Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Kitagawa Utamaro (1753-1806), H Kiyomi, η Sekiya και η Takoto από τη γιορτή Niwaku, 1783, έγχρωμη ξυλογραφία σε πλάγιο ξύλο (νισίκι-ε), 38,2 × 25,3 εκ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Kitagawa Utamaro (1753-1806), H Kiyomi, η Sekiya και η Takoto από τη γιορτή Niwaku, 1783, έγχρωμη ξυλογραφία σε πλάγιο ξύλο (νισίκι-ε), 38,2 × 25,3 εκ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Kitagawa Utamaro (1753-1806), H Kiyomi, η Sekiya και η Takoto από τη γιορτή Niwaku, 1783, έγχρωμη ξυλογραφία σε πλάγιο ξύλο (νισίκι-ε), 38,2 × 25,3 εκ.

2 Kitagawa Utamaro (1753-1806), Τρεις φημισμένες ομορφιές, 1792-93, έγχρωμη ξυλογραφία σε πλάγιο ξύλο (νισίκι-ε), 39 × 28 εκ.

3 Kitagawa Utamaro (1753-1806), Η Wakaume και τα κορίτσια της, 1793, έγχρωμη ξυλογραφία σε πλάγιο ξύλο (νισίκι-ε), 37 × 24,2 εκ.

4 Kitagawa Utamaro (1753-1806), Αγάπη που δεν βγαίνει από το μυαλό κάποιου, 1793, έγχρωμη ξυλογραφία σε πλάγιο ξύλο (νισίκι-ε), 38,5 × 26,2 εκ.

5 Kitagawa Utamaro (1753-1806), Η γκέισα Kamekichi, 1794, έγχρωμη ξυλογραφία σε πλάγιο ξύλο (νισίκι-ε), 38,2 × 24,8 εκ.

6 Kitagawa Utamaro (1753-1806), Γυναίκα που βάζει κραγιόν στα χείλη της, 1794-95, έγχρωμη ξυλογραφία σε πλάγιο ξύλο (νισίκι-ε), 38,2 × 24,8 εκ.

7 Kitagawa Utamaro (1753-1806), Η ράφτρα, 1795, έγχρωμη ξυλογραφία σε πλάγιο ξύλο (νισίκι-ε), 38,1 × 26,3 εκ.

8 Kitagawa Utamaro (1753-1806), Γυναίκα που βάφει μαύρα τα χείλη της, 1803, έγχρωμη ξυλογραφία σε πλάγιο ξύλο (νισίκι-ε), 37,1 × 25,4 εκ.

9 Tōshūsai Sharaku (π. 1770-μετά το 1825;), Ο Tanimura Torazō ως Washitsuka Hachiheiji, 1794, έγχρωμη ξυλογραφία σε πλάγιο ξύλο (νισίκι-ε), 36,7 × 24,7 εκ.

10 Utagawa Toyohiro (1773-1828), Καλοκαιριάτικο απόγευμα, 1801-04, έγχρωμη ξυλογραφία σε πλάγιο ξύλο (νισίκι-ε), 38,6 × 25,6 εκ.

11 Katsushika Hokusai (1760-1849), Ο νότιος άνεμος διαλύει τα σύννεφα, 1831-34, έγχρωμη ξυλογραφία σε πλάγιο ξύλο (νισίκι-ε), 26,1 × 38,1 εκ.

12 Katsushika Hokusai (1760-1849), Μπάνιο στους πρόποδες του βουνού, 1831-34, έγχρωμη ξυλογραφία σε πλάγιο ξύλο (νισίκι-ε), 26,1 × 37 εκ.

13 Katsushika Hokusai (1760-1849), Πίσω από κύμα στην ανοιχτή θάλασσα μακριά από την Kanagawa, 1831-34, έγχρωμη ξυλογραφία σε πλάγιο ξύλο (νισίκι-ε), 26,5 × 38,1 εκ.

14 Katsushika Hokusai (1760-1849), Ίριδες και τζιτζίκια, 1832, έγχρωμη ξυλογραφία σε πλάγιο ξύλο (νισίκι-ε), 26,5 × 38,2 εκ.

15 Αριστερά: Katsushika Hokusai (1760-1849), Καβαλάρης στο χιόνι, 1833-34, έγχρωμη ξυλογραφία σε πλάγιο ξύλο (νισίκι-ε), 51,9 × 22,6 εκ. Δεξιά: Katsushika Hokusai (1760-1849), Ποίημα για τη νεότητα, 1833-34, έγχρωμη ξυλογραφία σε πλάγιο ξύλο (νισίκι-ε), 52 × 26,3 εκ.

16 Katsushika Hokusai (1760-1849), Η αιωρούμενη γέφυρα μεταξύ των επαρχιών Hida και Etchū, 1834-35, έγχρωμη ξυλογραφία σε πλάγιο ξύλο (νισίκι-ε), 26,2 × 38 εκ.


Κατέβασμα ppt "Kitagawa Utamaro (1753-1806), H Kiyomi, η Sekiya και η Takoto από τη γιορτή Niwaku, 1783, έγχρωμη ξυλογραφία σε πλάγιο ξύλο (νισίκι-ε), 38,2 × 25,3 εκ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google