Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ 6 η -7 η Συνάντηση Οκτώβριος 2013.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές έννοιες της κυματικής
Advertisements

ΣΥΜΒΟΛΗ ΚΥΜΑΤΩΝ.
Συμπίεση και Μετάδοση Πολυμέσων
Ψυχοακουστική Διαταραχές επικοινωνίας
Ήχος Τι είναι; Πως δημιουργείται; Πως διαδίδεται;
Μικροί Ερευνητές Ήχων: Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ευαισθητοποίηση απέναντι στο θόρυβο Βασιλεία Χρηστίδου Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Η Φυσική είναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ , ΕΝΝΟΙΕΣ, ΝΟΜΟΙ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ
Α΄Λυκείου, Πειραματικό Λύκειο Πατρών
ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ Ηλεκτροακουστικές συσκευές που μετατρέπουν τα ηχητικά κύματα σε ηλεκτρικές μεταβολές Τάση ή ρεύμα ήχος μικρόφωνα.
Από το γραμμόφωνο στο …mp3
ΉΧΟΣ.
Ο ΗΧΟΣ.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Συμπίεση και Μετάδοση Πολυμέσων
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Το κύμα, γενικώς, μεταφέρει ενέργεια από μια περιοχή σε μια άλλη
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
Ήχος Γρηγόρης Δρακόπουλος.
Αντικειμενικά – Υποκειμενικά – Αρμονικά /
Πώς δουλεύει το αυτί μας;
ΚΛΑΔΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΑΓΚΩΝ Abraham Maslow
Σχέδιο μαθήματος “Γιάννη μου το μαντήλι σου» (Παραδοσιακό Ηπείρου) Τσερπέ Γεωργία Μαρία Δρ. ιστ. Μουσικολόγος Σχ. Σύμβουλος μουσικών ΠΕ16 Κεντρικής.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Χαρακτηριστικά του ψηφιακού ήχου.
5.5 ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΗΧΟΥ
Δομικά στοιχεία πολυμέσων
Ο ήχος στη ψηφιακή εποχή.
Ηχορύπανση \ φωτορύπανση
 Η ειρήνη αποτελεί φυσική κατάσταση στην κοινωνική ζωή του ανθρώπου κατά την οποία οι σχέσεις λειτουργούν αρμονικά και χωρίς βίαιες αντιπαραθέσεις. Επιδιώκεται.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΚΙΚΑΣ ΤΑΞΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΜΗΜΑ 1ο
8° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Ήχος.
Ήχος & Ήχος στον Κινηματογράφο
Η γλώσσα είναι μορφή, όχι ύλη (Saussure) ΥΛΗ → έννοιες Περιεχόμενο ΜΟΡΦΗ → σημασίες ΥΛΗ → φθόγγοι Έκφραση ΜΟΡΦΗ → φωνήματα.
Εαρινό εξάμηνο 2015 Διαταραχές Φωνής & Ακοής στις Ερμηνευτικές Τέχνες και τη Μουσική 1 Ακουστική ανάλυση φωνής Αθανάσιος Πρωτόπαπας Τμήμα Μεθοδολογίας,
Επεξεργασία Ομιλίας & Ήχου Ενότητα # 3: Παραγωγή ομιλίας Ιωάννης Καρύδης Τμήμα Πληροφορικής.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Φυσική για Μηχανικούς Κύματα Εικόνα: Ναυαγοσώστες στην Αυστραλία εκπαιδεύονται στην αντιμετώπιση μεγάλων κυμάτων. Τα κύματα που κινούνται στην επιφάνεια.
Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ Μάιος ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ Κοκκινομηλιώτη Ελένη Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης.
Φυσική για Μηχανικούς Ηχητικά Κύματα Εικόνα: Τα αυτιά του ανθρώπου έχουν εξελιχθεί να ακούν και να ερμηνεύουν ηχητικά κύματα ως φωνή ή ως ήχους. Κάποια.
Ήχος και ομιλία Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής Π. Παπαγιάννης
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΠΑΞΩΝ. Ο σκοπός του θέματος είναι η συγγραφή στίχων και σύνθεση μελωδίας όπως και η κατασκευή μουσικών οργάνων μέσα από δημιουργική.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
1 Σύνθεση Ταλαντώσεων. 2 Αρχή της Ανεξαρτησίας ή Αρχή της Επαλληλίας των κινήσεων Όταν ένα κινητό εκτελεί ταυτόχρονα 2 ή περισσότερες κινήσεις, κάθε μία.
Εισαγωγή στη Λογοπαθολογία Εργαστήριο 3 Κωνσταντίνος Βασιλείου MSc. SLT.
Πλαίσιο για την δημιουργία ενός επιτόπιου πειραματικού ηχομουσείου
Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Eισηγητής: Δρ. Γεώργιος Καρρής Βιολόγος (Kαθηγητής Εφαρμογών)
Διερευνώντας το οικολογικό μας αποτύπωμα
- Πειραματικές Ασκήσεις –
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ Μάιος 2014
Στη συνέχεια οι μαθητές έγραψαν τις δικές τους σκέψεις..
Ηχητικά Συστήματα Ι Μάθημα 2 Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017.
Η γλώσσα είναι μορφή, όχι ύλη (Saussure)
Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Σχολική Χρονιά
Κοκκινομηλιώτη Ελένη Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης
Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ 3η Συνάντηση Οκτώβριος 2013
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Ηχητικά Συστήματα Ι Μάθημα 2 13/10/ 2018.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ 6 η -7 η Συνάντηση Οκτώβριος 2013

