ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Advertisements

Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
Εργοθεραπευτική Παρέμβαση σε Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
Μαθηματικα και χορος.
Ο φυσικοθεραπευτησ ωσ εκπαιδευτικοσ
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΞΑΝΘΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ Α. Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΓΝΩΣΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΤΙΤΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΙΧΙΕΒΙΟΡΙΣΜΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΥΠΟΥ Ε-Α.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
Ορισμός της Αναπτυξιακής Δυσαριθμησίας
ΤΜΗΜΑ Γ΄ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ ΕΠΑΛ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
KM Διάλεξη 4 Η συνεισφορά των αισθήσεων στην καλύτερη απόδοση Eλιζάνα Πολλάτου επικ.καθ. Τ.Ε.Φ.Α.Α Π.Θ.
Μέθοδοι και στυλ διδασκαλίας
Αποτελεσματικές πρακτικές επικοινωνίας & συμπεριφοράς
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
Γυμνάστρια\Γυμναστής Ορισμός: Ο γυμναστής φροντίζει για την σωματική άσκηση και καλή φυσική κατάσταση των αθλητών ή άλλων ατόμων, προτείνοντας και εφαρμόζοντας.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
 Ο 16χρονος Λευτέρης κολυμπά από μικρός και είναι σήμερα από τους καλύτερους κολυμβητές της ομάδας του. Στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε (πρόσθιο.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.  Το «στυλ των εντολών».  Το «στυλ πρακτική εξάσκηση των ασκουμένων».  Το «στυλ της αμοιβαίας διδασκαλίας».  Το «στυλ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘AΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ’ ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τα τελευταία χρόνια οι Ελληνικοί Παραδοσιακοί Χοροί είναι θεματική ενότητα της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ METAΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια Μιχαλοπούλου Μαρία.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ > Μάθημα : Κίνηση – Επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές Παρουσίαση περιστατικού: Δημιουργία θεραπευτικού.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 804 «ΚΙΝΗΣΗ,
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Κίνηση επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές ΟΝΟΜΑ: Ευαγγελία Γιαδανού.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας Μάιος 16/2015.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β:
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Πλουμίδου Βρεττούλα Πλουμίδου Βρεττούλα Α.Ε.Μ.: 806 Α.Ε.Μ.: 806 Ακαδημαϊκό Έτος ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ‘’Άσκηση και Ποιότητα Ζωής’’. Ατομική Εργασία στο.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 5: Κινητικός έλεγχος –Αισθητηριακές πληροφορίες
Διδακτική-Μεθοδολογία της Κολύμβησης
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Ορισμός Επίδειξη είναι η παρουσίαση μιας πράξης μιας διαδικασίας ή ενός φαινόμενου με πραγματικά μέσα. Όταν δεν χρησιμοποιούνται πραγματικά μέσα ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ.
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
To Teach Curricular Subjects
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022

 Αγόρι(10 ετών) μαθαίνει παραδοσιακούς χορούς εδώ και 2 χρόνια, χωρίς όμως να γνωρίζει κάποιο χορό από την περιοχή που κατάγεται. Θέλει να μάθει συρτό - καλαματιανό χορό, γιατί στη γιορτή του σχολείου του πρέπει να παρουσιάσει ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του.

 2 χρόνια προηγούμενη εμπειρία. (ο ασκούμενος έχει διδαχθεί τα προηγούμενα χρόνια συρτό στα τρία, συρτό νησιώτικο)  Ανεπτυγμένες αντιληπτικές και φυσικές ικανότητες. (ο ασκούμενος βρίσκεται σε ένα μέτριο επίπεδο, μπορεί να ελέγξει το σώμα και τις κινήσεις του, δυσκολεύεται στον ρυθμό και στα βήματα)  Αποφυγή υψηλής διέγερσης.  Σημαντικά κίνητρα για βελτίωση. (ο ασκούμενος θέλει να παρουσιάσει έναν χορό από τον τόπο καταγωγής του στη γιορτή του σχολείου)  Στάδιο μάθησης που βρίσκεται ο ασκούμενος. (γνωστικό στάδιο μάθησης)

 Η μάθηση του καλαματιανού χορού απαιτεί την απόκτηση ενός κινητικού προγράμματος.  Ο μαθητής θα χρειαστεί να γενικεύσει την απόδοση εκτέλεσης σε συνθήκες παρουσίας κοινού.  Η ανάπτυξη της ικανότητας εντοπισμού και διόρθωσης λαθών είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της απόδοσης.

 Διαδοχική, κλειστή, αδρή, απλή δεξιότητα με κινητικές απαιτήσεις σε ισορροπία.  Απαιτεί μετακίνηση σώματος, χωρίς χειρισμό αντικειμένου.  Κλειστό κύκλωμα κινητικού ελέγχου.  Στοιχεία εσωτερικής ανατροφοδότησης. (χρήση «αυτο-ομιλίας» μετρώντας τα βήματα ή επισημαίνοντας τις λέξεις- κλειδιά)  Περιορισμένος φόβος τραυματισμού.

Αυλή σχολείου αλλά ισχύουν κάποιοι περιορισμοί που επιβάλλουν οι συνθήκες της γιορτής. Παρουσία κοινού Πίεση χρόνου για την παρουσίαση του χορού. Πιθανά φόβος αποτυχίας.

