Total Quality Management. The four levels in the evolution of TQM.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Β2Β eBusiness Παρουσίαση στα ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας Παράρτημα Καστοριάς Αθ. Στουρνάρας Διευθυντής Υπηρεσιών
Advertisements

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 The Knowledge Economy and Public Administration Dr. Costis Toregas George.
Business English Ενότητα # 2: Management Ευαγγελία Κουτσογιάννη Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά Τεχνολογικού.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #5: Key result indicators (KRIs), Performance Indicators (PIs), Key Performance Indicators (KPIs)
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #3: Process Management & Performance Improvement Διδάσκων: Αγγελική Πουλυμενάκου Τμήμα: Διοικητικής.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #4: Core Competencies, Core Processes, Balanced Scorecard and 6Sigma Διδάσκων: Αγγελική Πουλυμενάκου.
Διοίκηση Τεχνολογίας Εργασία: “Sources of Innovation” Πρόγραμμα:MBA Part-Time.
Προσομοίωση Δικτύων 4η Άσκηση Σύνθετες τοπολογίες, διακοπή συνδέσεων, δυναμική δρομολόγηση.
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων Ενότητα 14: Διαχείριση Ποιότητας Διδάσκων: Φιτσιλής Παναγιώτης, Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Μαρία Καρύδα, Επίκουρη Καθηγήτρια Γραφείο B13, Κτήριο Λυμπέρη Ώρες Γραφείου: Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη 10:00 – 11: 00
Κόστος Ποιότητας Πολλές φορές κατά την εφαρμογή συστημάτων Δ.Ο.Π. χάνεται ο αρχικός ενθουσιασμός της ανώτατης διοίκησης διότι δεν βλέπουν άμεσα, επαρκή.
1 Εισαγωγικά για τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας. 2 Το Περίγραμμα του Μαθήματος Περιλαμβάνει τις ακόλουθες θεματικές ενότητες:  Τις βασικές έννοιες της.
Γιώργος Μαυρομμάτης Δια - εθνική πολιτική οικονομία.
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων Ενότητα 2: Βασικές έννοιες στο σχεδιασμό και τη διαχείριση έργου Κλεάνθης Συρακούλης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης.
Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων Διοίκηση Ολικής Ποιότητας & Επιχειρηματική Αριστεία Ευάγγελος Ψωμάς.
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας. ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ.
Ανάπτυξη Στρατηγικής Πληροφοριακών Συστημάτων και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ «Σχεδιασμός Προγραμμάτων Μάρκετινγκ » Ακαδ. Έτος Δέσποινα Καραγιάννη Αν. Καθηγήτρια Μάρκετινγκ.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
: Οργάνωση Προγραμμάτων Αναψυχής ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ & ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών : «Άσκηση & Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση.
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Προσδιορισμός Απαιτήσεων στην ανάπτυξη Π.Σ. (Διάλεξη 8)
ΑΓΟΡΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ Β.6 Διαχείριση Κινδύνων & Έργων Α ργυρή Κατωπόδη.
SCIENCE EDUCATION Οργάνωση εξωσχολικών επισκέψεων/δράσεων Άννα Σπύρτου Άννα Σπύρτου.
1 Διοίκηση Επιχειρήσεων Ενότητα 6: Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Πουλιόπουλος Λεωνίδας Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου.
N. ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ καθηγητής Παν. Αιγαίου Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Τμήματα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Βασικές έννοιες της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας
Συγκριτική Αξιολόγηση (BENCHMARKING) Οργανισμών Νερού
Κύκλος Πληροφορίας Δεδομένα: Δεδομένα Πληροφορία Γνώση Παραγωγή
Επανασχεδιασμός Επιχειρηματικών Διαδικασιών
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΟΥ Project Cost/ΗR Mgmt
Mazi Travel Hotel Management Consulting
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ
Δημιουργικότητα & Καινοτομία σε ένα οργανισμό
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ "ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ & ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ”
Σύστημα εσωτερικών δικλίδων
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 9: Εργαλεία και μέθοδοι της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Ποιότητα Λογισμικού Διαχείρισης Ποιότητας & Ποιοτικού Ελέγχου
Σημειώσεις για συζήτηση πάνω στο θέμα «ποιότητα στις υπηρεσίες»
“PROBLEM SOLVING AND DECISION MAKING”
Business Process Management
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Chemicals: The first link in many value chains ENΕΡΓΟUMΕ ΜΕ TO NOMO
Διασύνδεση Νοσοκομειακής και Εξω-νοσοκομειακής Φροντίδας
Παγκοσμιοποίηση μύθος ή πραγματικότητα
Διαχείριση Ποιότητας Λευτέρης Αντωνόπουλος
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
Η Περιβαλλοντική Αγωγή εισήλθε στα εκπαιδευτικά συστήματα πολλών κρατών από την ανάγκη ανταπόκρισης στις όλο και αυξανόμενες πιέσεις της οικολογικής κρίσης.
ΙΜΑΔ - Εβδομάδα Ποιότητας
ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΥΛΩΝΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΟΥ ΙΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥ
Πληροφοριακά Συστήματα
ΜΠΣ: Διοίκηση & Διαχείριση
Η ανάπτυξη της ρυθμιστικής διακυβέρνησης στην ΕΕ.
Σχολή Κλασσικών Ανθρωπιστικών Σπουδών Τμήμα Ελληνικής Φιλολογίας
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
ΠΦΠροφίλ εταιρείας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Total Quality Management

