Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Μοντέλα Επικοινωνίας 5η Εβδομάδα. Ιστορία της Επικοινωνίας Προφορικός λόγος Γραπτός λόγος Ψηφιακή Εποχή – Η Αξία της Γης και η Αξία της Πληροφορίας –

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Μοντέλα Επικοινωνίας 5η Εβδομάδα. Ιστορία της Επικοινωνίας Προφορικός λόγος Γραπτός λόγος Ψηφιακή Εποχή – Η Αξία της Γης και η Αξία της Πληροφορίας –"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Μοντέλα Επικοινωνίας 5η Εβδομάδα

2 Ιστορία της Επικοινωνίας Προφορικός λόγος Γραπτός λόγος Ψηφιακή Εποχή – Η Αξία της Γης και η Αξία της Πληροφορίας – Ψηφιακές Ανισότητες

3 Σημαντικές Αλλαγές (α) Η εξ’ αποστάσεως σχέση μεταξύ οργανισμού και κοινού. (β) οι αλλαγές στους τρόπους και τα μέσα παραγωγής ψηφιακού πολιτιστικού περιεχομένου. (γ) οι αλλαγές/ μεταλλάξεις των πολιτιστικών οργανισμών. (δ) η δημιουργία νέων προϊόντων που ήταν άγνωστα πριν τον ψηφιακό κόσμο.

4 Οι Χρήσεις των Ψηφιακών Τεχνολογιών (α) Η τεχνολογία ως έκθεμα και εμπειρία (β) η τεχνολογία ως προϊόν κατανάλωσης (γ) η τεχνολογία ως μέσο διαχείρισης του οργανισμού (δ) η τεχνολογία ως εκπαιδευτικό εργαλείο.

5 Οι Βιομηχανίες του Θεάματος (α) Σύγκλιση στο περιεχόμενο (β) Σύγκλιση στην ιδιοκτησία (γ) Σύγκλιση στην τεχνολογία

6 Το Μέλλον του φιλμ … Ο Messaris (2010) σημειώνει: «Παρ’ όλη, την τρομακτική επιτυχία του ως μορφή τέχνης αλλά και ως παγκόσμιο εμπορικό φαινόμενο, το φιλμ, στη μορφή που το γνωρίζουμε, έχει ήδη ξεπεραστεί. Αν και είναι πάντα πρώιμο να προσποιούμαστε ότι γνωρίζουμε τι ακριβώς θα φέρει το μέλλον, μπορούμε με μεγάλη σιγουριά να προβλέψουμε ότι το φιλμ με τη μορφή σέλιλοιντ δεν θα επιβιώσει τον 21 ο αιώνα ως βάση για τη παραγωγή ταινιών. Το μέλλον του κινηματογράφου θα είναι ψηφιακό»

7 Σημαντικές Αλλαγές (α) η μεταπαραγωγή (β) τα ψηφιακά εφέ (γ) η διανομή των φιλμικών προϊόντων.

8 Ο Messaris (2010) ισχυρίζεται: «Οι ψηφιακές ταινίες μπορούν να υφίστανται επεξεργασία απόλυτης ακρίβειας μέσω υπολογιστή. Μπορούν να αναπαραχθούν επανειλημμένα χωρίς σημαντικές απώλειες δεδομένων. Και μπορούν να μεταδοθούν μέσω δικτύων υπολογιστή επίσης χωρίς σημαντικές απώλειες. Με λίγα λόγια, οι ψηφιακές ταινίες επιτρέπουν ριζικές αλλαγές σε όλες τις φάσεις της μετά-παραγωγής [post-production], διανομής και προβολής».

9 Η ψηφιακή τηλεόραση (α) Αναδείχθηκε ως κομβικής σημασίας η δυνατότητα της τηλεόρασης να μεταφέρει μεγάλες ποσότητες πληροφορίας. (β) Η υπάρχουσα αναλογική τεχνολογία θεωρήθηκε δεσμευτική του φάσματος των συχνοτήτων και θα έπρεπε η τηλεοπτική πληροφορία να συμπιεσθεί απελευθερώνοντας το φάσμα για άλλες πληροφοριακές χρήσεις. (γ) Με αφορμή την αντικατάσταση της αναλογικής τεχνολογίας σε ψηφιακή θα ήταν σκόπιμο να προσφερθούν στον καταναλωτή όχι απλώς μια βελτιωμένη ανάλυση εικόνας, αλλά και άλλες ψηφιακές δυνατότητες, ανάλογες με εκείνες που προσφέρονται από τους προσωπικούς υπολογιστές και τις διάφορες ανεξάρτητες ψηφιακές πλατφόρμες.

10 Τα Οπτικοακουστικά Μέσα στα Μουσεία (α) το εισαγωγικό βίντεο (β) το βίντεο μέσα στην έκθεση (γ) βίντεο μέσα στην έκθεση αλλά και έξω από αυτήν (δ) το μουσείο έξω από το μουσείο (ε) τα εκπαιδευτικά βίντεο

11 Ο Ψηφιακός Ήχος «Σε ένα προφητικό άρθρο του …, ο Max Mathews προείδε τη χρήση του ‘ψηφιακού υπολογιστή σαν ένα μουσικό όργανο’ που θα παράγει ‘ήχους από αριθμούς’. Συνέπεια της χρήσης των ψηφιακών μέσων, είναι η συνεχόμενη μετάλλαξη της ίδιας της μουσικής δημιουργίας, του παραγόμενου έργου της, αλλά και της αποδοχής του, κυρίως μέσω του διαδικτύου, από ένα ετερόκλητο παγκόσμιο κοινό» (Λώτης, 2010).