Σημαντικά σημεία εκτέλεσης της δεξιότητας  Μεταφορά Αρχική θέση, το πριν και το μετά της δεξιότητας, λαβή χεριών, στάση σώματος – αντιληπτική διαδικασία.  Τρόπος αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας της παρέμβασης. Ορισμός στόχων αξιολόγησης της δεξιότητας (ρυθμός, τοποθέτηση χεριών, αρχική θέση) Σημεία μορφής: (χορός σε ανοιχτό κύκλο, λαβή χεριών από τις παλάμες, η αρχική θέση είναι η προσοχή με μικρή στροφή ολόκληρου του σώματος προς τα δεξιά.  Στάδιο μάθησης Παρουσίαση- επίδειξη δεξιότητας.  Περιβάλλον τελικής εκτέλεσης. Σταθερό περιβάλλον.

Σημαντικά σημεία Εφαρμογή μερικής μεθόδου. Ανάλυση και οδηγίες διόρθωσης. Επιβράβευση. Επανάληψη για την αυτοματοποίηση της δεξιότητας. Μοντέλο Έμπειρο μοντέλο (πατέρας). Εφαρμόζεται η μαζική εξάσκηση για την αφομοίωση των πληροφοριών από την ανατροφοδότηση. Μέτρο στον αριθμό των επαναλήψεων για να διατηρείται το ενδιαφέρον. Παρέμβαση κατά την διάρκεια με ρυθμικό μέτρημα και στο τέλος με ομιλία. Οπτική – ακουστική καθοδήγηση. Πώς/ Πότε Ο ασκούμενος παρακολουθεί από διαφορετικά σημεία και επαναλαμβάνει το μέτρημα. Αρχή και όποτε ζητηθεί..

 Εκμάθηση του νέου χορού, οδηγίες και παρουσίαση της δεξιότητας.  Παρουσίαση- εξάσκηση. Οπτική – ακουστική παρουσίαση του χορού από έμπειρο χορευτή κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας με μερική μέθοδο.  Προφορική ανατροφοδότηση και επανάληψη της παρουσίασης όποτε ζητηθεί. Καθοδηγητικές πληροφορίες (τα βήματα ακολουθούν τον ρυθμό, λαβή χεριών από τις παλάμες, κυκλική πορεία, ξεκινάμε με το δεξί πόδι).

 Εξάσκηση ανάκλησης κινητικού προγράμματος – εντοπισμός και διόρθωση λάθους. Ζητείται από τον ασκούμενο να εκτελέσει σε διαφορετικά τραγούδια το βασικό κινητικό μοτίβο. Όταν η εκτέλεση είναι λανθασμένη ο προπονητής ζητά την ερμηνεία του αθλητή για τη λανθασμένη εκτέλεση.  Ορισμός στόχων, μαζική εξάσκηση, τελειοποίηση. Σε κάθε τραγούδι θα πρέπει να εκτελεστεί σωστά η δεξιότητα (ξεκινώντας από τη σωστή θέση και με το σωστό πόδι) σύμφωνα με τον ρυθμό και σε συνθήκες παρόμοιες με τις σχολικής γιορτής (ύπαρξη κοινού). Προγραμματισμός πρόσθετων εφαρμογών με διαφορετικούς χορευτές από τον χορευτικό όμιλο του πατέρα και παρουσία κοινού.

 Ενίσχυση της εσωτερικής ιδιοδεκτικής ανατροφοδότησης. Εκτέλεση με κλειστά μάτια.  Προοδευτικά μερική εξάσκηση. Εξάσκηση στο επόμενο κομμάτι του χορού μόλις σταθεροποιηθεί η εκτέλεση του πρώτου.  Μείωση της συχνότητας παροχής ανατροφοδότησης. Στις εκτελέσεις που απαιτείται παρέμβαση παρέχονται καθοδηγητικές πληροφορίες- «μικρή στροφή του σώματος προς τα δεξιά».

Αποφάσεις Διδασκαλίας 1. Οπτική - ακουστική καθοδήγηση. 2. Στην αρχή εφαρμογή ενός κινητικού προγράμματος για την εξοικείωση με τον ρυθμό. 3. Έπειτα θα ασχοληθούμε με το μέτρημα των βημάτων, με τη στάση και τη θέση του σώματος και των χεριών. 4. Περιγραφική και καθοδηγητική ανατροφοδότηση. 5. Μέτρια προς υψηλή ακρίβεια ανατροφοδότησης σε όλα τα στάδια της εξάσκησης. 6. Έλεγχος κατανόησης εξωτερικής ανατροφοδότησης (αποτέλεσμα - μορφή πριν την παροχή της) Εξωτερική ανατροφοδότηση Ο ασκούμενος παίρνει πληροφορίες από τον δάσκαλο (τα βήματα να ακολουθούν τον ρυθμό, λαβή χεριών από τις παλάμες(V), κυκλική πορεία, ξεκινάμε με το δεξί πόδι, μικρή στροφή του σώματος προς τα δεξιά) – λέξεις κλειδιά (δεξιά, χέρια). Εσωτερική ανατροφοδότηση Ο ασκούμενος μέσω των αισθήσεων πληροφορείται για την κίνησή του (πώς εκτέλεσε τη δεξιότητα, αν έκανε λάθη, κτλ.).

 Ο μαθητής θα χορέψει με τη χορευτική ομάδα του πατέρα του (μερικά άτομα θα παρακολουθούν).  Ο μαθητής θα βιντεοσκοπηθεί χορεύοντας σε ένα τυχαίο τραγούδι (κατάλληλο για καλαματιανό) για να ελεγχθεί η διατήρηση της μάθησης.