Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΑΜΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΥΡΩΝΕΙΑΣ ΣΕΡΡΩΝ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΑΜΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΥΡΩΝΕΙΑΣ ΣΕΡΡΩΝ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΑΜΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΥΡΩΝΕΙΑΣ ΣΕΡΡΩΝ

2  Ανταπόκριση μαθητών.  Ευπρόσδεκτη η ανάληψη πρωτοβουλίας.  Ο παιγνιώδης χαρακτήρας και ο συναγωνισμός δίνουν ώθηση.  Ηθική ικανοποίηση με το τελικό προϊόν. "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά" 2/15

3 Απώτερος στόχος:  Ενίσχυση της ταυτότητας του μαθητή,  πιο ενεργός, με ικανότητα να χρησιμοποιεί όλα τα μέσα γραμματισμού,  με δεξιότητες για συνεργασία,  να φτάνει στη γνώση μέσα από τη δική του ενασχόληση και συνεργασία. "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά" 3/15

4 ΜΑΘΗΤΕΣ  Γνώση στόχου δραστηριότητας.  «Λειτουργική» η ομάδα των μαθητών.  Γιατί έγραψαν αυτό;  Όχι μάθημα «Από εδώ … μέχρι εδώ». "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά" 4/15

5 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ  Αλλαγή του ρόλου ◦ όχι αυθεντία, ◦ πρωτοβουλία και συνεργασία, ◦ συντονιστής, ◦ κριτική αποτίμηση της δραστηριότητας των μαθητών. "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά" 5/15

6 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ  Οι ΤΠΕ προωθούν τα παραπάνω ή κλειστά περιβάλλοντα μηχανιστική μάθηση;  Γιατί τις ΤΠΕ και όχι τον παραδοσιακό τρόπο;  Καλή γνώση των εργαλείων των ΤΠΕ.  Σοβαρή προετοιμασία πιο σοβαροί οι μαθητές κατά τη διδασκαλία. "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά" 6/15

7 ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ  Όχι τόσο καλή γνώση των ΤΠΕ.  Δυσκολίες για συγγραφή κειμένων.  Ταχύτητα μπροστά στην οθόνη.  Η επεξήγηση της εκφώνησης «κεκτημένο δικαίωμα». "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά" 7/15

8 ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ  Συχνή καταφυγή στην επιλογή «Αντιγραφή-Επικόλληση».  Συνεργάζονται, όμως περιθώρια για καλύτερα αποτελέσματα. "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά" 8/15

9 ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ  Απαιτητικό το «στήσιμο» του μαθήματος στο εργαστήριο Η/Υ.  Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία.  Πολύ σημαντική η παρουσίαση των εργασιών και η σύνθεση. "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά" 9/15

10 ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ  Έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής.  Πρόσβαση στο εργαστήριο;  Ωρολόγιο πρόγραμμα; "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"10/15

11 "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"11/15

12 Κοινότητα «Διάλογος»  Ευνοϊκό κλίμα για δημιουργία.  Άλλες οπτικές.  Δημιουργική συζήτηση.  Γόνιμοι προβληματισμοί.  Συμβολή συναδέλφων. "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"12/15

13 Κοινότητα «Διάλογος»  Λύσεις σε προβλήματα.  Υποστήριξη.  «Διάλογος» ανθρώπινη σχέση. "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"13/15

14  Σταδιακή και συνεργατική διαμόρφωση ενός σεναρίου. Σταδιακή και συνεργατική διαμόρφωση ενός σεναρίου. "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"14/15

15 Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας. "Εκπαιδευτικά σενάρια για τα Αρχαία Ελληνικά"15/15


Κατέβασμα ppt "ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΑΜΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΥΡΩΝΕΙΑΣ ΣΕΡΡΩΝ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google