The four levels in the evolution of TQM

Evolution of the quality concept

History of Quality Management  1931 – Shewhart  1979 – Crosby  1976, 1985 – Ishikawa  1986 – Deming  1986 – Juran  1991 – Feigenbaum  1987 – ISO 9000  1987 – Malcom Baldrige Award  1988 – EFQM  1991 – European Quality Award

Μελέτες απόδειξης της σημασίας της ψυχολογίας στην εργασία (Hawthorn) Ανάπτυξη στατιστικού ελέγχου διεργασιών (SPQ, Shewhart). Μέσα δεκ. '40 Χρήση μεθόδων δειγματοληψίας από τον Αμερικάνικο στρατό κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου πολέμου. Δεκαετία '50 Προσπάθειες βελτίωσης εργασίας (Εμπλουτισμός, ανασχεδιασμός εργασίας, συμμετοχική διοίκηση, ποιότητα στο εργασιακό περιβάλλον κ.α.) Επίσκεψη του Deming στην Ιαπωνία Δημιουργία του βραβείου "Deming Application Prize" στην Ιαπωνία Επίσκεψη του Juran στην Ιαπωνία. Ανάπτυξη της θεωρίας ανθρωπίνων αναγκών (Maslow) Απελευθέρωση της οικονομίας της Ιαπωνίας και πίεση βελτίωσης της ποιότητας και της ανταγωνιστικότητας Πρώτη έκδοση του "Total Quality Control" από τον Feingenbaum Παρουσίαση της ιδέας των Κύκλων Ποιότητας στο περιοδικό "Quality Control for the Foreman.

Τέλη δεκ. '60 και αρχές δεκ. '70 Εμφανής πίεση των Ιαπωνικών επιχειρήσεων απέναντι στις Αμερικάνικες Ανάπτυξη της μεθοδολογίας QFD στο ναυπηγείο Kobe της Mitsubishi Εξαιτίας της πετρελαϊκής κρίσης υιοθέτηση του συστήματος JIT από Ιαπωνικές επιχειρήσεις. Σε Ευρώπη και Αμερική Εμφανίστηκε τη δεκαετία του '80. Μέσα δεκ. '70 Εκτενής χρήση Κύκλων Ποιότητας στην Αμερική, Πρώτη το εφάρμοσε η Lockheed το 1974, ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο παρουσιάστηκε στη Rolls Royce το Πρώτη έκδοση του "Quality is Free" από τον Crosby. Η εταιρία Xerox εφάρμοσε διαδικασίες benchmarking. Δημοσίευση του συστήματος διαχείρησης ποιότητας BS Ντοκιμαντέρ από τον τηλεοπτικό σταθμό NBC αναφορικά με το "Ιαπωνικό θαύμα" που εξύψωνε την προσφορά του Deming Πρώτη έκδοση του "Quality, Productivity and Competitive Position" από τον Deming.

1983 Δημοσίευση του "Quality on the line" στο Harvard Business Review από τον Garvin, που ανέλυε τις διαφορές Ιαπωνικών και Αμερικανικών επιχειρήσεων και εξηγούσε τους λόγους κυριαρχίας των πρώτων Η εταιρία Naval Air Systems Command ονόμασε την προσέγγιση του Ιαπωνικού στιλ διοίκησης της "Total Quality Management" Πρώτη έκδοση του "Out of the Crisis" του Deming Πρώτη έκδοση του συστήματος διαχείρισης ποιότητας ISO Δημοσίευση του βραβείου "Malcom Baldrige National Quality Award".

TQM is viewed as Philosophy – a way of thinking, a movement, a set of beliefs. Economic approach – means to reduce cost. Business strategy – improve profits. Marketing strategy – customer satisfaction and increase market share. Scientific – integrated approach to using tools and techniques. Management technique – to manage resources in an optimum manner.

‘Total quality’ includes: Quality of product Quality of process Quality of material Quality of people Quality of policies Quality of design Quality of functional areas Quality of work environment

Oakland’s TQM model – The four Ps

TQM is an approach to improving the effectiveness and flexibility of business as a whole, meeting customer requirements both external and internal to the organization. It is essentially a way of organizing and involving the whole organization, every department, every single person at every level. John Oakland

Top management Vision, commitment, strategic change, role models, organizational learning Middle management Mission, teams, process and function improvements, learning Operational management Implementation, process and function improvements, problem solving, learning Vertical TQM Input Trans- formation process Output Suppliers Commitment to quality On-time delivery Partners Certification Customers Who are they? What do they need? What do they value? Quality Responsiveness Flexibility Cost Horizontal TQM Horizontal & Vertical TQM

The quality chains - Oakland

How to progress with TQM

The “soft” (or “philosophical”) and the “hard” (or “technical”) TQM elements TQM ‘soft’ concepts Top-management commitment and support Strategic quality planning Employee involvement Supplier involvement Customer focus Process focus Continuous improvement Fact based decision making Human resource development TQM ‘hard’ practices Statistical process control Quality function deployment Pareto analysis Benchmarking Brainstorming Cause and effect diagram Histograms and process charts Design of experiments Failure Mode and Effect Analysis Force – field analysis

Statistical thinking

Statistical thinking

TQM benefits