12 Ψηφιακό Ραδιόφωνο Ο Μπαλτζής (2010) παρατηρεί: «Μέχρι το 2000, περίπου 2.300 ραδιοσταθμοί έκαναν ταυτόχρονη εκπομπή ενώ περίπου 1.500 μετέδιδαν ηχογραφημένη μουσική.

13 Ψηφιακά Παιχνίδια και Εικονική Πραγματικότητα Τα πιο προηγμένα συστήματα εικονικής πραγματικότητας είναι εκείνα που «αιχμαλωτίζουν» τις αισθήσεις (Immersive VR).

14 Το Έντυπο στην Ψηφιακή Εποχή Τα βιβλία συνεχίζουν να τυπώνονται σε χαρτί, παρά τις προβλέψεις περί του αντιθέτου. Ο Bill Gates, ισχυρίζεται ότι «ότι το να διαβάζει κανείς από μια οθόνη είναι ασύγκριτα υποδεέστερο από το να διαβάζει από το χαρτί. Ακόμη και εγώ που έχω τις ακριβότερες οθόνες και θεωρώ τον εαυτό μου ως πρωτεργάτη ενός δικτυακού τρόπου ζωής, όταν πρόκειται να διαβάσω ένα κείμενο μεγαλύτερο από 4 ή 5 σελίδες, το τυπώνω» (Darnton, 2009, σελ. 69).

15 Σύμφωνα με τον (Darnton, 2009), τα ηλεκτρονικά βιβλία, προς το παρόν, παρουσιάζουν ενδιαφέρον κυρίως στον τομέα των ακαδημαϊκών εκδόσεων (βιβλία και επιστημονικά περιοδικά) και όχι τόσο σε βιβλία γενικότερου ενδιαφέροντος.

16 Συμπεράσματα Στο 2010, για πρώτη φόρα τα διαφημιστικά έσοδα στο διαδίκτυο ξεπέρασαν τα διαφημιστικά έσοδα των εφημερίδων. Σύμφωνα με τους αναλυτές μέχρι το 2014, τα έσοδα από διαφημίσεις στο διαδίκτυο προβλέπεται να φτάσουν κοντά στα 35 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ αντίθετα τα διαφημιστικά έσοδα των εφημερίδων θα περιοριστούν στα 22 δισεκατομμύρια δολάρια (Goode, 2010).

17 Επίλογος Μέσα στο 2010, για πρώτη φορά η εταιρία κοινωνικής δικτύωσης Facebook ξεπέρασε την εταιρία Google σε αριθμό χρηστών επισκεπτών. Συγκεκριμένα, για πρώτη φορά, η Facebook έφτασε στο 7,07% του συνόλου της διαδικτυακής κίνησης στις ΗΠΑ, έναντι στο 7,03% της Google (Pepitone, 2010).

18 Η επανάσταση των Bits Δεν έχει χρώμα, σχήμα, μέγεθος, βάρος αλλά ταξιδεύει με την ταχύτητα του φωτός. Το μικρότερο ατομικό στοιχείο στο DNA της πληροφορίας. – Συμπιέζεται – Δεν σταματά στα τελωνεία – Δεν περιορίζεται εύκολα – Διόρθωση λαθών – Εύκολη αντιγραφή – Το ανακάτεμα των Bits: multimedia

19 Άτομα και Μπιτς Τα άτομα ταξιδεύουν αργά. Χρειάζονται αποθήκευση. Σταματούν στα τελωνεία και φορολογούνται. Λογοκρίνονται και εμποδίζονται εύκολα. Δεν διορθώνονται τα λάθη. Εξαντλούνται

20 Η αριθμητική των γεωμετρικών προόδων Εάν δουλέψετε ένα μήνα με την εξής συμφωνία: την πρώτη μέρα θα πληρωθείτε 1 λεπτό. Ο μισθός αυτός θα διπλασιάζεται κάθε μέρα. Π.χ. την 1 η μέρα, 1 λεπτό, την δεύτερη μέρα, 2 λεπτά, την 3 η μέρα 4 λεπτά κλπ. Ποιος είναι ο μισθός σας την 30 η μέρα;

21 Την 30 η μέρα θα πληρωθείτε … $10,737,418.24

22 Σύμφωνα με τον Nicholas Negroponte, ο πλανήτης δεν έχει εισέλθει στις 3 τελευταίες μέρες του ψηφιακού κόσμου.

23 Νέες Έννοιες Διάδραση Υπερμέσα και Υπερκείμενα Κυβερνοχώρος Πολυμέσα Πλοήγηση

24 Χαρακτηριστικά της διάδρασης Περισσότερη πληροφόρηση – λιγότερη πειθώς Περισσότερος έλεγχος από την πλευρά του χρήστη και όχι από την πλευρά του πομπού. Περισσότερη δραστηριότητα από την πλευρά του χρήστη Αμφίδρομη σχέση και όχι μονόδρομη Ευελιξία με τον χρόνο και όχι συγχρονισμός Χαλαρή αίσθηση του χώρου σε αντίθεση με την έμφαση στη γεωγραφία.


Κατέβασμα ppt "Μοντέλα Επικοινωνίας 5η Εβδομάδα. Ιστορία της Επικοινωνίας Προφορικός λόγος Γραπτός λόγος Ψηφιακή Εποχή – Η Αξία της Γης και η Αξία της Πληροφορίας –"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google