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ Κοκκινομηλιώτη Ελένη Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης

Τίτλος εισήγησης «Η Κέρκυρα από το χθες στο σήμερα μέσα από τις ηχογραφήσεις μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.»

6 η -7 η Συνάντηση Ο ήχος

Πρακτικό Μέρος Οι ήχοι του περιβάλλοντος στον εσωτερικό & εξωτερικό χώρο του σχολείου μας Προσεκτική ακοή = ΑΚΡΟΑΣΗ ΑΚΟΥΩ : Ακούω παθητικά ήχους, φωνές κλπ ΑΚΡΟΩΜΑΙ : Ακούω συνειδητά κάποιον ήχο, διακρίνω από πολλούς ομιλητές αυτόν που με ενδιαφέρει να ακούσω, δίνω την προσοχή μου, τείνω το αυτί μου προς το μέρος που έρχεται ο ήχος.

Εύρεση ήχων 1 ο Βήμα : Στον εσωτερικό χώρο της τάξης προσπαθούμε να συζητήσουμε για τους ήχους που ακούγονται. Τι συμβαίνει όταν δεν υπάρχουν ήχοι; Υπάρχει απόλυτη σιωπή; 2 ο Βήμα : Σημειώνω ήχους που ακούω τη στιγμή που βρίσκομαι μέσα στην τάξη μου. Η εποχή που τοποθετώ τους ήχους είναι το ΣΗΜΕΡΑ! 3 ο Βήμα : Βγαίνουμε στον προαύλιο χώρο του σχολείου. Σημειώνουμε ήχους που υπάρχουν στη φύση αλλά & ήχους που προέρχονται από ανθρώπινη παρέμβαση.

Ηχογράφηση 1 η πειραματική ηχογράφηση με ειδικό μηχάνημα ηχογράφησης στον εσωτερικό & εξωτερικό χώρο του σχολείου. {ηχογραφητήρι!} Ακρόαση των ηχογραφήσεων στην τάξη.

Θεωρητικό Μέρος ΉΧΟΣ Τι είναι ήχος Οι ήχοι που ακούμε είναι όλοι οι ήχοι που υπάρχουν; Υπάρχουν άλλοι οργανισμοί που ακούν ήχους που εμείς δεν ακούμε; Πού υπάρχουν ήχοι; [Ξηρά; Αέρα; Θάλασσα;]

Χαρακτηριστικά του ήχου Η Συχνότητα είναι ένα από τα χαρακτηριστικά του ήχου. [Hz/sec]κύκλοι ανά λεπτό, δηλαδή ταλαντώσεις στο χρόνο! Έκταση ανθρώπινης ακοής: Hz Τι είναι οι υπόηχοι & τι οι υπέρηχοι; [σκύλος, νυχτερίδα, έντερα] Πώς είναι μια κυματομορφή; Πώς είναι η κυματομορφή ενός οξύ & πώς η κυματομορφή ενός βαθύ ήχου; [παράδειγμα χορδής κιθάρας]

Χαρακτηριστικά του Ήχου Η Ένταση Είναι το Σιγά & το Δυνατά & μετριέται σε decibel [db]. [υπάρχει όριο db που αντέχει να ακούει το ανθρώπινο αυτί!....] Η Διάρκεια Ο χρόνος από τη στιγμή που θα ξεκινήσει ένας ήχος ως τη στιγμή που θα σβήσει. Η Χροιά Το διαφορετικό άκουσμα των ήχων, οι διαφορετικές φωνές των ανθρώπων, τα διαφορετικά ηχοχρώματα των οργάνων

7 η Συνάντηση Παιδιά σε αυτή τη συνάντηση θα δούμε τι είναι η Ακουστική Οικολογία! Λέξεις κλειδιά:

Τι είναι η Ακουστική Οικολογία Ζωγραφιές παιδιών του 12 ου δημοτικού σχολείου Κέρκυρας για τον ήχο & τον θόρυβο!

