΜΑ: Βίντεο (Animation) Παιχνίδι Πολλαπλής επιλογής Σύνδεση με τις ενότητες των ακόλουθων διδακτικών εγχειριδίων: Deutsch ein Hit 2 L.3, Planet 2 L.20, Magnet neu A1 L.9, Beste Freunde 1 L.2, Αυτόνομα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα για τη Γερμανική Γλώσσα

Im Supermarkt Διδακτικοί στόχοι του Μαθησιακού Αντικειμένου (ΜΑ): Εξάσκηση της δεξιότητας κατανόηση προφορικού λόγου (HV) Εξάσκηση του λεξιλογίου της θεματικής ενότητας καθημερινή ζωή - Alltag (WO) Μαθησιακές δραστηριότητες του ΜΑ: Αντιστοίχισης Συμπλήρωσης κενών Κατανόησης κειμένου με τη χρήση βίντεο κινουμένων σχεδίων (Animation) Σύνδεση με τις ενότητες των ακόλουθων διδακτικών εγχειριδίων: Deutsch ein Hit 1 L. 7 Planet 1 L.12 Studio d L.14 Beste Freunde1 L.10 Mini DaF2 L.7 Magnet neu A2 L. 11 Αυτόνομα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα για τη Γερμανική Γλώσσα

Guten Morgen! Frühstücken wir? Διδακτικοί στόχοι του Μαθησιακού Αντικειμένου (ΜΑ): Εξάσκηση της δεξιότητας κατανόηση γραπτού λόγου (LV) Εξάσκηση του λεξιλογίου της θεματικής ενότητας «διατροφή- υγεία» - Essen (WO) Μαθησιακές δραστηριότητες του ΜΑ: κατανόησης κειμένου με βίντεο κινουμένων σχεδίων (Animation) πολλαπλής επιλογής αντιστοίχισης συμπλήρωσης φράσεων Σύνδεση με τις ενότητες των ακόλουθων διδακτικών εγχειριδίων: Deutsch ein Hit 1 L. 7 Planet 1 L.12 Planet 1, L. 13 Luftballons 2, L.1 klick A2, L.7 Deutsch com. 1, L.10Netzwerk A1, L. 8 Studio d A1, L.10 Magnet neu L. 7 Αυτόνομα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα για τη Γερμανική Γλώσσα

Ein Haus zu vermieten Διδακτικοί στόχοι του Μαθησιακού Αντικειμένου (ΜΑ): Εξάσκηση της δεξιότητας κατανόηση προφορικού λόγου (HV) Εξάσκηση του λεξιλογίου της θεματικής ενότητας «κατοικία- περιβάλλον» - Wohnen (WO) Μαθησιακές δραστηριότητες του ΜΑ: κατανόησης μικρών κειμένων συμπλήρωσης κενών επιλογής Σύνδεση με τις ενότητες των ακόλουθων διδακτικών εγχειριδίων: Genial klick A1, L. 8 Deutsch ein Hit 2, L. 5 Planet 2, L. 27 und L. 28 Beste Freunde A2/ 1, L. 20 Luftbalons 2, L. 5 Wir Kids A1.1, Modul2, L.1 Deutsch com. 1, L.13 Netzwerk A1, L8 Studio d A1, L. 4 Αυτόνομα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα για τη Γερμανική Γλώσσα

Junge Sporttalente Διδακτικοί στόχοι του Μαθησιακού Αντικειμένου (ΜΑ): Εξάσκηση της δεξιότητας κατανόηση γραπτού λόγου (LV) Εξάσκηση του λεξιλογίου της θεματικής ενότητας αθλητισμός (WO) Μαθησιακές δραστηριότητες του ΜΑ: Βίντεο κινουμένων σχεδίων (Animation) Πολλαπλής επιλογής Σωστού-λάθους Αντιστοίχισης Πολλαπλής επιλογής Σύνδεση με τις ενότητες των ακόλουθων διδακτικών εγχειριδίων: Deutsch ein Hit 2 L. 3 Planet 1 L.10 Magnet A1 L. 9 Mini DaF L.1, L.3 Studio d L.14 Beste Freunde 1 L. 10 In.de 1, L. 1 Αυτόνομα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα για τη Γερμανική Γλώσσα

Φωτόδεντρο: Αυτόνομα Μαθησιακά Αντικείμενα για τη Γερμανική Γλώσσα Επικοινωνία :