Τι είναι η Ακουστική Οικολογία επίσημο ελληνικό site: [ ] Ακουστική Οικολογία είναι ο διεπιστημονικός τομέας που εξετάζει τη σχέση του ανθρώπου με το περιβάλλον του, με την φύση και τον πολιτισμό, μέσω των ήχων. Πώς τον επηρεάζουν οι ήχοι του ηχοτοπίου του αλλά & πώς αυτός επηρεάζει το γύρω ηχοτοπίο του.. Παρεμβαίνει; Θετικά ή αρνητικά;

Ποιος είναι ο ιδρυτής της; Είναι ο R. Murray Schafer, Καναδός συνθέτης & μουσικοπαιδαγωγός! Γεννήθηκε στις 18 Ιουλίου 1933 Πολλά από τα έργα του γράφονται & εκτελούνται από τη δημόσια καναδική εκπαίδευση! Ακούστε ένα έργο του:

Ο Schafer στην Κέρκυρα στο WFAE [Παγκόσμιο Συνέδριο Ακουστικής Οικολογίας] 4 Οκτωβρίου 2011

Βασική ορολογία Ακουστικής Οικολογίας Τι είναι το ηχοτοπίο; Το ηχητικό περιβάλλον [το καθορίζει η σχέση του ατόμου με το γύρω χώρο του..] Περισσότερα στο [ ] ΓΗ Σχολείο Τάξη Σπίτι

Ηχόσημο Ο όρος προέρχεται από τον αντίστοιχο όρο «ορόσημο» & σημαίνει έναν ήχο πολύ ευδιάκριτο & ιδιαίτερο που υπάρχει σε μια περιοχή ή έναν τόπο & τον χαρακτηρίζει. Τα ηχόσημα είναι ήχοι πολιτισμικά & ιστορικά σημαντικοί για ένα μέρος & πρέπει να συμβάλουμε όλοι στην διατήρησή τους! Σκεφθείτε ηχόσημα του τόπου σας!

Ηχητικό Γεγονός Μια αλληλουχία ήχων μέσα στο ηχοτοπίο. Τα ηχητικά γεγονότα εξαρτώνται από το χώρο, το χρόνο, το περιβάλλον το κοινωνικό & πολιτισμικό! Η περιγραφή τους περιλαμβάνει τον ηχητικό φόντο αλλά & άλλα φαινόμενα του ήχου όπως η αντήχηση, η ανάκλαση, η διάθλαση κλπ! Δώστε παραδείγματα!

Lo(w)-fi & Hi-fi Ηχοτοπία Οι λέξεις αυτές προέρχονται από τις λέξεις low fidelity & hi fidelity, δηλαδή χαμηλής & υψηλής πιστότητας ηχοτοπία. Αυτό σημαίνει ότι σε κάποια ηχοτοπία όλοι οι ήχοι ακούγονται ευδιάκριτα & δεν καλύπτουν ο ένας τον άλλον, αλλά συνυπάρχουν στον ίδιο χώρο ! Αυτά είναι τα hi fidelity ηχοτοπία, εν αντιθέσει με τα low fidelity, στα οποία κάποιοι ήχοι καλύπτουν κάποιους άλλους. Δώστε παραδείγματα! Για έρευνα: soundI/soundscape%20and%20effects% pdf soundI/soundscape%20and%20effects% pdf studio/handbook/index.html studio/handbook/index.html [Handbook of Acoustic Ecology]

Ηχητικό Σήμα Ένας ήχος με στόχο να γίνει ακουστός, να καταμετρηθεί ή να αποθηκευθεί! Προς σκέψη: Πόσο σημαντικά είναι τα ηχητικά σήματα; Πώς ρυθμίζουν τη ζωή μας; Πώς μεταβάλλονται ανάλογα τον χώρο [τοπικό & ιστορικό], τον χρόνο, την εποχή; Δώστε παραδείγματα για κάθε ερώτηση!

Φαινόμενο Επικάλυψης Masking Πότε έχουμε επικάλυψη; Όταν κάποιος ή κάποιοι ήχοι επικαλύπτουν κάποιους άλλους μόνιμα ή παροδικά. Οι ήχοι αυτοί μπορούν να είναι πιο δυνατοί έναντι ασθενών, τεχνητοί & άρα διαφορετικής έντασης κλπ Δώστε παραδείγματα αυτή τη στιγμή